Arwenin viimeiset hetket (G)

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

Voihan villasukka. :shock:
Siinäpä oli lyhyt ja ytimekäs ficci. Hirveästi en tällä osastolla viihdy, mutta aihe oli kiinnostava kun ei tuo haltianeitokainen kuulu suosikkeihini niin oli mielenkiintoista lukea tästä.
Pidin tästä, vaikka tuolla jotkut väittelevät lyhyistä lauseista ja toistamiseta, ei haitannut minua! ^^
Se kyllä häiritsi kun Arwen vetäisi viimeisen kerran henkeä ja kuoli. Pidättikö hän henkeä niin pitkään että kuoli, vai loppuiko se elämä vaan nätisti siihen? Vai olenko minä vain vajaa ja tyhmä?
Miusta tää oli kyllä oikein nätti lyhkäsyydessään, aatella miten näinkin lyhyt voi saada hekkiksesk! Vou.

”Minä tulen nyt”. Minäkään en voinut olla ajattelematta kaksimielisesti... Tullu oltua vähän liika slash osastolla.. :roll:
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Katselin näitä vanhoja ficcejäni ja huomasin, etten ole lainkaan huomioinut viimeisimpiä kommentteja täällä. No niin, aika korjata tämä vääryys(?).

Noradriel: Arwenin kuolema on jo sinänsä surullinen aihe ja kostettava, mutta enhän minä voinut vastustaa kiusausta lisätä vielä vähän nyyhkyjuttuja tähän.

Turin: Arwenin ja Aragornin tarina on todella lähellä sydäntäni, joten en voinut olla tarttumatta tähän aiheeseen. Minä en sitä paitsi yksinkertaisesti osaa kirjoittaa Arwenista mitään negatiivista.

Totta, tekstissä on aika paljon toistoa mutta tämä onkin kirjoitettu joskus vuonna kivi ja kypärä. Jos kirjoittaisin tämän uudestaan (onneksi minun ei tarvitse), tästä tulisi todennäköisesti paljon pidempi ja myös toivottavasti paljon parempi.

Fuu Hououji: Voi, kommenttisi sai minut todella hymyilemään. Olet huomannut aivan oikein, niin typerältä kuin se saataa kuulostaakin, minä todella pidän valtavasti näistä hahmoista kirjoittamista. Aragorn on kiehtonut minua ensilukukerrasta lähtien ja sen mukana tuli tietysti Arwenin ja Aragornin rakkaustarinaan rakastuminen (mikä lause) ja niin edelleen.
Tuot koko tämän pienen, kauniin perheen ja heidän hetkensä lähelle lukijaa ja kuvaat niitä kauniisti, mutta ymmärrettävästi. Pidän siitä teksteissäsi. :>
Tuon jälkeen ei voi muuta kuin hymyillä typerästi. Kiitos!


mr.Greenleaf: Se elämä päättyi vaan nätisti siihen. Tuo oli nyt vain tuollainen kuvainnollinen juttu, lähinnä tarkoitin sitä, että Arwen sai rauhallisen kuoleman.

Kiitos vielä oikein paljon jokaiselle joka tätä ficciä on kommentoinut *ruttii vielä kaikki*
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Pyhimys
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 3:27 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Arwenin viimeiset hetket (G)

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

AGHH! Kuule harvoin mikään saa minut itkemään, varsinkaan mikään kirjoitus, mutta tämä sai kyynelkanavani virtaamaan kuin joki. Itken vieläkin kun kirjoitan tätä, itkin jo kun aloin lukemaan tätä. Mullakin on kerta pakkomielle Arweniin ja siihen kuinka hänen elämänsä oikein päättyy? Myös Aragornin ja Arwenin kaunis rakkaus ja kaikki sen tuotokset on hyvin lähellä mun sydäntä. Kirjoituksesi oli kaunis ja todella koskettava. Osaat kuvailla hyvin miten kaikki oikein tapahtuu, kuin kirjaili olisit. :)

Kiitos hienosta lukukokemuksesta.
The damage is done.
You know it's late.
The damage is done.
It's over.
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Arwenin viimeiset hetket (G)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

*Snif*. Ihanan koskettava ficci. Kauniisti ja rauhallisesti kirjoitettu. Tuo loppu erityisesti oli aivan ihana.
Ficci tosiaan oli vähän lyhyt, mutta sillä lailla se ei haitannut, koska nyt tässä ei tullut liikaa angstausta eikä surun käsittelyä. Lyhyenäkin tämä sai tipan linssiin *pyyhkii kyyneltä silmäkulmasta*.
Tuo oli ihana ajatus, että Arwen sai rauhallisen kuoleman. Hän tulisi tapaamaan Aragornin ja kaikki olisi taas hyvin. Ui ui ui <3.
Kiitoksia paljon tästä ihunasta kirjoituksestasi. Ihmettelen miten osaat :shock:
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Vastaa Viestiin