BigDaddy, version 1:2 NEW EDITATION

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

BigDaddy, version 1:2 NEW EDITATION

Viesti Kirjoittaja HotElf »

Title: BIGDADDY
Author: Hotelf
Genre: Humor
Rating: PG-13
Warnings: Slashahtava, paikottaista kiroamista
Summary: Hyvä on…sekoitinpa tuota Selviytyjiä ja BigBrotheria joskus ammoisina aikoina, ja tälläinen siitä uudelleen editoituna tuli! (Vanha kökkö-versio luettavana kummassakin Loftiksessa)

(A/N: Olisinhan minä voinut tämän editoituna laittaa vanhan version päälle, mutta kun tämä on paikoitellen hieman erilainen entistä kohtaan...joten... näin syntyi BigDaddy 1:2, NEW EDITATION)
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly!
HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

Viesti Kirjoittaja HotElf »

Pihan perillä tönöttää valkoinen huippumoderni talo, johon saapuu tänään 12 henkilöä kilpailemaan 10 000 000€:sta! Yksi toisensa jälkeen kilpailijat pudottavat toisiaan pois pelistä, kunnes tiedetään voittaja, joka ansaitsee päävoittorahat! Tämä on…BIGDADDY!!!

~1.päivä~
Jälleen näkemisen riemua

Ensimmäisenä huippumodernisti Sarumonin huippumodernin talon huippumodernista ovesta astuu sisään ensimmäinen kilpailijamme, joka vaikuttaa olevan hobitti! Tarkemmin katseltuna huomaammekin, että hobitin henkilöllisyytenä toimii herra Frodo Reppuli! Herra Frodo Reppuli tarkastelee taloa kovin uteliaan näköisenä ja huomaa sitten makuuhuoneen huippumodernit sängyt!

Frodo: ISOT SÄNGYT ISOT SÄNGYT, MINÄ SAIN ISON SÄNGYN!!! VOI JEESUSTEIPPI JA KEVÄTKÄÄRYLE, MINÄ SAIN ISON HUIPPUMODERNIN SÄNGYN!!! *Kamera seuraa Frodon sängyllä pomppimista. Pikkuhiljaa kamera (vaikka onkin elektroninen) alkaa voimaan pahoin ja lopettaa*


Ovesta (joka on, ihan btw, huippumoderni) astuu sisään 3 uutta kilpailijaa. 1 kurttuinen haltia, 1 hilpeä hobitti ja 1 jurottava ihminen; Elrond, Peregrin ja Boromir.

Elrond: Onpas kotoisaa, tulee ihan mamman mökki mieleen… Tosin jokin täältä puuttuu, olen aivan satavarma siitä…haa! *nostaa kymmenestä laukusta juuri kirkkaankeltaisesta jotain liilaa.*

*Boromir ja Pippin katsovat toisiaan kauhistuneina.*

Boromir: Ööh…eh…mikä tuo on?

Elrond: Mamman antama, itse kudottu, kaunein seinäverhoni. Ajattelin ripustaa sen tuohon vessanoven viereen. Kuinka niin?

*Boromir katsoo nopeasti ylöspäin ja pyörtyy sitten keskelle lattiaa. Elrond kyykistyy Boromirin viereen ja katsoo äkkiä Pippiniin hymyillen ovelasti.*

Elrond: Älä huoli pikkuinen…minä osaan elvyttää. *kyykistyy Boromirin puoleen*

Boromir: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHHHHHHH!!!! Mitä sinä oikein koetat helvetin skandihomo?! Yrititkö sinä tappaa minut?! Olin tukehtua!

Pippin: Tukehtua? Tukehtua mihin?

Boromir: Tuon kieleen! *osoittaa syyttävästi Elrondia*

Pippin: O.O *pyörtyy samalla tavalla kuin Boromir*

Boromir: *huutaa* Älä tee noin!!!! *ravistelee Pippinin hereille* Tajusitko minkä vaaran armoille meinasit joutua?! Häpeäisit!

Pippin: *tajuaa mitä Boromir tarkoittaa* Sankarini!!! *rutistaa Boroa*


Frodo saapuu huoneeseen samalla kun ovesta astuu neljä kiivaasti väittelevää uutta kilpailijaa ; Merri, Gandalf, Gimli ja Arwen

Frodo: Mikä mekastus täältä kuuluu? *katsoo ympärilleen* KAVERIT!

Elrond: *nousee ylös ja kättelee Frodoa* Olin juuri pelastamassa ystäväsi henkeä.

Boromir: *mulkaisee Elrondia* PAH!

Gandalf: *taputtaa Frodoa harteille* Heipä hei!

Frodo: *riemuissaan* GANDALF! *nuhtelevasti* Olet myöhässä, meidän piti tulla samalla ---!

