Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Viesti Kirjoittaja Cash »

'Pitkä, vaalea ja mustahiuksinen vampyyri avaa oven ja kumartaa sanoen:
"Tervettuloa Devil in Heavenin Galleriaan. Saanen esittäytyä. Olen Rygier von Cyrse ja minä esittelen teille täällä majailevat kuvat. Varoitamme liiallisesta vampyyri-pitoisuudesta. " '


Mjääh, se oli vain vitsi. Deevili se täällä on. Leikkii taas omiaan. Elikkäs olen uudistanut oman galleriani ja lisäillyt jotakin mielenkiintoista. (Tai sitten jotain vähemmän mielenkiintoista.) Joka tapauksessa olisi varsin suotavaa että raapustat oman puumerkkisi tuohon alapuolelle. ^^

Kommentteja toivoisin...

Outo Vesiörkkeli
Kuva
Tämä on hiukan outo vesiötökkä, jollaisia minä tykkään piirtää. Tavallisesti nämä kettumaiset öttiäiset kulkevat maalla anubiitin hahmossa ,mutta kokeilin vaihteeksi tämmöistä vesielämään.

Alkuperäinen kuvakoko on Täällä


Sitten. Lestat. Tai se on olevinaan. Hiukan *köh* Naismainen.



Naismainen Lestat II.
Taas kerran. Minä olen vakavasti addiktoitunut tähän kyseiseen herraan...<3


Minun näkemykseni Rygieristä.Hää on Rygier. Tällaiseksi herran kuvittelin ,mutta hiustyylihän hänellä vaihtelee hiukan kokoajan. Pysyy tyylissä mukana. Hiano herrasmies.^^Mutta paremman kuvan löydätte Legoliinan piirtöimistöstä. (Onko se oikea sana???)


Gabrielle
Hän nojasi sellaiseen outoon pylvääseen, joka ei ikävä kyllä näy tästä... Mutta hän tosiaan on jonkinmoisessa puutarhassa. Ja huomasitteko, taas vampyyri!


Rygier & Caroline
Tämä on kuva rakkaasta pariskunnastani. Mä sitten rakastan niitä.<3 kuvan laatu on toki tosi huono... Digikameralla kun ei saa kunnollisia kuvia vaikka mikä olisi.

Pahoittelemme kuvien huonosta laadusta, ja tummuudesta. Digikameralla ei tosiaan saa hyviä kuvia...*pudistelee päätään* Mutta mutta. Kommenttia???O.o

'Rygier kumartaa ja ojentaa paperia puumerkin painamista varten. "Tervettuola uudelleen." '
Viimeksi muokannut Cash, Ke Tammi 03, 2007 1:39 pm. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Ensimmäinen asia: En ole modena tällä osastolla, mutta voisit tuon toisenkin kuvan pistää linkin taakse, kun se on sinällään aika suuri. Hidaslaajakaistaiset ja modeemiyhteyksiset käyttäjät varmasti arvostaisivat sitä. ^^

~

Sitten kehumaan töitäsi.

Tuo ensimmäinen on on aika jännä. Jos tuollaiseen törmäisin suurennettuna pimeässä, voisin pelästyä, kun säikyn muutenkin niin helposti. xDDD Mutta upea se on, en minä sitä. ^^

Ja tuo Lestat on upea! Ne silmät... *katsoo silmiä* Vau. Tuollaiset silmät olisivat upeat, ehdottomasti. Ja tuo naamio. Minä en kuuna päivänä jaksaisi piirtää noin tarkkoja kuvia kuin sinä. ^^

Tuo toinenkin Lestat oli upea. Ehkä hiukan häiritsi se punainen sormissa, tai jos se oli tarkoitettuakin? Silmättömyys häiritsee kuitenkin. Muuten oikein upea. *hymy*

Rydiger... Tulee mieleen Niebelungein pahis-Rydiger, vaikka se taisikin olla Rydiker, eikä Rydiger. No kuitenkin. Ehkä se vasen käsi on hiukan paksu ja se silmättömyys... Mutta muuten pidän oikein paljon. Upea ehdottomasti! ^^

Gabrielle on upea myös. Kadehdin niitä, jotka osaavat piirtää. Minä en osaa ja se on tullut todettua. *virn* Gabriellen kuva on aika yksinkertainen jollain tavalla, mutta hieno se silti on. ^____^

Rydiger ja Caroline ovat molemmat upeita yksinkertaisuudessaan, mutta se sopii tähän. Se silmättömyys... *mutru* :D Miksi näillä lopuilla ei ole silmiä? ^^ Mutta upeita nuo ovat silti. Pidän. Osaisinpa minäkin piirtää.

Piirtele ihmeessä lisää~ ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Minä pidän töistäsi enemmän luonnossa. Kun katson niitä nyt koneella, jostakin syystä vihaan niitä. Minusta niistä puuttuu jotain. Tuosta Gabriellestäkin näyttää puuttuvan palanen. (Siis siitä puuttuu luonnossakin, mutta silloin se ei haittaa.) Kone tosin tuo monesti töiden huonot puolet esiin, joten se ei ole sinun syysi. Potkaiseppa konetta minun puolesta.

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hyviähän nuo ovat. Rygier&Caroline oli miun mieleen, yksinkertainen on kaunista. Miulla välähtää taas.
Piirtäisit vaan ne silmätkin. Osassahan niitä ei ollut, jos en väärin muista.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Se ensimmäinen. se oli kaunis. Tykkään itsekkin piirtää tuollaisia, kaverini tosin eivät arvosta taidettani vaan pitävät minua mielipuolisena. :lol:

Kaksi seuraavaa osoitti että osaat tosiaan homman. Vau.

Muut ei ehkä ihan vetänyt vertoja aiemmille mutta hienompia ne silti oli mitä minä osaisin ikinä itse tehdä... Mahtavaa.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Oi kommentteja!^^

Mara_Jade> Kiitos. Aika outoa ,että kaveris ei arvosta tuollaisa!Nehän on nihania....*Kuolaa*

memento> Juu, silm,iä en ole vielä jaksanut kaikkiin piirustuksiin tihrustaa, mutta lupaan tehdä nekin tulevaisuudessa.^^

Nuuhku Sakura> Kiitos samoin. Minäkin pidän töistäni älyttömästi enemmän luonnossa, mutta minkäs teet. *Kohautus* Vähän kuolleeta, vähän pimeetä, mutta minkäs teet^^ :wink:
Kiiti joo kommentista^^

Sansku> Voi luoja mikä kommentti! :shock: O.O Härreguud! Kiitos! Tuota tuota. ÖÖh...no sen verran voipi sanoa ,että Se tahra oli ihan tarkoitettu siinä sormessa. Se vain näyttää oudolta ,mutta sen piti näyttää aidolta töhryltä...Eh...Ei sovi kuvaan. Mutta kiitos kommentistasi! <3 Se oli ihanan pituinen.

Kuvia tulee lisää. Kunhan taas addiktoidun niin niitä tulee enemmänkin^^

^^Minuahan saa aina haastaa, ei ole sellaista aikaa ettei saisi. Haasteethan on aina kivoja. Mutta haastakaa poies jos haluatte^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Sinähän osaat piirtää hienosti x) Varsinkin tuo Lestat oli oikein upea! Rygier & Caroline piirros on myös toinen sousikkini, vaikka silmiä persoonilla ei kuvassa olekkaan *Murr*

Jatkossa piirrät ne silmät vaan kaikille ihan reilusti, niin tämä tyttö täällä tulee iloiseksi :)
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Kauniita kuvia, tykkään tussauksista ja siitä, ettei näille hahmoille ole piirretty silmiä. Se on jotenkin persoonallista piirtää silmät piiloon, minä pidän todella siitä^^ itsekin olen piirtänyt kauan niin, että jätin silmät piiloon hiusten tai hatun taakse, mutta nyt kun olen harjoitellut...niin...no, huono olen edelleen :D

Kiitos näistä, värit ovat kivat ja näin. Jatka ihmeessä ja laita lisää näitä kuvia!
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Sirenia> UU, dänkkydänkke. Tässä olisi sinulle sitten lisää^^ kIitos kommentistasi<3>[/b] Katsotaan nyt josko saisi aikaiseksi ne silmät seuraaviinhin töihin. *Girn* Mutta en mene kyllä takuuseen, millainen työ on kyseessä^^ :twisted:

'Pimennoista astuu esiin myös toinen vampyyri. Tälläkertaa ruskeahiuksinen. Se livauttaa kaksi valkoista paperia Rygierin käteen ja katoaa kumartaen.'

