Kaksi Tornia-Mitä OIKEASTI tapahtui (viimeinkin OSA 2)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Agarwaen
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: To Syys 23, 2004 3:23 pm
Paikkakunta: No jaa-a...senkun tietäs, mikä hiton paikka tää on...paljon haltioita...Mordor?

Kaksi Tornia-Mitä OIKEASTI tapahtui (viimeinkin OSA 2)

Viesti Kirjoittaja Agarwaen »



Noniin, tähän alkuun pistän pienen Summaryn, eli siis laitan hieman ficin alkua jotta tiedän millainen vastaanotto tähän saattaisi tulla, että viitsiikö jatkaa! ^^ Tämä ficci on siis sekoitus Huumoria, Slashia, Parodiaa, ja vakavaa kirjoitusta, eli joissain kohdissa on paljon slashia ilman huumoria, joissain pelkkää huumoria, yritän välttää kohtia missä ei olisi ollenkaan huumoria, eihän tämä muuten tänne huumoriin tulisikaan, eihän? XD Toisin sanoen slash kohdat on enemmän sitä PG-17 ilman huumoria, kestäkää ihmiset! Tässä siis alkupaloja:
Ps: Kuka tajusi? XD en mie ainakaan! :D

________________________________________

Genre: Humor, Slash, Parody!

~
”Meidän on päästävä eroon ruumiista!!!” Gimli riehui järkyttyneenä, parta heiluen suunnasta toiseen.
”Itse käskit minua ampumaan!” Legolas tiuskaisi ärtyneenä kääpiölle.
”Enhän!” Kääpiö vastasi vihaisena.
”No kyllä muuten käskit! Huusit ’Ammu se paskiainen!’ ” Haltia tokaisi katsoen kääpiötä vihaisena.
”Rauhoittukaa!” Aragorn yritti selvitellä ajatuksiaan.
”Meidän on vain haudattava Boromir, niin kukaan ei saa tietää mitään siitä, miten hän kuoli!”
Aragorn jatkoi hetken mietittyään, katsoen Legolasta silmiin.
”Mutta ei meillä ole aikaa! Kuulittehan mitä se paskiainen sanoi! Peikot veivät Hobitit!” Gimli jatkoi.
”Örkit, örkit veivät Merryn ja Pippinin…” Legolas huokasi katsoen kääpiötä tylsistyneenä.
”Aivan sama…” Gimli murisi partaansa.
~

________________

Eli siinä olis pikkuriikkinen pala...kommentoikaa, niin tiedän haluaako joku ylipäätään tähän jatkoa? :D Betaamaton alku juu-u, mutten usko että se siitä mihinkään muuttuisi siltikään :wink:
Viimeksi muokannut Agarwaen, Ke Elo 10, 2005 11:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Born to take over the throne
Agarwaen
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: To Syys 23, 2004 3:23 pm
Paikkakunta: No jaa-a...senkun tietäs, mikä hiton paikka tää on...paljon haltioita...Mordor?

Oikeudet

Viesti Kirjoittaja Agarwaen »



Pitänee laittaa nämä oikeudet ja muut nyt vielä perään, kun unohtui äskeisessä :oops:

Disclaimer: Hahmot ovat JRR Tolkienin kuten myös tapahtumapaikat, ei minun.
Rating: R/PG-17
Born to take over the throne
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Oikein hyvä, kyllä minä ainakin lukisin jatkoa mielelläni! :D
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Avatar
Bishounen Ai
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 10:07 am
Paikkakunta: Ryuhei Matsudan futonin laita...

Lisää

Viesti Kirjoittaja Bishounen Ai »

Kirjusta vaa rohkiasti koko juttu, eihännui lyhyest oikkee mittää ossaa viel sannoo. Ihan huvittavan oloinen alku kuiteski. Anna mennä :)
SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Jep jep! Kunnolla juttua vaan. Tämä kuulosti hauskalta. Tuhoa kaikki sensuurit ja paljasta tapahtumien todellinen luonne!
Ha ha, you´re dead.
Agarwaen
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: To Syys 23, 2004 3:23 pm
Paikkakunta: No jaa-a...senkun tietäs, mikä hiton paikka tää on...paljon haltioita...Mordor?

noniih

Viesti Kirjoittaja Agarwaen »



