Lumisuden tassunjäljet, rotta 16.7.2009

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Vika korjattu. Toivottavasti toimii, kuvat edellisellä sivulla.

My humble apologies.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Uuhu-hu-huu.

Nuo loharit on aika "cooleja"
Varsinkin se ensimmäinen. Se näyttää ihan siltä, kuin siitä hohtaisi valoa. Hienoa taidetta.

Kivasti käytät noita puuvärejä.

Länsimaisessa loharissa olet käyttänyt ihan ybersuber hienosti noita värejä!!
Voih. Rakastan noita lohareita!


Nipotus. Nyt sitten nipottamaan! [HUOM! tässä on vain nipotusta, että jos et tahdo lukea niitä niin hyppää vain yli!]

Ensimmäinen kuva puu:
HYI! ei saa tehdä juurista tuollaisia!.(Sori) Mutta nyt se puu näyttää siltä että se olisi vain läntätty tuohon ja, että sen pohja olisi ihan litteä ja sileä niin kuin muonileikkipuissa. Tiedäthän. Mutta tuo runko on kiva. Pidän siitä.

Harmaan pegasoksen maha on liial litteä. vähän pyöreämpi saisi olla.

Yksisarvisilla tietääkseni on sorkat! Ja sellainen outo häntä, että sillä on pitkämatka lyhyttäkarvaa ja sitten alkaa pitkät. ARGH! en osaa selittää. Mene itse ja etsi kuva. No joo. Takana olevat yksisarviset ovat litteähköjä ja pitkiä. *nipo nipo*

ARABIALAINENHEVONEN:
Bälälä en tykkää. Näyttää liikaa joltakin jolta en pidä, tai jotain sinnepäin.

Demonihevosesta:
Sehän kaatuisi tuosta asennosta! Takajalat(en osaa nimityksiä, mutta se mikä vastaa ihmisellä kai jalkaterää tai pohjetta) pitäisi olla suoremmassa.
Ja, jos se meinasi noilla siivillä lentaa niin niiden pitäisi olla suuremmat.(Kiva pää[ja sehän on nipotustajuu])

Sarvikuono:
..................ööh ._______.' ............. ruma puu taustalla ?

Miekkavalas:
Rumaa vettä! ^.^

Firefly:
Ruma ihmisanatomia.

[NIPOTUS PÄÄTTYY TÄHÄN!!]

Woaah. tuo sarvikuono on aivan ihmeellinen! Ihanaa että jotkut ihmiset osaavat piirtää! Pälälälä.

Myös tuo miekkavalas on ihana, ja ihanan värinen(tämä teksti sisältää myös kaikki ne huomailut ja kehumiset mitä olen täällä päästänyt aivoistani vaikkei niitä lue täällä)
Kai sinä ymmärrät kauinka paljon pidän töistäsi?

(Fireflyllä on kauniit siivet)

LISÄÄ MA(olen)VAADIN..(se yksi poronimitys x)....)
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Cecilia Musta
Puolituinen
Viestit: 282
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 4:11 pm
Paikkakunta: Tharasissa, joko Alamaailmassa tai Mustassa Sudessa nurkkapöydässä.

Viesti Kirjoittaja Cecilia Musta »

ne ovat kauniita. varsinkin lohikäärmeet *kuolaa*

kauniita varjoja ja värejä. maailmasta siis löytyy niitäkin jotka osaavat värittää ;)

muutamissa kuvissa on jotain outoa.. minuakin kuten joitain muitakin jäi ihmetyttämään jokin arabissa.. asento ta varjot tai jokin, mutta minä olen hiljaa koska en mitään hevosista tiedä.

vähän vaihtelua kuvakulmiin olisi kiva ^^ nuo ovat hienoja mutta ne voisivat saada lisää elävyyttä.

upeita kuvia. annan haasteen, vaikka et haluaisikaan, ei ole pakko sitä ottaa vastaan mutta kokeilisit taiteilla edestäpäin, mielellään sammakkoperspektiivistä, lohikäärmettä. hiilityönä mielellään. ^^
Teräsbetonista paljon vaikutteita saanut tarinani:
Tulenkantajat
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Lohikäärmeistä.

