Songfic:Frodinan laulu [HOBITTIslash,xdressing,R]

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Songfic:Frodinan laulu [HOBITTIslash,xdressing,R]

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Title: Frodinan Laulu
Raiting: R jos sitäkään
Pairing: Frodina (Frodo)/Sam
Warning: Crossdressing, slash,
Song: Miinan Laulu - Värttinä
A/N: Toinen osa tavoitteeseeni kirjoittaa jokaiseen osastoon yksi fanfic jonka pääosassa 'nainen'. Tarina varmaan kertoo aika hyvin itse itsensä.
Beta: Zilah
:::::::::::::::::::

Sinisiä, punaisia ruusukukkia
kasvoi kalliolla.
Samanlainen riijari pittäis
nuorella tytöllä olla,


Punasin huuleni huolella. Rajasin silmäni veteen sekoitetulla noella. Tänään saisin haluamani. Olin valmis tekemään mitä tahansa saadakseni hänet omakseni. Olin varastanut jonkun pyykkinarulta itselleni mekon. Rinnat noukin kasvimaalta. Leveällä kangaspalalla kiinnitin Samin-houkuttimet paikalleen ja toivoin , että ne pysyisivät illan ajan paikallaan. Tämä ilta olisi minun.

Voi jos saisin sen ruusunkukan
maahan tallatuksi.
Voi jos saisin sen nätin pojan
viereeni narratuksi.


Inhosin Rosie Cottonia koko sydämestäni. Sam näki vain hänet , eikä ikinä antanut vilaustakaan minun suuntaani. Frodon kanssa hän oli hyvä ystävä mutta minun, Frodinan, olemassaolosta hän ei tiennyt vielä mitään. Mutta tänään, tänään saisin hänet omakseni ja saisin hänet unohtamaan Rosien ikuisesti.

Heilani soitteli haitaripeliä
ja minä menin kuuntelemmaan.
No, haitar pantiin piirongin piälle
ja ruvettiin suutelemmaan.


Rosie ei ollut vielä saapunut paikalle , kun keinuin korkokengilläni kauniissa mekossani kohti Samia ja muita poikia. He akoivatkin vihellellä nimulle,kun hieman keimailin. Poikien keskuudessa goatse oli suosiossa. Sam oli juuri yrittämässä imitoida kyseistä ilmiötä. Olisin toivonut hänen jättävän hanurinsa rauhaan. En minä halunnut tulevaisuudessa tökkiä löysää reikää. Kosketin hänen paljasta pakaraansa ja sain kaikki läsnäolijat viheltelemään. Suutelin samantien hämmästynyttä Samia.

Voi sie hullu kun markan maksoit
ku mie sain kopekalla.
Sie sait sängyssä viltin alla,
ja mie sain lattialla.


Aloin keimailla ja lähennellä mielissään olevaa Samia. Hän ei onneksi nähnyt sänkeäni. Olin hermostuneena unohtanut ajaa leukani. Hän oli jopa niin törkeä,että kysyi minun palveluksieni hintaa. Olin mukamas kauhuissani hänen käytöksestään.

Minäpä sen olen se pikkuinen likka
ja olen kuin viulun kieli.
Kun minä maantietä kävelen,
niin poikien teekkee mieli.


Ryhmä naapurikylän poikia kulki ohi ja he viheltelivät minulle. Tietenkin minun piti hieman heristää heille persettäni. Rintani olivat pysyneet hyvin paikoillaan ja odotin vaan sitä hetkeä milloin minun ei tarvitsisi enää naamioitua,saadakseni Samilta haluamaani.

Anna akka se soria poika
ja anna se sovinnolla.
Ku otan minä sen kuitenkin
enkä anna poikana olla.


Rosie näkyi tulevan paikalle ystävineen. En todellakaan halunnut jakaa armaani huomiota tuon nartun kanssa. Raahasin Samin hieman yksityisempään paikkaan,muiden poikien ehdotellessa rivoja Samille. Työnsin hänet kiinni seinään ja aloin hieromaan takapuoltani hänen etumustaan vasten. Tunsin pian,että hän alkoi jo jäykistyä mukavaan kokoon. Vapautin hänet housujen paineesta ja aloin sivelemään hänen elintään innokkaasti. Pian hän sai tuntea miltä Frodinan kieli ja suu tuntuivat. Hän oli melkein laukeamassa , kun lopetin ja paljastin oman peräpääni. Hän otti vihjeestä vaarin ja iski elimensä suoraan sisääni yhdellä iskulla. Voihkaisin kiimaisena ja hän alkoi liikkua ja rynkyttää. Samalla toinen rinnoistani tippui mekkoni avonaisesta kaula-aukosta, osuen kivuliaasti hänen varpailleen. Hän katsoi maassa vielä pikkuisen keinuvaa lanttua suu auki. Otin hänen kätensä omaani ja ohjasin sen koskettamaan minun elintäni. Tunsin,että hän jäykistyi kauhusta. Pidin kiinni hänen kädestään kiinni,enkä päästänyt häntä menemään.