Okey, siis olen nytten kirjoittanut tarinan melkein loppuun, vaikka oletin että siinä olisi ollut repeilyttävää huumoria, niin ei kuitenkaan ihan ole, pikemminkin sellasii kakkos luokan vitsejä, joten joudun käymään koko jutun läpi varmaan sata kertaa parannellen niitä... :oops:
Joten tässä menee vielä..hankin sellasen betan joka käyttää ahkerasti ruoskaa... voi ei taisin karkottaa kaikki kandidaatit :D
Eniveis, kyllä mä koetan saada edes puolet tänne ennen...uuh... okei en lupaa mitään muuten mut varmaan karkotetaan Mordoriin kun en pidä aikataulua :roll:
joten kestäkää ihmiset... tällanen olen, pervo sielultani ja pervo ööh...mieleltäni...joo...ja hidas :D
Synttärilahjaks (se on siis...14.10...) toivon että annatte tällaisen epätavallisen söhellykseni anteeksi ettekä keitä minua öljyssä...jos en pääse kattilaan Legolaksen kanssa XD
Born to take over the throne
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Kumman otat mieluumin, kattilan ja Legolasin, vaiko sen että annamme anteeksi? :wink:

Ei toki, otat vain ihan rauhallisesti sen kirjoittamisen kanssa... sinulla ei ole mikään kiirre, en tule ja nirhaa sinua, vaika joudunkin odottelemaan kauemmin sitä jatkoa! :wink: :D
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Tämä vaikuttaa sellaiselta ficiltä, joka piristää sateisena harmaana päivänä sateessa tallustanutta loftislaista! Joten tahtoisin enemmän kuin todella mielelläni lukea lisää!

Ja sinähän laitat tänne lisää, juuhan? Pian, juuhan? Niinhän, juuhan?'

Enhän minä hoputa?
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Agarwaen
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: To Syys 23, 2004 3:23 pm
Paikkakunta: No jaa-a...senkun tietäs, mikä hiton paikka tää on...paljon haltioita...Mordor?

Ensimmäinen osa

Viesti Kirjoittaja Agarwaen »



Noniin tässä on ensimmäinen osa nyt sitten... :D
Joten... nauttikaa tai kärsikää, riippuu huumorin tajustanne...^^
PS: Tämä on nyt sitten alusta asti joten toi alku tulee uudestaan 8)
____________________________

Title: Kaksi Tornia- Mitä Oikeasti tapahtui.
Pairing: Legolas/Aragorn enimmäkseen.
Rating: Nc-13 tämä eka osa!
Genre: Humor, Slash, Parody!
Beta: Mun serkkuni! ^^
Disclaimer: Hahmot ovat JRR Tolkienin! Minä vain omistan kierot tapahtumat jotka ovat pervon mieleni kehitelmiä :wink:

Emyn Muil

”Meidän on päästävä eroon ruumiista!!!” Gimli riehui järkyttyneenä, parta heiluen suunnasta toiseen.
”Itse käskit minua ampumaan!” Legolas tiuskaisi ärtyneenä kääpiölle.
”Enhän!” Kääpiö vastasi vihaisena.
”No kyllä muuten käskit! Huusit ’Ammu se paskiainen!’ ” Haltia tokaisi katsoen kääpiötä vihaisena.
”Rauhoittukaa!” Aragorn yritti selvitellä ajatuksiaan.
”Meidän on vain haudattava Boromir, niin kukaan ei saa tietää mitään siitä, miten hän kuoli!”
Aragorn jatkoi hetken mietittyään, katsoen Legolasta silmiin.
”Mutta ei meillä ole aikaa! Kuulittehan mitä se paskiainen sanoi! Peikot veivät Hobitit!” Gimli jatkoi.
”Örkit, örkit veivät Merryn ja Pippinin…” Legolas huokasi katsoen kääpiötä tylsistyneenä.
”Aivan sama…” Gimli murisi partaansa.
”Hiljaa! Mutta meidän on kyllä keksittävä nopeampi tapa hävittää Boromirin ruumis!” Aragorn sanoi, ja jatkoi sitten. ”Laitetaan hänet veneeseen, ja työnnetään Rauroksen putoukseen!”
”Hyvin keksitty, mutta luuletko tosiaan että minä kantaisin moista taakkaa tuollaisen kirppusirkuksen kanssa…” Legolas tokaisi katsoen mielenvikaiselta näyttävään Gimliin.
”Voisin vaikka liata hiukseni…” Haltia jatkoi tärkeänä heittäen hiuksensa olkansa ylitse kuin jokin hiusmalli.
”Siis… kuka täällä on sirkus!!!” Gimli huudahti raivoissaan heiluttaen kirvestään.
”Noh! Legolas, sinä kannat siinä missä muutkin.” Aragorn sanoi päättäväisenä.

