Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

voi voi voi.. en minä mielestäni ole idiootti bimbo..vai olenko? :shock: noniin..nyt sitten kommenttini pariin..

perin erikoista tehdä sarjakuvaa Draculasta ^^ minä sain tekstistä ihan hyvin selvää.. hyvin muuten osaat piirtää sarjakuviakin. muuta sanottavaa en nyt keksi..

mutta mutta.. miepäs lähren taas :twisted:
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kiitoksia teille lakkaat ihmitet! *Lässyttää niin, että sylki roiskuu*

Ja Legoliinan haaste ei ota luonnistuakseen. Minä en MILLÄÄN saa tuota 1800-luvun puvun yläosaa kunnolliseksi...*mutinaa ja pään seinään hakkaamista*

Kyllä se tästä. Yritän vielä...

Sitten:

Mangaa tai jotn. Saman tapaista. Ensimmäinen (ja kolmanneksi viimeinen) Mangatyöni. Minun oli pakko piirtää tämä kuva yhdelle foorumille, jossa roolaan...Täytyy sanoa, että Vi**umaista tehdä. Mutta, mangavihassani olen päässyt jo seuraavalle asteelle. Pystyn jo sietämään sitä. Se on jo SUURi saavutus^^ Eli kuvassa on Dyren Ja Darenin puolikkaat. He ovat kaksoset ja heidän elämänsä täsmää hyvin lauseeseen: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Lisää saa udella. Tästä tulee minulla nimittäin ficikin.^^

Kettusia Tässä on muutama yksinkertainen kettu hahmo. Olen hionut hahmoa pitkään sarjakuvasankariksi, mutta siitä ei koskaan sitten mitään tullutkaan^^

Kaunis nukke Kyllä. Se on todella kaunis. *nauraa* Pikkusiskoni sai sydänhalvauksen katsoessaan kuvaa ja kun vielä väitin, että nukke herää yöllä henkiin ja on tuon näköinen, hän ei nukkunut koko yönä^^

Tällainen Demoni joka ratsastaa tollaisella öttiäisellä, joka ei valitettavasti ole kuvassa^^ Mutta Demoni on siinä taas kaikkein tärkein. Jep, sillä ei ole toista jalkaa. Öttiäinen kenties syönyt sen. Liian vaaleat värit, ja sitä piti tummentaa ja taustalle tehdä hautakiviä, mutta se työ oli tylsä, enkä jaksanut tehdä sitä loppuun. Jääkööt.

Vesivärityö Tämä on minun ainut onnistunut vesiväri työ. Ei muuta sanottavaa.

Siinä kaikki. Jotain kommentoitavaa kenties???o.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

upeaa upeaa upeaa ..

Kettusia: suloisia ^^ tekisi mieli ottaa ne kaikki syliin ja rutistaa oikein kunnolla :lol:


kaunis nukke: hhmm..erikoinen..aika pelottava ^^ en tahtoisi nähdä häntä pimeällä kujalla ...
Viimeksi muokannut Sound of Silence, Su Heinä 09, 2006 6:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Bleeding heart
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Heinä 03, 2006 5:41 pm
Paikkakunta: Jossain Etelä-Suomes

Viesti Kirjoittaja Bleeding heart »

Todella hienoja. :D

Pidin tuosta Dracula stripistä eniten. 8) LMFAO!! :lol: *putoaa tuolilta.*
''Her milk is my shit. My shit is her milk.'' - Nirvana ''Milk it'' \,,/
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

*kumartaa* Kiitos.


Blitzkrieg> Sinä olet tainnut saada kommentoitua aika paljon näinä aikoina^^

Sound of Silence> No kiitos^^ Minulla on ensikerralla sinulle jotain...(salaperäisiä pisteitä)
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Avantquelosten> Ei, ei ole tullut katsottua sitä elokuvaa. Vai niin. Kiitosta nyt kummikin.

Mwaah, sen mangatyön kanssa meni järki. En Edelleenkään kykene suodattamaan mangaa, ja nytten sitten pitäisi vielä piirtää kaksi hahmoa lisää...*pyörtyy* *kops*

Ai niin .Ja työt vielä pitäisi värittää. Helekutti, mihin tämä maailma on menossa! :shock:

ÄrrinmurrinMÖÖMÖÖ!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Tämä nyt on niin pieni lisäys, että ei varmaan kannattaisi edeslaittaa. Mitätön.