Gandalf: *keskeyttää* Kuinka monta kertaa minun pitää sinulle sanoa, Frodo Amalia Rosamunda Helga Reppuli, ettemme me velhot ole koskaan myöhässä! Emmekä koskaan myöskään ajoissa! Me tulemme silloin, kun hätä on kovin ja tarve vaatii! *osoittaa kunniallisesti etusormellaan ilmaan ja kävelee makuuhuoneeseen matkapaakasiensa kanssa*

Frodo: Onko hänellä kaikki hyvin?

Gimli: Eihän Gandalffilla koskaan ole. Aina kolottaa jotain nilkkaa tai kutittaa sitä sen persesilimää… Ei se pääse vaivoistaan pesemälläkään… Satiaisia, sanon minä…satiaisia…


Arwen: ISÄ!!! *juoksee Elrondin luo tuuppaisten samalla Gimlin nurin* Kaipasinkin sinua niin! *nappaa lompakon Elrondin takataskusta (kyllä, haltioilla on sellaisetkin)*

Elrond: Niin minäkin sinua! *halaavat*

Boromir: Vekkuli likka, sanon minä… *hymähtää* Minä menen kuselle.


Merri: PIPPIN!!!! *juoksee Pippinin luo* Minä kaipasin sinua niin!!!

Pippin: Niin minäkin sinua *kielisuudelma*

Frodo: Missäs se vessa onkaan?! *juoksee pois kuvasta pidellen kättään suunsa edessä*


Samassa ovi pamahtaa auki, räsähtää kappaleiksi seinään, ja esiin marssii viimeiset 4 kilpailijaa; Aragorn (joka potkaisi oven sisään), Legolas, Sam ja Bilbo

Aragorn: *kukertaa* Missä on minun ihanaiseni naiseni?

Arwen: *leperrellen* Täällä miehekäs mieheni!!!! *kieputtelevat toisiaan ympäri huonetta, kunnes törmäävät kukkaruukkuun ja kaatuvat päällekkäin karvataljan päälle*

Elrond: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! *hyökkää Aragornin hiuksiin, kun Aragorn ja
Arwen meinaavat imuttaa toistensa peräsuolet puhtaiksi* Et, Et, USKALLAKIN!!!! HÄNHÄN ON TAVALLAAN SISKOSI!!!

Arwen: Haist’ huilu pappa! *tuuppaa Elrondin pois luotaan*


Legolas: Gimlii? Rakas kääpiö ystäväni, missä olet? Minulla olisi hieman minttupastilleja!

Gimli: *ryntää Legolasiin kiinni* Oi sinä ihanainen haltia! ANNA TÄNNE!!!


Sam: *Elrondille* Anteeksi herra haltia isokiho haltia, tiedättekö missä Frodo-herra luuraa?

Elrond: Se taisi mennä vessaan oksentamaan…tosin, eikös Boromir mennyt juuri kuselle? *jää miettimään itsekseen*

Sam: BOROMIRIN?! VOI FRODO-HERRA SE ON BOROMIR!!! HALUATTEKO TE TEETÄ FRODO?! TEE VOI HELPOTTAA!!! *juoksee kohti vessaa*


Bilbo: HohhohhhooooZZZZZZ… *torkahtaa*

Pippin: *koputtaa Bilboa päähän* Bilbo? Bilbo? BILBO?!

Bilbo: *havahtuu* Niin, olinkin sanomassa että olisiko sinulla kirjeZZZZZZZ! *nukahtaa*

Pippin: *Merrille* Onko hän aina tuollainen?

Merri: Jep. *lähtee Pippin kainalossaan*


Kamera jää kuvaamaan illan syventyessä porukkaa, joka alkaa käydä rauhattomasti nukkumaan.
Good Night…ZZZZZZZZZZ


~2.päivä~
Ensimmäinen haaste

Aamu valkenee BigDaddy talossa. Vain Legolas on hereillä.

Legolas: *hyräilyä* Hmm-hmm-mm-h-hmm…trallallaa… *alkaa keittää puuroa*

Aragorn: *tulee keittiöön* Huomenta…*ryystää tuoremehua suoraan purkista*

Legolas: Huomenta! *muiskauttaa pusun Aragornin poskelle*

Aragorn: Oh-hoh! Oletpas sinä tänään hyvällä tuulella! *pyyhkäisee poskeaan hihalla*

Legolas: Tietenkin! Olen kaunein!

Aragorn: O.O Mitä sinä oikein höpiset?

Legolas: Eii-ei mitään! Ha! Trallalaa!

Aragorn: Minä menen...tuota, tuonne Arwenin luo. Ööh, älä häiritse meitä! *kohottaa kulmiaan*

Legolas: Outoa.


Aamiaispöydässä kaikkien herättyä…

Gandalf: *uhkaavasti* Tänään meille tulee tehtävä! Meidän on otettava se tosissaan! Jos häviämme me menetämme tietyn määrän lounasrahoistamme!!!!

Pippin: IIIIK! Merri! Gandalf on menettänyt järkensä!

