Kuninkaan Paluu (Pidän taukoa inspiraation puutteessa)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Kuninkaan Paluu (Pidän taukoa inspiraation puutteessa)

Viesti Kirjoittaja itikka »

// 17.6.2011 OU MAI GAAD! voi hyvä AIKAnen kun on noloa tekstiä. :''DD Ois pitäny lopettaa hyvän sään aikaan kun viattomuutta vielä riitti. Nyt tuo on vain tosi irstasta luettavaa. TÄMÄ ON NIIN VÄÄRIN! :D

BETATTU!! kiitos betalle! *ruttimus*
(ja ikärajahan on tietenkin kk; eli kaikilta kielletty xD)

Elikäs, elikäs.. Tämän sitten sain aloitettua.. Ja kerta aloitin, niin päätän sen sitten myös joskus. // ja jos kerta olen aloittanut ja päättänyt ne edelliset, niin pitää se viimeinenkin aloittaa ja päättää..
Häntä ei ole betattu .. (syynä ehkä se, että batani ei oikein ole innokas työhönsä ja minä olen liian laiska hankkimaan uutta..)

Ja mikä sai minut tunkemaan viimeisen "parodia" muunnoksen elokuvasta nettin? No, kerrankin onnistuin tekemään jotakin omastapäästäni hellalla, niin että lopputulos ei ollut oksennuksen makuinen!
Cappuccino-lattekahvi. Uwaah~! Että se oli hyvää!

No niin. Jokos mennään asiaan?

__

:The Lord of the rings:
the
return
.of the king.



Deagol: Smeagol! Minuun tarttui! Minuun tarttui! Sain mätäpaisuman!! (hahhahaha)

Smeagol: Hehe... Hienoa, hienoa. Vedä se ylös, vedä se ylös.

Deagol: Hahahaahharrar.. JAIKS! *läiskis!*

Smeagol: DEAGOL!

Mätäpaisekala: *pröt*

Deagol: *ryöstää mätäpaiseelta pienen kimmeltävän esineen*... Köh höhhörhör
*kuulee joutsenten kiljumisen ja rääkymisen ääniä päässään*

Smeagol: Deagol! Hehheh... Deagol...*huomaa sormuksen* Anna se meille rakkaani.

Deagol: Miksi?

Smeagol: Koska se putosi korvastani ja se tahtoo meille.

Sormus: Kohikohi kohiihiiii~

Deagol: Nirgghh närf!

Smeagol: Aaa! AA!

Deagol: myrveli bylveri!!

... ja niin edespäin ...

Sormus: Kuhaguu~

Smeagol: Minun... Aarteeni...

-

Klonkku: Se kidutti meitä. Se tappoi vähitellen mielemme ja muutti meistä kieroutuneita kaksimielisiä valehtelijoita. Emme olleet enää tervetulleita kotikoloihimme... Koloihimme... Anteeksi... Meidät häädettiin maastamme. Meille ostettiin... tai siis pikemminkin tyrkättiin – siis annettiin, ilomielin, menoliput Mombassss- Mooriaan. Olimme heiveröisiä matoja. Pakenimme siis Sumuvuorille ja vaivuimme pilveen.
...
Emme voineet syödä MITÄÄN… Angstia touhua tuo... Lopulta olimme niin nälkäisiä, ettemme tunteneet sitä tunnetta, mikä silloin pitäisi tuntea. Kaikki aistimme olivat kadonneet... Vaivuimme mullan alle... Aloimme syödä raakaa kalaa... Näytimme aivan vuoden vedessä lilluneelta kääpiöltä... Sormus piiskasi meitä ja pakotti palvomaan maata sen mahan alla... Lopulta meistä tuli, mitä meistä tuli. Lunkuttajiaaa~ Grrhrr ~~

-

Kaukana kotoa, jossain hyvin hyisen ja karun metsän laitamilla sijaitsevassa onkalossa Frodo hiplailee ja palvoo Sormusta…

Frodo: *katsoo Samia kuin halpaa makkaraa* *havahtuu hiihätystä* (a/n jos joku ei tiedä mitä se hiihätys on, niin sitten kannattaa kelata kunkun paluu elokuva ja kuunnella Klonkun ihme ääntelyt sieläta välistä, ensimmäinen taitaa olla tuossa kohtaa, missä Frodo palvoo sitä sormusta siellä raunioilla ja sitten säikähtää Klonkun ääntelyä..O__o<-- ota tuosta selvää )

Klonkku: Hiihää hiihää... Herätys laiskiaiset! Herätys! Meidän täytyy jatkaa matkaa! Kyllä. Matkaa jatkaa. Hoighja hiihää hiihää...

