Elenyan piirroksia (Uutta 31.7.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

"Ei hitto!" Oli reaktioni kun näin tuon nukahtaneen neitosen (Audr?) Taitavaa ja ihailtavaa jälkeä taas kerran. (Melkein) yhtä hieno oli toinenkin kuva. Ihanaa kätten työtä! (heh.)

en_osaa_kommentoida.fi iskee jälleen tuhoisasti..
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oi, se on todella hieno ^^ Anatomia toimii ja kasvotkin hieman "lässähtää" kättä vasten niinkuin tapahtuukin kun noin nukkuu :D (taisitten näen harhoja) Nätti neitokainen

Hmm kehittävää..
Se on oikein hieno noinkin ja ehkä tuo on tyylisi, mutta jos hieman olisi tummuutta ja valostuksia ja ennekaikkea varjostuksia hieman enemmän niin siitä sais elävämmän näkösen :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hieno se on. Hieman haaleahan se on, vähän vahvemmin kun käytät kynää, nii hyvä tulee. Miullekin tuli Häkkilintu mieleen, sen verran mitä olen sitä lukenut.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

(Hakkaan skannerini vielä joskus. Haalistaa taas niin pirusti..)

Jeps, kiitos kaikille ^^ Nyt olen saanut aikaan uutta, tai no, olen saanut skannattua muutaman niistä mitä olen tässä väkertänyt.

Naiset
Hii. Tuon yhdet, mikä on oikeassa reunassa, piti olla raskaana, mutta skanneri leikkasi sen mahan pois. Höh. Mutta joo.. Joku H-kynä tässäkin.

Konstantin "Kostja" Dmitrits Levin & Katerina "Kitty" Aleksandrovna Stserbatski

Minusta nuo nimet ovat niin hienot, että ne oli pakko laittaa tuohon kokonaisuudessaan. Eli hahmot ovat Leo Tolstoin teoksesta Anna Karenina.
Tuli hetken äänettömyys. Kitty piirteli yhä pöytään. Hänen silmistään loisti tyven säteily. Mukautuen Kittyn mielialaan Levin tunsi koko olemuksessaan yhä voimistuvaa onnellista jännitystä.
- Voi sentään, minähän olen piirrellyt koko pöydän täyteen! Kitty sanoi, pani liidun pois ja näytti aikovan nousta.
Mutta minähän jään yksin... ilman häntä? Levin ajatteli kauhistuen ja otti liidun. - Odottakaahan, hän sanoi ja istuutui pöydän ääreen. - Olen jo kauan aikonut kysyä teiltä erästä asiaa.
Hän katsoi suoraan tytön lempeisiin joskin hieman pelästyneisiin silmiin.
- Kysykää vain, olkaa hyvä.
- Lukekaa tästä, Levin sanoi ja kirjoitti alkukirjaimet: k, t, v, m,
s, o, m, m, s, a, v, s? Nuo kirjaimet merkitsivät: kun te vastasitte minulle, se on mahdotonta, merkitsikö se ainiaaksi vaiko silloin?

Ja sitten viimeinen kuva.
Caer

3H-kynällä. Olen varsin tyytyväinen ^^ (Aloin tuossa äsken katsella sen nenää, ja alkoi naurattaa. Hei, se on miehekästä!)
Kaukokatse
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Kaukokatse »

OO! Hyökkään. Et oo kertonu meikälle mitään tuosta Wenmiristä! (Petturi! xD) Se oli erittäin hyvin onnistunut. Ja tuo Caer on tosiaan aika... aahh... ihana. Muita kuviasi olenkin kommentoinut, mutta tuo naiset oli aika jännä. Tädin makkarat olivat tosin oudot... x) Se Anna Karenina- juttu, oli soperö, vaikka viivat olivat melko hahpuisia ja vähän keskeneräisen näköisiä.

Muuten lisääthän joskus tänne esim. valokuvan siitä 'Girls, i really gatto go...'- työstä? ^^

Aa-- ja muuten nyt iski alemmuus-komleksi, puoliksi. Se Wenmirin kuva.. <3

[meikäläisen hymiöidei liikakäyttö pursuaa tästä viestistä... Pahoittelen, mutta en voinut mitään.] Lopetan.
Miltä tunutisi
jos pitelisit mua lujasti?
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pitempään.
Hän kysyy: 'Mitä mietit nyt? Oot pitkään itseksesi hymyillyt.'
Vastaan:'En mitään!'
Kasvot kivea mutta sydän hyppää.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Voi Caer! Se on niin....sitä itseään :) Olisin ehkä kuvitellut miehen vähän "ronskimmaksi"

Anna Karenina(en yritä kopioida noita nimiä) Taustalla olevat ihmiset näyttävät vähän keskeneräisilta, luonnoksilta. Muuten todella hieno.