Merri: Miten niin?!

Pippin: Nojosmemenetämmeosanlounasrahoistamemenetämmemyösosanlounaasta!!!!!

Merri: *ymmällään* Mi-Mitäh?!

Sam: Pippin sanoi että jos me menetämme osan lounasrahoista, niin me menetämme myös osan lounaasta, elikkäs
meille tulee himpun verran pienempiä aterioita.

Merri: IIIIIIIIIIK! Pippin! Sam on menettänyt järkensä!!!

Pippin: En kestä ilman ruokaa!

Frodo: Emme me ole ilman ruokaa missään vaiheessa!

Pip & Merri: LIIAN VÄHÄN RUOKAA!!!! *takertuvat toisiinsa*

Muut: O.O !!!


Legolas: *nousee* Kiitos, minä lähden nyt uimaan.

Arwen: *pomppaa pystyyn* NIIN MINÄKIN!!!! Ostin uudet bikinit ja haluan kokeilla niitä! *lähtevät kohti uima-allasta*


Aragorn: *juo tuoremehua* SLUUUUUUUUUUURP!!!

Sam: Mutta Herra Aragorn-herra!!!

Aragorn: *lopettaa ryystämisen* Mitä, mestari Samvais?

Sam: *punastuu* Kutsukaa Samiksi vaan….

Aragorn: ….Ookkei. Sam…

Sam: *punastuu uudelleen* Niin, minä vain sitä, että Pöytätapoja pitäisi kunnioittaa….

Aragorn: Jaa. Olisit heti sanonut! *röyhtäisee*

Elrond: *punertaa uhkaavasti* Estel!!!! Mitä minä olen opettanut Gondorilaisista pöytätavoista sinulle, eikö mikään oppini ole mennyt perille?!

Aragorn: Ei.

Elrond: *läppää päätään* Voih, eipä tietenkään,. unohdan aina, että olet Gondorista.

Boromir: HÄ!? HÄ!? HAASTATSÄ RIITAA VAI? HÄ?! MITÄ VIKAA GONDORISSA ON?! HÄ?!

Elrond: *nousee pöydästä* Ei mitään, ei yhtikäs yhtään mitään. *itsekseen* Paitsi se, että heidän keskimääräinen ÄO:nsa on pienempi kuin millään elukallakaan Keskimaassa.


Aamupalan jälkeen porukka hajaantuu; Legolas, Arwen ja Aragorn ovat altaalla, Sam ja Frodo istuvat sisällä WC:ssä ammeessa ja laulaa hoilottavat lauluja, Merri ja Pippin ovat menneet tekemään kuperkeikkoja nurmelle ja Gandalf, Elrond, Bilbo, Gimli sekä Boromir makailevat aurinkotuoleissa.

Sam: Läskii, läskii, läskii, läskii,
Kaljaa, kaljaa, kaljaa, yäk.

Frodo: Mikä laulu tuo on Sam?

Sam: En minä tiedä Frodo-herra. Opin sen Bilbolta, kun hän oli juonut liikaa niitä yömyssyjänsä.

Frodo: *kallistuu Samiin päin* Sam….

Sam: *katsoo Frodoa ymmällään suoraan silmiin* Mitä Frodo-herra?

Frodo: Minä taidan olla….

Aragorn: *pöllähtää huoneeseen Arwenin kanssa kikattaen*

Frodo: …mökkihöperö. *hymyilee hätäisesti Samille*

Aragorn: Kuulkaas nyt hobitit, minulla on tänään ammevuoro, joten käytän sen nyt.

Frodo: *menee ovelle ja kääntyy takaisin* Konkari, entä Arwen?

Aragorn: Hän….öööh….pesee selkäni.

Frodo: Oookkei… *lähtee*

Sam: *kääntyy ovelta* Konkari-herra.

Aragorn: Niin.

Sam: Muistakaa pestä hiuksenne. *lähtee katsottuaan Arwenia kulmiensa alta*… …*itsekseen* Ne nuoret…


BigDaddy: Kerääntykää kaikki olohuoneeseen….toistan, kerääntykää kaikki olohuoneeseen. Kaikkien täytyy olla paikalla 20 sekunnin kuluttua.”


Aragorn & Arwen: Shit!!!


Gandalf: Vihdoin! Tätä hetkeä koko Keski-Maa on odottanut ammoisista ajoista lähtien. Aina siitä asti kun…

Gimli: RAAAAAAAAAAAH!!!! Missä kirveeni on?

Gandalf: Gimli, et tarvitse kirvestäsi.

Gimli: MIKSI?! Minä haluan kirveen!

Gandalf: *uhkaavasti* GIMLIIIIII!!!!!

Gimli: Hyvä on….hyvä on….raivohullu Kanttura…

Gandalf: *mulkaisee Gimliä pahasti*

Gimli: *hipsii olohuoneeseen*


Pippin: Miksi?

Merri: *kohauttaen harteitaan* On tehtävän vuoro.