Sam: Minä en saanut nauttia tarpeeksi paskiaislullistani viime yönä, herra Frodo.

Frodo: *katsoo Samia uhkaavasti ja pudistaa päätään*

Sam: Miksi minua aina syrjitään. Sinä ja tuo Lunkuttaja söitte kaikki! Minua ei kai kaivata täällä.

Frodo: Ei. Nyt on keskipäivä. Vielä on päiviä jäljellä... Päivät menevät pimeämmiksi, en tajua niitä enää..

Klonkku: Puhuitteko te paskiaislullista? Antakaa minullekin! ... Vauhtia! Ei ole aikaa!

Sam: Ei ennen, kuin herra Frodo on saanut jotakin suuhunsa!!

Klonkku: EI OLE AIKAA! Meidän on mentävä!

Sam: Minulla on täällä vielä haltianäkkäriä. Otatko?

Frodo: Entä sinä? Etkö sinä aio syödä?

Sam: Ei minulla ole nälkä. Ainakaan tuon levyn.

Frodo: Sam.

Sam: No hyvä on, jos kerran tahdotte minun puklaavan teidän syliinne. Mutta minun mahani ei kestä sitä rasitusta. Minua... äh...

Frodo: Mitä?

Sam: ...minua alkaa pierettää... Sitten meidän täytyy olla varovaisia ulkona.

Klonkku: Tulkaa hobitit. Tulkaa. Ei paljon aikaa ole.



Metsätietä Rautapihaan:

Ratsastajilta epämääräistä vilkuilua puihin päin.

Merri: Tyhmää naurua! Se on aina hyvää... Kuolettavan hyvää. Ainakin hiprakassa.

Pippin: Onko minun piippuni sytytettynä? Tästä tulee kyllä savua, mutta en oikein luota näkemääni...

Merri: Jos sinä et näe sitä, mitä minä, niin sitten voimme molemmat olla sokeita... Tai jotain.

Pippin: Hiihiii.

Hevonen: Ihahrhaa

Pippin: *räkäinen nauru* -snoort-

Merri: Tervetuloa... Rautapihaan... Herrani.. Tattadadaa!

Gimli: Ei, nuori herra! Et olisi aloittanut tuota ennen minua!!

Pippin: Olemme pashkalla. Liitytkö seuraamme? ... Ja nautimme hyvin ansaittua lepoamme ja ruokaamme.

Gimli: Onpa kummaa. Saanko maistaa?

Gandalf: *puistatus* hyh- hobitit.... *mutinaa*

Merri: Meillä on varastot täynnä sitä. Jos sinua yhtään kiinnostaa tietää. Niin, ja takapihalla, tuolla vuoren ja Rautamöhkäleen.. Tarkoitan siis tuota tornia tuossa noin.. Välissä on Puuparta, joka käski laittaa viestin teille, kun te saavutte, että: `Olen täällä jossakin´ ja `Saruman yrittää pakoon pohjoistornista hyppäämällä ilkosillaan benjihyppyä alas, samalla huutaen : Ma sen teen!: loitsua`.. Kysyttävää?

Puuparta: Nuori herra Gandalf. Olen odottanut tuloanne. Saruman on todella pahasti menettänyt järkensä. Äsken hän yritti lumota meidät entit. No juu. Vettä on joka paikassa ja se on saastaista. En suosittelisi olemaan siinä. Enttini yrittävät kiivaasti hajoittaa Orthankkia, mutta se on vahva. Kohta varmaan sattuu jotakin.. *hum hum* Siinä kuulumiset. Herra Saruman odottaa lumous vuoroanne, että eiköhän mennä sitten asiaan.

Aragorn: Näytä itsesi.

Gandalf: Olkaa varovaisia. Saruman on vaarallinen.

Gimli: No tuo ei pelota yhtään! Antaa tulla vain, senkin mädäntynyt perunajauho päälysteinen vanha kääkkä!!

Gandalf: Ei. Tuo ei auta asiaan millään lailla.