Ensimmäinen. Vou. Hieno. Isommelle paperille jotta näkyisi kokonaan ja sitten keskity enemmän taustaan.

Toinen. *mykistyy*

Kolmas. Tämä on hieman kuin tekemällä tehty. Jotenkin tuntuu ettet olisi jaksanut/halunnut tai jotain tehdä tätä loppuun kunnolla, on minun silmiini keskeneräisesti väritettykin.

Neljäs. Siivet... ei kai ne NOIN ohuet ole?!?

Kaikenkaikkiaan upeaa värienkäyttöä ja siitä annan kymmenen pistettä (miinus tuo pernin lohari.)

Hieman olivat jäykkiä, mutta sili upeaa työtä.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Merci beaucoup, kullannuput!

itikka
Kiitos. Ja pidän puuväreillä työskentelystä, mutta lempipuuvärini alkavat olla jo finito, koska olen ne jo käyttänyt lähes loppuun, enkä ole löytänyt toisia samanlaisia mistään...

Siirrytään nipotukseen:
Puu on itseasiassa jäänyt kesken, mutta pidin siitä sellaisena kuin se on, enkä osannut enää jatkaa sitä. Ja sitten paperi olisi loppunut kesken, jos olisin halunnut jatkaa sen latvaan asti... Enkä yksinkertaisesti keksinyt, miten laittaisin sen "pohjan".
Yksisarvisiakin on erilaisia. Minä miellän ne tuollaisiksi. Vaakunakuvissa olevat yksisarviset, eli heraldiset yksisarviset, olivat tosiaan pukinsorkkaisia ja leijonanhäntäisiä, mutta ne myöskin syöksivät tulta(!), joten kehitin niistä "omat versioni" (joita luultavasti tulee seuraavaksi...)
Demoni-hevonen. Itse asiassa asento on "kopioitu" oikealta hevoselta. Nuorelta oriilta, joka isotteli toiselle nuorelle oriille tallilla jossa pyörin aikoinani. Samoin kuin eräältä tammalta, joka ei pitänyt ratsastajastaan... Tarkoitatko muuten kinnertä? Ja hevonen on nuori, siivet eivät ole vielä kasvaneet täyteen kokoonsa. Näin ainakin itse ajattelin...
Sarvikuonon taustalla oleva puu on akaasia, ja ne kasvavat yleensä "vinoon".
Firefly, en osaa edelleenkään piirtää ihmisiä... *huokaisee*

Mutta lisää on tulossa, heti kun mahdollista...

Ce'Noir
Kiitos. Ja niitä saa kuolata ihan niin paljon kuin haluaa. Kiitos, pidän väreistä ja pidän värittämisestä. Arabissa voi hyvinkin olla jotain outoa, paljonkin, mutta se on vanha kuva, joten...
Kuvakulmiin on kai tulossa vaihtelua, mutta ei vähään aikaan (sorii...), koska laittelen tänne ensin vanhempia piirroksiani... Ja pari uudempaa, mutta niissäkin taitaa olla sama kuvakulma... (Ei saa heitellä kovia tai teräviä esineitä! Auts...)
Täytyy kokeilla sitä haastettasi jossain vaiheessa. En tosin lupaa minkä näköinen siitä tulee. Ja en ainakaan tällä hetkellä satu omistamaan hiilikyniä ja siihen sopivaa paperia. Ehkä tulevaisuudessa. Ja kunhan olen saanut väritettyä Feanorelin haasteen...

Silîdir
Ensimmäisen kohdalla täytyy valitettavasti sanoa, että minulla ei juuri silloin sattunut olemaan isompaa paperia, ja siivet olivat alunperin pienemmät, joten suurentaessani niitä ne kasvoivat ulos kuvasta...
Pernin lohikäärme. Tuota... Otin siihen mallia kuvasta, joka oli n. 1,5 cm korkea (kirjan kansi), joten... Ja väritys. Tarkoitus oli olla aamua, jolloin aurinko ei ihan vielä ole noussut, mutta on kuitenkin jo valoisaa... Mutta toisaalta se kyllä vaaleni aika roimasti skannatessa *syyttää skanneria*.
Neljännen siivet eivät itseasiassa ole ohuet, ne vain ovat niin vaaleat, että ne kuultavat läpi... *mutisee jotain puolustavaa* Mutta oikein paljon kiitoksia. *punastuu*