Pippin: *pyöristää silmiään* Miksi?

Merri: *selittää* Että saataisi lisää rahaa ruokaan.

Pippin: *pyöristää silmiään vain lisää* MIKSI?

Merri: *puuskahtaa* Jotta me emme menettäisi rahoja ja joutuisi pienentämään annoksiamme!

Pippin: NO SITTEN!!! *pinkaisee pois kuvasta*


Frodo: Onko tehtävän vuoro?

Sam: *punastellen* Kyllä, Frodo-herra.

Frodo: No, sehän on mukava.

Sam: *punastellen vielä enemmän* Kyllä, Frodo-herra.


Boromir: *karjaisee* Yes, vihdoin! Tätä hetkeä olen odottanut!!!

Elrond: Mutta minä olen enemmän!

Boromir: Etpäs! *väittäen* Minä!

Elrond: Minä!

Boromir: Minä!

Elrond: Minä!

Boromir: Minä!

Elrond: Sinä!

Boromir: Sinä!

Elrond: Hyvä on…*pärisyttää kieltään ja lähtee kuvasta omahyväisesti*

Boromir: Aaaaaaaarhh!!! Tulen hulluksi tuon haltian kanssa!!!


Bilbo: KivZZZZZZZZZZ…. *unikohtaus*


Kun kaikki ovat lopulta 19,99:98sekunnin päästä olohuoneessa kaikki sohvat ja nojatuolit täyttäen, alkaa BigDaddy alkaa kertoa päivän tehtävää….

BD: No niin. On päivän tehtävän aika.

Porukka: YYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!

BD: Tämän päivän tehtävä on hakea varastosta vesilautat, jotka kiinnitätte altaanpohjissa oleviin metallisiin kierteisiin.

Boromir: Siinäkö kaikki? Noin yksinkertaista?

BD: Ei. Sen jälkeen jaan teidät kahteen joukkueeseen ja te koetatte selvitä mahdollisimman pitkään lautoilla TIPPUMATTA altaaseen. Onko selvä?

Porukka: OOOOOOOOOOON!!!!


Kun kaikki alustavat valmistelut on tehty, BigDaddy rupeaa jakamaan ryhmiä.

BD: Noniin, nyt jaan teidät joukkueisiinne ja---

Boromir: *keskeyttää* Okei, mutta minä haluan olla samassa ryhmässä kuin Frodo.

Frodo: *kavahtaa* Inivini….

BD: *huomaa Frodon ilmeen* Ei se valitettavasti käy…Mutta pääset ryhmään Elrondin kanssa!

Boromir: *Inisee* Miksi minä joudun aina kärsimään? *kävelee kuitenkin Elrondin taakse*

BD: Merri, Sam, Frodo, Aragorn, Legolas ja Bilbo muodostavat joukkueen Nassut.

Legolas: Miksi meille pitää tunkea tuo vanha hobitti?! Eihän se tee mitään muuta kuin nuku!

BD: Entä Arwen? Kelpaisiko hän?

Legolas: Ei! Silloin en olisi kaunein!

Aragorn, Sam & Frodo: ??

BD: Hyvä on namupa…öh, siis narukerä! Saatte Gandalfin!

Frodo: Me saatiin Gandalf! Minä rakastan Gandalffia!!!!

Sam: !!!

Frodo: *huomaa Samin* En tosin kirjaimellisesti! *hymyilee valloittavasti ja räpyttää silmiään*

Sam: *huokaisee helpottuneesti*

BD: Gimli, Boromir, Elrond, Pippin, Arwen ja Bilbo muodostavat puolestaan joukkueen Narkit

Pippin: Miksi minä olen isojen miesten joukkueessa?

BD: No haluaisitko sitten olla toisessa joukkueessa?

Pippin: *hätkähtää* En! Kunhan kysyin!

BD: Hyvä on. Kilpailijat paikoilleen!


Kaikki kapuavat lautoille.


Pippin: Muuten, olenko kertonut, etten osaa uida?

Elrond: Et…*silmä alkaa nykiä*

Boromir: No, älä huoli pikkukaveri. Minä pidän sinusta huolta!

Pippin: Sankarini!!!! *hyppää halaamaan Boroa*

BD: Noin, kaikki valmista? Muistakaa, että teille annetaan joka viikko 50 kultarahaa ruokaan ja muihin tarpeisiin (piippukessua ei taloon rahdata, muistakaa se), ja häviöt tai voitot lisäävät tai vähentävät rahoja.
Let the Game begin!!

Samassa kuuluu vihellys ja ryhmä alkaa keikkua lautoillansa.