Saruman: Olet menettänyt paljon miehiäsi ja hevosiasi ja järkesi, joten etkö liittyisi minuun? Tekisimme rauhan ja sovinnon. Minulta sinä saisit paljon hyviä neuvoja. Kuten aina ennenkin. Muistat kai sen kerran milloin olin käymässä palatsissasi ja tunkeuduin mieleesi. Se oli yksi parhaimmista ohjastuksistani. Eikö vain? Muistat varmaan kuinka helppoa johtaminen silloin oli, etkö vain? *kirkas säihkyvä hampaiden väläytys*

Theoden: *sokaistuu* Aih! Kyllä, kyllä!! Kunhan lopetat tuon! Sovimme. Teemme rauhan!.. Auh..

Aragorn: *mulkaisu oikeaan*

Theoden: Teemme rauhan! .. Sitten, kun sinä olet maksanut velkasi takaisin minulle ja parantanut lapset ja rakentanut polttamasi talot uudelleen.. Solmimme rauhan sitten, kun sinä roikut hirtettynä kultaisenpalatsin katosta kaikkien katsottavana. Sitten me solmimme rauhan.

Aragorn: *mulkaisu ylös *

Saruman: Mitä! Sinä senkin saasta. Kurja mato. Pyörit itsekkyydessäsi, joka koituu sinulle kohtaloksi. Minä pyysin vain tämän ainoan kerran, ja sinulla oli vain tämä ainoa kerta mahdollisuutena liittoutua ja ottaa neuvoni. Mutta EI! Ei sitten. Pidä omasi. Yh! * turhautunut* Hmm.. Entäpä sinä, Gandalf, Harmaa ystäväni? Olisiko sinulla mitään sitä vastaan, että tulisit tänne ylös ja nauttisit teetä kanssani. Tulisitko kanssani ulos teelle?.. tai .. ulosteelle.. khehheh.. *krhm* *ylväs* Niin. Olin juuri sanomassa että... koska olet ollut aina ystävistäni korkein ja kunnioitettavin ja paras, niin eiköhän laiteta voimamme yhteen ja tehdään uusi mahti. Se olisi Sauroniakin voimakkaampi. Tekisimme viisaita päätöksiä, kuten aina. *kulmien kohotus ja tyhmä hymy*

Gandalf: Tuohon en toiste lankea, kurja otus, en koskaan! Siispä minä pyydän sinua tänne alas ja liittoutumaan meihin. Sinä voisit parantaa kaikki sairaat voimallasi ja tehdä kaikkea hyvää ja kunnioitettavaa. Naamasi kukoistaisi sen jälkeen haltioiden, ihmisten, kääpiöiden, velhojen ja hobittien kaupungeissa. Ajattele tulevaisuuttasi! ...tai... Jos tuo ei kuulosta tarpeeksi hyvältä, niin ei mikään. Voit tietenkin lähteä tornistasi ja jättää sauvasi ja avaimesi minulle ja karata itse teille tietämättömille. Kuulostaako paremmalta?

Saruman: Joten sinä tulisit tänne neuvottelemaan? Minulla onkin täällä jotakin sinulle.. *kaivelee taskuja* Ah, tässä... *vetää Pallintirin esiin* Eikö tekisikin mielesi ottaa tämä pallo ja vähän koputella sitä? Oi kyllä. Saat sen, jos tulet tänne ja neuvottelet hiukan. Mutta Mahtava Silmä ei kääntyisi koskaan hyvälle puolelle. Hm? Ja se edellyttää sinun kääntymistä pahaan. *viisas* Hah. Hän tietää ja näkee tulevat sodat. Seuraava on jo lähellä. Te kaikki tulette kuolemaan. *hyvin viisas*

Merri: *vääntää kyyneliä*

Saruman: Nyt sinä tiedät tämän. Eikö pimeä puoli houkuttelekin hiukan enemmän? Olisi helpompaa, eikä tarvitsisi pelätä kuolemaa ja toisten vihaa. Sinä et voi olla enää noiden halveksittujen likaisten ihmisten seurassa. Tule järkiisi velho! Tehtäväsi on olla paha ja kieroutunut. Näytät säälittävältä noiden heppujen joukossa.

Aragorn: *hyvin murhaava mulkaisu Sarumaniin*

Saruman: Ja tuo, Isildurin perillinen, ei tule ikinä saamaan kuninkaan paikkaa, koska hän on huono rakastaja.

