Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Isaradith Greenleaf
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 11:58 am
Paikkakunta: HELL(sinki)

Re: Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Viesti Kirjoittaja Isaradith Greenleaf »

Olen lukenut tätä ficciä jo monta kertaa, ja vihdoin uskaltauduin rekisteröitymään tänne sisään ja kommentoimaan! xDD hyvä minää.....
Tää on ihan mahtava, repesin koko ajan ku luin tätä. Pikkusisko vähän kummasteli... :P
Lisää, kiitoos. On ihan mahtava! (vaikka en tiedäkään mitään tosta Sukulampaasta...)
What's the Light at the End of the World?
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Eihän vain lopu tähän? Eihän...Eihän....?

Mutta joo, mie oon aina mieltäny Tumpin ja Aran samantyypissiksi, ja sitten vielä samaan syssyyn Sirius... Ah, oi, voi!

Olisi mielenkiintoista lisätä tähän jokin hieman hmm... Pervompi kohta Tumpin ja Aran välillä *vink vink*
Tuomas Holopainen ja Aragorn yhdessä... :shock:
*epämääräistä uikutusta*
*kuolausta*
*lisää uikutusta*
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
-Eowyn-
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 9:34 pm
Paikkakunta: Sumuvuoret

Re: Sukulammas ja Nightwish Keskimaassa

Viesti Kirjoittaja -Eowyn- »

Iiiks. Tämähän vaikutti...hmm... Ehkä on parempi etten edes sano. :shock:

Aloin lukea tätä koska olen ollut jo pitkään suuri Nightwish fani ja pelkän bändin nimen lukeminen riitti minulle syyksi avata tää ficci ja alkaa lukea.
Todellakin, olet onnistunut luomaan jotakin hyvin mielenkiintoista ja ainutlaatuista. Tällaiseen tekstiin törmää harvoin.

Toivottavasti tämä ei vain ole vielä loppunut. Toivottavasti aijot jatkaa vielä, koksa aion juuri nyt ilmoittautua lukijaksesi. :D
Niin ja anteeksi ettei ole mitään rakentavaa. Teen kyllä parhaani.
-Eowyn-
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.
Vastaa Viestiin