Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Naava
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: La Syys 05, 2009 3:26 pm

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja Naava »

Mä rakastan tätä tarinaa pienen ja hölmön sydämeni pohjasta. Sen jälkeen tulee angsti, kun en itse osaa kirjoittaa. :oops:
:roll:
Legolas ja Kaisa on ihana pari. Mainostin kaverilleni [legsu]:lle tätä ja seki on iihan lovena!!!
i can be alone, yeah,
i can watch a sunset
on my own...

~Kate Nash, Merry Happy
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Kiitos ficin lukemisesta ja kommentistasi Naava!

Älä suotta angstaa, sinä olet tosi nuori vielä ja jos haluat kirjoittaa niin ehdit kehittyä vaikka miten hyväksi (taisit muistaakseni tuossa tämän jatko-osaa kommentoidessasi kertoa ikäsi). Eli go for it :D Ja hei, itse olin sinua melkein kymmenen vuotta vanhempi tätä kirjoittaessani...

Olen tosi otettu ja iloinen siitä että pidit ficistä ja parituksesta, kiitos vielä kerran :)
Avatar
Anskulove
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Syys 09, 2009 6:15 pm
Paikkakunta: Jaa pitäiskö semmonenki olla?
Viesti:

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja Anskulove »

On hyvä trina!!!!! :D :wink: Ja kannattaa jatkaa!!!!



Sori mun kommaukset on aina ihan taju lyhyitä, vaikka mitä sanoisin....
Elämän taikaa(:
Avatar
Naava
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: La Syys 05, 2009 3:26 pm

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja Naava »

Luin tämän tarinan kolmannen kerran. Edelleenkin rakastan, ja tarinan vaikutuksen huomaan heti. Huomasin hekottelevani ääneen ja toistelevani: "Se on kauneus & terveys."
Piti laittaa keittoa lautaselle. Kun sitten havahduin ajatuksistani, huomasin, että lorotin keittoa matalalle lautaselle. Ei Naava, ei näin. Siispä luen tämän neljännen kerran, ja uskon pääseväni vielä joskus näistä vieroitusoireista... :shock:
i can be alone, yeah,
i can watch a sunset
on my own...

~Kate Nash, Merry Happy
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Anskulove: ihanaa että tykkäsit :) Tälle on jatko-osa romance-puolella (olisiko ollut Ithilienissä) nimeltään "Unissa Luonasi".

Naava: Voi, en olisi uskonut että joku tosiaan pitää tästä noinkin paljon, olen otettu! Hauska tietää että olet kolmesti jaksanut kahlata tämän läpi, kiitokset ilmoituksesta :D *hali*
MirZ

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja MirZ »

Siis mä rakastan tätä. Luen nää väh. Joka toinen päivä, samoin Unissa Luonasi:n... Tykkään enemmän UL.llästä, se on.. Vau. Mä rakastan näitä. Ja rakentava palaute -->
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Re: Maailmankirjat sekaisin, G (5 lukua, valmis)

Viesti Kirjoittaja tyttö »

MirZ: Ihanaa että pidät näistä ficeistä. Tämä on melko yllättävää ja imartelevaa että joku jaksaa lukea nämä jopa useampaan kertaan! :)
Vastaa Viestiin