Taru käsivoiteen herroista ja vähän muutakin.

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Taru käsivoiteen herroista ja vähän muutakin.

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Title: Taru käsivoiteen herroista ja vähän muutakin

Genre: Humor ja lievää slashia.

Warnings: tämä on meidän ( Minun ja Devil in heavenin.) eka ficci, joten meitä ei saa arvioida sen perusteella, lisäksi työ ei suju ilman kumpaakin osapuolta (jotka, ainakin minä ovat tajuttoman laiskoja.), joten tästä voi tulla hidasta. Kirjoitus virheitä on paljon ja pilkkuja puuttuu. masennus kohtausieni ansiosta juoni ( jota ei löydä kun kirveen kanssa.) on ajoitellen synkkää. Devil saa kertoa itse omat varoituksensa. *mutisee jotain epämääräistä* Kieli voi olla välillä todella rumaa.

Disclaimer: Hahmot ovat palvotun Tolkienin, paisi metsämurmeli ja muut örvelöt, jotka minä ja Devil keksittiin... *virnistää*

Summary: Mitä siis oikeasti tapahtui. tolkien kyllä tiesi sen, mutta sääli lukijoitaan ja halusi antaa heillä jotain vähän sopivampaa.

En voi aloittaa nyt kunnolla isoveli tuli hyvää päivän jatkoa, Heip!
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Protologi

kolme kondomia haltiakuninkaille alla auringon,
seitsemän ehkäisypilleriä kääpiöruhtinaille kivikaluissaan,
yhdeksän pannukakkua ihmisille, jotka vie Arwe... eikun siis huora armoton,
yksi käsivoidepurkki mustalle ruhtinaalle valtaistuimellaan,
maassa mordorin joka huorien saartama on.

Yksi kondomi heidät löytää
Yksi ehkäisypilleri heitä hallitsee
yksi pannukakku heidät homoklubin yöhön syöksee
Ja käsivoide pimeyteen kahlitsee
Maassa Mordorin, joka huorien saartama on



Niin. Päätimme pitää alkuperäiset nimet ja käyttää samalla söpöjä ja jossain tapauksissa (kuten esimerkiksi Boromirin.) hirveitä haukkuma nimiä. Tässä muutamia selityksien kanssa.

Legolas Viherlehti, eli Legsu: Rakastaa kampaansa. Leikkii homoa, vaikka onkin hetero. Rakastaa suklaata, mutta ei voi syödä. Siitää tulee finnejä

Peregrin Tuk, eli Pip tai Pipsu: Rakastunut metsämurmeliin ( Nais puoliseen.) Ei ole homo ja pitää huolen siitä ettei kukaan luulekkaan niin.
Jooh, ja Pipsu kerää kiviä. :3

Boromir, eli Boro tai Se ojan pohjalta revityn, krapulaisen pultsarin, irvikuva: Ihastunut hobitteihin, pakkomielle käsirasvaan.

Gimli, eli Ginkku: Kantaa kirveen lisäksi Nallea ja riepua. (Ei, nyt tarkoittetaan sitä toista kirvestä.)

Merri, eli Mertsy: Ihastunut Samiin ja pahasti, ei voi sietää Frodoa. Kanniskelee Porkkananaa. (sitäkin...)

Sam, eli Sämppeli: Rakastunut Frodoo palavasti, kummastelee Merrin käytöstä. Kantaa hiivatin paistin pannuja. tykkää Bil ponistaan vähän "silleen".

Aragorn, eli Ara: Joskus seurustellut kaikkien Nazgulien kanssa, kaipaa niitä kovasti. Yrittää epätoivoisesti opetella tekemään pannukakkuja.

Frodo, eli Froto tai Froto puppeli: opettelee homoksi, rakastaa käsirasvaa, kajaalia ja hiuspinniään.

Gandalf, eli Gankku: Rakastaa vieläkin Balrogia, käyttää nenälleen aurinkorasvaa ja puuteria.

