Toisille aurinko paistaa kirkkaammin, PG

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Hui, olipa mukava yllätys saada tähän kommentteja näin pitkän ajan jälkeen. :D Ja toisaalta aikamoinen järkytys, koska tuskinpa enää kirjoittaisin tällaista juttua... Minulla oli silloin alkuaikoina tapana kirjoitella tällaisia apeita juttuja. Erehdyin lukaisemaan tämän läpi ja voi kammotus sitä korjausta kaipaavien kohtien määrää...

Nerwen: Joo, olisihan sinne jonkun ilon hetkenkin voinut laittaa väliin, mutta halusin kai tarkoituksella tehdä tästä mahdollisimman ankean kertomuksen, koska olin itsekin noihin aikoihin jotenkin apealla päällä, syytä tosin en muista (mutta sen näkee tuosta sävystä millä olen kirjoittanut A/N-viestini, äh, taidanpa poistaa sen...). Ivriniel oli kyllä varsinainen big sister from hell tuossa... Eikä se tosiaan haittaa vaikka olisitkin saanut tästä jotain vaikutteita omaan ficciisi, sellaista on todella vaikea väittää, koska jostainhan ne ideat aina tulevat, eikä sitä aina voi muistaa, että mistä. Enkä minä kyllä muista erityisesti kiinnittäneeni huomiota mihinkään sellaiseen sinun ficissäsi. Tuo kohta, jossa Denethor nauroi Finduilasin halulle matkustaa pohjoiseen oli vähän outo, enkä kyllä muista mikä ajatus minulla oli siinä taustalla.

Darial: Kiitos sinulle, on aina mukava saada kommentteja uusilta ihmisiltä. ;) Joo naisilla taitaa olla taipumusta saada kohtauksia juuri silloin kun miehelle ei millään sopisi... Finduilas/Denethor kiinnostaa kai minua ensisijaisesti koska he olivat Faramirin vanhempia, mutta minusta heidän suhteensa oli muutenkin sellainen, että siitä on aika helppo löytää ficin aiheita, esim. tuon Finduilasin ennenaikaisen kuoleman vuoksi. Olin tehnyt Ivrinielistä tosi kauhean... Tolkien ei sanonut tuosta naisesta mitään nimen ja syntymäajan lisäksi, joten mielikuvituksella oli tilaa temmeltää.

Idwen: Öh, no eiköhän tuo että vaikutti Tolkienin kirjoittamalta, ole vähän liikaa, mutta kiva kuitenkin että pidit tästä noin paljon. Minulle tämän kirjoittaminen oli vähän sellaista angstin purkamista, mutta tällä hetkellä tämä vaikuttaa liian apealta. Mutta mukava kuitenkin kuulla, että olet tuota mieltä. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vastaa Viestiin