Mutisten jotain epämääräistä Legolas kuitenkin auttoi Aragornia ja voitonriemuista Gimliä kantamaan Boromirin ruumiin alas rantaan. Siellä he tunkivat Boromirin veneeseen, laittaen hänen aseensa mukaan, ja sitten he työnsivät veneen kohti putousta. Hetken kolmikko katseli miten vene lipui kohti karjuvaa Raurosta, ja sitten Legolas kääntyi katsomaan Aragornia huolestuneena.

”No? Mitä me nyt teemme?” Haltia kysäisi edessään seisovalta ihmiseltä.
”Jalanjäljistä, puuttuvasta veneestä ja matkatavaroista päätellen luulen, että Frodo ja Sam ovat lähteneet kohti Mordoria ilman meitä. Joten kutsumuksemme on pelastaa Merry ja Pippin!” Aragorn vastasi melkein välittömästi.
”Olen samaa mieltä kanssasi.” Legolas julisti heittäen hiukset olkansa ylitse.
”Lähtekäämme sitten matkaan vähin kantamuksin jahtaamaan Peikkoja!” Gimli tokaisi jännittyneenä. ”Ihan kuin nuoruudessani…vuonna hammasharja…”
”Örkkejä Gimli! Me lähdemme jahtaamaan ÖRKKEJÄ!” Legolas melkein huusi kääpiölle.

Aragorn pudisti huvittuneena päätään ja sai ilkeän vilkaisun kääpiön suunnasta.
”No lähdetään nyt sitten!” Aragorn jatkoi nopeasti. ”Örkit ovat nopeita ja suuntaavat kohti Rohania. Menkäämme!” Ja niin Aragorn lähti nopeasti juosten takaisin metsikköön örkkien perään, Legolaksen seuratessa mutisten jotain hiusharjasta jota ei saanut ottaa mukaan. Gimli kääntyi joelle päin vielä kerran.
”Terve menoa…paskiainen!” Hän tokaisi virnistäen partansa alla, ja lähti sitten seuraamaan ihmistä ja haltiaa, kompuroiden puun oksiin ja kiviin kiroten lyhyet jalkansa Mordoriin.


Rohan

Aragorn juoksi niin nopeasti kuin pääsi Rohanin ruohomaitten ylitse. Oli kulunut jo kaksi päivää siitä kun he olivat jättäneet Emyn Muilin, eivätkä he olleet levänneet kertaakaan. Ainoa asia minkä he olivat löytäneet merkkinä hobiteilta, oli kortti jonka hobitit olivat saaneet Gandalfilta. Kun Aragorn oli lukenut sen, hänen oli pakko pysähtyä, jottei tukehtuisi omaan oksennukseensa. Legolas ja Gimli olivat ottaneet yhteen pari kertaa matkan aikana, mutta muuten kulku oli sujunut hyvin. Aragorn nosti kätensä silmilleen ja tähyili edessä juoksevaa Legolasta, joka oli mennyt edeltä sen jälkeen kun kääpiö oli kutsunut tätä naiseksi. Hetken Aragorn etsi katseellaan haltiaa, ja näki tämän sitten odottamassa edessä kohoavan kukkulan juurella. Aragorn ei saanut silmiään irti tuosta kauniista olennosta. Miten vaaleat hiukset laskeutuivat haltian hartioille ja kaunis hymy koristi tämän kasvoja…Ennen kuin Aragorn ehti reagoida ajatuksiinsa, hän ja Gimli olivat jo saapuneet Legolaksen rinnalle.

”Näitkö mitään?” Aragorn kysäisi välittämättä vierelleen kaatuneesta kääpiöstä joka mutisi partaansa jotain epäsopimatonta.
”Joo-o, örkit suuntaavat kohti Fangornia!” Legolas tokaisi hiljaa katsoen kaukaisuuteen.
”Celeborn varoitti meitä menemästä sinne!” Gimli sanoi kompuroiden ylös ruohikosta.
”Mistä lähtien olet luottanut kansaani?” Legolas kysyi piikikkäästi.
”Jos sinä olet haltia, minä olen balroggi!” Gimli tuhahti.
”Päivää herra balroggi!” Legolas hymähti ilkeästi.
”Noh! Yö laskeutuu, ehdotan että jäämme tähän!” Aragorn keskeytti väsyneenä.
”Hyväksytään!!!” Gimli huusi ja heittäytyi maahan nukahtaen saman tien.
”Mutta…” Legolas aloitti.
”Legolas, olen väsynyt, myönnetään, emme voi tehdä hobittien hyväksi mitään jos emme jaksa juosta!” Aragorn sanoi haltialle joka näytti närkästyneeltä.
”Hyvä on” Haltia sanoi ja laittoi väsyneenä kätensä Aragornin olkapäälle, joka säpsähti huomattavasti. Hetken hän hukkui haltian sinisiin silmiin, mutta se hetki oli tarpeeksi kertomaan Legolakselle mitä mies todella tunsi häntä kohtaan, ja tämä näytti ymmärtävän.
”Legolas minä..” Aragorn aloitti hapuillen, mutta haltia painoi kätensä tämän huulille.
”Shh! Ei sinun tarvitse selittää…minä tunnen samoin…” ja käyttäen Aragornin hämmentyneisyyden hyväkseen Legolas heittäytyi maahan, kauas kääpiöstä, ja nukahti. Aragorn mutisi jotain törkeistä haltioista ja joutui ensimmäiseen vahtiin.

Éomer

Seuraavana aamuna Aragorn ja Gimli heräsivät Legolaksen huutoihin.
”Nouskaa jo! Tänne on tulossa iso lauma ratsastajia!” Haltia ilmoitti häkeltyneelle Aragornille.
Aragorn ja Gimli nousivat ylös ja jäivät katsomaan Legolaksen osoittamaan suuntaan.
Kohta hekin näkivät ratsastajat jotka lähenivät tuulen nopeudella.
”He eivät saa nähdä meitä!” Aragorn kauhisteli ja heittäytyi maahan, Legolaksen seuratessa esimerkkiä. Juuri kun ratsastajat ilmestyivät kukkulan takaa, Gimli teki yrityksen piiloutua haltiaviitan alle, mutta kompastui ja kieri rinnettä alas!
”AAAAAA!!!” Kääpiö huusi kauhuissaan, pysähtyen ilmeisesti johtajan hevosen eteen, vain huomatakseen että ratsastajat olivat saartaneet heidät. Aragorn ja Legolas nousivat ylös, Aragornin kiroillessa niin rajusti että Legolas läimäytti tätä.
”Keitä olette ja mitä teette täällä!” Pitkähkö mies sanoi, jonka hevosen eteen Gimli oli jäänyt seisomaan.
”Nimeni on Aragorn, tämä on Gimli Glóinin poika ja tämä on Legolas, rakkaa..ööh…siis ystäväni synkmetsästä!” Aragorn sanoi varovasti, Gimlin tuijottaessa häntä mielenkiinnolla.
”Oletteko vihollisia!?” Mies vaati tietää ja osoitti Aragornia peitsellään.
”Ystäviä!!!” Aragorn vastasi nopeasti.
”Ja keitä noi on?” Mies sanoi epäilevänä. ”Tuo kääpiö näyttää murealta…”
”Pidä suusi ihminen! Sinä se tässä kääpiö olet!” Gimli tiuskaisi vihaisena Legolaksen pyöritellessä silmiään.
”Katkaisen ilomielin pääsi, otus, jos vain olisit hieman örkkiä kauniimpi!” Mies tuhahti.
”Joo! Hyvä juttu! Tapa se!” Legolas intoili vieressä, mutta Aragorn tuli väliin.
”Rauha! Olemme kuninkaallesi ystäviä, ja jahtaamme peikk… ööh örkkilaumaa jotka ovat vanginneet pari ystäväämme!” Aragorn sanoi.
”Tapoimme örkit jo vähän aikaa sitten, ja näimme vain örkkejä.” Mies sanoi.
”Synkät ovat uutisenne herra…mikä muuten on nimenne?” Aragorn kysyi.
”Nimeni on Éomer Eomundin poika, ja olen Rohirrimin kolmas marsalkka.”
”Joten aijotko tarjota apuasi Éomer?” Aragorn sanoi kovalla äänellä, vetäen miekkansa tupestaan. Tai ainakin hän yritti, sillä ote lipesi ja miekka tippui maahan. Kömpelösti Aragorn nosti miekan ja kohotti sen. ”Tässä on Ánduril, lännen lima…siis lieska, miekka joka on taottu yhteen..öö uudestaan!”
”Merkilliset ovat ajat!” Éomer kauhisteli. ”Maassamme vaeltelee hulluja ja kääpiöitä…mutta lainaan teille kaksi hevostani, ja voitte jatkaa matkaanne, jos lupaatte tulla Rohanin Edorasiin tuomaan ne takaisin kuninkaalleni, eräs hänen hevosistaan on jo viety, Gandalf homoilija vei sen.”
”Gandalf, suuri homoilija ei tule enää viemään mitään, hän on kuollut.” Aragorn sanoi ja nousi toisen hevosen selkään, Legolaksen noustessa toiselle.
”Surullista muttei kuninkaalleni. Viime kerran jälkeen hänen perseensä oli jumalattoman kipeä” Éomer jatkoi. ”Toivon näkeväni teidät vielä…oman takamukseni takia..” Niin Éomer ja Rohirrim lähtivät vastakkaiseen suuntaan.
”Gimli tule!” Legolas sanoi hoputtavasti. ”Ei meillä ole koko päivää aikaa!”
”Tuollaisen pedon selkään en astu!” Kääpiö tokaisi vihaisena. ”Se syö mut!”
”Istu minun takanani!” Legolas sanoi, ja nosti rimpuilevan kääpiön taakseen.
”Ja muistakkin ettet saa mitään kiimaista kohtausta!!!” Haltia varoitteli osoittaen haltiamiekkaansa, ja ennen kuin Gimli ehti protestoida, he olivat jo lähteneet matkaan.

