Legolas Viherlehden 'videopäiväkirja', PG - PG-13

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Legolas Viherlehden 'videopäiväkirja', PG - PG-13

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Title: Legolas Viherlehden videopäiväkirja
Author: Silvertiggy
Beta: Kurttuviikuna, suurkiitokset hänelle, joka ohjasi minua ja antoi roimasti hyviä neuvoja (ja kielioppia ;) )
Rating: PG - PG-13
Genre: Humor, slash
Warnings: (spoilaa TTT:tä) kiroilu, slash
Disclaimer: Maailma ja hahmot ovat Tolkienin, en havittele tällä rahaa.
Summary: Legolas on saanut haltuunsa Frodon Bilbo-sedän vanhan, korjauksen läpikäyneen videokameran, ja sankari aikoo tallettaa urotyönsä tuleville sukupolville.

A/N: Kirjoitin tämän osan jo ennen Frodon osuutta, ja pidän itse tästä paljon enemmän. On myös huomattavasti lyhyempi, mutta sehän on ymmärrettävää, sillä Legolasin matkasta ei kerrota yhtä paljon kuin Frodon matkasta FotR'issa. Luultavasti Kuninkaan Paluusta en jatko-osaa tee.
Feedback: Olisin iloinen :)
------------

Legolas Viherlehden videopäiväkirja


Rohanin tasangot

Legolas: (juoksee, kuvaa itseään Frodolta lainatulla kameralla) Tänään - lääh puuh - on ensimmäinen päivä - puuh puuh - sen jälkeen, kun -
Aragorn: Mitä hemmettiä sinä oikein teet?!
Legolas: Teen videopäiväkirjaa jatkaen Frodon tapaa! Haluan tallettaa kaikki urotekoni - ja eritoten kauneuteni - tulevien sukupolvien ihailtavaksi!
Aragorn: Voi Luoja.



Rohanin tasangot

Legolas: Puuh lääh... Nyt on toinen – puuh - päivä – lääh - ja vauhti vain kasvaa ja kuntokin siinä sivussa kohoaa! Tekee Gimlille hyvää vähän laihtua, minun on sitten mukavampi olla kun me- *pysähtyy* Iiih.. En minä mitään sanonut!! *kiroilee itsekseen ja jatkaa juoksemista*



Fangornin laitamilla

Legolas: (ilta, nuotion ääressä kauempana muista) Olipa taas liikunnallinen päivä! Ensin about 5-7 tuntia juoksemista. Sitten me tavattiin se Éomer ja ne muut… Sydämeni hakkasi rajusti, sillä pelkäsin, että hän on minua sievempi. Mutta ei ollut, onneksi . Hän oli totaalisen ruma. Naamaakaan hän ei ollut hoitanut; se oli kuin Gimlillä. Ja se on paljon se.
Mutta oli Éomerista hyötyäkin; se kertoi noiden urukien *näyttää kameralla pikaisesti uruk-hai- röykkiötä* kasasta. *Huokaus* Menen Aragornin viereen nukkumaan.



Fangornissa

Legolas: (kävelee metsässä muiden kanssa ja kuvaa vain itseään) Fangorn on inhottava paikka: kaunis ja kiinteä ihoni muuttuu kuivaksi ja käppyräiseksi!
Entit: *mörinää*
Legolas: Missä hitossa ne hobitit oikein ovat? Olemme juosseet niiden perässä jo kolme päivää, eikä niistä ole näkynyt muuta kuin irronnut vyö ja kuoppia! *jatkaa kuiskaten* Tässä meillä on etsivien etsivä *osoittaa Aragornia*. Hän rupesi leikkimään jotain mestaria. Löysi muka ne hobittien jäljet maasta. Pah! Ei täällä mitään kolossa-asujia ole! Ehkä puissa piilossa, jos on... *jatkaa "normaaliäänellään"* Aragorn kuule, onko sinulla mitään… mitään kiinteyttäviä kasveja tai yrttejä? Kun niissä pusseissa on kaikkea, athelasta ja vaikka mitä...

...hetken päästä...

Legolas: (kuiskaten) Kysyin Aragornilta äsken:"Aragorn, mennäänkö tuonne houkuttelevan näköiseen pusikkoon kaksistaan?" mutta hän tulkitsi sen jotenkin näin: "Aragorn, tuolla on jotain!" Mikä idiootti! Mitähän sille on opetettu siellä Rivendellissä?

...hetken hetken päästä päästä...


Legolas: Ooh! Jokin hehkulamppu sokaisee silmäni! Ai, se onkin vain Gandalf.

...hetken hetkisen hetken päästä..