Nassuista tippuu Frodo kirkaisten kuin vauva, kun Gandalf astuu hänen silsaisille varpailleen.
Narkeista Elrond säikähtää Frodoa, joka läsähtää aivan Narkkien lautan eteen, ja tippuu selkä edellä veteen.
Narkeilla on ongelmia, kun Bilbo nukahtaa keskelle lauttaa, Boromir tippuu, kun hän kompastuu tähän.
Nassuilla pyyhkii hyvin, kaikki keskittyvät.
Narkeista tehdään uhraus ja Gimli heittää Pippinin Nassujen niskoille. Nassuista kaatuu Sam, Aragorn, Bilbo ja Gandalf. Jäljellä on Nasalspraystä vain Legolas ja Merri. Narkeista lautalla on pysynyt tähän mennessä vain Gimli ja Arwen.
Narkit häviävät tiukan tappelun, kun Gimli tallaa Arwenin kädelle ja kun Arwen tästä pillastuneena potkaisee Gimlin pois lautalta. Eihän se vielä mitään, mutta kun Gimli vetäisee Arwenin helmasta veteen.

BD: NASSUT VOITTAVAT!!!! Näin ollen heillä on käytettävissä 55 kultarahaa ja Narkeilla on 45.
Menkää laatimaan ryhmäkohtaisia ostoslistoja! Hyvää yötä! Emme tapaa kuin huomenna, jolloin yksi teistä 12:sta lähtee pois! Viimeistelkää taktiikkanne. Ja muistakaa, ettei tiputuksista saa keskustella.

Ilta menee nopeasti ja monet käyvätkin jo heti ostoslistojen laatimisen jälkeen nukkumaan.
Näin ollen….HyvZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!

~3.päivä~
Sittiäinen Gimlin nenän alla

3.päivä valkenee Legolasin kailottaessa kylpyammeessa:

Legolas: AAAAAAAAALOOOOOOOOHAAAAAAA!!!!! Kaaaaaaauniiiiiiss oleeeeen!!!!

Aragorn: *ryntää sisään* Olet olet! Mutta pitääkö sitä kailottaa koko ihmiskunnalle keskellä aamuyötä!? *mulkoilee Legolasia*

Legolas: Hph…te miehet ette osaa arvostaa kauneutta. *nostaa leukansa ylös*

Aragorn: Hmm…Legolas…

Legolas: *kylmästi* Niin.

Aragorn: *varovasti* Etkös sinäkin ole mies?

Legolas: En. Olen HALTIAmies, siinä on ero.

Aragorn: *nostaa kulmaansa* Aha. Anti olla…*painuu takaisin Arwenin viereen tutimaan*


Hetken päästä kamera huomaa Legolasin puuhailevan jotain keittiössä.

Legolas: Puurova, marjoja, sieniä…

Sam: *tulee sisään lipoen huuliaan* Mitä sinä teet?

Legolas: Puurova, marjoja, sieniä…

Sam: Mitä?

Legolas: Aamupalaa, rakas Mestari Samvais.

Sam: *punastuu* Sano vain Sam…

Legolas: Hyvä on….otatko puurova? Hyvvee ja just kerättyjä sieniä!

Pippin ja Merri: *ryntäävät sisään yöpuvuissa ja nallet kummalakin sylissä* SIENIÄ?! MISSÄ TÄÄLLÄ ON SIENIÄ?

Legolas: *varovasti* Löysin pihalta…

Sam, Pippin ja Merri: MINULLE!!!! *painuvat pois näkyvistä*

Legolas: *huokaisee ja pyyhkäisee tuskanhien otsaltaan*


Aragorn: *saapuu keittiöön* Hohhoi, mitäpä tänään? Siis muutakin kuin, öh *katsoo kattilaan* käsirasvaa?

Legolas: *kylmästi* Saimme postia. Mutta ei kerrota Narkeille!

Aragorn: Miksi?

Legolas: Koska….OLEMME ERI JOUKKUEITA!!!
*makuuhuoneissa porukat pomppaavat pystyyn vuoteista luullen että maailmanloppu on tullut*

Aragorn: Älä viitsi huutaa Legolas, kohta joku saattaa vaikka herätä! *lättäisee Legolasia käsivarteen*

Legolas: *viskoo käsillään* Noh, sitten herätköön! Kaikkihan sen jo kuulivat, että saimme POSTIA!

Aragorn: Hys Legolas! Emme saa kertoa toiselle joukkueelle, että saimme postia, olemmehan eri joukkueissa!

Legolas: *nostaa kulmaansa* Voihan viimake.


Kaikki ovat heränneet. Kamera kuvaa sankareittemme aamupalan syöntiä.

Gandalf: *mulkoilee Aragornia*

Aragorn: Gandalf, miksi sinä mulkoilet minua?

Gandalf: Mitä?! Minäkö?! En koskaan!

Frodo: *varovasti* Gandalf, sen kyllä huomaa. Eikö huomaakin Bilbo-setä?

Bilbo: KylZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Frodo: *huojahtaa* Aivan.

