Mieluisin sulhanen

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Mieluisin sulhoni olisi

Aragorn/Elessar
81
20%
Boromir
12
3%
Faramir
43
11%
Legolas
120
30%
Elrond
17
4%
Eomer
24
6%
Pippin
30
8%
Merri
19
5%
Joku muu
53
13%
 
Ääniä yhteensä: 399

Nitespeon
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 12:44 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nitespeon »

Nam. Kyllähän se tuo Legsy olisi..
"Iskä kato! Mies lyhyillä hiuksilla!"
--Nitespeon
[KAIKKI MUKAAN ANIMECON-MIITTIIN 19.8.!]
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Lumida:
Ei tuo Boromirkaan kummempi vaihtoehto olisi, vaan jollain tapaa minua kiehtoo myös tuo mystinen Grima Kärmekieli. :D

Oih! Unohdin ihan Griman. Se on jotenkin öh.. jotenkin.. sanoinkuvaamaton?
Hänestä paistaa sisäinen komeus?
En tiedä, Legolas.. Haldir.. Grima...* sotkeutuu ajatuksiinsa *
Tarvitsen kolpakon.. *häipyy lähimpään kahvilaan*
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Faramirin valitsin. Kaikki varmaan yllättyivät niin, että putosivat työtuoleiltaan.

No, tarviiko perustella? Se mies on täydellinen. Oppinut, äärimmäisen viisas, loistava taistelija, voimakas, osaa lukea ihmisten sydämiä (=ymmärtää ja on empaattinen), kunnioittaa ja osaa käsitellä eläimiä, luja mutta hellä, vaatimaton mutta ei nöyristele liikaa ja näin poispäin. Ja tietysti tosi komea kaupan päälle. :P Ja puhun nimenomaan kirja-Faramirista enkä siitä kamalasta miehen irvikuvasta, joka loikkii leffassa.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
cocotier
Örkki
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 7:51 pm

Viesti Kirjoittaja cocotier »

Vastasin Legolas :) Vaikuttaa kiltiltä ja on sellanen nätti poika (no joo, mies).

// Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin Haldir kelpaisi myös.
Viimeksi muokannut cocotier, Su Helmi 25, 2007 4:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen niin pieni kun kaikki on niin suurta."

(Olavi Uusivirta - Irrallaan)
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

LEGOLAS ON MUN! Ja haldir kanssa. Silidir voi todistaa!! Mä sain Legolasin synttärilahjaksi, Haldir kävi sitomassa sen lähes alastomana mun sänkyyn. MUN!

~Dara repeilee x)
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Miulle kelpaa tuosta listasta Elrond (jonka siis tosiaan sain jo synttärilahjaksi) Ja sen lisäksi voisin varalle ottaa Erestorin... Mutta toisaalta Glorfindelkin olisi kiva...

Annoin ääneni kuitenkin Elrondille. Näin saan kaikki tahtomani valtani alle...

Armollisin terveisin Rivendelin valtiatar
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Ensimmäinen viestini jos ei tuota tulokasilmoitusta oteta huomioon, tämä sattui silmään ja kiinnitti huomion :)

Parikymppinen nainen hupsuiluun mukaan.

Aragorn.

Se on niin rauhallinen, viisas ja suojelevainen, ja rakastaa niin kauniisti.
Lenzu
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Elo 27, 2006 6:29 pm

Viesti Kirjoittaja Lenzu »

Minä äänestin Aragornia. :D

Ja sitten perusteluja. Aragorn vaan on niiiiiiiiiiin kertakaikkisen ihana ja kaikkea mahdollista! Nojaa, eipä tuota nyt voi perusteluksi sanoa, mutta silti, ääneni meni Aragornille, ei nyt löydy vaan mitään älykästä sanottavaa...
...Toivo...
Avatar
Leeloo
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: La Syys 09, 2006 8:05 pm
Paikkakunta: Rohan

Viesti Kirjoittaja Leeloo »

Gríma. Miksi aina mä tykkään tämmösistä oudoista, creepyistä ja hieman vastenmielisistä hahmoista? Gríma on vaan sellainen söpö. Jos olisin Éowyn, valitsisin mieluummin Gríman kuin Faramirin...