Louis Elikkäs, nyt tuli sitten Louiskin, vaikka ei hän kyllä ihan Louisilta näytä^^ *hehheh* Katsos nuo silmät...ärrinmurrinmöömööö! Ei ne näytä silmiltä. Ja jalat on huonot. Mutta ihan kiva työ. En jaksanut värittää *Irvistys* Tiedetään 'olisi ollut parempi väritettynä.' Mutta ihan kiva se on...

Lelio Elikkäs minun ficistäni vampyyri Lelio. Minulla oli liian kivaa kynäni ja värikynien kanssa, joten lopputulos on tällainen. Sen siitä saa ,kun on samaan aikaan Sound on Silencen kanssa puhelimessa!*Pui nyrkkiä* Mutta mutta.
Minä pidän tästä työstä, vaikka sillä onkin liianpieni pää ja vaikka sillä on epämuodostuneet sormet. Voi minua.
Kommentteja?

'Rygier köhäisee nolona viimeisen kuvan takia ja katoaa Lelion perässä kumartaen epäinhimillisesti. "Puumerkkine, sir?" '
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Kun näin tuon Lelio silmäni levisivät selälleen. Min god, siis... *köh* Oisko siinä sinun ficissä tilaa minulle *toiveikas hymy*

Minusta nuo Louisin silmät on hianot ^^ Ihanan kissa maiset.

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kommenteista DankkeDankke!


Nuuhku Sakura>Vae niiin. Minusta tuntuu, että hahmotilastot on jo täynnä. Pahoittelen :lol: Kiitti kommmentista^^

Avantquelosten>Juu, minä tosiaan ottelin noita kuvia vaikka kuinka kauan. Kaksi tuntia meni ennenkuin Lelion sain kuvattua. *Grööh* Taisi olla viimeinen kerta kun edes yritän^^ *Naur* Ei vaineskaan, sekoilen taas vain^^


Kiittiöh kommenteistänne.

(p.s. Muuttuukö o ööksi, jos sen päälle pistää ään pilkut vai onko se silloin öääöää??)
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

'Vaaleanruskeat hiukset heilahtavat kun vampyyri työntää Rygieriä väkivaltaisesti verhojen taakse piiloon. Vaaleapäinen vampyyri kumartaa kohteliaasti yleisölle ja puhuu syvällä, kaunis-sointisella äänellään:

"Uusia kuvia on tullut taas."'


Minä olen siis saanut jotain aikaankin! Hömhöm...katsotaampa...


Kaapu Lelio Elikkäs. Minun Lelioni, rakas pikku Lelioni. Sen vartalo ei ole mistään parhaimmasta päästä, mutta hei, minä vasta opettelen miesten piirtämistä. Mukava tätä työtä tehdä kuitenkin oli. Ei kannata vaivautua yrittämään katsoa sen kasvoja. Ovat mitä ovat...

Järvessä Elikkäs, lelio järvessä. Siinä on jokin pieni anatomia virhe, mutta en vain saa päähäni mikä se on...*mutinaa* Ja työ itsessään...No joo. Ihan hyvä se on.


Minun Anubiittini No. Hn on taas niitä minun piirtämiä otuksiani. Kai se jonkin otuksen kimppuun on hyökkäämässä, mutta sen käsi on hiukan outo. Tästä itseasiassa tykkään. Sen asennon hiomisessa meni niin kauan.

Keiju-Demoni Voih...Tätä minä kutsuisin minun piirtämäkseni, jos en mitään muuta. Minä tykkään piirrellä kaikenmaailman Demoneita, ja tässä nyt on yksi. Harvoin ne nettiin pääsevät^^ Ovat yleensä niin huolimattomasti piirrettyjä^^ *Naur*Värit ovt huonot, koska puuvärini ovat tosi sukat. Tyngät. Huonot. Tai ehkä en osaa vain värittää^^
Originaali verviohan on Tässä

Tykkään siitä hiukan enemmän, kun tietokoneella nuo virheet näkyy niin selkeästi... Kommentteja?


'Ruskeahiuksinen vampyyri selaa kuvia ja löytää kuvan itsestään järvessä. "Öhöm...Devili, nyt minä hirtän sinut." Hän kuiskaa. Lelio kumartaa ja katoaa takavasemmalle. '
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Häiritsee kun ihmiset piirtää vampyyreille hampaat tuolleen, että ne tulee alahuulen päälle >_<;


Sama täällä. Hyvänen aika! nehän tunnistaisi heti, jos kävelisi kadulla vasttaan. Kattoo, kun tyypillä roikkuu pitkät teräväkärkiset valkoiset jutut alahuulenpäällä. Niillähän pitää olla hirmusen taakse tyontyny alaleuka, jotta se homma toimisi.

O.O.... Mitä....

Tulinko minä vain tuon tänne kirjoittamaan? En?

Ihmisen anatomiassa on vielä paaaaljon harjoittelemista.(auttaisi varmaan, jos ostaisi jonkun anatomiaa käsittelevän kirjan :)) No onhan tässä aikaa harjoitella. Nuo lihakset millä tyylillä piirät ne on jotenkin vääsä? Tai no, ne näyttäisi aidommilta, jos et tekisi niistä tuollaisia tummareunaisi(keksiikö joku parempaa sanaa tuohon?..), vaan varjostaisit niitä kohtia mihin piirät nuo. Silmää häiritsee tuollainen.. Se oli varmaan vähän sekavaa.
Paras työ täällä on ehdottomasti demoni-keiju. Se on sellainen omaperäinen, no ei ole hirveän kiltin näköinen, mutta mukavan(ei siis niin kuin mukava luonteelta vaan... kai tajuat?). *karseaa tekohymyä naamalle*

Ei oikein iskenyt minuun. Toivottavasti saat sitten toisilta positiivisenpää palautetta.

Muttajoo(toivottavasti en pahoittanut mieltäsi tai mitään, mutta maailma on julma!). Anatomiaa.. *pinoaa kasan taidekirjoja sen pöydälle* siinäs opiskelet. Kyllä se joskus ottaa sinusta otteen ja sitten sitä mennään(ai mikä ottaa otteen.. kirjako?).
Viimeksi muokannut itikka, To Elo 17, 2006 6:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Oih, kiitos kommenteista rakkaat ihmiset!^^

Avantquelosten> Voi kiitos palautteestasi. Kuten siellä pitäisi lukeakkin, niissä tosiaan on anatomia virheitä, mutta tuolleesti ihan puhtaalle paperille piirrettynä koko homma on tosiaan hiukan hankalaa ihan niinkuin suoraan noin omasta päästä. (jos tajusit mitä meinaan) Minähän vasta harjoittelen tuota miesvartaloa, katsos olen saanut päähänpinttymän vampyyrihin ja etenkin erääseen lestat nimiseen, joten en saa rauhaa ennen kuin opin piirtämään miehen niin, että olen itse tyytyväinen. Nämähän ovat vielä ihan sukka-tasoa. Kyllä se tästä. Homma etenee, joskin hiukan hitaasti...J mitä noihin hampaisiin tulee, en kyllä itsekkään tykkää tosta tyylistä, mutta kun se on taas eräänlainen vaihe päällä. (mulla tulee tämmöisiä ihmevaihetia jolloin piirrän kaikkiin töihin aina tiettyä väriä tai teittyä kuvioita... [ja karmiininpunainenhan ei ole tämänhetkinen ongelmani!])


itikka>>> Joo, näissä on tosiaan vielä parantamisen varaa. Kyllä tämä homma tästäetenee, kun harjoittelee. En ole kyllä väittänytkään olevani mikään The-hiku-mestari, niinkuin piratesse ja Legoliina ovat, muttamutta. Harjoittelemalla tästä selviää, ihan niinkuin itsekkin sanoit. ^^ <3



Eh..Vai olet sinäkin tänne sitten eksynyt. :oops: Hyvät ihmiset, tässä on henkilö,jonka takia himoitsen vampyyrejä. hyihyi sinua, legoliina. Ja kiitoksia. (muuten, minusta tuntuu, että taisin aloittaa jo Nuuhkun saastutuksen...) Mutta. Kiitos kommentistasi Leego. Nämä kuvat eivät todellakaan ole parhaimmistoani, mutta no...Ovat mitä ovat. Minusta tuntuu, että tästä on vielä pitkä matka huipulle. Kyllä minä vielä opin...

Kiitoksia Kaikille kommentoijille!^^ <3<3<3 Kommentit piristävät päivää! Muuten, Legoliinan kommentti on itikan kanssa samassa, kun netii ei anna laittaa nimeäsi tuohon itikan viestin perään!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Todella kiintoisan näköisiä otuksia! ^^ Tykkään! Jatka vaan piirtelemistä.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin