Harhailua Morgulissa

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Vieras

Harhailua Morgulissa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tämä on hieman sekava,mutta koittakaa kestää.
Eli tämä ficci kertoo Sauronin jälkeisestä ajasta *yllätysyllätys*Minas Morgulissa,johon yhdeksän ratsastajaa ovat palanneet(Hieman ihmeellistä kyllä kun ottaa huomioon että Noitiskin tuhoutui Pelennorilla,no jaa
pikkuvikoja :wink: ..)
En oikeastaan tiennyt mihin tämä kuuluu,mutta olkoon täällä.
Päähenkilöitä ovat siis nazgûlit eli sormusaaveet.
Kirjoitusvirheitä on varmasti suhteellisen paljon.
Ensimmäinen ficcini,taidan jättää ficcien kirjoittamisen muille
tästä eteenpäin.
Nazgûlien nimet:(Eivät oikeasti,mutta roolipelaajien keskuudessa levinneet laajasti.)
1.Noitakuningas
2.Khamûl
3.Adunaphel
4.Ren
5.Akhorahil
6.Hoarmurath
7.Dwar
8.Uvatha
9.Ji Indur

"Täällä alkaa käymään aika pitkäksi,ei kyllä uskoisi että on mennyt vasta muutama vuosi Mustan Ruhtinaan tuhoutumisesta."Ren sanoi pitkästyneenä ja naksautteli rautahanskojaan Noitakuninkaan huoneessa, johon Morgulin Herra oli toiset nazgûlit ystävällisesti kutsunut,keskustelemaan syvällisistä asioista tietysti.
"Annan vinkin Ren,pidä suusi kiinni!"Hoarmurath ärähti,kysyen sen jälkeen Noitakuninkaalta:
"Eikö meidän kannattaisi yrittää Keski-Maan valtausta kuten Sauron ennen meitä?."
Noitakuningas ei jaksanut ilmeisesti vastata Hoarmurathille,tai sitten tämä oli vain järkyttynyt siitä että hänen Herransa oli tuhoutunut,ilmeisesti lopullisesti.
"Typerä puolituinen,typerä sormus,typerä Musta Ruhtinas-.."Ji Indur mutisi,mutta lopetti mutinansa lopulta kun nazgûl tunsi muiden tuijottavan,ilmeisesti tuon Indurin 'typerä Musta Ruhtinas'-kommentin takia.
"Musta Ruhtinas ei ole typerä!"Noitakuningas sanoi korottaen ääntään hieman.
Huoneessa tuntui olevan äkkiä hiljaista..Kukaan
nazgûleista ei luultavasti halunnut sanoa mitään,mikä voisi suututtaa
Morgulin Herraa enää enempää.
Khamûl oli tippunut mustalta tuoliltaan Ji Indurin sanoessa Mustaa Ruhtinasta typeräksi,
Dwar yritti tappaa kärpästä (Niin hyvin kun sokeana pystyi) joka lenteli Noitakuninkaan tummassa huoneessa,
Uvatha katsoi ulos ikkunasta,Ji Indur katsoi erääseen seinään varoen katsomasta Noitakuninkaaseen,
Ren oli äkkiä kiinnostunut taas rautahanskojensa naksauttelemisesta,Adunaphel mutisi jotain joka kuulosti hämmästyttävän paljon tällaiselta:"Tie vain jatkuu,jatkumistaan...",Akhorahil istui maassa omituisessa asennossa, josta kukaan muu nazgûl ei tosin osannut sanoa oliko Akhorahil tullut hulluksi vai leikkikö tuo muuten vain tyhmää,Hoarmurath ei tehnyt oikeastaan mitään tuijotti vain eteenpäin.Noitakuningas näytti taas olevan hyvillään rauhasta joka huoneeseen oli äkkiä tullut.
Äkkiä hiljaisuus kuitenkin rikkoontui Noitakuninkaan alkaessa jakamaan käskyjä:
"Khamûl ylös sieltä lattialta!Dwar,mitä oikein pelleilet siinä!Uvatha,maa kutsuu!Indur en minä sinua tapa vaikka katsoisitkin minuun!Ren,tuo naksuttelu on ärsyttävää,joten lopeta se ja heti!Adunaphel,älä luule etten tietäisi että tuo laulu on hobittien säveltämä!Akhorahil,vaikka tekisit noita joogaharjoituksia omassa huoneessasi,se ei tarkoita että saisit tehdä noin minun huoneessani..Hoarmurath,sinulle sama kun Uvathalle eli HERÄTYS!" Kun Noitakuningas oli vihdoin saanut muihin hieman liikettä,Morgulin Herra sanoi:"Noniin..Voisimme aloittaa puhumalla vaikkapa teidän viimeaikaisista tekemisistänne.
Korviini on kuulunut sana että eräät täällä ovat olleet Gorgorothissa lähipäivinä.
