Rohanin ratsastajien koulutuspäivä

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Ei hitsi, tää oli upea!! x) Vitsit olivat aivan loistavia ja tollasta...

Kirjoita lisää tällästä!



*Ei osaa kommentoida järkevästi, vaan häipyy hihitellen*
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Muumikohta jippiajee!!

aivan, ei juonta. mutta sitäkin hauskempaa aivotonta menoa. *hihittelee itsekseen kuvitellessaan tapahtumia*
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

aiaiaiai. Hajosin tälle. Se siitä. Rakentava palaute meni, enkä saa sitä kiinni. Muumikohta oli loistava, samoin Aran vitsit. Go go.
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Aluksi piti vähän aikaa totutella, että mitä ihmettä. Ihan kuin olisi lukenut jonkun teatterikipaleen kässäriä - ne on usein kirjoitettu juuri noin. :) Minunkin näemmä oltava tässä samaa mieltä, kuin jotkut. Tämä oli enemmän sellainen vitsikimara, kuin ficci, mutta kökköhuumorin ystävänä osa niistä kyllä nauratti.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Toistan toistamiseen :) Tämä on tehty naurukuolema tilassa, joten juonesta ei tietoa mailla halmehilla. Tässä ficissä ei ole varsinaista ideaa,kirjoitettu omaksi iloksi ja(?)muiden suruksi
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Bonnie
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Touko 12, 2006 10:34 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Bonnie »

Todellakin ensin kesti hetken ennen kuin tajusi miten tätä luetaan, mutta sitten kun sen älysi ei enää kunnolla pystynyt lukemaan kun nauroi niin paljon. Vitsit aivan loistavia eniten repesin varmaan tälle:
Merri: *huudahtaa iloisesti* Jee, kimppakivaa!
Kerrassaan mahtava, lisää vain tulemaan.
But his voice filled my spirit with a strange, sweet sound. In that night there was music in my mind. And through music my soul began to soar! And I heard as I'd never heard before.
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Re: Rohanin ratsastajien koulutuspäivä

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

:lol: :lol: *repeilee* :lol: :lol:

*ei pysty kirjoittamaan hihitykseltään*
Tämä todisti, että ilman juontakin pärjää mainiosti (tai ainakin Andune päjää)! Aran vitsit olivat hyviä!
Merri alkaa hymyillä typerästi*

Pippin: No mikä sulle ny tuli?

Merri: Kuvitteleppa jos Nipsun häntä olis etupuolella.

Pippin: *tuijottaa hetken ymmällään Merriä, kunnes välähtää* Aivan! *alkaa hihitellä*
*REPS REPS*
Tämän kaltaista lisää!!(?) :lol:

(Missähän se rakentava palaute on?)
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Whiff
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 10:11 pm

Viesti Kirjoittaja Whiff »

*naur* Jopas se oli piristävää luettavaa. Loistavaa huumoria paikkapaikoin ja sain virnistellä monessa kohtaa poskeni puuduksiin. Aivan tajuttoman hulvattomia vitsejä olit saanut väleihin tungettua. Aragorn, Éomer ja Boromir olivat loistavia. Etenkin Aragornin vitsit olivat parhaita, oletko keksinyt ne itse vai muokannut joistain muista?

Appalauses, dearie.

Mutta kuitenkaan en voi olla nillittämättä. Minä en pidä juuri lainkaan tämän tyylisistä fikeistä, siis näistä "Éomer: *räkättää paskaisesti* Siitäs sait, Pohjoisen Samooja! *nakkaa Aragornia kuolaimella päähän*" -tyylisistä. Tämänkin fikin pelasti julmalta tuomioltani vain sinun loistavat pikkuvitsisi. Minun mielestäni tällaisissa fikeissä ihmiset pääsevät (ja jotkut sitä varmasti haluavatkin) hirveän helpolla, näistä jää miltei aina kaikki kuvailu pois ja muutenkin tapahtumat juostaan hirveällä kiireellä läpi. Mihinkään ei oikein keskitytä. Se ongelma tässäkin fikissä oli, liian rivakka etenemistahti. Tiedätkös, tästäkin fikistä tulisi miljoona kertaa parempi, jos se olisi pidempi ja huolellisemmin tehty. Lisäksi minua hieman risoi tuo puhekieli tuolla välissä, etenkin Éowynin kohdassa se särähti pahasti korvaan.