Gandalf: *ähisee* Mitä sitten, jos vaikka mulkoilenkin! Tänään, jos satutte tietämään, meillä on äänestys! Niin kuin kirjeessä kerrottiin! *hakkaa lusikallaan hermostuneesti puuroa niin, että sitä lentelee itse jokaisen päälle*

Pippin: Mikä äänestys?! Valitaanko Keskimaalle presidenttì? Olenko minä ehdolla?

Merri: *lättäisee Pippiniä takaraivoon* Tyhmä! Äänestys, jolla valitaan kuka lähtee pois!

Pippin: Oletko hullu?

Merri: Miten niin?

Pippin: En halua lähteä pois!

Merri: Niinpä, kukapa haluaisi? Mutta mitä voisi tehdä sen välttämiseksi?

Sam: *kuiskaa Merrille ja Pippinille* Nuoleskelemalla muita.

Merri & Pippin: Jaa. *nyökyttelevät päätään*

Gandalf: *mulkoilee Pippiniä ja Merriä* Mitäs te kuiskitte? Onko teillä jokin suunnitelma?

Merri: Nyt Pippin, nyt!!!! *Merri ja Pippin hyökkäävät nuolemaan Gandalfin naamaa*

Gandalf: *karjuu* AAAAAAAAAAAAARHHHH!!!!!!!!


Päivä on jo pitkällä, kun BD aikoo julistaa päivän palkintotehtävän.

BD: KOKOONTUKAA KAIKKI OLOHUONEESEEN! ON AIKA JULISTAA PÄIVÄN PALKINTOTEHTÄVÄ! TOISTAN; TULKAA KAIKKI OLOHUONEESEEN! ON AIKA JULISTAA PÄIVÄN PALKINTO TEHTÄVÄ!!!

Kamerassa näkyy 12 eriväristä salamaa, jotka suhahtavat olohuoneeseen.

Elrond: Paikalla ollaan, mikä on tehtävä? Kävisikö jokin ryhmäleikki?

Boromir: Älä höpsi hullu haltia! Yksityistehtävä sen olla pitää!

BD: Eh, Ryhmätehtävä on luvassa.

Elrond: *näyttää kieltään Boromirille*

Boromir: *mököttää* Hmph.

BD: *kannustavasti* Haluatteko tietää mitä on luvassa, jos onnistutte tehtävässänne?

Hobitit: Jooo! Hauskaa!

Bilbo: Joo! HauskZZZZZZZZZZ!!!!

Porukka: *katsoo Bilboa* O.O

Gandalf: *vihaisesti* Kerro nyt mitä on luvassa, tai heitän Gimlillä jokaista kameraa!

Gimli: Niin!…..MITÄ?!

Gandalf: *kuiskaa* Uhkailua.

Gimli: *kuiskaa takaisin* Jaa…*karjuu* NIIN!!! MINÄ LENNÄN MUUTEN JOKAISEEN KAMERAAN!!! SE, JOS MIKÄ ON ILKEÄÄ! BÖÖÖ!!!

Aragorn ja Legolas: ????

BD: Tjaah… *kuiskaa toimistoon* Panssaroikaa lasit. *köhii taas porukkaan päin* No, menkää pihalle, kerron sen jälkeen, mitä on luvassa.

Gimli: *kuiskaa Legolasille* Gandalffilla on vaihdevuodet, sitä ei parane ärsyttää…


Porukat hölkkäävät pihalle Elrondin lennellessä omiin helmoihinsa.
(Elrond: No voihan….aih…äsh…vuaaa! Ääh! Ei tästä tule mitään, ostan tämän kahjon kisan jälkeen housut!)

BD: Ovatko kaikki paikoilla?

Porukka: *hyväksyvää muminaa*

BD: Hyvä niin. Tämän päivän tehtävänä on koota veteen pyramidi, joka on tehty…

Merri: Porkkanoista? Kävisivätkö porkkanat? Minä pidän porkkanoista! *nuoleskelee huuliaan*

BD: Ei…pyramidin tulee koostua teistä itsestänne. Teette siis pyramidin niin, että seisotte / istutte toisienne hartioilla, vedessä. Pyramidin pitää pysyä pystyssä ainakin 20 sekuntia. Selvä?

Gimli: *murahtaa hyväksyvästi* Jaa, noh, mitä meillä sitten olisi tarjolla palkinnoksi?

BD: Palkintona on jokin ylellisyysesine omista taloistanne. Tänne näin!

Legolas: Kiitos kaunis!!! En pysty elämään ilman mansikanmakuista ja –hajuista saippuaani!

Aragorn: MansikanMAKUISTA saippuaa? Onko sinulla MansikanMAKUISTA saippuaa?

Legolas: On. Mansikan MAKUISTA saippuaa. *kohottaa kulmaansa* Onko väliä?

Aragorn: *kohottaa olkapäitään* Ihan sama, tee mitä lystäät!


BD: Riita poikki ja vaihtamaan uimapukuihin! Täällä pitää olla tasan 5 minuutin päästä, tai tehtävänne epäonnistuu!


