Willan töherryksiä(uutta 20.10.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Willa
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 5:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Willan töherryksiä(uutta 20.10.)

Viesti Kirjoittaja Willa »

Tässäpä osa netistä löytyvistä töistäni. Kaikki ovat mangavaikutteisia, mutta tarkoitus olisi lähiaikoina opetella uudestaan piirtämään realistisia ihmisiä ulkomuistista. Ei nimittäin aina ole käytössä oikeata mallia, jonka voisin laittaa posettamaan kuviani varten halutessani piirtää realistisuutta(ja vielä slashia)keskellä yötä^^;

Palapelityttö
Väritys meni ensin hieman pieleen, mutta sain sähläämällä pelastettua sen jotenkuten.
Tuulinen päivä
Tässä oli tarkoitus opetella toisenlaista perspektiiviä mallikuvan avulla.
Elffipoika
Anatomia? O.o
Kissatyttö
Melko onnistunut, kaula on vähän venähtänyt tosin.
"angsangst"
Kukkienkerääjä
Mac
Kaverin vampyyrificin päähenkilö, Mac.
Koiria
Banaanipojke x)

Mutta lupaan vielä näin lopuksi piirtää Lotr/HP-aiheisia fanartteja tulevaisuudessa ;)



Uutta taas: löytyvät itse ketjusta.
Viimeksi muokannut Willa, Pe Loka 20, 2006 7:34 pm. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
"Ne on aina ne hiljaiset tytöt..."
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Upeita :D. Nyt kipität sinne minun haastetopickkiin ja alat väsätä jotain Lotr juttua.

Eikä se anatomia ole aina niin tärkeää ;).
Joka tapauksessa, sinä osaat piirtää! Varsinkin angst ja kissatyttö<3. Ihania. Ja ne koirat oli ihan kuin Hopeanuolesta... ^^
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Oo,hopeanuoli :D tyksin, hienoja olivat piirroksesi
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

ihania töitä! ^^ pidän kovasti näistä kaikista mutta eniten miun mieleeni olivat...


Banaanipojke: suloinen."pirteät" värit ja muutenkin hauska työ ^^


kissatyttö: salaperäisyyttä omaava piirros :D ihanat nuo vaatteet ja sopiva tausta.


jatkappas piirtämistä!
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Nämä ovat tosiaan kivoja. Millä värität? Manga on ainut haittapuoli, mutta jos värität nämä käsin, niin Respect! *laittaa kätensä rinnalleen ja osoittaa Ali g:n tyylistä kunnioitusta*

Niin, millä värittää hän?O.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Willa
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 5:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Willa »

Kiitoksia kommenteista.

Kyllä kaikki on käsinväritettyjä, enimmäkseen copic-huomatusseilla ja puuväreillä+ tietokoneella pieni valojen/varjojen säätö.
"Ne on aina ne hiljaiset tytöt..."
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Ohooh o__O Joku osaa piirtää tosi hienosti!!

Pidin kaisita töistäsi, mutta erityisesti pidin kuvista: Kissatyttö ja kukkienkerääjä. Ne olivat todella upeita töitä :)



Jään odottamaan lisää ^^
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

En ymmärrä miten osaat. Jotkut on näemmä siunattu piirtämisen jalolla lahjalla. Rakastan töitäsi. Vartalot on hianoja, itse painiskelen juuri ongelman kassa nimeltä vartalo.
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Hiyaa, tulin tänne kuolaamaan!

Palapelityttö: on onnistunut. En ole häävi mangan/animen (katso nyt, en edes erota niitä toisistaan!) kommentoija, mutta näitä on kiva katsella.^^
erityisen kiva tässä oli tuo vihreä paita.

Tuulinen päivä: tunnen itseni tosi tylsäksi, kun en ole kovin häävi piirtämään eri perspektiiveistä. Tai sitten osaan piirtää, mutta ne eivät ole näin onnistuneita. Tämä on aivan ihana, tykkäsin tytöstä, tuulesta, siitä, että kuva eli. Jei. Myös ne nuotit alakulmassa olivat ihana lisä. Satukirja-tunnelma iski päälle^^

Elffipoika: anatomia on hyvä. Tykkäsin, ihana kaihoisa katse. (:

Kissatyttö: eikös ole aika yleistä piirtää ihmisille juuri esim. kissankorvia ja häntiä? Heh, rockahtava fiilis, tupakoitsevat "pahikshet" ovat sympaattisia.