Mutta kaiken kaikkiaan, fikki oli mainio ja hauska. Kirjoitustyylisi on loistavaa. Kunhan vain kuvailisit ja keskittyisit tekstiin enemmän, siitä tulee oikeasti vielä tuhat kertaa parempaa.

(toivon, ettet loukkaannu tästä sitten, en minä fleimiä tästä tietääkseni kirjoittanut.)
Kuva

But I'm still unable to leave
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Kaikki palaute on toki tervetullutta :) Tämä on siis edelleenkin kirjoitettu väsyneessä naurukuolematilassa, jolloin mihinkään ei oikein jaksa keskittyä :) Suoraan sanottuna, en jaksanut tehdä tätä oikein kunnolla :) Tarkoitus lähinnä saada itseni ja kenties muutkin nauramaan :) Tätä ficciä ei todellakaan kannata lukea jos hakee kunnolla tehtyä humoria. Vitsit ovat osaksi syntyneet omassa päässäni, osaksi ne minulle kertoi Marianna. Ja siitä se ajatus sitten lähti niinkuin Tikkurila-mainoksessa sanotaan. Osan vitseistä muokkasin, osan pistin suoraan niinkuin minulle ne kerrottiin. Onhan tämä aika sekalainen seurakunta :) Hyvä vaan jos piristi, kaikesta kiirehtimisestä huolimatta! *haliruttaus*
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

*helevetin moista repeilyä* ei jeesus... Aragorn kyl osaa heittää vitsii! :'D iha loistava luku kokemus! voi voi voi mahaa koskee... repesin ihan totaalisesti kun Aragorn väänti vitsejään ja Éomer vittuuntui totaalisesti! :D lisää tän kaltasii tarinoit! aivot oli näemmä jätetty nätisti narikkaan ku ei ollu oikee juonta mut kyl on huumoria ainaki tarinassa!
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Toivon ja rukoilen, että kirjoitat tämän ns. normaalilla tyylillä. Olisi muuten aivan loistava. Henkilökohtaisesti minua inhottaa lukea näitä elokuvakässäreitä. Mutta kyllä nekin menevät jos on hyvät (ja aivottomat) vitsit. Niinkuin tässä. Hyvähyvä!

Voihan joku muukin kirjoittaa tästä "oikeaa tekstiä".
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

En mä pysty kyl tän jälkeen nukkumaan! Oikeesti! *total collapse*
Mahtavaa! Mua ei haitannu toi kirjotustyyli pätkääkään. Se ei olis ollu kovin selvä ihan normaalilla tyylillä.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Ololol, tämä sai repeämään useaan otteeseen.

Aragorn olisi yhtä hyvin voinut kirjoittaa vitsikirjan kun niin intona niitä koko ajan hekotteli :D

Tämä oli hyvä, näin btw.
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Avatar
damnsixx
Örkki
Viestit: 72
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: keskellä korpea

Viesti Kirjoittaja damnsixx »

Ei jösses.Mä rakastin tätä XD Aivan mahtavaa,varsinkin Merri ja Pippin,Arska,Boromir ja...kaikki! Naurukuolema.Kuuntelen samalla Nightwishiä ja luin tätä,ei hyvä yhistelmä...
UkiBya♥
AkaSaku♥
All the problems make me wanna go
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Ääh, ei tälläsiä vanhoja saa kaivaa esille :D

Kiitos kommenteistanne! Minä henk. koht. en uskalla enää lukea tätä, alkaa muuten hävettämään liikaa.....
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Vastaa Viestiin