*Kaikki lähtevät juoksujalkaa sisälle, ja alkavat tulla pikkuhiljaa räikeissä uimapuvuissaan pihamaalle*

Pippin: *vedellen uimahousuja kainaloihin ja koittaen samalla puhua Elrondille pinkissä uimapuvussa* Olenko minä muuten sanonut sinulle, että en osaa uida? Nimittäin saatan jopa hukkua, jos putoan liian korkealta! *vetäisten henkeä* Se olisi kamalaa!

Elrond: *pyörittäen silmiään* Todella kamalaa!


Kun kaikki lopulta ovat pihamaalla, kilpailu alkaa.

Elrond: *yleisesti* Noniin, nyt on tosi kyseessä, minä tarvitsemalla tarvitsen parranajo-vehkeeni!

Boromir: *tyrskähtää*

Elrond: Ole hiljaa Hawaii-pukuinen mies Gondorin kolkasta!

Boromir: Hph….

Elrond: Jatkan siis…Menemme tuonne veteen vähä vähältä, ensin miehet ja haltiat, sitten kääpiöt ja Arwen ja lopuksi hobitit. Eli 4+3+3+2.

Gandalf: Entä velhot? Jäänkö minä rannalle?

Elrond: Kuulut ihmiskastiin. *itsekseen* Tolvana.

Gimli: *kuiskaa Legolasille* Näiden kahden äksyilylle ei voi olla muuta selitystä kuin parisuhdedraama…tai sitten ryhmämenopaussi.


Aluksi veteen astelee siis Gandalf kirkuvanvalkoisessa uimashortseissaan, sen jälkeen Boromir hawaiji-aihesissa uimahousuissaan. 3:na veteen astelee Aragorn mustissa, ihonmyötäisissä uimashortseissaan ja 4:nä Elrond pinkissä uima-asussaan. He asettuvat rintarinnan kaulaan asti yltävään veteen. Vähänajan päästä Legolas hyppää voltilla mustissa uikkareissaan Boromirin ja Aragornin harteille istumaan. Tämän jälkeen veteen kahlaa Arwen vihreissä bikineissään ja Gimli paskanruskeassa uimapuvussaan. Parin minuutin päästä hobitit edes uskaltautuvat koskemaan vettä.

Boromir: Pippin, Merri?

Pippin ja Merri: Niin?

Boromir: Mikä teillä on? Olittehan te eilenkin vedessä, tulkaa nyt!

Pippin: Mutta kun Frodo kertoi että sen isä ja äiti oli hukkunu monta vuotta sitten!

Merri: Se oli TAPPAVAN PELOTTAVAA

Pippin ja Merri: *rupeavat ulvomaan* EI ME USKALLETA!

Boromir: Mutta ne olikin Frodon dorkat vanhemmat, jotka oli muutenkin aika outoja!

Frodo: HEIIII!

Boromir: *vinkkaa silmää Frodolle ja kääntyy puhumaan Merrille ja Pippinille* Tulkaahan nyt pojat, ne oli vanhuksia silloin!

Merri: Se on kyllä totta!

Pippin: Jos olisin hukkunut, olisin hukkunut jo eilen! Eikö niin Elrond?

Elrond: *puuskaisee* MITEN VAAN! TULKAA NYT!

Lopulta Pippin ja Merri ovat pyramidissa melko korkealla istuen Legolasin ja Gimlin hartioilla. Sitten Sam rullaa nukkuvan Bilbon veteen ja asettaa tämän Arwenin hartioille nukkumaan. Sitten hän kantaa Frodonkin veden yli, ilman että tämä kastaa edes varpaan päätä. Kun lopulta pyramidi on valmis, se rupeaa huojumaan, koska Gimli sai vihaisen kimalaisen kimppuunsa.


BD: 13…14…15…


Gimli huitoo kimalaista pois, mutta suututtaa sen entisestään.

Gimli: MISSÄ KIRVEENI ON? MINÄ TAPAN TUON SIRRIÄISEN!!!! *jatkaa huitomista*

Aragorn: Herran tähden Gimli lopeta! Me kaadummmmmmmeeee!!!!

Pyramidi vaappuu ympäri allasta uhkaavasti kallistellen


BD: …18…19…20!!!!


Juuri sopivasti aikaa loppuu, juuri ennen kuin pyramidi kaatuu hirveän kirkumisen myötä. Hetken pinnalla on hiljaista, mutta sitten nousee näkyviin Legolas kantaen tajuttomia Frodoa ja Samia. Hetken päästä pinnalle nousee Gandalf, Boromir ja Aragorn, jolla on sylissään Arwen. Sitten pinnalle räpiköi Pippin ja Merri hurjasti pärskien.

