Joutsenprinssin iltasatu, G

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Joutsenprinssin iltasatu, G

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Tämä on ihana ficci!

Rakastan aika varmasti kaikkia ficcejäsi, joten tämä ei ole poikkeus. Faramir ja Boromir oli tosi sulosia ja kirjoitit heistä todella taitavasti. Hienon tarun kerroit samalla, itse en tuntenut koko juttua. Imrahil on tässä kovin parka, sait minut pitämään miehestä vieläkin enemmän. :) Finduilasia kuvailit hyvin ja tuo teekuppi-kohtaus ja sen jälkimainingit oli hieno kohtaus.
Boromir oli erityisen suloinen, olen samaa mieltä Ezelloharin kanssa. Varsinkin se kohta, jossa Boromir kyseli siitä sadusta, oli samalla hauska ja suloinen. Sinä osaat kyllä kirjoittaa... Kirjoitusvirheitä en löytänyt, eikä mikään kohta tuntunut väärältä. Oikein ihana ficci, näitä tällaisia ficcejä pitäisi olla enemmänkin. Ja tämä kohta oli kyllä aivan hulvaton:
Mithrellas kirjoitti:"Tämä kertomus kertoo jostain, mikä tapahtui kaukana menneisyydessä, tuhat vuotta sitten jos ollaan tarkkoja", Imrahil aloitti.
"Ai silloin, kun sinä olit pikkupoika?"
"Ei, Faramir, tämä on vieläkin kaukaisemmalta ajalta", Imrahil vastasi...
Ajantaju ilmeisesti vähän ulalla. ;) Ei siis minkäänlaista moitittavaa ficistä, tämä oli oikein ihana ja hyvin kirjoitettu. Sinulla on sana hallussa.
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Joutsenprinssin iltasatu, G

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitos kommentista Aiwendil! Nämä vanhoihin ficceihin tulevat kommentit aina lämmittävät mieltä, vaikka ficci olisikin minulla siirtynyt jo "siis häh, olenko minä tällaisenkin kirjoittanut" -osastolle. :) Tämä ficci on aikamoista söpöilyä, mutta toisaalta, en häpeä tätä yhtä paljon kuin joitakin muita aiempia tekeleitäni. ;) Imrahil on minustakin aika ihana tyyppi. Hänestä voisi kirjoittaa enemmänkin.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vastaa Viestiin