Gimli: *epäuskoinen erh?-katse kohdistuu Aragorniin*

Saruman: Niin. Aivan. Olen kokenut sen pari vuotta sitten.

Gimli: No niin, no niin, saa riittää. Legolas, ammu häneltä pää irti, niin että se näyttäisi hiukka paremmalta.

Legolas: *haparoi nuolia*

Gandalf: Ei. Meidän on saatava hänet puhumaan. Anna minä hoitelen tämän. (caps lock Gandalf) TULE ALAS SARUMAN! TÄMÄ ON AINOA MAHDOLLISUUTESI PAETA SAURONIA JA LIITTYÄ MEIHIN! JA AINOA TILAISUUTENI MUOKATA LÄRVIÄSI UUTEEN USKOON! (caps lock Gandalf)

Saruman: Pidä se haiseva tapasi houkutella kaikkea elävää puolellesi erossa minusta. Minähän saastun! *tähtää marmori keppinsä jonnekin Gandalfin suuntaa ja ampuu tuhannen kilon palopommikoita *

Gandalf: *leimahtaa iloisiin liekkeihin * *itsevaahtosammutin reaktio pyyhkii tulenlieskat*

Saruman: Eh?

Gandalf: Saruman, keppisi on poikki.

Grima: *hiipii paikalle*

Theoden: *havaitsee Griman Sarumanin takaa* Grima-poika, tule alas. Et kai aio olla tuon törtön palveluksessa koko loppu elämäsi? Olit kerran Rohanin mies! Tule alas.

Grima: *kumartaa syvään*

Saruman: *juuri oksentavan ilme* Rohanin mies? Mitä, Grima, olet pettänyt minut. Rohan ei ole mitään. Rohan on vain hevosten lannoittama maa-alue. Eivät he osaa taistella. Helminsyvänteenkin taistelu oli vain vitsillä vedetty juttu, mikä alentaisi teidän arvoanne... Onneksi tämä Grima tässä näin kertoi minulle mikä olikaan Syvänteen muurien heikko kohta, olisin saattanut hävitä...*mutin mutin*... Olen edelleen kiitollinen siitä.

Theoden: Grima, tule alas. Olet nyt vapaa.

Saruman: Vapaa!? Hänestä ei ikinä tule vapaa! Hän on minun, MINUN!

Grima: Ei.

Saruman: Polvistu... Hgraa! *avokämmenlyönti poskelle*

Grima: *naisellinen rääkäisy*

Gandalf: Saruman! Tuo, jos mikä, oli törkeää. Sinä olet mies, et nainen. Kuulut nyt Pahojen kaartiin. Kerro meille mitä tiedät.

Grima: *kaivelee tikaria housun etumuksesta*

Sarumen: Unissasi! En ikinä kerro syvimpiä salaisuuksiani! Noh, tämän voin kyllä kertoa, mutta siitä ei sitten juoruilla eteenpäin. Teidän loppunne on tärkeä ja en ikinä tule neuvomaan teidänlaisianne..

Grima: *kuristusote Sarumanin kaulaan ja tikarin isku selkään*

Gandalf: *ilme, joka kertoo paljon*

Legolas: *tarttuu refleksinomaisesti nuoleen ja kiskoo sen ulos ja ampuu jousellaan päin Sarumania tikaroivaan Grimaan*

Grima: Argh! *ote kirpoaa Sarumanista*

Saruman: *päästää ilmat ulos keuhkoistaan ja putoaa monta kertaa volttia heittäen alas ihmevekottimen keihääseen ja saa Keski-Maan suurimman lävistyksen; keuhkoista sydämeen ja ulos *

Merri: *näyttää kauhistuneelta*

Pippin: *roikkuu Aragornin käsivarressa tutkaillen mielenkiintoisena tilannetta haltioitunut ilme kasvoillaan*

Gandalf: Nyt heti kaikki ristikuulusteluun minun luokseni klo. 33.78. Otamme selvää kuka tämän teki.

Ihmevekotin: *päästää pierunomaisia ääniä*

Saruman: *hiha ulostaa Pallintirin*

Puuparta: Sarumanin kakka. Uppeluksissa. Puuuut ovat jutustelleet tästä joka ilta hum hum, kohta he pääsevät takaisin asumaan tänne hum hum. Mitkä onnen päivät.

Pippin: *huomaa pienen marmorikuulan vedessä* *hyppää alas Aragornin selästä ja noutaa*

Aragorn: Pippin!

Pippin: *nostaa Pallintirin*

Puuparta: Pussaa peppuani!

Gandalf: Pererin Tukki! Anna minulle tuo kapistus. Hopiti hopiti. Ei ole aikaa. *ottaa pallon ja käy hautomaan sitä* -hmph-
_____

Saatte joko haukkua sitä kököksi ja alkeelliseksi tai sitten kehua yber suber mahtavaksi. Ihan miltä itsestä tuntuu .. Tai sitten ei ollenkaan, mikä on myös ihan sallittua. ^^
Viimeksi muokannut itikka, Pe Kesä 17, 2011 1:30 pm. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Re: Kuninkaan Paluu

Viesti Kirjoittaja itikka »

A/N eeh.. anteeksi, että se on hyvin lyhyt. Tietenkin olisin voinut odottaa seuraavaa kirjoituspuuskaa, ja antanut tämän odottaa vielä tietokoneella, muttakunn...

__

6 ratsastajaa laukkaa savannilla kohti jykevää kalliota.

Theoden: Tänä iltana me muistamme sodassa kaatuneita; heitä, jotka puolustivat urheasti maatamme. Läikyttäkää siis juomianne!

Porukka: Huraa!

*metelöintiä*

Eomer: No niin, haltia poju, otapa tuosta tuoretta hevosen kusta. Ykkösluokkaansa. Ja sinulle myös, karvakasa.

Gimli: Hähää! Olen tämän lajin mestareita.. Viime vuosituhannella join kääpiöiden...

Legolas: Em. Tämä on siis juontikilpailu?

Äijät: Jeee!

Gimli: Se voittaa, joka seisoo viimeisenä pystyssä! Höhö-höö-hö-hö Hehe? Alapa litkiä.

Legolas mulkoilee epäilevästi juomaansa, mutta päättää kuitenkin maistaa.

...

Hieman kauempana Eowyn lähestyy vaarallisesti malja kourissaan Aragornia.

Eowyn: Pyydän teitä ottamaan kuolleiden verta maljasta ja juomaan sitä. Ei hätää, päiväys meni jo vuosi sitten.

Aragorn muistaa läskisoosin kakkos elokuvasta, mutta juo silti.

Theoden: Olen iloinen siitä, että sait tarjota pyhää juomaa hänelle. Hän on hieno vanha mies.. Liian vanha sinulle.. äh.. Minun ei kai olisi kuulunut sanoa tuota.

Eowyn: Oliko tuo jokin vihje? Huomenna te lähdette ja hän lähtee mukananne. Minä tulen myös.

Theoden: No sitten en vastaa seurauksista, jos näet jotakin, mitä et olisi halunnut nähdä. Äh… Juo verta ja jatka juhlimista.

...

Gimli jatkaa ryyppäämistä.
Gimli: Prrrut Arr! Hehe

Eomer katsahtaa pieruun päin, ja Legolas laskee kusta vuolaasti ruokatorveaan pitkin alas mahaan, josta se sitten menee ja pilaa hänen maksansa.

Gimli: Kääpiö kun kerran voitti, kyllä voittaa aina! Heehee.. Ai, mitkä aromit. Kuulkaas tätä jätkät; kun pieru tulee ulos karvaista peräsuolta pitkin, se kyllä haisee! *röyhtäisee*

Legolas: Tunnen jotakin. Pistelyä sormenpäissäni.

Eomer: *ällistynyt*

Legolas: Aivan kuin hevonen steppaisi niiden päällä. Luulen että se alkaa vaikuttaa minuun.

Gimli: *iskee tyhjän mukin pöytään muiden sekaan* Johan minä sanoin, ei ole pojasta juojaksi. *pyllähtää taaksepäin ja pyörtyy järkyttävän ryminän saattelemana*

Legolas: Minä siis voitin.

Pippin & Merri: Me laulamme, laulamme, laulamme, ja tietysti välissä me ryyppäämme, ryyppäämme, ryyppäämme, ja sitten taas me laulamme, laulamme, laulamme.

Merri potkaisee vanhaa miestä leukaluuhun, minkä seurauksena on sen sijoiltaan lähteminen ja karmaiseva paukahdus.

Gandalf: Hohhohhoh.

Pippin huomaa Gandalfin töllötyksen ja jää pällistelemään.

Merri: Pippin!

M&P: Laauuluaa~ HOLAA!