"Uvatha,Hoarmurath selittäkää mitä te kaksi teitte siellä samaan aikaan?"Noitakuningas äyskähti.
Huoneessa oli taas jännittynyt hiljaisuus,kun lopulta Uvatha uskaltautui puhumaan:
"Minä olin Gorgorothissa tähystyskäynnillä,kun tuo (Uvatha osoitti Hoaria)päätti pudottaa minut siivekkään petoni selästä!" Noitakuningas näytti harkitsevan vakavasti hyppäämistä Morgulin linnoituksen korkaimmasta
tornista alas,tämän sanoessa:"Ettekö te pysty olla tapattamatta toisianne edes parin päivän verran?Näyttää hieman huolestuttavalta,minun pitäisi varmasti hankkia örkkejä teidän tilallenne,nekin ymmärtävät olla tappamatta toisiaan,mutta te ette ilmeisesti...Ulos huoneestani,kaikki!Koskee myös Khamûlia."
Muiden lähtiessä pois Morgulin Herran huoneesta,tämä mutisi jotain mistä ei kuitenkaan pystyisi saamaan
selvää ellei omaa mustankielen taitoa.
Morgulin käytävillä:
Dwar sanoi Ji Indurille:"Pitikö sinun alkaa selittämään että Musta Ruhtinas on typerä?!"
"Minä sanoin vain mielipiteeni,ja mistä minä olisin voinut tietää että Noitakuningas suuttuu sellaisesta mitättömästä asiasta.Ja jos rehellisiä ollaan niin en koskaan pitänyt Sauronin omituisista suunnitelmista."Indur sanoi hieman ivallisesti ja matki Sauronia:"Tuokaa minulle hobitti,ei vaahtosammutin,mutta kuitenkin vaahtosammuttimen kokoinen pieni olento..Kysykää Reppulia,siis sitä vaahtosammuttimen kokoista puolituista joka kantaa minun kaunista ja arvokasta sormustani."
"Nyt meillä olisi sentään mahdollisuus valloittaa Keski-Maa,kun ei ole edes mitään Valtasormuksia,millä meidät voisi tuhota."Ji Indur jatkoi perustelujaan.
"Millä aivoilla?Sauronhan tuhoutui jo.."Hoarmurath kysyi huvittuneesti,mutta ei kerennyt sanoa lausettaan loppuun kun Ji Indur keskeytti hänet taas:"Ole sinä joogaaja hiljaa!Ja kun kysyit
että millä aivoilla,niin eihän Sauronkaan ollut kovin viisas,
kun sitoi itsensä sellaiseen typerään sormukseen."
Pikkuhiljaa nazgûlit alkoivat lähteä käytäviltä omiin huoneisiinsa,
mutta Ji Indur ja Hoarmurath jatkoivat kinasteluaan,eivät kuitenkaan kovin kauaa koska Noitakuninkaan ovi aukesi ja Morgulin Herra astui
käytävälle sanoen:"Nyt saa riittää,Ji Indur sinä lähdet nyt Briihin tutkimaan mahdollisia vastarintaliikkeitä.
Ja Hoarmurath lähtee Sumuvuorille,olen kuullut että siellä on vielä jossakin kolossa sadanörkin komppania."
Kumpikaan nazgûleista ei pahemmin uskaltanut vastustella Noitakuninkaan käskyjä,vaan lähtivät kumpikin
suorittamaan omaa tehtäväänsä.
"Vihdoinkin rauhallista.."Noitakuningas sanoi ja lukittautui jälleen
omaan huoneeseensa tekemään uusia sotasuunnitelmia
El
Puolituinen
Viestit: 270
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 1:55 am
Paikkakunta: Helskinky

Viesti Kirjoittaja El »

*hekottaa*
Akhorahil,vaikka tekisit noita joogaharjoituksia omassa huoneessasi,se ei tarkoita että saisit tehdä noin minun huoneessani
En yhtään revennyt, en... x)


Rakentava tuli mökiltä käymään ja kuiskasi korvaan muutaman asian.

Lukunautintoa kasvattaisi, jos käyttäisi enter-nappulaa eri ihmisten (tai tässä tapauksessa sormusaaveiden) puheenvuorojen välissä. Myös välilyönnit välimerkkien jälkeen selventäisivät.

Kirjoita toki lisää! Häröt jutut, joihin liittyvät nazgûlit, rulaavat. :D
'Don't talk of worlds that never were
The end is all that's ever true
There's nothing you can ever say
Nothing you can ever do...'

The Crow - Burn
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Hauska! Vaikka menenkin aina sekaisin noissa kaapuhemmoissa mutta häliäkö väliä..

Repeilin totaalisesti noille Noitakuninkaan "herätys" puheille :P tirskis..
Vastaa Viestiin