Aragorn: ELENDIIIIIIIIIL!!!! *heittää Arwenin Legolasin syliin ja sukeltaa veteen*

*hetken päästä Boromir on saanut nostettua kirkuvat Pippinin ja Merrin, sekä tajuttoman Aragornin nurmelle*

Elrond: Aijai Aragorn, mitä minä olen sanonut sukeltamisesta liian korkealta liian matalalle? Thaijai.


Legolas: *säikähtää* Ai, ai! Missä on rakas ystäväni Gimli? Missä hän on?!

Gandalf: Ei näy missään. Mahtaa olla hukkunut.


Lopulta Legolas tajuaa, ettei kukaan aio pelastaa Gimliä. Hän tiputtaa Arwenin maahan ja lähtee siis itse kahlaamaan veteen. Juuri kun Legolas on vyötäisillään vedessä, nousee siitä kuplia ja Gimli nousee pintaan leveästi hymyillen.

Legolas: Mellon, ystäväni! Missä olit?

Gimli: Smheh Shrinnrrimmiärnen! *hekottaa*

Legolas: Mitä sinä puhut?

Gimli: *sylkäisee kuolleen kimalaisen suustaan veden pinnalle* Sain sen! Sain sen kirotut sontiaisen!!!


Illan koittaessa, ruoan jälkeen, väki istuutuu sohville ja taljoille ja alkaa lurittaa Bilbon opettamaa snapsi-laulua:
Me syödään mitä vaan
Paitsi toisiamme tuskin laisinkaan
Meill’ on nälkä ja jano pohjaton
Läski sekä kalja meidän mieliruuat on

Läskii läskii läskii läskii
Kaljaa kaljaa kaljaa kaljaa, yäk.

Juuri ennen toista säkeistöä BigDaddy keskeyttää laulun ja alkaa puhua asiaa.

BD: Ovatko kaikki valmiita ensimmäiseen äänestykseen? Narkit?

Narkit: *alakuloisesti* Joo…

BD: Hyvä niin, Elrond, aloita sinä!


Päiväkirjahuoneessa:

Elrond: *saapuu huoneeseen ja istuutuu asiallisen näköisesti* No minä äänestän Boromiria, Hawaiji-äijä saa nyt lähteä! *laittaa kädet puuskaan*

Boromir: …olet ärsyttävä *näyttää kieltään*

Pippin: …pelkään sinun silmiäsi, ja kuolaasi. Anteeksi *punastuu*

Gimli: …ällöttävät hiukset, ällöttävä ääni, menopaussi, ällöttävät parisuhdedraamat…

Arwen: ….Miksi sinunkin piti ilmoittautua? Häiritset rakkauselämääni!

Bilbo: ……ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!! *hätkähtää*


Kun kaikki ovat äänestäneet on aika julkistaa, kuka lähtee heti tänään. Kaikki Narkit ovat pakanneet tavaransa ja odottavat tuloksia.

BD: Ovatko kaikki valmiita?

Narkit: *alakuloisesti* Joo

Nassut: *innokkaasti* JOOOOOOOOO!!!!

BD: Tänään lähtee….äänillä 5 vastaan yksi…..Elrond!

Elrond: *parahtaa* BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! No, nähdään kotona Arwen….*niiskahtaa ja astuu ulos ovesta*

Boromir: Yeiii! Wohoo! *nappaa Gimlin tangoon kanssaan* Nyt se tanttarella sitten lähti! Oi tätä ilonpäivää! Lennän kohta ilmaan kuin kaasupallo! Hihihiii!


Oven paiskauduttua kiinni (hitaasti sulkeutuva ovi) porukka alkaa hajaantua:

Pippin, Merri, Boromir, Gandalf, Gimli ja Bilbo menevät nukkumaan.
Legolas kiipeää puuhun ja katselee kuuta pitkin yötä. Frodo ja Sam menevät siivouskomeroon tekemään jotain ylimääräistä hihittäen kuin raivohullut. Mutta Aragorn ja Arwen jäävät istumaan punaiselle sohvalle.

Aragorn: Sinä sait jäädä…

Arwen: Niin, eikä isääkään enää ole *kohottaa kulmiaan*…..paikalla…

Aragorn: Sou?

Arwen: *työntää kielen Aragornin korvaan* Jäädäänkö tähän nukkumaan?

Aragorn: Täh? Miksi? Petihän on paljon mukavampi.

Arwen: Niin mutta….*laskee toisen mekon sangan alas*

Aragorn: Uh-huhh-uuu! *vetäisee viltin päiden ylitse*


Ja näin mekin sanomme: Goood night little friends, good night!!!!

Bilbo: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!

(A/N: Lisää tulee, kunhan vanhaa kerkeää editoimaan! :))
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly!
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

HotElf kirjoitti: Merri: PIPPIN!!!! *juoksee Pippinin luo* Minä kaipasin sinua niin!!!

Pippin: Niin minäkin sinua *kielisuudelma*
Sanoinkuvailemattoman ihana kohtaus oli. : D Muutenkin loistava idea ja story.
Kiitän. <:
Vastaa Viestiin