You Are Mine! (Elrond/Arwen, romance/angst/drama ym. kivaa..

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Lover
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 2:26 pm
Paikkakunta: William Moseleyn alla

You Are Mine! (Elrond/Arwen, romance/angst/drama ym. kivaa..

Viesti Kirjoittaja Lover »

Title: You Are Mine
Author: Lover
Rating: NC-17
Pairing: Elrond/Arwen
Genre: Romance, angst. Ehkä… draamaakin hiukan tulevissa luvuissa? Tai tässä? (Elrondin POV)

Beta: Sansku
Warnings: Het, incest, BDSM, rape OOC (varsinkin/ainakin Elrond!)
Disclaimer: Leikin Tolkienin hahmoilla ja maailmalla, enkä tienaa rahaa jutuillani.
Summary: Elrond on päättömästi rakastunut tyttäreensä ja haluaa tätä. Mutta mikä makoinen soppa siitä syntyykään…

A/N: Idea vain pomppasi lukiessani Haltsun erästä juttua, en tosin muista mitä. Ja siitä se ajatus sitten lähti! (Kirjoitin päivässä.)
Palautetta saa tietenkin antaa...^^


~*~*~


You Are Mine

1. luku



Istumme Rivendellin puutarhassa, vain sinä ja minä. Istut kauempana minusta penkillä kuunnellen lintujen kaunista sirkutusta silmät kiinni ja minä tuijotan sinua lumoutuneena. Liian kauan olen vain katsonut perääsi ja himoinnut sinua, sinun suloista tuoksuasi, tumman samettisia hiuksiasi, silkinpehmeää ihoasi, ja yhtä ennen kaikkea – neitsyyttäsi. En voi enää pidätellä. Nyt on aika toimia. Tänä iltana.


* * *

Samana iltana


Koputin huoneesi oveen, kun mitään ei kuulunut, oletin sinun olevan jo unessa. Avasin vanhan oven hitaasti ja astuin sisään hiljaa. Huoneessa vallitsi suloinen tuoksu. Se kuului sinulle. Suljin oven perässäni yhtä varovaisesti kuin sitä avatessani. Pyöräytin avainta lukossa ja kokeilin ovea. Se oli lukossa. Sujautin avaimen vyötäisiltäni roikkuvaan pussiin, jossa oli myöhemmin tarvittavia asioita.

Kävelin sänkysi luo, jolla nukuit sikeästi ylläsi pellavainen yömekko, kun istuuduin sängyn reunalle, se painautui hieman alaspäin. Katselin sinua nukkuessasi. Kätesi ja kauniit kasvosi värähtelivät silloin tällöin, jonkin näkemäsi unen takia. Kumarruin varovaisesti yllesi ja annoin pikaisen suudelman pehmeille huulillesi. Onnekseni et herännyt vielä. Nousin seisomaan, avasin pussin ja otin sieltä esille neljä nahkaista remmiä. Aion valmistella sinua illan tulevaan koitokseen sitomalla kaikki neljä raajaasi erilleen kiinni sänkysi päätyihin. Sidon ensin oikean ja sitten vasemman kätesi. Juuri kun olin saanut vasemman käden sidottua, aloit pyöriä unissasi ja havahduit hereille. Ensimmäinen reaktiosi, jonka teit huomatessasi minut – sillä et tunnistanut minua – ja sen, että kätesi olivat kiinni, oli kiljuminen. Ryntäsin peittämään suusi kädelläni, kun tunnistit minut, silmäsi laajenivat hämmästyksestä.
”Minä se tässä”, rauhoittelin, vaikka tiesin, että siihen ei ollut mitään syytä. ”Ei mitään hätää.”


”Ei hätää”, toistin. ”Ei ainakaan niin kauan, kun tottelet minua.” Sanottuani sen, hymyilin ilkikurisesti.
Nämä sanat ja katseeni saivat sinut pelkäämään tosissaan, katsoin sinua kysyvästi ja nyökkäsit. Otin käden pois suusi edestä, jolloin vedit syvään henkeä.
”Mitä sinä oikein teet?” sait kuiskattua hetken päästä.
Vastausta ei kuulunut.
Siirryin jalkojesi luo ja aioin sitoa nekin kiinni. Sekunnin murto-osassa tajusit juuri sen, mitä olin tekemässä sinulle. Aloit pyristellä ja potkia jaloillasi minua, mutta et kyennyt vastustamaan voimaani, joka piti ne paikoillaan. Sain jalkasi paikoilleen sitomalla ne nilkoistasi kiinni sängyn päätyyn. Sen jälkeen sanoin täynnä tyytyväisyyttä:
”Mitä jos otettaisiin tämä pois tieltä, näin aluksi”, ja aloin nostamaan yömekkosi helmaa. Huomasin, että sydämesi pomppasi kurkkuun ja alkoi lyödä vinhaa vauhtia.

