Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kiitokset kommentoijille!!!<3<3<3

Tälläkertaa päivitin vain näin tietokonetöhnää^^ Tervehtikäättem PIXIEL DOLLS!!!! Olen tehnyt ne ihan kokonaan Paintilla. Näitä tulee luultavasti vielä lisääkin^^ Olen rakastunut näihin! <3<3<3

Kuva
No. Hän on nykyaikainen puolivampyyri. Kivaa, eikös. Aika mahtikset vaatteet...*hyminää*

Kuva
Rygier ja Caroline Pixiel-hahmoina. Yöööh, vähänkös inhoan mangapixielejä...*oksentaa* Mutta no jaa...Ihan kiva lopputulos.


Kommentteja?
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Anatomiaa, ja painovoiman käyttäytymistä....

Siinä sinulle harjoittelemista. 8)
Kuvaustapasi on hyvin sarjakuvamainen, ja ainakin minulle tulee tunne että muutut epävarmemmaksi kun piirrät noita joihin olet tahtonut enemmän kolmiulotteisuutta. Varjostukset on monissa todella hentoisia eli lisää pökköä pesään siltä saralta.

Ja nuo vamppyyrien hampaat. ok. ihan kiva että näkyyvät mutta jos ne näkyy noin tuossa huulen päällä, niiden pitäisi olla 5 senttii pitkät! *hakkaa päätä seinään* Eieieiei...

Ja näistä viimeisistä en pidä. Kivannäköisiä, mutta en pidä tietokoneella tehdyistä kuvista juurikaan. Mutta se onkin vain minun henkilökohtainen ongelmani. :wink:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Jep.
Silîdir
Minäkään en yleensä ole tyksinyt tietokonetöistä, mutta nytten nääs on sellainen olo, että se on hauskaa^^ Meikäläinen on tehnyt niitä jo paljon, mutta vain muutaman olen tänne laittanut, niinkuin olen jo sanonut. Hupaisaa, eikös.

Legoliina
Kiitos!Minäpiirrtän kuvan vähintääkin jokapäivä,tyksin piirtämisestä ihan sairaasti ja elän sillä. Nyt vain ei ole ollut inspistä lähipäivinä.
Että silleen. Kiitos.

Silinterimies
Kuva

Kommentteja?
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Nykyaikainen puolivampyyri. AAAAAH, minä haluan nuo kengät! :lol: *pieni kenkäfetisisti varastaa ne ja piiloutuu sohvan taakse sovittelemaan niitä*

Muuten tosiaan ovat vähän hmm, mangamaisen tökköisiä. Tuo ihan viimeinen on muuten hieno, vaikkei minuunkaan tietokonejälki kolahda kovin paljoa.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Kaukokatse
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Kaukokatse »

OOO!! Nuo paint-kuvat ovat aicvan MAHTAVIA! Isolla ÄMMÄLLÄ!! <3 Erityisesti silinterihattumies, aaah ...
Muista piirrustuksista voin sanoa sen että olet näiden laittamiesi kuvien aikana huimasti. Anatomia sujuu jo ihan hyvin ja laskokset ynnä muut ovat hienoja. Vau. Jatka, jatka, ainakin noita paint-hommeleitas. Miten kauan teikäläisellä oikein menee aina yhden tekemisee? Koko vuorokausi? :D
Miltä tunutisi
jos pitelisit mua lujasti?
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pitempään.
Hän kysyy: 'Mitä mietit nyt? Oot pitkään itseksesi hymyillyt.'
Vastaan:'En mitään!'
Kasvot kivea mutta sydän hyppää.
Nera
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 1:03 pm
Paikkakunta: Toshiyan alla ja päällä kun sille tuulelle sattuu.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nera »

Hohoo! Silinterimies on aikas muikea. Pixelikuvat rox! Yay!
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

silinterimies: ooh..sillä on silinteri! *hihkuu* tuolla neidolla on aivan ihanat hiukset ja kovin kauniit kasvot. olis kiva kyllä omistaa tollanen mekko kuin tuolla neitokaisella on yllään. mutta mustana kiitos.

minäkin tahdon silinterihattuisen miehen syliin.. *mutristelee huuliaan*
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Oih...Tulipas tätä viestiä nopeasti^^ *hymy*

Legoliina> Kyllä. Minä inhoan mangaa. Tietynlaista mangaa siedän, mutta tällähetkellä en voi sanoa pitäväni siitä. Olen kyllä iha varma, että opin pitämään sitä tässä ajan kuluessa, sillä nyt olen vain sitämieltäm, että taiteenlajihan se sekin on.

Sound of Silence> *nyyhkis* Tahtoo Lekalin. Eikös? Kiitos kommentistasi...*loikkii Casharaan*

Avantquelosten> Jeees.
Nera> Kiitos.

Kaukokatse> Joo, lisää niitä tulee, kuhan vain taas jaksan innostua...Kyllä niitä tulee.

