Mitä?! - Aprillipilan 2006 ihmettelyä

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
mythme
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 2:27 pm

Viesti Kirjoittaja mythme »

Tässähän repeää huumori, luovuus ja pylly-parka aivan uusiin ulottuvuuksiin! :lol: :lol: :lol:
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Heh, huomasinpa jotain kummaa. Kun laittaa Googleen hakusanaksi "Lord of the rings fanfiction loftis" ensimmäinen hakutulos on: Pylly Fanfiction xD
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
Hermyli

Viesti Kirjoittaja Hermyli »

Gwaïraîs kirjoitti:Heh, huomasinpa jotain kummaa. Kun laittaa Googleen hakusanaksi "Lord of the rings fanfiction loftis" ensimmäinen hakutulos on: Pylly Fanfiction xD
Eikä! :'D Sainpa minäkin nyt osani pilasta, kun lauantaina jäin koko hommasta paitsi.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Se tässä on tietenkin mielenkiintoista että kauankohan Google aikoo pitää Pyllystä kiinni, vielä eilenkin kun koulussa hain Loftiksen sitä kautta niin siellä seisoi kyseinen sana xD

(Jep, ja editoin topikin nimeä, rest in peace aprillipäivä 2006.)
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Se kuulosti niin hilpeältä, että oli pakko omin silmin nähdä ja tosiaan, siellä se Pylly fanfiction koreilee korkeimmalla. 8)
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minä olen pari kertaa meinannut aprillipäivän jälkeen kurkata kahvitauolla loftikseen googlen kautta ja jättänyt sitten kurkkaamatta, koska minä yksinkertaisesti kieltäydyn seuraamasta työpaikan koneella linkkiä jonka nimi on Pylly fanfiction. x) Minä voin kuvitella miten keskustelu siitä asiasta menisi minun pomoni kanssa. x)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Lukittu