On ihana saada kommenttia ja kritiikkiäkin, sillä ilman kritiikkiä ei kehity. Kiitos, olette kultaisia.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Oi, nuo lohikäärmeet ovat kerrassaan ihania! Varsinkin tuo ensimmäinen on väritykseltään oikein mahtava, ja on kiva nähdä tässä erirotuisia lohikäärmeitä! Pidin myös tuosta aiemmasta demonihepasta. Se oli cool. 8)
Kuinka myurä sai housut?
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Muchos gracias Olifantti ja Anamunda! Olette kultaisia.

Lisää kommentteja?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »


Demoni-hevonen. Itse asiassa asento on "kopioitu" oikealta hevoselta. Nuorelta oriilta, joka isotteli toiselle nuorelle oriille tallilla jossa pyörin aikoinani. Samoin kuin eräältä tammalta, joka ei pitänyt ratsastajastaan... Tarkoitatko muuten kinnertä? Ja hevonen on nuori, siivet eivät ole vielä kasvaneet täyteen kokoonsa. Näin ainakin itse ajattelin...
Aivann! Demonihevonen ei siis pysy kokoajan tuossa asennossa*pöljä, iskee pätä johonkin kovaan*. Olen minäkin sellaisia piirtänyt jossa ihminen on vinossa, mutta vaihtaa asentoa toiseen(jos se liikkuisi).
Ja kinnerhän se oli. No kai minä ne joskus opin.
Kiitos selvennyksestä! ^__^

Lisää kommentteja?
Ai jaahas! Et siis suostu laittamaan lisää piirustuksiasi, jos emme kommentoi lisää taiteitasi? Nerokasta! No hehhahhah... _._
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Mon-d
Örkki
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:50 pm

Viesti Kirjoittaja Mon-d »

Noi Lohikäärmeet.. :shock:

kiinalainen (siivetön) lohikäärme on tosi hyvä piirustus katselijalle.. siis että siitä löytää koko ajan lisää jotaki katsottavaa.. ainakin tosta päästä. Siinä on noita pieniä ihania yksityiskohtia kauaksi aikaa. Ja länsimaisen loharin värit on sellaset, että melkein silmiin sattu, kun se yhtäkkiä hyppäs esiin. Siis se on positiivista ainaki mun mielestäni, että on huomiota herättävät värit.. koska eihän se muuten olisi edes millään lailla varottava eliö, jos noi värit ei olis noin kirkkaat ja räikeät. I'm so jealousjealousjealous..
"I've decided that she won't be just a one-night-bite.." Count Dracula
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Itikka Aivan niin. Liikkeen kuvaaminen on aina hiukan hankalaa, koska piirrustus on "jähmettynyt" kesken liikkeen...

yanshiita
Kiitos. Se kiinalainen on omastakin mielestäni aivan ihana, varsinkin kun ottaa huomioon että se on ensimmäinen "kunnon" lohikäärmeeni ja sen, että otin mallia n. 12 mm kokoisesta kuvasta... En käyttänyt suurennuslasia, mutta ei paljoa puuttunut. Ja osan yksityiskohdista olen lisännyt itse.

Ja se länsimainen lohikäärme. Otin sen kerran mukaan kuviksen tunnille, jossa oli hiukan mielenkiintoisemmat loisteputkivalot (siis kirkkaat sellaiset, kun kerran olimme kuviksen luokassa) ja se oikein hehkui... Se todellakin hyppää silmille, kuten sanoit. Ja taustakin vaikuttaa asiaan... Tausta, josta kuva erottuu, on aina hyväksi piirrokselle. Näin ainakin minä ajattelen. Merci!
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
El Chupacabra
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 09, 2006 10:32 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja El Chupacabra »