Naiset: Voi, tästä piirrustuksesta en osaa sanoa juuri mitään :( Anatomia kohdallaan.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kolme hyvin erilaista työtä. Jesh. Anna Kareninasta kieltämättä tuli vähän luonnosfiilis. Kokeile välillä vähän pehmeämpää, tummempaa lyijäriä. Voisi tulla parempaa jälkeä.

Naisista pidin kovasti. Hienoa, kun kaikki eivät tee täydellisiä naisia täydellisillä vartaloilla. Hyvä tutkielma ihmisruumiista.

Caer näytti oikein rohanilaiselta. Jotenkin kuvittelin sille parran ja viikset... (minä kun itse henk.koht. pidän niistä miehillä)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Pöö ^^ Iltavirkku hyökkää. (Suustani löytyy koirankarvoja?!)

Kaukokatse, kiitos. Laittaisin, jos saisin siitä valokuvan, mikä ei sekään ole ongelma, mutta kun en käyttänyt siinä niin vahvaa viivaa ja se on muutenkin niin luonnosmainen etten tiedä onko siinä järkeä. Katsellaan.

Andune, kiitos sinullekin. Ne ihmiset ovat luonnosmaisia siksi, etten halunnut kiinnittää niihin huomiota - nehän ovat siellä taustalla, ja Kostjalla ja Kittyllä on siinä meneillään ihan se oma juttunsa. Vaikka se tausta omasta mielestäni on tärkeä antaessaan kuvaan ulottuvuutta, niin pääjuttu ovat kuitenkin nämä nuoret. ^^

Piratesse, härrekööt, tottakai sillä on parta (tuo heiveröinen varjo tuossa.. eh?)! Minä vain en voi katsella sitä pitemmällä parralla.. Eikun hetkonen. Ehkä sellaisella tupsuparralla joka on tuossa leuassa. Veljellä oli joskus sellainen.
Juu, ja häpeän tunnustaa, että olen mieltynyt H- kyniin, mutten voi oikein yhdistää H-kynällä luonnosteltuun piirrokseen b-kynää, koska mielestäni jälki ei ole "muhevaa". En osaa selittää sitä, mutta muun muassa tuon Wenmir- kuvan kanssa kävi niin.. :l Mutta hei. Anna minulle haaste (ei mitään kauhean vaikeaa!) niin minä piirrän sen 9B:llä, joka on tällä hetkellä pehmein mitä minulla on. (Hiiltäkin voisin tietty taas kokeilla, mutta sitä minun pitäisi ostaa. Tai kuivapastelleja. Tai voisin kaivaa vanhat öljypastellit esiin. Tai öljyvärit? Miten olisi lateksimaali? :D)

Mutta kiitos otuksille. ^^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nuohan ovat oikein hienoja! :D Anatomiat toimii ja kaikkea!
Hienoa olisi jos taustat ja muutkin varjostukset ja valotukset olisi vähän huuolellisemmin tehty... Älä käsitä väärin! ^^;; en tarkoita ettetkö käytä aikaasi niihin mutta jotkut on vähän hutaistun näköisiä.

Mutta ne on silti hienoja! Luonnoksientapaisia.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Oi, minä pidän tuosta Kostja & Kitty -työstä. Hahmot on kivasti aseteltu siihen. Ja nuo naiset ovat hauskoja! :) Minäkin olisin kuvitellut Caerin jotenkin miehekkäämmäksi. Oikein rohanilaiselta hän kyllä näyttää :D
Kuinka myurä sai housut?
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Pidin tuosta Konstantin "Kostja" Dmitrits Levin & Katerina "Kitty" Aleksandrovna Stserbatski kuvasta. Luonnoksenomainen, mutta kaunis kaikkine yksityiskohtineen, tarkoitan siis tauluja seinillä jne.

Kuva sormuksista... Se oli jotenkin pysäyttävä. *tahtoo semmoisen seinälleen* Ehkä jonkinlainen tausta?

Hienoja kuvia, ihmishahmot osassa jäykkiä (emmekös me niin olekin?) ja jossain varjostukset hieman... liiallisia? Vähempi olisi riittänyt.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Vastaa Viestiin