Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Hauskoja sattumuksia LotR:iin liittyen

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Niin, ystäväni Fea halusi, että kirjoitan tämän tänne, joten täältä pesee: olin eilen tietokoneella(ei niinkään harvinaista) ja mesessä tietysti. Ja keskustelukuvakkeessani on Aragornin(<3) kuva.
Äitini katsoi yhden kaverini keskustelukuvaketta ja kysyi, että kuka se on. Vastasin hänelle, että se on Green Dayn laulaja; kaverini on hulluna Green Dayhin. Sitten kysyttiin seuraavaksi omaa kuvakettani. Äitini katsoi ja sanoi: "Katsoin että joku JEESUS siinä on." voi ei... Meikäläinen muuttui punaiseksi kuin tomaatti. Ei Jeesus, vaan Aragorn... Tämän johdosta Fealla ja minulla oli aikamoinen naurukohtaus välitunnilla....

P.S. En ollut varma, mihin tämän laittaa, joten tänne tuli... Ja kommentteja, kiitos...
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Hmm, en nyt äkkiseltään löytänyt toista topiccia johon tämän viestin sisältö sopisi, mutta luulen että ainakin tuon topicin nimen voisi muuttaa hiukan kuvaavammaksi ja yleisemmäksi, että muutkin voivat sitten tulla tänne kertomaan hauskoista sattumuksistaan LotR:iin liittyen.
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Joo, kiitos kun vaihdoit topickin nimen... En ole mikään nimi/otsikkomaakari...
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Teri-

Viesti Kirjoittaja Teri- »

Joku tuntematon henkilö joskus repäissyt että, onko TSH tehty kirjakin.
Eeeh, no niin. Eihän kaikkea aina voi tietää mutta.. :lol:
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

eräs kaverini lohkaisi joskus kuvistunnilla: ai, onko siitä tehty kolme elokuvaa?
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Systeri kyseili kerran parisen vuotta sitten sen ollessaan 8-vuotias, kun kaverin kanssa puhuttiin LotR:sta ja Mordorista:

"Onko Mordor Amerikassa?"

Kyllä frendin kanssa naurettiin varmaan 2 minuuttia putkeen XD
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Oli kieltämättä aika hauskaa olla äidinkielentunnilla, kun opettaja oli ottanut kirjallisuusaineista lauseita, jotka oli väärin kirjoitettu, ja ne piti korjata. Ope oli ottanut aika monia lauseita aineista, jotka liittyivät TSH:hon. (Tähän väliin, mitä vikaa on lauseessa "Gandalf ilmestyi huoneeseen ja osoitti kirjettä pölyisellä takanreunalla"?)
No, sitten luokan pojat alkoivat puhua jotakin elokuvista x) Muistan ainakin yhden tyypin sanoneen jotain "Siel kaivannossa mis oli niit jotain kääpiöitä, siin leffan alussa, ku sinne tulee ne kaapuhemmotkin" - Puhuivat siis Konnusta ja hobiteista, ja sormusaaveista :lol: Kaverilla taisi olla hauskaa kun minä sihisen itsekseni siinä vieressä tyyliin "Konnussa!...hobitteja!...Sormusaaveita!.."
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

No joo siis. Eräs tyttö teki kirjallisuusesitelmän Sormusten Herrasta ja kirjoitti jotain tyyliin: valar tulivat... Ja opettaja korjasi valar tuli. Noh, tuolle naureskelin pitkään - miten joku voi olla tietämättä että vaikka valar näyttää yksiköltä, se on monikko?

Sitten rinnakkaisluokkalainen tyttö puhui aivan tosissaan "Mustan helmen syvänteen taistelusta"... Tunsin itseni todella viisaaksi kun sivistin häntä: eri elokuvat, peipe.
Kuva
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Meillä on joskus ollut äidinkielen kokeessa pätkiä Hobitista. Jossain miun esseessä opettajalla oli hankaluuksia niiden nimien kanssa, ja mie sitten kuuntelin opettajan korjailuja. Myhäilin vain omaan partaani(jota ei ole), enkä kehdannut mainita, että ihan oikein mie olin ne kirjoittanut.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
melian
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 9:53 pm
Paikkakunta: Rohanin ja Konnun väliä

Viesti Kirjoittaja melian »

Fiksu kaverini, joka on lukenut Hobitin, kertoi minulle: "Oon lukenut sen Hobitti eli sinne tänne ja takaisin- kirjan". :lol: Jotenkin niin mainio <3
urpå
Eärenya
Örkki
Viestit: 19
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 12:20 pm
Paikkakunta: meri

Viesti Kirjoittaja Eärenya »

Eräs vanhempi sukulaiseni oli kerran meillä kylässä ja tuli tarkastelemaan huonettani. Vähän ajan päästä hän kysyi, että "mikä kummituseläin tuolla kaapissa on?" Olin että mitäh? Sitten vasta tajusin että hän tarkoitti Klonkku-julistetta, joka oli kaappini ovessa... :lol: hyvä siinä sitten selittää...
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Teille on sattunut kaikkea hauskaa xD. Möyh, epäreilua.
(Klonkkuko kummituseläin? Ei, ei ei! Klonkku on paljon suloisempi ja ihanampi. Tosin sehän on oikeasti musta)

Tämä ei nyt ole niin hauskaa, mutta eräs mesekaverini ei tiedä LotRista paljoakaan, joten... Hän ei tajunnut, kuka on se kuningas joka palaa Kuninkaan paluussa (nähnyt vaan I & II elokuvat, eikä ole lukenut kirjoja, mutta silti...), annoin vihjeeksi vähän kaiken näköistä. No sitten alkaa välähtää!
'Onko se se joka yrittää ottaa sormuksen!(?)'
Nauroin vaan ja selitin että ei, ei hän vaan se toinen. No sitten arvattiin jo lähemmäs (en muista tarkkaan mitä sanoi, mutta jotain tälläistä:) 'Oliko se sit se Araron! xD'. Ei se kyllä tainnut ihan Araron olla mutta jotain ihmeellistä kuitenkin. Olin siinä sitten että ei, vaan Aragorn xD. Heh.

Ja sitten eräs joka ei oikeastaan liity, mutta jolle nauran. 'Mennäänkö OTTAMAAN Arskaa(=aurinkoa)?' Repesin :'D.

----
Ettesaaselvääselityksistäni.com
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

En tiedä, onko tämä nyt niin hauska tapaus, mutta kävin aikoinani katsomassa Sormuksen ritarit elokuvissa kaverini kanssa ja olimme kummatkin täysin ummikkoja Tolkienin tuotannon suhteen. Olin tosin ehtinyt sivistää itseäni juuri ennen leffaa lukemalla esipuheen kirjasta. Siinä salin ovien avautumista odoteltaessa katselin leffajulistetta ja totesin tietäväisenä, että "eivät nuo heput näytä yhtään hobiteilta. Hobittien pitäisi olla 90-120 cm pituisia." Kaverini siihen että "ne eivät varmaan löytäneet mistään sen pituisia näyttelijöitä." :P
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Zilah, voi sinua onnellista! Kunpa minäkin näkisin joskus Faramireja ruokakaupassa. :D Minä en ole nähnyt kuin leffa-Frodon ja Éomerin yliopiston ruokalassa. Kyllähän sitä aina tulee tuijotettua epätavallisen pitkään kun joku tuommoinen kävelee vastaan.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Hyvä ystäväni kirjoitti yhden saaren nimeksi (maantiedon kokeessa) Gondor. xDDD Tosin sen se taisi tehdä tahallaan.



Lyhyestä virsi kaunis?
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Vastaa Viestiin