BIGDADDY (Jälleen kerran saatavilla!!!)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Hattara
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 9:26 pm
Paikkakunta: En tiedä, enkä välitä

Viesti Kirjoittaja Hattara »

Voi, tää on ihuna, hulvaton, uskomaton...jne! Repesin varmaan sata kertaa, ongelmallista, nimittäin teippi on loppu! :wink:

Hyviä kohtia oli hirveen, joten en ala lainaileen. Ainakin se makkara-kohtaus oli huippu ja Gandalfin WIIIZLIII-huuto ja Legsun laulu
ja aran ELENDIIIIIL-huuto ja ZZZZZZZZ-kohtaukset ja, ja...

Ok, oon jo hiljaa... :oops:

Minäkin ihmettelin sitä nimen vaihtumista BigDaddystä BigBrotheriksi

Jatkoo ei varmaan enää tuu, mutta aina saa toivoa!
Ois nimittäin kiva tietää voittaja!
Kun ei toivo, ei pety!
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

*total-reps* Ei juma!! Tämä oli mahtava. Merri ja Pippin oli ihania,
etenkin siinä makkara-kohdassa. :D Onko tähän vielä tulossa jatkoa?
Olisi vielä kiva lukea. Harmi että Bilbo tippui, Arwen saisi tippua seuraavaksi.
Pippin: What about second breakfast?!
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Merri ja Pippin <33<3<3 tosi hyvä! Ne ei saa tippua!!! Minä kuristan sinut jos ne tippuu. He ovat ilman muuta parhaita. Makkara... *Alkaa hekottaa*
Arwen ärsyttää. Tippuis jo! No niin tosi hauska ja JATKOAAAAA!
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Repesin täydellisesti. Paras kohta oli kyllä se kun Aragorni hyppäsi sinne uima-altaaseen ja löi päänsä. JATKOA!
Mëoi
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 3:29 pm
Paikkakunta: Imladris

Viesti Kirjoittaja Mëoi »

Jatkoa ehdottomasti. Tämä on ehdoton suosikki huumori ficci täällä! Aragornia ei saa tiputtaa ainakaan. Mitään moitittavaa en tahdo löytää paitsi että ensin ficissä puhutaan BigDaddy:stä ja sitten BibBrother:istä. Rakastan tätä ficciä kyllä :D
"Emma, näytät aivan Nazgúlilta jolla on vakava AD/HD.."

Ent. Kyoshiro
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Repeilyttävää tekstiä ^^ Ainoat jutut jotka hieman häirítsevät, olivat BigDaddy ja BigBrother. Nimi muuttuu välillä. Toinen asia, että tekemiset *ovat tähtien sisällä* noin, teksti voisi olla hieman selvempää, jos ne olisi kirjoitettu erilailla. Kuitenkin se sopii tähän, kun vuorosanat ovat noin. Minä kuitenkin pidin, tässä on huumori minun makuuni ja idea on hauska. Toivottavasti innostut jatkon kirjoittamisessa, mutta sitä ei kannata väkisin vääntää. Hyvä ficci voi mennä pilalle väkisin väännetyn jatko-osan takia. Jos jatkat, niin tiputa Arwen ja säästä Merri ja Pippin ^^
Vastaa Viestiin