” I know you like it”, sanoin normaalilla äänelläni,minkä hän varmasti tunnisti.

Rakkaus se meissä palaa.
ku öljy pumpulissa.
Päivällä hengen heiluvissa,
ja yöllä unelmissa.


Hetken emmittyään hän kuitenkin jatkoi rynkyttämistään ja hän jopa kopeloi minun veitikkaani iskujen tahtiin vapaaehtoisesti. Kumpikin meistä ei enää kestänyt kauempaa vaan laukesimme peräjälkeen,saaden toisen rintani putoamaan tällä kertaa minun jalalleni. Ulvaisin kivun ja nautinnon sekoituksesta. Tämän tapahtuman jälkeen Sam on aina muistanut varmistaa,että hänen naisillaan ei ole pikku veitikkaa mukana.
Viimeksi muokannut QKärmes, Su Maalis 11, 2007 9:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

*hihittää* Voi elämä... Tämähän on hauska. ^^ Nuo laulun sanat tuovat tähän kivan lisäulottuvuuden, vaikka yleensäkin vain hypin laulujen sanojen ylitse. Mutta nämä sanat sopivat tähän tarinaan.

Pari kirjoitusvirhettä löysin, mm. akoivat.

Ylipäätään hauska tarina, ja lopussa oleva "opetus" sai minut repeämään totaalisesti. Samoin lantut/nauriit naurattivat. Kateellisuus Rosielle oli myös mielenkiintoinen yksityiskohta. Mutta lyhyestä virsi kaunis: minä pidin. ^^
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

"Nainen" pääosassa totta tosiaan. :lol: Tämä oli kyllä hyvä ja kuten Lumisusi sanoi, laulun sanat toivat mukavan lisäulottuvuuden - ne tosiaan sopivat tähän tarinaan kuin nyrkki silmään. Frodina oli muuten nimenä loistava.

Jos tarkkoja ollaan niin Rosie Cotton olisi suomeksi Ruusa Tölli, mutta en sitten tiedä oliko se tarkoituksella jätetty kääntämättä... Yleisesti ottaen tämä juttu oli tosi sujuvasti ja hauskasti kirjoitettu. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

*repeilee*

Hyvä on onhan tässä nainen pääosassa... aiheutti luvattoman paljon pyrskähdyksiä ja hilpeitä äännähdyksiä ja loppujen lopuksi tajusin vasta lopussa et tämähän oli HOBITTISLASHIÄ :shock: ! En pidä sitä. Enenenenen...

Mutta tämä oli hyvä. :lol:

järkevää palautetta... *kurkkii* Tähän aikaan, tässä mielentilassa?

noot!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Kitos kaikille palautteessta. On kiva saada ihmiset nauramaan. Oli muuten allekirjoittaneen eka Hobittislash (ellei Häähumua ja Puukkojunkkareita lasketamukaan)

Lumisusi: Kyllä minäkin olisi kateellinen Rosielle jos haaveilisin Samista ;-) ... Lantut kunniaan! ;)

Mithrellas: Nimi on jätetty tarkoituksellakääntämättä. Alunperin mun piti kirjoittaa tarina Ruusan POV mutta aulun sanat laittoi kääntämään pienen huumorin kunnon slash.parodiaksi ;-)

Ja nimi Frodina oli eka hieman naisellisempi versio Frodosta joka tuli mieleen :D

Silli: Ei hobittislash aika kauheaa ole ;) IMHO mielummin kyllä lukisin Merrin/Pippin juttuja kun Sam on niin Kala ainakain leffassa :D
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Voi että! Tämä oli tajuttoman hauska. Laulu sopi tuohon ficciin, vaikka joskus hypinkin laulunsanojen yli. Tuo lopussa oleva "opetus" Samille...
*reps. Voi voi..
Leveällä kangaspalalla kiinnitin Samin-houkuttimet paikalleen ja toivoin , että ne pysyisivät illan ajan paikallaan.
"Samin houkuttimet" voi reps! No minä kuitenkin pidin, enkä saa puristettua itsestäni mitään järkevämpää. :)
Pippin: What about second breakfast?!
Vastaa Viestiin