Piratesse> Oih! Jee, en olekkaan ainoa! *tuuletusta* Pitkät kengät Rock!!!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kuva
Yashita ja Lekal.

Oikeastaan minulla ei ole nyt muuta päivitettävää. Koulu alkaa nyt huomenna, joten ei ole ollunna aikaa!!! *höpöttää omiaan*

silleen^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Noi on kyllä hienoja mutta en itse pidä Paint-jäljestä kovimkaan :D Silinterimies on upija ja kaikkeva. Kerroinkin painavimmat kommentit koulussa ^_^
Mie en kuitenkaan jaksaisi alkaa Paintilla söhräämään tollasia O_O Devili sie oot tosi hullu.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

ahihii, pakko oli loikkia tännekkin kehuskelemaan tuota kuvatusta :twisted: se on jotenkin vain niin hiano. Yashita näyttää katujenlapselta.. *myhäilee* pidän kovasti Lekalin ilmeestä. Se on jotenkin niin ihana..joteski nii "ylväs" mutta kuiteski jotakin muutakin jota en osaa kuvailla.

tahtoo Yashitan paikalle tuohon kuvaan *kinuaa*
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

:D Vihdoin Olen tehnyt jotain kehittävää: Olen vihdoin taas piirtänyt!!! *yleisö taputtaa ( tai sitten ei )*

Ja minäkun vannoin että en ikinä opi pitämään Mangasta! Nyt jo osaan arvostaa sitä vaivaa, jonka niiden piirtäjät ovat tehneet. *hatun-nosto*

Lumisade
Tämä on nyt vähän tällanen Kliseinen ja vanhatyö, mutta me kestämme sen, eikös??? Tein sen kesällä. Oli liian kaunis ilma, ja kaipasin talvea. (Oikeastaan kaipaan talvea vain siksi, että minulla on ihanat talvikengät.^^)

Angeli In Hell^^
Möö. Tein tämän päivää ennen, kuin menin Evilin mökille Nuuhkutuksenkanssa. Ihana mökki<3<3<3 Ihana sauna<3<3<3<3 Mutta Tästä työstä... Mukavaa sitä kyllä oli tedä, vaikka sainkin vähän *köh* kieroja katseita.

Lestat
Maailman ensimmäinen Chibi minkä olen IKINÄ tehnyt. Siistiä, eikös? Jaajaa. En oikein tykkää.... -.- Mutta hei, se on ensimmäinen^^

Louis jättää Lessun.
Toinen ikinä tehty chibi työ^^ Tässävaiheessa huomasin: Hei tämähän on kivaa!

Lestat ja Louis
Mwahaa, tässävaiheessa jo kuolasin avoimesti näiden perään. Tästä tykkään ihan KAMALASTI!

Ystäväni MariTämä on eräästä Marista tehty Chibii. Alunperin aloitin näiden tekemisen, koska kyseinen tyyppi pyysi, että piirrän hänet. Tällainen tuli^^


Syksy (nimet vähissä^^)
Naikkonen. Vesivärejä opettelin käyttämään ja ihan hyvin onnistui. Tykkään. Itse nainen on...no se on mitä on^^ Rakastamme syksyä Ry.

Kommentteja???O.o
Viimeksi muokannut Cash, La Elo 26, 2006 5:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Nuo Chibit ovat suorastaan syötävän söpöjä. *jäyskis*
:wink:

Tuo lumisade on kyllä todella kliseinen, mutta silti kaunis, ja kun ottaa huomioon, että olet tehnyt samanlaisen syksystä, niin miksei myös muista vuodeajoista?

Yup, tuo enkeli on juuri sitä stuffia, mikä kotona saa pahan mulkaisun. (Heh, olisittepa nähneet, miten äiti järkyttyi siitä puolialastomasta Lestatista ^^)

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

mwaaaah :mrgreen: hee. Liihottelin kommentoimaan kun huomasin että olet piirtänyt uusia kuvatuksia.

Lumisade: muistan kun piirsit tuota..mie istuin siinä vieressä ja kattelin kateellisena.Teikä osaa piirtää..meikä ei. Varmaan tuo neiti odottelee jotakin tai jotakuta..en ole vain vielä keksinyt että mitä *naur*

Lestat: awwwiti pörr..miten se voi olla noin lutunen? *ei keksi muuta*

Ystäväni Mari: hee. Upiakas ^^ hienoja osaat tämmösistä tyypeistä tehdä.mahtavaa



Sitten vielä arvokas loppuhuipennus... Minä pyytäisin että piirtelisit miut. ^^ Olisi kiva nähä millaisena sie näät miut *pirullinen virne*
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Mwaah^^


Souddiloinen:
TaksoMYKKE! Teen kyllä sinustakin tällaisen...*pirullista virnuilua* Saat sen kirjeenmukana itsellesi, ja laitan sen kyllä nettiinkin!

Nuuhku: Möö. Kiitos. Sinustakin on kyllä Chibi, mutta se on aika sukka, joten en laittanut tänne^^KIITTIHH!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Vastaa Viestiin