______________________________

Että tämmöstä..*piiloutuu sohvan alle*
Oliko kauhea? :roll: Toisin sanoen eka ficcini jonka tänne laitoin...seuraavaan osaan laitan paljon slashia tasapainottamaan tätä kakkos luokan vitsi episodia...mutta olen kauhean hermostunut!
*peloissaan*
Hmm paras hankkia nuolia ja jousi ennenkuin risut alkaa lentää liian nopeesti... *heh!*
So....jatkoo tulloo ellette kuolleet ja jos on kysyntää...
Ette kai kuolleet? Ettehän? PLIIS??? :shock:


8) ~The notes of my life...played completely wrong~
Born to take over the throne
SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

En kuollut :D

Ei tämä mikään kauhea ollut, ekaksi ficicsi tosi hyvä oli *nyöknyök*
Kirjoita ihmeessä lisää osasia ^^

Aragornin änkytys repsliik... repliikit oli hyviä XD
Ha ha, you´re dead.
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Vauh*kunniottava huokaus*
"Jos sinä olet haltia, minä olen balroggi!” Gimli tuhahti.
”Päivää herra balroggi!” Legolas hymähti ilkeästi.
Mahtavaa mahtavaa! :D
Jatkoa jatkoa!!
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Agarwaen
Örkki
Viestit: 25
Liittynyt: To Syys 23, 2004 3:23 pm
Paikkakunta: No jaa-a...senkun tietäs, mikä hiton paikka tää on...paljon haltioita...Mordor?

Viesti Kirjoittaja Agarwaen »



Kiva, että edes joku tykkää... :D
Joh kai mie sitten postaan jatkoo, kun saisin sen vaa valmiiks.. 8)
Born to take over the throne
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Käh, käh... Ara on ihana! :D Ja kyllä tätä ficciä lukee ihan mielellään, joten senkun pistät jatkoa tulemaan!

Enkä minäkään kuollut! :wink:
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

ENkä MINÄ!!! Eka humor-ficci minkä JAKSOIN LUKEA!!! Jei!

Minä ainakins anon että mahtava, ja kiva että mä ja sä-kieltäkin on tuossa tekstien välissä! sanon että MAHTAVAA *tapu tapu* lisää!
Click.
Artanis
Örkki
Viestit: 109
Liittynyt: Ma Joulu 06, 2004 6:08 pm
Paikkakunta: Dirujen treenikämppä (niin varmasti)

Viesti Kirjoittaja Artanis »

Hengissä ollaan! :D Ihana ficci, naurattaa niin että pää irtoaa. *kikati* Kieli on värikästä ja se kuinka hahmot suhtautuvat toisiinsa erilailla on suunnattoman huvittavaa. *hekottaa vieläkin*
"Terve menoa...paskiainen!"
*naur* Tuo oli loisto! Se naurattaa vieläkin vaikka olen lukenut tuon kohdan ainakin viisitoista kertaa. Jatka vain samaan malliin niin hyvä tulee. :)
Forbidden - Tuo kielletty rakkaus sokeutti heidät kohtalon kylmiltä silmiltä...
Kuva
Vastaa Viestiin