Aloin nostamaan mekkosi helmaa hitaasti. Näin, miten huomasit pienen kohouman nousevan vyötäröni alapuolelta tietäessäni, mitä seuraavaksi paljastuisi. Nostettuani helmaa vielä vähän matkaa, alapääsi tuli näkyviin. Pelkästään sen näkeminenkin kiihotti minua, päätin kuitenkin hillitä itseni vielä, vaikka haluni olisi ollut suuri.
Vedin pukuasi vielä ylöspäin, mutten enää helmasta, pukua olin kerännyt käsiini jonkun verran. Seuraavan kerran, kun nostin sitä, molemmat rintasi tulivat esille. Se oli liikaa, enää en pystynyt hillitsemään itseäni, vaan heitin keräämäni osan mekostasi pääsi päälle niin, ettet nähnyt mitään. Polvistuin aivan sänkysi viereen. Koskettelin molemmilla käsilläni rintojasi: hivelin, hieroin ja pyörittelin niitä. Yhdessä vaiheessa hautasin kasvoni niiden väliin ja sait tuntea kuuman, raskaan hengitykseni. Yritit ensin rimpuilla irti, mutta vähän yrittämisen jälkeen väsyit ja jouduit tyytymään kohtaloosi. Hieromiseni ei kiihottanut sinua, mutta minua kylläkin. Elimeni oli jo nyt melkein täysin kovettunut, niin paljon herätit minussa tunteita.

Päätin saattaa riisumisesi loppuun ja otin yömekkosi pääsi päältä. Silmäsi olivat kiinni, ja näin neljä kirkasta kyyneltä kasvoillasi, jotka pelko oli aiheuttanut, yritit olla hiljaa, mutta et voinut estää pientä nyyhkytystä tulemasta ilmoille. Jossain syvällä sisälläni tunsin pienen pientä säälintuntoa sinua kohtaan, ihmettelin tuota tunnetta. Suutelin kyyneleesi pois kasvoiltasi hellästi. Pidit silmiäsi edelleen kiinni.
Uskalsin päästää kätesi yhtäaikaisesti irti, sillä olithan jaloistasi vielä paikoillasi, ja ovi oli lukossa. Vedin mekkosi kokonaan pois, se oli miltei yhtä pehmeä kuin hunajainen ihosi. Sidoin kätesi nopeasti takaisin paikoilleen. Suljin silmäni, painoin kasvoni yöpukuusi ja hengitin syvään suloista tuoksuasi, se huumasi minut täysin. Nostin kasvoni ja huokaisin. Pukusi sai lentää huoneen nurkkaan. Käännyin katsomaan sinua, erektioni oli tässä vaiheessa täydessä mitassaan, sillä näin sinut kokonaan alasti ensimmäistä kertaa sinä iltana. Tunsin sen jyskyttävän kuumana housujani vasten, jotka olivat aivan liian pienet.
”Noin, nyt se on pois”, myhäilin tyytyväisenä ja tarkastelin solakkaa vartaloasi.
”Ja seuraavaksi sinä saat olla riisuja.”
Tämän sanottuani silmäsi rävähtivät auki.
”Sinä saat riisua minun paitani ja housuni. Sillä onhan paljas iho vasten toista paljasta ihoa paljon mukavampi olla, eikö?”

Irrotin kätesi ja jalkasi remmien otteesta, ja nousit helpottuneena istumaan, sen tehtyäni istuin sängylle niin lähelle sinua kuin mahdollista. Tuijotimme toisiamme sekunnin pari.
”No?” kysyin, kun et liikuttanut evääsikään.
Et voinut muutakaan, joten vastenmielinen ilme kasvoillasi avasit tunikani nyörejä auki, otit sen pois päältäni ja heitit lattialle. Virnistin jälleen ja nousin seisomaan sängyn viereen. Et ryhtynyt toimeen heti, ja olinkin odottanut sitä.
”Nyt!” huudahdin äänessäni pikkuriikkisen vihaa saadakseni sinut liikkeelle, sen myös teit.
Siirryit nopeasti sänkysi reunalle istumaan ja kasvosi olivat suunnilleen kohoumani tasolla. Irrotit ensimmäisenä pussin vyötäröltäni ja laskit sen maahan, sitten otit molemmilta puolin kiinni pehmeiden housujeni saumasta ja laskit niitä varovasti alaspäin. Katsoit vähänväliä ylös kasvoihini ja näit juuri sen hymyn, jonka vähiten silloin halusit nähdä, täydellisestä tyytyväisyydestä johtuvan hymyni.