Nuo hevoset ja yksisarviset on aivan mahtavia! Varsinkin se musteella tehty. Ne lohikäärmeetkin oli hianoja! Kiva kun jotkut osaa niin voi sitten niiden piirrustuksia ihailla :wink: piirrä ihmeessä lisää!
Turpani voin tukkia mutta hiljaa en ole...
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Vau, värität aivan upeasti!
Nykyään moni ei osaa enää muuta, kuin piirtää, mutta väritys on melko töksähtelevää. Minä mukaan luettuna, en ole koskaan oikein osannut väritää, vaikka omistankin ihan järjettömästi kyniä, joista osa on ihan ammattilaisille.
Mutta tavattoman kauniit värit. Tosin tuon demoni hevosen siivet ovat aika hassussa asennossa, ja miehen toinen siipi pienenpi, kuin toinen, mutta se on varsin ymmärrettävää, koska paperilta on näköjään loppunut tila ^^
Mutta piirustelehan lisää meidän ihmisten iloksi.

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Aah, lisää kommentteja! *hyrisee tyytyväisenä*

El Chupacabra
Kiitos. :oops: En voisi edes kuvitella jättäväni piirtämistä (kun nyt vihkot ja luentomuistiipanotkin on piirrelty täyteen). Se kun on loistava tapa purkaa asioita ja tunteita. Eli piirreltyä tulee lisää ja tännekin tulee heti kun mahdollista. Seuraavaksi luultavasti yksisarvisia (myös Feanorelin haaste, jos kerkiän), sen jälkeen kissoja, susia, hevosia... ja mahdollisesti jossain vaiheessa purjelaivoja.

Nuuhku Sakura
Kiitos. Pidän värittämisestä, vaikka se joskus saattaakin olla joskus raivostuttavaa... Minullakin on ammattilaisvärit, mutta niiden käyttö ei ihan vielä ole auennut...
Demonihevosen siipi saattaa näyttää hiukan hassulta juuri paperin loppumisen takia, mutta myös sen takia, että kuvasin sen kameralla. Parempi kuva, skannattu, löytyy täältä

Ja kuten sanottua, lisää tulee. Mahdollisesti ensi viikolla, jos en muuta Turkuun ennen kuin ehdin skannerin luokse, siinä tapauksessa saattaa kestää hiukan kauemmin...
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Noniin lapsukaiset, taas tulee lisää piirroksia teidän iloksenne. Tällä kertaa ovat aiheena nuo "ah, niin ihanat", ei haltiat, vaan yksisarviset.

Ensimmäisenä musta yksisarvinen. (Huom! Tausta on tarkoituksella jätetty vähemmälle huomiolle!) 19.4.2005
Kuva

Pari hieman erilaisempaa yksisarvista... 1.5.2003
Kuva

Haavoittunut ja pakeneva yksisarvinen 20.11.2003
Kuva

Tuliyksisarvinen 17.3.2003
Kuva

Ja Feanorelin haaste: Kaksi yksisarvista, tuli ja musta, satu-taustalla. 5.9.2006
Kuva

Tässähän näitä taas. Kommentteja? *toivoo paaaaljon kommentteja*
Viimeksi muokannut Lumisusi, Ma Maalis 24, 2008 2:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Oioi, kauniita <3!

Tuo musta, se on upea ja tausta sopii mielestäni juuri tuollaiseksi.

Tuo sininen ja violetti ovat myös upeita, osaat piirtää hevosia. Maisemia on ärsyttävä tehdä mutta tähän olisit voinut ehkä kiinnittää parempaa huomiota..?

Haavoittunut yksisarvinen on jännä ^^. Vaikka se on laiha sillä on ehkä turhan kapoiset jalat joissain kohdin, mutta menköön. Idea on varsin kiva, mikä mahtaa hevosrukkaa uhata?

Tuli. Nättimys, pidänpidänpidän :D. Tosin se näyttää enemmän hohtavalta, aurinkohevoselta ehkä. Pää on ehkä himpun pieni, mutta en mene vannomaan...

Ja tuo haastee. *awww* Vaikka mustalla hevosella on lautasissa ja takajaloissa pientä häikkää ja tulihepan etujalat ovat hivenen tönköt, ei se haittaa minua yhtään. Kaunista jälke, kiitos tästä :)<3.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Vastaa Viestiin