BIGDADDY
Pihalla seisoo talo, johon tulee tänään 12 henkilöä kilpailemaan 10 000 000 €:sta! Henkilöt eivät tunne (?!) toisiaan. Ja he äänestävät toisensa ulos yksi kerrallaan, kunnes tiedetään voittaja. Tämä on BIGDADDY!!!
~1.päivä~
Taloon astuu ovesta pieni mies, hyvin pieni, jos totta puhutaan! Ups…sehän on yksi hobiteista, Frodo. Frodo katselee ympärilleen ja huomaa poikien makuuhuoneen.
Frodo: ISOT SÄNGYT ISOT SÄNGYT, MINÄ SAIN ISON SÄNGYN!!! *Kamera seuraa Frodon sängyllä pomppimista. Pikkuhiljaa kamera (vaikka onkin elektroninen) alkaa voimaan pahoin ja lopettaa*
Ovesta astuu sisään 3 muuta. 1 haltia, 1 hobitti ja 1 ihminen; Elrond, Peregrin ja Boromir.
Elrond: Onpas kotoisaa, tosin jokin täältä puuttuu…haa! *nostaa kymmenestä laukusta juuri kirkkaankeltaisesta jotain liilaa.*
*Boromir ja Pippin katsovat toisiaan kauhistuneina.*
Boromir: Ööh…eh…mikä tuo on?
Elrond: Seinäverho. Miten niin?
*Boromir katsoo nopeasti ylöspäin ja pyörtyy sitten keskelle lattiaa. Elrond kyykistyy hänen viereensä. Ja katsoo äkkiä Pippiniin ja hymyilee ovelasti.*
Elrond: Älä huoli pikkuinen…minä osaan elvyttää. *kyykistyy Boromirin puoleen*
Boromir: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHHHHHHH!!!! Mitä sinä oikein yrität
homo?! Minä olin hukkua!
Pippin: Hukkua? Hukkua mihin?
Boromir: Tuon sylkeen!
Pippin: O.O *pyörtyy samalla tavalla kuin Boromir*
Boromir: *huutaa* Älä tee noin!!!! *ravistelee Pippinin hereille* Tajusitko minkä vaaran armoille meinasit joutua?! Häpeäisit!
Pippin: *tajuaa mitä Boromir tarkoittaa* Sankarini!!! *rutistaa Boroa*
Frodo saapuu huoneeseen samalla kun ovesta astuu neljä kiivaasti väittelevää, mutta uutta henkilöä; Merri, Gandalf, Gimli ja Arwen
Frodo: Mikä mekastus täältä kuuluu? Ai, hei kaverit!!! (A/N: Eihän heidän pitänyt tuntea toisiaan?!)
Elrond: *nousee ylös ja kättelee Frodoa* Olin juuri pelastamassa ystäväsi henkeä.
Boromir: *mulkaisee Elrondia* Mph....
Gandalf: *ryntää halaamaan Frodoa* Frodo!!!! Mitenkäs kieli?
Frodo: *ihmeissään* Miten niin miten kieli? Mitä sinä minun…
Gandalf: *keskeyttää* Ei minä vaan, kun me tapasimme ne serkkuni lapsenlapsenlapsenlapset. Ja kun saimme ne karkit heiltä niin… *hieroo partaansa* Äh, ei mitään. *kävelee mutisten jotain poikienmakuuhuoneeseen*
Frodo: Onko hänellä kaikki hyvin?
Gimli: Ei, kun minä tarjosin hänelle minttupastillia niin hän karjaisi jotain tällaista: WIIIIIIIZLII!!!!! Ja koitti repiä minulta partaani pois *hieroo leukaansa* Se sattui…
Arwen: ISÄ!!! *juoksee Elrondin luo tuuppaisten samalla Gimlin nurin* Kaipasin sinua niin!
Elrond: Niin minäkin sinua! *halaavat*
Boromir: Minä taidan oksentaa…missä täällä on vessa?! *juoksee pois kameran edestä*
Merri: PIPPIN!!!! *juoksee Pippinin luo* Minä kaipasin sinua niin!!!
Pippin: Niin minäkin sinua *halaavat*
Frodo: Niin missä se vessa taas olikaan? *juoksee pois*
Samassa ovi pamahtaa auki ja esiin marssii viimeiset 4 henkilöä; Aragorn, Legolas, Sam ja Bilbo
Aragorn: *kukertaa* Missä on minun ihanaiseni naiseni?
Arwen: *leperrellen* Täällä Miehekäs mieheni!!!! *kieputtelevat toisiaan ympäri huonetta, kunnes he törmäävät kukkaruukkuun ja kaatuvat päällekkäin karvataljan päälle*
Elrond: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! *hyökkää Aragornin hiuksiin, kun Aragorn ja
Arwen meinaavat pussata* Et, Et, USKALLAKIN!!!! HÄNHÄN ON TAVALLAAN SISKOSI!!!
Arwen: Haist’ huilu pappa! *tuuppaa Elrondin pois luotaan*
Legolas: Missä minun kääpiö-ystäväni on? Löysin repustani lisää minttupastilleja. *heiluttelee läpinäkyvää pussia*
Gimli: *ryntää Legolasiin kiinni* Oi sinä ihanainen haltia! ANNA TÄNNE!!!
Sam: *Elrondille* Anteeksi herra haltia, tiedättekö missä Frodo-herra luuraa?
Elrond: Tuolla vessassa oksentamassa Boromirin kanssa.
Sam: BOROMIRIN?! VOI FRODO-HERRA SE ON BOROMIR! HALUATTEKO TE TEETÄ FRODO?! TEE VOI HELPOTTAA!!! *juoksee kohti vessaa*
Bilbo: HohhohhhooooZZZZZZ… *torkahtaa*
Pippin: *koputtaa Bilboa päähän* Bilbo? Bilbo? BILBO?!
Bilbo: *havahtuu* Niin, olinkin sanomassa että olisiko sinulla kirjeZZZZZZZ! *nukahtaa*
Pippin: *Merrille* Onko hän aina tuollainen?
Merri: Jep. *lähtee Pippin kainalossaan*
Kamera jää kuvaamaan illan syventyessä porukkaa, joka alkaa käydä rauhattomasti nukkumaan lattialle, koska ensimmäisenä yönä makuuhuoneisiin on pääsy evätty.
Good Night…ZZZZZZZZZZ