Pian olin housut kintuissani ja seisoin edelleen edessäsi. Olit juuri aikeissa perääntyä kauemman minusta, kun tartuin kiinni oikean käden ranteeseesi. Istuin vierellesi pitäen yhä kiinni kädestäsi niin, että pidin omaa kämmentäni sinun omasi päällä ja näin pystyin liikuttelemaan sitä minne ikinä tahtoisin. Siirryin istumaan syliisi, jolloin tunsit jyskyttävän erektioni kuumana alavatsaasi vasten. Olimme hyvin lähekkäin. Kyyneleet alkoivat vuotaa silmistäsi, mutta enää en välittänyt sinun tunteistasi, vain minun tunteillani oli väliä. Tartuin toiseen käteesi, jottet voisi huitoa sillä. Hitaasti aloin laskea kättäsi välissämme olevan erektion päälle, yritit totta kai päästä vapaaksi, mutta se oli mahdotonta puristaessani molempia käsiäsi ja istuessani sylissäsi. Pienen taistelun jälkeen sain pehmeän kätesi osumaan määränpäähänsä. Tunsin nautintoa, vaikka minä itse liikutinkin kättäsi. Itse et taaskaan kiihottunut tai nauttinut tilanteesta. Päinvastoin, itkusi tiheni ja yritit inistä jotain lopettamisesta ja kiduttamisesta. Siinäpä hankala tapaus, ajattelin itsekseni. Mutta kyllä sinä vielä lämpenet minulle!

Liikuttelin sormiasi ja hieroin kädelläsi miehuuttani kauan, nauttien joka hetkestä ja huokaillen raskaasti.
”Hiero sitä!” kuiskasin hetken nautiskelun jälkeen.
Et täyttänyt toivettani ja toistin sen: ”Hiero sitä!” sanoin sen, en kuiskannut enää.
Vieläkään ei mitään.
”Hiero sitä!” raivostuin ja melkein huusin. Yritin kyllä pysyä hiljaa jotta muut eivät kuulisi mitään.
Silloin vasta, kun et uskaltanut panna vastaan enää, aloit hieroa itkusi ja valituksesi säestämänä. Irrotin otteeni oikeasta kädestäsi, joka hieroi hyvin taitavasti (ja taivaallisesti) ensikertalaiseksi. Olin joutua hulluuden partaalle hieronnastasi ja voihkin äänekkäästi. Pitääkseni äänet kurissa suutelin sinua tulisesti. Tunkeuduin kielelläni salamannopeasti suusi sisälle tutkimaan, etsin oman kielesi ja hankasin omaani siihen voimakkaasti. Minun oli pakko irrottautua huudahtaakseni, sillä hieroit hyvin voimakkaasti kivikovaksi jäykistynyttä penistäni. Silloin kumosin sinut selällesi ja tulin välittömästi päällesi makaamaan. Hyväilin suullani rintojasi ja pidin oikeaa kättä suusi edessä pitääkseni sinut hiljaa sen aikaa, kun etsin aukkosi sormillani tunnustelemalla. Löysin sen nopeasti. Vasta silloin muistin pussissani olevan öljyn, jota olisin nyt tarvinnut, mutta minulla ei ollut aikaa sellaiseen. Asettelin miehuuteni aukollesi ja työnsin sen sisään, halusin neitsyytesi heti! Kiljuit käteni lävitse mielettömän lujaa, kun työnsin kovan, karhean elimeni nopeasti ja varomatta kokonaan sisällesi, kerrasta.

Huudahdin itsekin varsin lujaa. Otin miehuuteni pois vain pariksi hassuksi sekunniksi. Näin, miten vuosit verta, mutta en välittänyt siitä. Kierähdin allesi ja aloitin rajun sisään-ulos-liikkeen. Tartuin oikealla kädelläni selästäsi ja vasemmalla kädelläni takapuolestasi tukeakseni liikettä. Meidän molempien voihkiminen ja huutaminen sekoittuivat toisiinsa. Sinä huusit silkasta kivusta, jonka aiheutin sinulle, mutta minä taas huusin pelkästä nautinnosta ja hyvästä olosta ja siitä, että viimeinkin tein sitä. Sitten tunsin sen, ensin selässäni, sitten lantiossani.
”Minä laukean!” huudahdin yllätyksekseni ääneen ja lopetit valittamisen heti.
”Älä tee sitä!” vikisit tuskissasi. ”Älä tee sitä, ole kiltti!”
Kiireesti vedin kovuuteni pois sisältäsi juuri oikealla hetkellä, juuri ennen hetkeä, kun siemeneni olisivat lilluneet lämmössäsi. Sen sijaan ne olivat minun päälläni, osa oli lentänyt myös sinun vatsallesi. Nyt sain oivallisen tilaisuuden nuolla vatsaasi.

Tarvitsin levähdystauon raskaan työn jälkeen. Kierähdin altasi viereesi, silloin sinä nousit ja juoksit huoneesi ovelle. En tietenkään välittänyt siitä, sillä tiesin, ettet voisi karata luotani. Valtavasti itkiessäsi kokeilit ovea monta kertaa, täysin turhaan. Se ei antanut periksi. Nojasit ovea vasten ja itkit vuolaasti.
Pidettyäni lyhyen paussin, tulin luoksesi ja tartuin lantiollesi takaapäin. Värähdit kosketustani. Vedin sinut takaisin sängylle makaamaan. Nyt olimme kyljillämme. Katsoin sinua, ja hämmästyksekseni sinäkin katselit minua samalla, kun nyyhkytit vielä.
”Miksi teet tämän minulle?” kysyit heikolla äänellä. ”Miksi?”
”Teen sen rakkaudesta sinuun”, vastasin ja yritin puhua rauhoittavalla äänellä.
”Osoitatko rakkautesi raiskaamalla tyttäresi?”
”En tarkoittanut rakkautta isänä. Teen sen rakkaudesta… rakastajanasi.”
Nyt jos koskaan silmäsi suurenivat ja katsoit minua kysyvästi.
”Olen jo monta sataa vuotta vain katsonut sinua ja haaveillut sinusta.”

Mietit hetken aikaa, mihin tilanteeseen olit oikein joutunut. Sitten kysyit:
”Miksi teit sen niin tuskalliseksi minulle?”
Et saanut vastausta heti. Aloin jo ehkä häpeämään itseäni.
”Halusin saada sinut heti ja nopeasti, siinä paikassa, välittömästi”, häpeän tunteeni katosi nopeasti.

Vaikka ymmärsit tilanteen – vaikka ymmärsit minua – et hyväksynyt tällaista käytöstä, etkä suostunut yhteisiin hetkiin tai yhteisiin öihin, joista puhuin sinulle.

Ymmärsin, että nyt on aika poistua, mutta ennen sitä otin sinut tiukkaan syleilyyni. Rutistin itseni sinuun kiinni pitämällä selästäsi. Lopuksi, ennen sängystä nousua, suutelin sinua intohimoisesti ja tulisesti pitkään. Tunkeuduin taas suusi sisäpuolelle ja etsin kielesi. Hankasin niitä yhteen vielä viimeisen kerran – kuukauteen tosin – ja nousin sitten sängystäsi. Ja kaiken tuon sinä annoit minun tehdä rimpuilematta ja sätkimättä, myötätunnostasi minua kohtaan. Pukeuduin, otin pussista avaimen ja kävelin ovelle. Vielä viimeisen kerran käännyin katsomaan sinun kaunista alastonta vartaloasi, ja lähdin pois. Mutta avainta en jättänyt lukkoon, vaan sujautin sen takaisin pussiin.



~Finale~


A/N2: Äläkää muuten ihmetelkö Elrondin vaatetusta. Haltia oli laittanut tarkoituksella ne vaatteet, sillä hän alun perin halusi, että Arwen riisuisi ne... Hehee! Ja Arwenin tunteita olisi kyllä voinut olla omasta mielestäni enemmän…Mutta jos ei osaa niin ei osaa.
Ainoa minkä vuoksi elän on slash.
Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Siirsin pois slashista, koska tämä on hettiä. Lover, jos haluat tämän jonnekin muualle (esim. draama tms.), ota yhteys Romance-osaston modeihin. Kiitos.
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Lover
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 2:26 pm
Paikkakunta: William Moseleyn alla

Viesti Kirjoittaja Lover »

Ok, kiitos.

Huomasin itsekin laittaneeni sen väärälle osastolle... Toista siirtoa ei enää tarvita.
Ainoa minkä vuoksi elän on slash.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Mitähän tästä sanoisi? Yleensä jää insestit lukematta, mutta minulla oli tylsää. Ihan hyvin kuvailit, mutta minulle tulee todella vahvasti mieleen jonkun muun teksti tästä. Joku muukin (jonka nickiä en nyt muista) on kirjoittanut ihan samasta aiheesta ja hyvin samankaltaisesti.

no anyway. Elrond on aika skitso tässä. Siis oikeasti sillä viiraa aika tehokkaasti ja oikean ja väärän hahmottaminen menee siltä tehokkaasti ohi. Aikamoinen pakkomielle voisi sanoa. BDSM:ää odotin vähän enemmän, mutta sitä ei ollut oikeastaan mitään. höh.

Ihan hyvin kerrottu, mutta jätti jostain syystä vähän viileäksi - eikä sillä ole mitään tekemistä tuon insestin tai raiskauksen kanssa.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Vastaa Viestiin