Legolas: Tässä kävellään kohti metsän laitaan. Onhan uutisiakin. *kateellisena* Gandalf Iankaikkisesti Puhdas Ikivalkoinen tuli luoksemme. Sillä oli kynnetkin lakattuna. Minkälaisen hoidon se balrog antoi hänelle? Ensin oltiin ihossa kiinni ja sitten koko-teho-valkaisu hiuksista varpaankynsiin! Höh! Ja maksuksi Gandalf nirhasi sen! No, kaipa se on hänen tyylinsä jokaisen suhteen...



Edoras

Legolas: (illalla Edorasissa, yksin eräässä huoneessa) Loppupäivä oli suuria pettymyksiä täynnä. Ensinnäkin: olen kohdannut voittajani. Se tuhannen Éowyn! Ryntäsi paikalle kuin mikäkin supersankari kesken Gandalfin seremonian! Ensin kaikki tuijottivat minua ja minun kaunista ja säteilevää hius- ja huulikiillettäni . Mutta sitten se kuninkaan lellikki tuli ja varasti koko esityksen itselleen! En ymmärrä, mitä muut hänessä näkivät: eihän hänellä ollut edes meikkiä! Sitten se juoksi vielä eteen varmistamaan, että kaikki näkevät hänet varmasti!

Toinen pettymys tuli samalla kertaa: kun se likka tuli paikalle, niin eikös Aragorn heti tarttunut siihen kiinni! Kun myöhemmin kysyin häneltä syytä, hän vastasi: "Näin heti, että Éowynin puku oli 100% silkkiä! Minun oli pakko kosketella sitä!" Mutta minä näin totuuden; Aragorn hiplasi myös hänen hiuksiaan, kaulaa ja lantiota! Se petturi! Minunhan piti olla Aragornin only one! Onko se taas mennyt ja vaihtanut naisiin?

Ja tulihan vielä yksi petturuus selville: Gimli vehtasi jotain sen Gríman kanssa siellä nurkassa! Ensiksi Gríma yritti pakoon, koska kuningas oli parantunut, mutta Gimli pysäytti sen ja ajoi sitä yhä enemmän ja enemmän nurkkaa kohti, kunnes he olivat aivan toisissaan kiinni. Gimlin kanssa on kiva olla, koska sillä on pää juuri lantion kohdalla. Pelkästä halailusta tulee jotain ihan muuta... Enkä muuten edes tunne huonoa oloa siitä, että minulla on kaksi miestä samaan aikaan!

Menen nyt nukkumaan, yritän saada paikan mahdollisimman läheltä Aragornia, taas.

Helmin Syvänne

Legolas: (taistelee ja selostaa samalla) Onpa tämä otsaan kiinnitettävä kamera kätevä , varsinkin näin Helmin Syvänteen Taistelussa. Voin taistella ja kuvata samaan aikaan! Mutta hei! *pysähtyy* Eihän tässä näy nyt olleenkaan minua! Katastrofi! Kaunis olemukseni jää nyt kaikilta näkemättä!
Uruk-hai: Ala tapella, rääpäle!

...hetken päästä...

Legolas: Noin, nyt se on paikoillaan. Istuuko se, Gimli?
Gimli: *murinaa*
Legolas: hyvä. Ja muista: teetpä mitä tahansa, ole pää ja katse aina minuun päin. Ja katso mieluusti hieman ylöspäin. En halua että se kuvaa pelkkää haaraväliäni.
Gimli: *murinaa*


Helmin Syvänne

Legolas: En tiedä, mikä päivä on, en tiedä, monesko päivä on, en tiedä, mitä kello on; tiedän vain sen, että on iltapäivä ja me voitimme Helmin Syvänteen Taistelun aamulla Gandalfin avulla, joka oli jälleen myöhässä, kuten aina. Aragorn oli innoissaan saatuaan tappaa muutaman urukin . Tappamisesta tulikin mieleeni: Haldir Vikittelijä on kuollut! Ha haa, ihan oikein sille tunkeilijalle! Ja mokoma yritti käydä minun Aragorniini käsiksi silloin, kun saapui muiden haltioiden kanssa!

Aragorn meni vain halaamaan sitä, mutta minä näin, että Haldir yritti tehdä muutakin kuin halausliikettä... Minä muuten palkkasin sen uruk-hain, joka tappoi Haldirin. Tämä kyseinen uruki oli tappamassa ensin minua, mutta sanoin sille: "Eikö olisi kivaa tappaa tuollainen Lórienin haltia?" Osoitin Haldiria joka oli selkä minuun päin. "Sillä ei ole edes kypärää, se on helppo pala". Uruk-hai vastasi: "Mutta eihän sullakaan ole!" Tähän yritin äkkiä keksiä jotain: "Mutta ajattele: Lothlórienin haltia! Etkö käsitä? Palkkioksi en tapa sinua". "Oukki doukki", se vastasi hetken mietiskelyn jälkeen ja hoiti homman.

Tässähän sitä... Huomenna lähdemme Rautapihaan. Menen nyt laittamaan kasvovoiteen ja painun kauneusunille.



# Fin
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

xDDD Tämä oli hyvä! Repeilin lähes jokaisessa päivämerkinnässä:
Legolas: Teen videopäiväkirjaa jatkaen Frodon tapaa! Haluan tallettaa kaikki urotekoni - ja eritoten kauneuteni - tulevien sukupolvien ihailtavaksi!
Aragorn: Voi Luoja.
xDD Voi, Aragorn, kyllä sinun pitäisi Legsun tuntea.
Legolas: (kävelee metsässä muiden kanssa ja kuvaa vain itseään) Fangorn on inhottava paikka: kaunis ja kiinteä ihoni muuttuu kuivaksi ja käppyräiseksi!
Entit: *mörinää*
Luulisi että jopa entit ovat kyllästyneet moisiin.

Mie tykkäsin :D Lisää olisi kivaa lukea! Oih, Legolas aina niin ihana :lol:
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

*naureskelua*
Oikein mukava pikku ficci. ^^ Totta kai Legolasin kauneuskäsitys ja kaikkien lähentely ovat moneen kertaan käytettyjä aiheita, mutta tietysti videopäiväkirja tuo tähänkin uusia tuulia. Rätisiköhän se kamera ikinä itseään rikki? :D Lisäksi se vaan on fakta, että Gimli on sopivalla korkeudella. Varsinkin haltialle.
Legolas: Teen videopäiväkirjaa jatkaen Frodon tapaa! Haluan tallettaa kaikki urotekoni - ja eritoten kauneuteni - tulevien sukupolvien ihailtavaksi!
Aragorn: Voi Luoja.
Repesin täysin tuolle Aragornin kommentille xD Mitä, eikö hän olekaan sitä mieltä, että Legolas on ihkuin?

Kiitoksia, oikein mukava välipala näin koulussa ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Jehaa, kommentoijia! :D Kiitos ja ylistys molemmille kun olette kertoneet mielipiteenne, on kiva saada palautetta :)
Fuulle pieni: Legolas ei ole ihkuin, Aragorn on joutunut muihin maailmoihin :D
Kuninkaan plauusta en ole varma, kirjoitanko minkäänlaista hömppää, mutta saa nähdä. Nyt on ainakin kesken yksi Saattueen matkasta kertova, jonka aloitin varmaan joskus 1-2 vuotta sitten.. :D Katsotaan, jatkaako se matkaansa tänne asti.

/ EDIT
Kiitos myös Lecteralle! Kiva, että kerrot lukeneesi ;)
Viimeksi muokannut Silvertiggy, Pe Marras 16, 2007 1:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Lectera
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: To Marras 15, 2007 9:44 am
Paikkakunta: kolme käpyä korvesta vasemmalle

Viesti Kirjoittaja Lectera »

Loistava oli :D porukat hieman katsoivat vinoon kun täällä itekseni hekottelin (koulussa ruokavälkällä) xD
~We are creatures of the underworld, we can't afford to love~
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

*vislaa* Itserakkaat haltiat... Gimli ei ihan tainnu ilahtua siitä kamera kypärässä kiinni jutusta. Ihme kun ei retusoinu Legolasin pläsiä uteen uskoon. Kivakiva pätkä. Kolmosesta seuraava?
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Nemesis kirjoitti:xDDD Tämä oli hyvä! Repeilin lähes jokaisessa päivämerkinnässä:
Legolas: Teen videopäiväkirjaa jatkaen Frodon tapaa! Haluan tallettaa kaikki urotekoni - ja eritoten kauneuteni - tulevien sukupolvien ihailtavaksi!
Aragorn: Voi Luoja.
xDD Voi, Aragorn, kyllä sinun pitäisi Legsun tuntea.
Legolas: (kävelee metsässä muiden kanssa ja kuvaa vain itseään) Fangorn on inhottava paikka: kaunis ja kiinteä ihoni muuttuu kuivaksi ja käppyräiseksi!
Entit: *mörinää*
Luulisi että jopa entit ovat kyllästyneet moisiin.

Mie tykkäsin :D Lisää olisi kivaa lukea! Oih, Legolas aina niin ihana :lol:
Jepp, lisää ei olis pahitteeksi.
Tuli jotenkin naurettua liikaa, en saa todellakaan happea.
Äitini mukaan en ole "terve" kun "vain olen netissä ja nauran ruudulle" xDD
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Vastaa Viestiin