Light in my life, burning out and inside...-ARWEN (K-13)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

jääkuningatar
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:53 pm
Paikkakunta: satumaa

Light in my life, burning out and inside...-ARWEN (K-13)

Viesti Kirjoittaja jääkuningatar »

A/N:Olen keksinyt tämän melkein kokonaan itse, kiitos serkkuni olen saanut vähän lisämateriaalia. Ikäraja on siis K-13, kska tämä on vähän ruma kertomus välillä. Tämä on ensimmäinen kirjoitukseni netissä joten palaute olisi tosi kiva. :)

Luku 1, Arwenin ja Aragornin ensitapaaminen.

Kaikki alkaa kauniilta järveltä. Arwen on pesemässä mattoja häämekko päällään. " Tämä matto ( Arwenin läähätystä) painaa vähintään 40 kiloa. Arwen parka, todellakin parka. Arwenille oli yritetty löytää sopivaa puolisoa, mutta Elrondille ei kelvannut kuin paras. Nimittäin höperö isoisoisä oli kosinut Arwenia, Arwen vastasi kieltävästi mutta jostain syystä hän joutui isoisoisänsä kanssa naimisiin. ( " VOI VITTU FAIJA!") Arwen oli huutanut isällensä kuullessaan uutisen. "Tämäpä mukavaa pääsen ryppyisen isoisoisäni kanssa naimisiin, joka oli kaiken lisäksi vielä mutantti!" Arwen hoki itselleen. Asiata ei parantunut yhtään se ,että isäpappa oli löytänyt uuden eukon joka oli nyt virallisesti hänen äitipuolensa...

Päivät kuluivat ja oli vihdoin se päivä jolloin Arwenin piti mennä naimisiin. Aurinko laski. Julmaa. Kaikki oli pelkkää paskaa Arwenille. Sitten ne vieraat saapui. Niitä oli parituhatta. Suurin osa heistä oli joitain kuokkavieraita, jotka tulivat vain maístelemaan viinejä. Arwen oli levoton, hän pyöri huoneessaan kuin jalkapallo. Hän ei halunnut naimisiin, sitä paitsi hän oli liian nuori. ( N. 500- vuotias.) "Ei", hän ajatteli. Nyt täytyisi ajatella niitä saatanan sukupolvia. Hän istuutui sängylleen ja RYNKS! Epämääräinen ääni lähti Arwenin häämekosta, ne juuri repeytyivät rintojen kohdalta.Hiljaisuus ja sitten:" VOI HITTO! Ei ois pitäny laittaa niitä push-uppeja!. Hän kaiveli vähän aikaa rintojaan kunnes tajusi kutsua ompelijattaren hätiin, uudella ja hienolla Nokia-puhelimellaan. " Jou, tulkaa korjaan miun häämekko, kun se repes rintojen kohalta." Arwen sanoi ja lopetti puhelun. Kului noin kuusi ahdistavaa tuntia, kun se "ompelijatar" tuli paikalle.

Portaat narisivat. Oli jo aamuyö ja häät venyivät kuin makkara. " Hyvä, se on varmasti nyt se ompelijatar" Arwen ajatteli ei niin mielissään. KOP! Kuului ovelta. " Auki on" Arwen sanoi tylsistyneenä. Ovi aukesi ja sisälle astui...-MIES! Voi ei! Arwen luuli, että sieltä tulisi nainen, mutta se oli mies! Tilanteessa ei olisi ollut mitään hävettävää, jos Arwen ei olisi seistä pököttänyt vaaleanpunaiset tangat ja vaaleanpunaiset push-upit päällään... :oops: Mies muuten tuijotti Arwenia suu auki. "Ööh, hei." Mies sai sanotuksi ja laittoi äkkiä suunsa kiinni kun tajusi sen olevan auki. Arwen ei nähnyt tämän miehen kasvoja, koska hänellä oli paskanvärinen viitta päällä. Arwen yritti puhua tyynesti miehelle:" Heih, tää mun pinkki häämekko repes kun eh...laitoin push-upit rintsikoitten sijaan. Voisiksää mitenkään niinku auttaa?" Voi luoja Arwen... No mies vastasi:" Tietty, pystyn mihin tahansa kun saan tietyn annoksen pontikkaa." Arwen haki pullon miehelle ja kaatoi vahingossa aukaistun pullon miehen päälle. " Anteeks ihan sairaasti" Arwen höpötti häpeissään ja ei tajunnut yhtään mistään mitään ja riisui miehen päältä viitan. " Saatana! Oot noin komee etkä riisunu viittaa pois päältäs!" Arwen huusi innoissaan, mutta silloin GoldenCupin siideripullo lensi ikkunasta Arwenin päähän ja samalla hänen vinttinsä pimeni...