Pikkuruinen pelihetki

Diivili, Nuuhkuti, JA Iivili. Hemmo tuolla säkissä on Piratessen hahmo Francois ja kuva itsessään on omistettu Piratesselle, mikäli se ei häntä itseään haittaa. Kuvan laatu on vähintäänkin keskiaikaisesta lantakuopasta, joten se siitä. Työ on tehty muutamassa minuutissa, joka selittää iran upean ilmeen. Tein sen suoraan puuväreillä paperille, sitte täydensin reunat lyijykynällä ja sitten akvarellipuuväreillä. (mitälie!) Ja sitten ööhhh... Kuva itsessään on liian tumma. Työ on sukka. Ja se paperi, jolle sen tein, oli keltaista. Ei kiva tulos.

höö. Kommenttia?O.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*repeilee*
apua hei tämä kostetaan x'DDDD
ihana piirrustus.. miksi sen piti olla Nuuhkun vierellä?? -.- *murr*
mulla on tosiaan upea ilme mutta olisin enemmänkin siimä maassa mahallani ja tujjottaisin pelilautaa ja noppia ihan hullusti :D
Mutta hauska kuva ^__^ ( Devil on Devil ihan selvästi)
xD okei.. *katoaa*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

*nauraa*

ei voi olla totta. tosi hauska kuvatus :lol: sie oot Deviliseni aivan ittes näkönen ^^ iha oikiasti.
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

:shock: IIIK! Mitä minun Francoisille oikein tehdään! Se on kuulkaas herkkä nuori mies ja te tungette sen säkkiin ja köytätte sen. *heristää sormea*
voi apua, minä kyllä repesin aika totaalisesti tuolle kuvalle. :lol:

Ja noista aiemmista, tuo vesivärityö oli upea. Ihanan herkkä tunnelma ja hyvät värit. ...ja demonit rokkaa edelleen!
Viimeksi muokannut Piratesse, Su Heinä 16, 2006 3:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

*totallyreps* Siis repesin ihan mielettömästi :D Voi ei, Francois parkaa...joku on tainnu kattoa PotC 2,eh? ;)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Andune> ^^ Kiitos, juu. Vilauksia sieltä sun täältä. ^^

Piratesse> Annat varmaan anteeksi syntimme^^ :lol: Francois kyllä kestää meidän...ömmh...pienen...kasäittelymme^^ Ei hätää, saat sen takai8sin kutakuinkin ehjänä^^ Ei kun tosissaan. Kiitos.


Sound of Silence> Apua...Olenko...*Säntää peilin eteen ja rutistelee kasvojaan* Kiitos! <3> Kiitos. Nyt pelkään kostoasi. *vilkeuilee kulman taakse, ja evilin piirustusosastoon*

Kiitos yleisölle^^ Lisää tulee.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Höö, lisää tullut on. Hää. Katsokaatten sitten.

Ihan näin aluksi.

Anubiitti penska
Kuten sanottu, kakarat ovat ärsyttäviä. Nehän tulevat uhmaikään juuri sopivassa ajassa. Ressaavia kerrassaan. Nehän eivät edes varmasti suostu kuolemaankaan, kun juntturoivat! *tuhisee*

Yksinkertaisesti tehty nainen
Örgh. Siinä oli kommenttini. Se nyt vain oli väritysharjoitustyö, mutta tyksin sen yksinkertaisesta puvusta. Ihan kiva. Joo...

Aarnikotka
Juu. (se on päivän sana!) Elikkäs..ööö... No se on minun näkemykseni aarnikotkista. Varsin tylsä yksilö ja näkyy hiukan huonosti. Kestämme sen.

Aarnikotka 2.
Tämä on jo vähän parempi. Kyllä se siitä...Sen siivet ei näy kokonaan, ei läheskään. Siinä on tuskin puolet siivistäkään.

Tällainen kuningatar
Juu, hän onn jonkinsortin kuningatar. Kyllä. Ei aivan näköinen, mutta tykkään sen korusta...


Siinä. Kommenttia?O.oOlisi minulla ollut vielä yksi Kabaree-tytteli, mutta se oli niin sukka että en viitsinyt sitä tänne laitta...*mutinaa* Sellaisessa naurettaassa pukuhörskässä....
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Hienoja hienoja :) Kuningattaresta sen verran että tuo puku on aivan ihana(!)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

aluksi haluan heti kehua tota sun kuningatartas ^^ sillä on hieno tuo puku.tahtoisin joskus itsekkin koettaa tuollaista asua. (jos edes mahtuisin sellaiseen :shock: )

tää romu kone ei suostu lataamaan noita kaikkia kuvia *hakkaa koneen ruutua* mutta katson ne loputkin tässä jossain vaiheessa..älä ole siit yhtään huolissasi ...^^
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Vastaa Viestiin