Haldir, eli Haltsu: Rakastaa Legolasia, Boromir jahtaa Haltsua epätoivoisesti.

Klonkku, koska nimi on jo ennestään tyhmä: Rakastaa käsivoidepurkia, hänen pakkomielteensä.

Elrond, eli Simo: Käyttää liiloja ja vaaleanpunaisia tuninkoja. Rakastaa aurinkolaseja ja mansikan tuoksuista saippuaa. näkee Pinkkejä elefantteja, joilla on söpöt pörröiset ja valkoiset siivet.

--------------

Tarina ja jatkuu tuossa alapuolella ja lisää tulee kunhan keritään. :3
Viimeksi muokannut Nuuhku Sakura, Ke Joulu 28, 2005 4:49 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Daewen
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 7:04 pm
Paikkakunta: Lórien

Viesti Kirjoittaja Daewen »

Tämä kuulostaa kieltämättä erittäin lupaavalta :lol:.

Yksi juttu pisti silmään: yhdyssana+muut virheet (kuten jo alussa tosin ilmoitittekin, että niitä on) :twisted:

Tässäpä muutama löytämäni virhe:
haltia kuninkaille
=haltiakuninkaille
ehkäisy pilleriä
=ehkäisypilleriä
kääpiö ruhtinaille
=kääpiöruhtinaille
käsivoide purkki
=käsivoidepurkki
mustalle ruhtinaalle
=Mustalle Ruhtinaalle
valta istuimellaan
=valtaistuimellaan
mordorin
=Mordorin
haukkuma nimiä
=haukkumanimiä

Tuostapa aluksi :D

Mutta kirjoittakaa ihmeessä jatkoa! :wink:
Namárië!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Ihan näin alkuun :Etsimme betaajaa!!!Eipäs muuta ...Älkää tappako meitä tästä hyvästä!!!!


---------------
Käsirasvan ritarit


Frodo Lueskeli kirjaa nojaten puuhun Konnussa, kun hän kuuli vahvaa sadattelua."Voi vitun...*mutinaa* ...Paskan Lehmä!!!!Äläkä töllistele siinä Punamulkku!!" Frodo loikkasi ylös ja nakkasi Näin-tyydytät-itsesi-Oikein-kirjoittanut-Bawe-Jalojalka-kirjansa pusikkoon piiloon ja juoksi tietä kohti.Hänen kasvoilleen nousi innokas hymy.Tieltä kuului taas vahvaa kiroilua ja Hetken päästä tosi äänekäs Paska.Frodo juoksi innoissaan tien reunalle.

"OLET MYÖHÄSSÄ!"Hän karjaisi eteen tulialle

"AAAAHH!!!!!" Karjaisi puolestaan tiellä rattailla ajanut vanhus "Hiton Huoranpenikka!!!Ah!Mutta rakas Frodopuppelihan se siinä"

Frodoa hihitytti. Hän muisti vieläkin miten hauskaa Gandalfin kanssa oli ollut, kun tämä oli ensimmäistä kertaa tullut Bilbon Bileisiin.

"Olet myöhässä...Bileet alkavat juuri."Hän sanoi myhäillen

"Velho EI Ole koskaan myöhässä, Frodo Reppuli.Eikä hän ole aikaisessa. Hän saapuu Juuri Oikeaan Aikaan, että tiedäkkin se!Juhlia siirretään ,jos olen myöhässä!Mitä en TIETENKÄÄN ole."Hän sanoi jo aavistuksen verran hymillen.
Pian he molemman nauroivat.
"On mahtavaa nähdä sinua Gankku!"Frodo huusi innoissaan ja Suuteli Gandalfia poskelle.
Gandalf hymyili söpösti ja sanoi"Muistin toki Bilbo-rakkaani Bileet.Nene vasta Bileet on Isolla B-llä"

Frodo loikkasi vanhuksen syliin ja he jatkoivat matkaa mukavasti sylikkäin körötellen.He ajelivat Gandalfin kärryillä pitkin ja poikin kontua ja elvistelivät uudella muoti-kärryillään."Gankku-setä...Näytä kaikki mitä opit isossa maailmassa...""Kaikki...???Olet liian kiihkeä hobitiksi...uuh..."Gandalf sanoi ja päätti paljastaa jo muutaman liikkeen heti. Hän ohjasi kärryt tienlaidalle ja veti frodon pusikkoon...

