Rakkautta, ja se kaikista paras iskurepliikki

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Kiitoksia taas kerran palautteestanne!

Lectera: Eikös koko ficin huvittavuus pohjaa siihen, ettei alku tunnu huumorilta? ^^ Kivaa, kun pidit.

Darial Kuznetsova: You know that ilmiö, kun miettii jotain kuumeisesti kohteliaisuutta, jolla voisi aloittaa keskustelun? Sellaista vähemmän tärkeää, mihin ei niinkään itse ole kiinnittänyt huomiota. (Ja olen kyllä melko vahvasti sen mustasinisen silmän kannalla.) Kiitän.

Juu, en koskaan postaa pelkästään postaamisen ilosta, mutta olisi hirmuisen epäkohteliasta olla vastaamatta. (<-- tyhjänjauhaja)
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Southpaw

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Ei luoja, tämä aiheutti kyllä totaalisen repsähdyksen. XD Typerä kun olen niin nyt tekisi mieli katsoa miten ihmiset reagoisi jos menisin jonkun luo ja sanoisin jotain vastaavaa 8'D

Mutta joo, tuo alun romance teksti tuntui olevan suoraan jostain Tolkien maailmasta, hyvin olit tavoittanut sellaisen Tolkienmaisen tyylin tuohon. Koittaako joskus ehkä onnenpäivä ja saadaan kunnon romanceficci luettavaksi? Itse ainakin oikein mielellään lukisin. ^^
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Kiitän. ^^

Romancesta en olisi niinkään varma, mutta draamaa saattaisi olla luvassa. Varmaksi voin sanoa, että muuten kuin ficcipuolella tulee ilmaantumaan draaman, romancen ja angstin rajamailla häälyvää tekstiä. Vaikka romancen kirjoittaminen on ihan hauskaa (ja sujuu helposti), se ei ole puhtaimmillaan täysin minun makuuni. Mutta mene sitten sanomaan, löytyykö inspiraatio jostain... :wink:
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
Livia
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: To Touko 07, 2009 11:03 pm
Paikkakunta: Lithiel

Re: Rakkautta, ja se kaikista paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Livia »

"....Nussitaanks?"

täydellinen naurukohtaus, joka jatkuu vieläkin :'''''D apua, sää osaat todella kirjoittaa. Aluksi olin että missä tässä se huumori muka on ku tää on vaan tälläistä lääsyn lässyn lää romatiikkaa (kuitenkin hienosti kuvailtuna.) ^^ ah, tykkään paljon ja suosittelen kyllä kaikille muillekin luettavaksi. :D kiitos hienosta lukukokemuksesta. oli poikkeavaa arskin kieltä. ;D
Vitun Riivaja!
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Rakkautta, ja se kaikista paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Hahah :'''D Alku oli jotenkin niin viaton, jonka takia ehdein jo vähän ajatella, että missäs se huumori. :mrgreen:
Mutta toi loppu oli ihan huippu, nyt täytys vielä saada kasattua itsensä kasaan, kunhan saan tämän naurun loppumaan.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Avatar
Miuku
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2015 9:16 am

Re: Rakkautta, ja se kaikista paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Miuku »

Näytin tän äidille ja se vähän kuoli nauruun, eli voin kahden ihmisen, itseni ja äitini, puolesta nyt ainakin sanoa että tää on hieno!
(Juu näen että tää on lähemmäs kymmenen vuotta vanha, mut aattelin et ei kai se ketään haittaa jos mä nyt joka tapauksessa tähän kommentoin...)
Hassu turhankin puhelias olento
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Rakkautta, ja se kaikista paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Voi noita aikoja, voi tätä ficciä. Niinhän se on että jokainen aloittaa jostain ja mä aloitin aikoinani ficcikirjoittajan uran tästä.

Kiitos kommenteista ja hei hauska kuulla että on jopa perheen voimin luettu. :D
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Vastaa Viestiin