Haltioista tykkään eniten Haldirista. Ainakin leffojen Haldirista, kirjassa häneen ei oikein ehdi tutustua. Tai jotain, enhän ole lukenut loppuun koko saagaa. ;o Mutta elokuvassa hän oli sellainen omalaatuinen ja mielenkiintoinen haltija.
But I wanted to ride the pony!

Meron >> Leeloo
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

*Niiskniisk* Tätä ei tekisi mielellään, mutta minun on pakko tappaa melko monta ihmistä...

Siis tulevaisuudessa, kun kuolen ja menen Keski-Maahan. Aragorn, my love, my only one... Miss you...

Eli siis. Hän. Hän... On ihana. Vaikka leffoissa hän oli jotenkin outo, erilainen kuin kirjassa, rakastan häntä sekä luku- että katsomiselämyksen kautta, kun lähemmäs ei pääse! :roll: Niin, hulluhan minä, juu. Kas kun huomasitte. Mutta Aragorn.
En halua kuningatareksi, ei ei, mutta... murhia tulee hänen takiaan tapahtumaan. Aragorn on minun. Tai no. Ei ole minun, hällä on liikaa ottajia ja hän on naimisissa... :cry: Rakkaani, suojele minua noilta, jotka yrittävät erottaa meidät! *piiloutuu rakkaansa selän taakse piiloon Loftislaisten kirveiltä ja miekoilta*
Edit: Joo, älkää ottako tätä viestiä ihan tosissanne... Taisin vähän ylireagoida... olisi ehkä parempi kirjoittaa koko juttu uusiksi, muuta laiskuri ei jaksa nyt... :?
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Se on ehdottomasti Legolas.

En vain voi vastustaa häntä. Aiiivan ihana!
Kiltti, viisas, taitavakin on (vaan missä asioissa ;P) ja mie tykkään itsekin metsistä ja sellasesta.
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Sanoisin, että Legolas ja/tai Haldir. Molemmat ovat uskomattoman ihania, kuolattavia ja kauniita hahmoja, sekä ehdottomia lemppareitani. Heihin on välillä niin helppo samaistua. Myös Aragorn olisi ihan mukava, mutta koska Legolas tai Haldir ovat mukana, se vaikeuttaa valintaa. Myös Boromir olisi muheva.
Valitsin nyt kuitenkin että Legolas.
Viimeksi muokannut Vampiria, Ti Helmi 20, 2007 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

no minä laitoin Legolas... ja miksi? Ei vain sen takia koska se on haltia ja komea, vaan myös koska se osaisi rakastaa, huolehtia ja suojella. Pojulla on kaikki unelma-miehen ainekset, ja mikäpä olisi parasta kun elää "pahamaisessa" Synkmetsässä? :D Lisäksi hän on vahva, viisas ja hallitsee runouden ja kirjallisuuksien salat (tällaisen kuvan sain ainakin kirjasta).

Ei ole muita miehiä ketä haaveilla puolisoksi, kun tässä oikeassa elämässä ei miehiä kyseisillä ominaisuuksillä ole edes olemassa... joten tyytykäämme haaveiluun ^__^
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Aika paha. En osaa valita Elrondin ja Legolasin väliltä. Molemmat ovat todella charmikkaita ja niin haltioita. Mutta ehkä minä kallistuisin enemmän tuon Elrondin puolelle. Tai no en tiedä.. Todella paha kysymys. *Huokaisee syvään*
Everything what you do, I do it better.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Pippin, sanoisinko. "Täten julistan teidät mieheksi ja vaimoksi." Piper & Peregrin Tuk. Kuinka söpöä. <:
Äh, typerän kuuloista luettavaa.

Minuun on aina iskenyt hänen aamuvirkkuisuutensa, pirteytensä ja se pienenlainen hölmöily, niin leffassa kuin kirjassakin.
Voin nimittäin jotenkin samaistua häneen. Minulle sanotaan usein: "älä nyt sitten tee mitään tyhmää, äläkä koske mihinkään", ja "ole hiljaa, tuo on rasittavaa!"
Ystäväni ovat Gandalfeja. Haa-haa.:D
Viimeksi muokannut Piper, La Joulu 30, 2006 10:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin