VIRHE! VIRHE! VIRHE!!

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Muistatko oliko siinä jutussa muita virheitä? Minä en ainakaan muista...
All you need is love...
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Öööö...jonkun viitassa piti näkyä se naru, jolla se saatiin liehumaan. Jonkun hobitin, luulisin. En min muista...
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Ai niinpäs taisi lukeakin! Olikohan se Frodon viitassa.... Viimapäällä tai Amon Henillä.... Tai jossain...
All you need is love...
Green_dragon
Örkki
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 5:07 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Green_dragon »

Suosikissa lukee että:

"Frodon juostessa örkkejä pakoon hänen viitassaan näkyy selvästi lavastajien lanka, jonka tarkoitus on pitää nuttua hulmuamassa."

Mä en kyllä ymmärrä, miksi tarvitaan jotain lankaa, luulisi että se viittaa hulmuaisi ihan itsestään kun Frodo juoksee... :?
Kuva
Together, like that.

Grotto
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Todellakin aika paha, jos pellolla ajelisi auto. *kikattelee*
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Avatar
Dragon
Örkki
Viestit: 160
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:58 pm

Viesti Kirjoittaja Dragon »

Käsittääkseni se auto juttu ainakin (omenassa olevasta tarrasta en tiedä) on pätkitty pois. Se oli ollut jossain aikaisessa elokuvateattereiden versiossa japätkäisty sitten pois tai jotenkin muuten poistettu sieltä se auto. Oon Ellun kanssa yritelly noita bongailla, mutta ei niitä tosiaan oo enää... jos on ollutkaan...
Vuoden 2004 tukipilari ja vuoden 2008 miitin järkkääjä
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Kamuni väittää,että joku oli nähnyt kaikilla tyypeillä poolopaidat,mutta en itse oikein suostu uskomaan siihen...ja se sanoi sen ala-asteella... :wink:
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

virheitä, virheitä!!!

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Mä oon kuullut, että Kakkosen Kalman soiden taustalla voi kuulla junan äänen...^^
Lähellä kuvauspaikkaa nimittäin juna meni kymmenen minuutin välein ohi.

Kuninkaan paluussa oli tehnyt ainakin yksi virhe, joka kävi silmään:
Frodo makasi sielä vankitornissa, ja tällä oli hämähäkin seittejä päässä.
Mutta kun Sam tuli pelastamaan, Frodon hiukset ovat puhtaat ja aivan tavalliset. :)

Autokohta on leikattu pois sitten kun on tullut videolle. Aika noloa... :P
Näitä virhekohtia löytyy aivan sairaan paljon.

Helmin syvänteessä Legolasella oli ruskeat silmät koko taistelun ajan.
Orlilta unohtui piilolinssit...*grin*

Mä oon huomannut TSH-pelikorteissa ainakin yhden virheen: Yhessä kortissa, jätkässä, siinä on Legolas, ja hänellä on farkut jalassa, sen huomaa kun oikein tarkasti katsoo....^^
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
jenni
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: To Helmi 26, 2004 9:00 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jenni »

Tässä kikattelen näille mokille täällä kaverini kanssa... Joka tapauksessa hän kertoi, että se auto näkyi silloin kun hän kävi katsomassa elokuvan... Eli ei Ensi-illassa, vaan heti seuraavassa tai sitä seuraavassa näytöksessä... Tämä tapahtui Tampereella.... :D
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Autoja ja junia Keski-Maassa, erinomaista, mut se siitä vielä ois puuttunu, että se junakin näkyis siinä.
Pervoilu on elämän suola.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Joo, ja Gandalfin piilolinssien pitäis erottua, kun se on Frodon luona.

Mutta eikös haltioiden silmien väri voi vaihtua mielialan mukaan, vai sekoitanko nyt jotain? *miettii* mistähän min tuon olen lukenut...en tiedä. Se voi olla ihan perätön juttuukin *virn*
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Newra: Minäkin olen kai lukenut jostain noin. Että haltioiden silmät vaihtaa väriä mielialan mukaan. En vaan saa päähäni mistä luin sen...

Nyt harmittaa, kun en tiennyt bongailla autoja FotR:issa kun kävin sen katsomassa teattereissa. Olisi ollut aika koomista nähdä siellä auto. ^^
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Oon minäkin lukenut siitä, että haltioiden mieliala vaihtuessa, silmienkin väri muuttuu... *mutisee jotain kummallista Orlin piilareista*
Ei ainakaan missään muussa kohtaa elokuva-trilogiaa, Legolasen silmien väri oo ollut eri, sininen vaan.
:wink:
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Ehkä Legolas oli silloin erityisen super kiihtynyt ja vihainen ja silmät muutuivat ruskeiksi. :D Tai sitten Orli ei jaksanut käyttää piilareita yöllä. Kuvauksethan kestivät monta viikkoa.
All you need is love...
Pyro

Viesti Kirjoittaja Pyro »

Minä olen kyllä huomannut sen auton, mutta se poistettiin DVD ja VHS versioista, se näkyi vain teattereissa.

Ja kun virheistä on puhe... paneudun aika pahoihinkin virheisiin sekä puutteisiin :P

OK. Kolmas elokuva pisti sappeni kiehumaan, myönnetään... Mutta en ole muutenkaan pitänyt kovinkaan paljon näistä elokuvaversioista.

Aluksi:
Kuninkaan Paluu -Elokuva version virheitä:

1. Frodo lähetti pois Samin (kirjassa Frodo ei koskaan menettänyt uskoaan samiin).
2. Aragorn ei hoilannut ainakaan muistikuvani mukaan alkuperäisen tarinan mukaan lainkaan, vaan Legolas hoisi sen puolen hobbittien kanssa.

Ja puute jotka saivat sappeni kiehumaan:
Sarumanin erotus neuvostosta puuttui kokonaan (tämä johti myöhemmin Konnun puhdistukseen, joka sekin puuttui elokuvasta kokonaan).

Kaikenkaikkiaan kaikissa kolmessa elokuvassa oli niin paljon virheitä, että minua melkein itketti, kun kirja on minulle niin merkittävä ja siitä oli tehty aivan...surkea... elokuvaversio.
Eniten minua miellyttänyt oli se ensimmäinen Sormuksen Saattue, jossa kirjaa seurattiin paikkapaikoin aika tarkkaankin..
Vastaa Viestiin