Survivor( Parodia) PG_13 Osa 4 04.01

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

ihana! olisipa oikeastikkin olemassa tämmöinen selviytyjät ohjelma niin sitä jaksaisi jopa seurata jakso jaksolta.. ^^
Pidin kovasti tämän selviytyjät hommelin juontajasta mikähän hänen nimensä nyt olikaan...*pohtii eikä keksi* no siitä kuitenkin.

jatkoakin olisi kiva lukea-.. ^^
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Melie
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2005 8:39 pm
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla...

Viesti Kirjoittaja Melie »

Jatkoa ehdottomasti lisää!Haluaa tietää kuka voittaa!
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minäkin päädyin lukemaan tämän, olen katsonut peräti yhden survivorin ja sillä perustalla lähdin liikkeelle ^^ Tykkäsin sinun huumoristasi (vaikka ihan henkilökohtaisesti pidänkin enemmän sellaisista ficeistä, jotka eivät ole kirjoitettu tyyliin "henkilö: repliikki", "henkilö: repliikki" jne, mutta tykkäsin tosiaan siitä tässä ihan ok), varsinkin kaikki Legolaksen ja Uruk-hain keskustelut olivat nautittavaa luettavaa, niitä minä olisin jaksanut lukea ties kuinka pitkään. ^^ Legolas oli NIIN neiti. :D Ne sisäpiirihuomautukset minä olisin jättänyt pois itse ficistä, koska ne katkaisi lukemisen eivätkä aukea sen sisäpiirin ulkopuolella oleville, vaikka niitä ei ollut kuin parissa kohdassa, mutta siltikin, ja noista " O.O " hymiöistä pidin, ne saivat hymyilemään, mutta ne muut hymiöt ei oikein toimineet minulle , mutta se olen varmaan vaan minä. ^^ --- vähän lyhyt kommentti, mutta halusin nyt vain kertoa että luin ja pidin. ^^ Ja hyvä että Arwen äänestettiin pois (Aragornin hämmästelyt siitä ettei ryhmässä oltu yhtään vehkeilty oli ihania). x)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Vastaa Viestiin