Puolentunnin päästä He köröttelivät tyytyväisinä, joskin vähän huolimattomasti pukeutuneena Bilbon taloa kohti. Matkalla he näkivät Valtavan Aukean jolle pystytettiin telttoja ja kylttejä "Naisilta ja Lapsilta pääsykielletty".

"Frodopuppeli?...Tiesitkö että harva tietää hobitteja olevankaan?...Mistä olen kyllä uskomattoman kiitollinen...Kuinka vanha veikko voi???Vieläkö hän on yhtä vireä?"Gandalf sanoi

"Hän sai kaikki innosta sekaisin...Hän lienee tyytyväinen...Tosin tuli pari lappua liiasta mellakoinnista kaduilla, mutta kumminkin...Hän Puuhaille Jotakin...?!"Frodo sanoi aavistuksen verran kysyen

"Niinkö?"Velho kysyi hämmästyneenä

"No pidä sitten salaisuutenne!"Frodo tiuskaisi ja loikkasi pois vaunuista.

Gandalf kohautti olkiaan ja ajeli tietä eteenpäin. Hän näki vanhan hobitin, jostain vuosien takaa, joka tosin oli ruvennut Heteroksi.Gandalfia puistatutti.Silti hän jatkoi matkaa ,kohti Bilbon taloa.Hetken päästä Valtava määrä lutkia (ilmeisesti Arwenin jälkeläisiä) ilmestyi hänen vaunujensa taakse huutaen "Gandalf...Ah Gandalf!" Gandalf vain kiiruhti eteenpäin sanomatta mitään.Lutkat huutelivat jotain ja lopulta hiljenivät vaikertaen. Silloin gandalf kääntyi ja nakkasi Lastin akkojen päälle, jotka kiljuivat riemusta.


---------

A/N:jatkan tästä kun kerkeän!!!^^ Jatkoa voi tulla odottamattomimpaan aikaan^^Isä käskee pois koneelta...Noh...Kommenttia odotetaan^^ Joku voisi tietenkin betata tämän tekstin halutessaa.*Anova katse*Älkää tappako minua kirjoitusvirheideni takia!!!*Kumartaa ja Katoaa*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Hihhii! Devil, tuo oli parempi kun sen luki itse. Aivan uskomatonta! Deawenille kiitosta palautteesta. betaajaa tosiaan etsitään, koska tämä tarinan tapaisemme ei todellakaan ole virheetön.

* hyppää Nazgul taksinsa kyytiin ja häipyy Keski- maahan*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Minä todellakin voin sanoa, että mielenkiintoinen alku, mutta kirjoitusvirheitä oli liikaa, jotta tästä voisi nauttia kunnolla. Betaa kyllä suosittelisin kipeästi. Itse ryhtyisin, jos olisi aikaa, mutta kyselkää. ^^
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Haa! Taru ja Iida! käväisin lukasemassa.. virheitä.. VIRHEITÄ!!!
*huutaa iloisena*
no ei sentään.. ihan hyvä näin alkuun... mutta on parantamisen varaa slitikin ^^ hankkikaa se betaaja niin alkaisi olla ihan hyvää tekstiä .. ^^
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Njööv, Tekstiä ei ole tullut. KOSKA!
1. Meillä ei ole ollut aikaa
2. Olemme laiskoja
3. Pip arit vievät kaiken huomiomme
4. Kummallakaan ei ole tarpeeksi aikaa kirjoittaa

BUT FEAR NOT!
Kyllä tämä valmistuu... (Vuosina nakki ja makkara...)