"angstangst" oli mieleeni. Enkelit, dramaattiset ja jotenkin hyvin surulliset, ovat mieleeni. En tiedä mikä siinä on.

Kukkienkerääjä: oh, punaista. Vaaleanpunaista ja tummempaa punaista. Tämä on hauska, väriensä puolesta.

Mac: äwwäw, ihana tuo villapaidan takaa kurkisteleva tyyppi <3 :D

tässä suosikkini, kiitos kuvista ja piirrä ihmeessä lisää ;)
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Hui, luulin, että värität kokonaan tietokoneella. Huh, aika järkytys, kun eilen illalla väritin kaksi tuntia piirtämääni kuvaa, eikä lopputulos ollut mitään maailman luokkaa. Osaat värittää hyvin *osoittaa myös Ali G tyylillä kunnioitusta*
Respektiä. Tuo manga kyllä tosiaan on se puoli, joka tuottaa minulle tuskaa ja ahdistusta.

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kaikki on tosi selvästi ja hienosti väritetty, ^^ luontevat asennot ja ilmeetkin, hyvähyvä ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Willa
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 5:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Willa »

Hoo, paljon kommentteja, kiitos kiitos^^ *niiailee joka suuntaan*

Avantquelosten: Yleensä ihan tavan kopiopaperille, mutta nyt on ollut jo pidemmän aikaa käytössä vähän paksumpaa a4-paperia, en nyt muista mitä erikoista siinä oli^^;

Voisinkohan nyt pyörtyä tästä kommenttien määrästä, vai harjoitanko lisää egoboostia :twisted: tai sitten en ;)
"Ne on aina ne hiljaiset tytöt..."
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

*Köh* *Köh*

Tuota olisiko mahdollista, että kertoisit minulle mitä ne copicit on???O.o *tyhmä*

Niin, mutten viitsisitkö mitenkään vielä mainita minulle silleen että missä työssä olet mitäkin värejä käyttänyt???O.o Tai siis, minua kiinnostaa ihan hirveästi!! Niin ja sitten, käytätkö digikameraa, vaiko skanneria???O.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Oi, tussaat todella hienosti! Minun tussini ehtivät kuivua opiskelujen jälkeen, nyyh, ja en ole saanut ostettua uusia. Nyt tulee hirmuinen hinku ostaa uudet, kun näitä katseli.

Vaikka yleensä, en oikein manga-tyyppisistä piirroksista niin välitäkään, niin nämä olivat aiheeltaankin sen verran erilaisia, että mielenkiinnolla katseli kaikki lävitse. Hienoa työtä!
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Willa
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 5:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Willa »

Devil in Heaven: Temperan copicesittely, tuossapa copicit tiivistettynä. Kaikissa töissä olen copicceja käyttänyt, paitsi kukkienkerääjässä ja banaanipojken taustassa. Ne on koneella tehtyjä laiskuuden vuoksi. Ah, ja Nëssa on puuvärityöJa ihan skanneri löytyy, tosin se ei erota kaikkia värisävyjä, jolloin kuvaa joutuu säätämään photoshopissa. jos vielä tarkempaa selvitystä kuvien teosta haluat tms. niin hihkaise.

Piratesse:Kiitos^^ Itse mangatyyliä käytän, kun sen yläasteella omaksuin ja onneksi niin. Se paranti huomattavasti jälkeä ja tekniikkaani. Tietenkään ei realistisuutta saa unohtaa ja nyt olen palaamassa siihen pikkuhiljaa pikkumangavivahteineen^^;

---edit---

Ja uusi töitä pukkaa taas, osa on tosin vanhoja, mutta postailenpas niitä silti tänne^^;

Jotakin epämääräistä jolla ei ole kunnon nimeä

Morsian
Tyhjäsilmäinen nainen.

"auww.."
Vanha ja epämääräinen koiratyttö tai jotakin.


Osa töistä on hieman tönkköjä, mutta ei voi mitiä. Parempaa settiä luvassa joskus. Työt on tehty copictusseilla ja pari efektiä on lisätty tietokoneella. (Mikäli et pidä mangatyylistä, suosittelen jättämään kuvat katsomatta ;) )


*Cele-mode yhdisti viestit
Viimeksi muokannut Willa, Su Loka 01, 2006 3:17 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Ne on aina ne hiljaiset tytöt..."
Vastaa Viestiin