" Arwen, herää! Arwen!" Joku kailotti Arwenin korvaan. Sitten Arwen tajusi että kyseessä oli hänen isänsä, Elrond. " Joo mä herään , mulkku." Arwen höpötti ja nousi istumaan sohvalle. Sitten hän tunsi viiltävää kipua päässään. Hän tunsi veren tippuvan mekolleen ja samalla hän tunsi syvää kiukkua isäänsä kohtaan, kun tämä raahasi tytärtään alttarille. " Morsian saapuu! Morsian saapuu! Kumartakaa!" Elrond huusi vieraille raahatessaan edelleen Arwen-parkaa alttarille. Vihkiminen alkoi. " Ei, nyt täytyy päästä saatana pois täältä!" Arwen ajatteli tuskissaan. Ennen kuin hän huomasi, hän huusi ääneen: " VALKOPIERU! SINÄ MAHTAVIN RATSUNI JA PORSAANI, KUULE HUUTONI!" Ei mennyt kauaakaan kun kuului piereskelyä ja vahvempaa piereskelyä, kun tämä uljas porsas tuli noutamaan Arwenia alttarilta. Sitten lemahti vihreä ja paksu myrkkykaasu Valkopierun ahterista ja näin Arwen sai etumatkaa ratsastaessaan kohti ääretöntä Valkopierun kanssa. Matka oli pieruinen.

Ykkös-osa oli omistettu Sinulle serkku! Toivottavasti kaikki pitivät tästä lapsenmielisestä tarinasta jotenkin.
Gwedi

Jatkoa!

Viesti Kirjoittaja Gwedi »

Mies muuten tuijotti Arwenia suu auki. "Ööh, hei." Mies sai sanotuksi ja laittoi äkkiä suunsa kiinni kun tajusi sen olevan auki. Arwen ei nähnyt tämän miehen kasvoja, koska hänellä oli paskanvärinen viitta päällä.
Ihana! :D Pääsin nauramaan ficcisi aikana, serkku! Aika hyvin! Jatkoa odottelen! Ja jos toi jätkä, jolla oli paskanvärinen viitta, ei oo Aragorn, yllätyn valtavasti. Ainoa moitteen sana, jonka keksin, on muutamat virheet oikeinkirjotuksessa. Just sen takia kannattais olla beta, :? mut koska itse kieltäydyin siitä hommasta, niin ei ruveta pilkkua viilaamaan. :D :D Laitappa nopeesti sitä jatkoa! 8) :D 8) :!: [/quote]
jääkuningatar
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:53 pm
Paikkakunta: satumaa

Viesti Kirjoittaja jääkuningatar »

Kiitos serkku! :D Ihanaa, että pidit siitä! :lol:
jääkuningatar
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:53 pm
Paikkakunta: satumaa

Viesti Kirjoittaja jääkuningatar »

Firena kirjoitti:Tämä ficci oli siinä mielessä hyvä, mutta minä en pitänyt noista puhekielen sanavalinnoista :roll:
Kuuluvatko ne tarinaan? :wink:
Kyllä, ne kuuluvat siihen. Mutta, tarkoitatko niitä kirosanoja vai niitä vähän "niinku" sanoja? :?
Gwedi

Rakastan noita aurinkolaseja!

Viesti Kirjoittaja Gwedi »

Luulisin, että Firena tarkoitti niitä puhekielen sanontoja, jotka eivät olleet puheenvuoroissa. Yleensä muu teksti on kirjakieltä. Muusta tekstistä murretta voi kyllä olla vähän vaikea poimia pois ilman BETAA, ja nyt tuntuu jotenkin että toistan itseäni. :wink: :?: 8)
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

eihän tuossa tekstissä mitään vikaa sinänsä ollut, mutta minua häiritsi aika paljon sen tyyli. Parodiana Arwen pinkissä hääpuvussa, pushupeissa ja Nokia - puhelimeen kälättämässä olisi loistava. Ja Aragorn ruskeassa viitassaan.

Minua tosiaan häiritsi tässä ainoastaan tuo tyyli (joka on epäilemättä tarkoituksellinen). Betaa suosittelen minäkin, kuten tuo Gwedikin teki. (Hei eikö se ole althaluksesta? Eikun siinähän onkin Gweti. Sorry.)

Hauskahan tämä oli. Kiitos.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

repesin pahasti kun Golden Cap pullo lensi ikkunasta! :D loistavaa!!
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Vastaa Viestiin