Gandalf: *taputtaa muiden mukana*

Aragorn hiipii kovaäänisesti Gandalfin takaa.

Aragorn: Onko uutisia Frodosta?

Gandalf: Ei sanaakaan. Mitään.

Aragorn: Meillä on aikaa. Joka päivä Frodo lähestyy Tuomiovuorta.

Gandalf: Hui hirveää! Onko hän elossa vielä?

Aragorn: Mitä sydämesi kertoo sinulle?

Gandalf: Että Frodo ei ole vielä elossa. Niin se on.

:: Rohanin juhlivalta ja meuhkaavalta kiveltä suoraan jonnekin korpeen, missä ei tapahdu juuri mitään::

Frodo ja Sam vetelevät hirsiä, kun Klonkku puhelee itsekseen ja leikkii nukkuvaa

Klonkku: Voi ei. Liian riskialtista, liian riskialtista. Emme voi ottaa sitä. Liian riskialtista. Tapa ne, tapa ne. Ne molemmat... EI!!

Lunkku: Sssh! Hiljaa. Eivät saa kuulla salaisia juoniamme.

Klonkku: Mutta ne tietävät jo. Lunkkuseni, tekisimmekö jotakin ei niin stressaavaa? Pliis?

Lunkku: Kuten? Peilailemista?

Klonkku: Ehr.. köh .. juuri niin.

Lunkku: Okei sitten. Mistä tänään aloittaisimme? Eilen puheenaiheena olivat hiuksesi. Olisiko tänään naamasi?

Klonkku: Kyllä, kyllä, kyllä! Katso nyt näitä lörppöjä tässä silmämunieni päällä, vihaan niitä! Ne ovat löysät! Ja katso ihoani! Se on täynnä kärpäsenkakkaa! Ne täytyy saada pois!

Lunkku: Ja ainoa keino saada ne pois on~... ? ...

Klonkku: The sormus.

Lunkku: Aivan. Ja se, miten aiomme hankkia sen, on~..?

Klonkku: Tappaa tuhmat hobitit ja ottaa se.

Lunkku: Oikein meni. Ja kuinka aiomme tappaa heidät?

Klonkku: Se paksu tyttö siellä luolissa Mordorin rajalla.. Se on aina nälkäinen..

Lunkku: Hyvä hyvä. Mikä olikaan reittimme?

Klonkku: Suoraa tietä Minas Morguliin ja sieltä miljoonarappuja pitkin ylös vuoren harjanteelle, luolansuuhun ja... sisään...

Lunkku: Muistat hyvin. Ja kun he ovat menneet niin he ovat?

Klonkku: He ovat kuolleeiita!~ YAY! *hula hula tanssia*

__

Ja niitä kommentteja toki saa jaella. Lupaan purra. ^^;; (no kun tuo on vain niin hauskaa tuo pyytely, kun vastausta ei koskaan tule (kommentteja) .. O _o.. pyh. xD.. joo-o. Luen tässä kokoajan äikänkokeeseen, niin joo. Kyllä kyllä. uskottavuudenhuippu! )
-- Errrr... älkää kysykö, olen ollut tänääb kokoajan aivan sekava(ehkä se ei tuossa näy, mutta olen, koska en saa itsestäni mitään selvää)
Viimeksi muokannut itikka, La Touko 05, 2007 12:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Surkusiipi
Örkki
Viestit: 129
Liittynyt: Ke Touko 24, 2006 3:39 pm
Paikkakunta: Loskaoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Surkusiipi »

Hem hem... Huomasin justiinsa, että tuohon Klonkku Lunkun keskusteluunkin olisi voinut laittaa nuo välit... Unohtui aiemmin "kiireessä". :D
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Okei. Minä tein sen. Ajattelin vain, että ei kehtaa laittaa välejä Klonkku Lunkkuun, konska Lunkku on kuitenkin kiinteänä Klonkussa (xD Ei hiddo. Käy naurattamaan Klonkkulunkku. O___o *muljauttelee silmiä*)
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Surkusiipi
Örkki
Viestit: 129
Liittynyt: Ke Touko 24, 2006 3:39 pm
Paikkakunta: Loskaoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Surkusiipi »

Hyvä hyvä... Eihän tuo nyt periaatteessa olisi vaarallista ollut vaikka jätettäisiinkin, mutta mukavempi minun mielestä noin. Lukijaystävällisempi.
Vastaa Viestiin