*Hyppää Nazgul taksinsa kyytiin häiritsemään tärkeitä ihmisiä*

(Minulle on muuten muodostunut neljäs persoona, Saamarin suu...)
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Iita.... tottakai minä uskon sinua..
1. aikaa? sinullahan on ollut koko loma aikaa! ja mitä sinä olet tehnyt?! laiskotellut!
2. olet toooosi laiska.. se on varmaa... olen itse kyllä laiskempi mutta.. :D
3. Murrrrr,, nyt mie herppasin! *tappaa Nuuhkun*
4. Mutta re kumpikin olette olleet lomalla ja toimettomina! Minä tietää!

Jaa jaa..... se valmistuu tuolla menolla vasta vuonna Hodari ja Bodari ^^

mutta se oli vain minun mielipiteeni *häviää kirkkaan limen-vihreään sumuun.*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

*Näyttää kieltä Evilille* Olemme laiskoja, se selityksemme. Sitä tapahtuu, harvakseltaan... Mutta sitä tapahtuu... HARVAKSELTAAN!
Sitä tarinaa tulee vuosina hodari ja bodari.
Evil valitse ensi kerralla vähän vähemmän oksettava väri.

*pyörii tuolissa, kun Devil in heaven mainitsee Pippinin puhelimessa*

Jaahas, täytyy lähteä taas tekemään jotain vähemmän viisasta...

*Hyppää Nazgul taksinsa kyytiin ja... öööh, lähtee tekemään jotain "viisasta"*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Mä rakastan tota väriä! *näyttää myös kieltä*

ja sitä laiskuutta.. tapahtuu.. joka päivä! joten älä ala mulle kun tunnen sut! ja miekin kyllä toivoisin jatkoa niin VIPINÄÄKINTTUIHIN!
minä tiedän missä asutte niin se kannattaa pitää mielessä..^^
noniin heippa sitten *katoaa täysin kirkkaan limenvihreään sumuun,.*
( kosto elää :twisted: )
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kuules ira!!EI OFFIA!!!!Älä , toistan ÄLÄ jatka viestejäsi nuin...sama juttu iidalle!!!Kaiken lisäksi tämä valmistuu vasta vuosille Pipsudentti ja Legs(su)silk!!!

Joo...Ira...Tuo ei pidä Ikinä MISSÄÄN NIMESSÄ paikkaansa!!!




HeiHei!!!*Poistuu Typerästi hymyillen omille 'vitseilleen'*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

hyvin mielenkiintoista ja sanoisinko..öh..persoonallista (monikossa)

Virheitä löytyy (ja pajon) mutta hei tekevälle satuu ja noin päin pois 8)
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Pääkallo
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 6:07 pm
Paikkakunta: Legolaksen sylissä.

Viesti Kirjoittaja Pääkallo »

*Räkättää hulluna.* Mahtavaa! Jos kerran etsitte BETAAJAA, niin tässä olisi BETAAJAEHDOKAS. Ficci on todella mielenkiintoinen... :wink: Ja sitä olisi todella HAUSKA betata.... Ja olen taas kadottanut sen henkevän palautteen.
Love is NOT great.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Jooh, ja Pipsu kerää kiviä. :3
Ihana.:>

Oli todella kiinnostava alku, ja kirjoitatte muuten lisää. Eiks je? Eiiks je? Hienoa!
Kirjoitusvirheitä kyllä oli..no. Liikaa. Jos kirjoitusvirheitä ei olisi ollut, tästä ei sitten mitään moittimista keksisi. Mutta kirjoitusvirheitä sitten senkin edestä! No mutta jaa.
Jatkakaahan kirjoittelua, joskin hieman huolellisemmin! ;D
Tukintolvana.
Vastaa Viestiin