Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Joo, en kuvittele kenenkään törmänneen Gandalfiin tänään liikennevaloissa vaan haluaisin tietää, oletteko sattuneet näkemään missään ihmistä, joka vastaisi täydellisesti tai lähes täydellisesti mielikuvaanne jostakin TSH:n hahmosta? En välttämättä tarkoita pelkästään oikeassa elämässä, vaan esimerkiksi onko jossain tv-sarjassa tai elokuvassa (siis muualla kuin TSH-leffoissa) ollut tyyppi, joka näyttää teidän mielestänne aivan vaikkapa Éomerilta tai oletteko nähneet harvinaisen onnistuneen fanart-kuvan Aragornista tai jotain sen suuntaista?

Tämä aihe koskee ehkä enemmän sellaisia, joiden mielikuvat hahmoista poikkeavat siitä, millaiseksi Peter Jackson oli ne kuvannut. Tuleeko joskus mieleen, että jotkut muut näyttelijät olisivat sopineet ulkonäkönsä puolesta paremmin leffojen rooleihin kuin ne, ketkä PJ & kumppanit valitsivat? Jos näin on, keitä ehdottaisit?

Minä käytin eilisillan todella hyödyllisesti katselemalla musiikkivideoita youtube.comissa ja enkös vaan minä bongannutkin ilmiselvän Faramirin Pink Floydin "Learning to fly" -videolta. Pienellä säätämisellä onnistuin ottamaan miekkosesta pari screencappiä teidän iloksenne:
(EDIT linkit poistettu - Ei tuo ollut Faramiria lähelläkään. :P)

Onhan tuolla liian lyhyet hiukset ja ehkä hieman liian tumma iho, mutta tuo ilme ja kasvojen piirteet tuntuvat vastaavan mielikuvaani Faramirista lähes täydellisesti. 8)

Entäpäs te muut? Vai ovatko leffahahmot liehuletteineen ja risupartoineen syöpyneet teidän mieleenne niin voimakkaasti, ettette oikein muun näköisiksi pysty hahmoja kuvittelemaankaan? Itse yritän ahkerasti päästä eroon Viggo-Arska-mielikuvastani, joten jos joku on jossain nähnyt paremmin kirjaa vastaavan Aragornin, niin laittakaapa ihmeessä kuvaa näkyviin. :)
Viimeksi muokannut Mithrellas, La Marras 03, 2007 9:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Hmmm... ei toi nyt niin Faramir ollut... mun silmissä siis. Mulla kyllä käveli kerran kadulla vastaan ilmiselvä Aragorn. Se oli kamalaa! Pyöräilin, unohduin tuijottamaan sitä miestä, ja ajoin alamäessä suoraan puskaan ja kaaduin! Se oli KAMALAA! Onneksi oli myöhä, eikä kukaan muu, kuin se "Aragorn" nähnyt, kuinka mä naama punaisena kömmin sieltä puskasta pyöräni kanssa...

Tarinan opetus: jos näette jonkun, joka kiinnittää tuolla tavalla huomionne, juoskaa karkuun. Muuten käy vain nolosti...
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Hih, sinulle on sitten käynyt vähän samoin kuin zilahille, joka yhdessä topicissa sanoi nähneensä Faramirin ruokakaupassa. :)

Minä olen nähnyt leffa-Frodon kaksoisolennon sekä Éomerin yliopiston ruokalassa. Täytyy myöntää että syöminen pääsi siinä unohtumaan vähäksi aikaa. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

No jaa... Min olin menossa hakemaan poikaa pois tarhasta ja olin ajaa ojaan kun katsoin vastaan tulevan auton kuskia. Mies, pitkät blondit hiukset ja tummat kulmakarvat... Korvia lukuunottamatta aito Legolas.



:lol:

Edit// Siis miun mielestä Bloom sopi rooliinsa ja tuo miun näkemä heppu oli kuin Orlando Bloom Legolasina...
Viimeksi muokannut Silidir, Su Syys 10, 2006 12:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Olit ajaa ojaan? Meikä AJOI ojaan... tai siis puskaan... Miksi mulle ei ole tullut ikinä vastaan ketään Legolasin näköistä... *nyyh* Mun luokalla on muuten tyttö, joka on kuin nuorempi versio Arwenista. Tai Lumikista. Tummahiuksinen, vaaleaihoinen, kaunis ja lempeä. *riutuu alemmuuskompleksin kourissa*
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Rinnakkaisluokalla on partaa vaille leffa-Arska. Aivan samasta puusta veistetyt, samanlaiset silmät, hiukset samanmittaiset & hieman rasvaiset jne. Odotan sitä päivää, että tällä pojalla alkaa kasvaa parta ja hän ostaa miekan...eikä. Hän teki jo miekan, teknisessä työssä. Ilmiselvä Aragorn.

Ja asiaan liittymätöntä: tästä ikkunasta katselen järveä nimeltä Pitkäjärvi. Kaikki tietävät, että Thö Kirjassa on Pitkäjärvi. Ei, en ole Keski-Maassa viikonloppulomalla, ihan kotona möllötän.
Kuva
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Eh...*virn*

Tuossa vanhassa koulussa oli yksi poika jota alun perin luulin Legolasiksi. Hän sai meiltä (meidän kaveriporukalta) nimen Legolas. Tyyppi oli pitkä, hoikka, pitkät blondit hiukset. Ei hän kasvoiltaan ollut niin haltiamainen, mutta takaa kyllä. (Juu, ei edelleenkään mitään kaksimielistä...)
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Jee! Joku toinenkin on siis ajautunut oikeasti NOLOON tilanteeseen mielikuvituksensa takia... Mutta olisit, Zilah, iloinen: se mun Aragorn ei kyllä tullut nostamaan mua sieltä puskasta...
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Yhdellä mun kaverilla oli leirillä ihan Legolaksen näköinen valmentaja. Tai pikemminkin Orlandon. Tjaah.
Kuinka myurä sai housut?
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Eilen käydessäni apteekissa pyöräili vastaan n. 13-15 vuotias nuorempi painos Orlandosta. Samat ruskeat silmät ja tummat kiharat ja muutenkin aivan Orlin näköinen. Todella suloinen. Mutta aivan liian nuori minulle.

Halukkaita otttamaan?^^
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Haaska
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 2:37 pm
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Haaska »

Luulin nähneeni tuossa eräänä päivänä Aragornin liikennevaloissa. No, ei se sitten ollut tarkemmin katsottuna kovinkaan samaa näköä edes.
"Wtf, who makes this ugly pink happy stuff?"
El Chupacabra
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 09, 2006 10:32 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja El Chupacabra »

Hmm...Joitakin kuukausia sitten näin telkkarissa tytön joka näytti ihan leffan Haldirilta :shock: Ja se oli vielä tosi nuori, varmaan jotain 11-14 vuotias! Vähän meni monttu auki ja leipä väärään kurkkuun kun näin sen! :lol: En ole varma siitä missä ohjelmassa se oli...se oli joku australialainen sarja.
Turpani voin tukkia mutta hiljaa en ole...
Meriadoc
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Meriadoc »

Joo :D Meillä asuu tässä lähellä jossakin yksi ihan Legolaksen näköinen mies, kesällä käveli ilman paitaa monta kertaa tuosta ohitse. Oikeastaan lähempänä mielikuviani kirja-Legolaksesta mutta ei kovin kaukana Orli-versiostakaan :D

Kesällä kävelin keskustassa niin vastaan tuli pitkä, vanha mies jolla oli pitkä valkoinen parta ja harmahtavat pitkät hiukset. Ilmiselvä Gandalf. Tuli vilkaistua pari kertaa että "Hetkinen?" :D
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Eilen odottelin bussia koulun pihassa ja ilmiselvä Saruman ajoi siitä ohi. Olin hieman o_O. Tosin se auto meni aika nopeasti, mutta valkoinen parta, vaalean harmaat hiukset ja valkeat vaatteet vielä.
Kuva
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Olin juuri tulossa kaupasta, kun mua tuli kadulla vastaan joku, joka oli niin Faramir, kuin vain mahdollista. Minun mielukuvieni Faramir siis, ei leffan Faramirin näköinen juuri ollenkaan. Kauniit, vahvat ja hienoluiset kasvot, solakka vartalo ja vyötärölle asti yltävät tummanruskeat, miltei mustat ja loivasti kihartuvat hiukset. Lisäksi se oli vielä pukeutunut pitkään, melko viittamaiseen maastonväriseen takkiin. Miltei käännyin kannoillani, kun se kulki ohi... :roll: Joku ranskalaisrouva kyllä tuijotti mua melko paheksuvan näköisenä, kun pysähdyin katselemaan sitä miestä silleen sopivan välimatkan päästä. Eikö lienee olleet pitkät hiukset hänen mieleensä? :wink:
Vastaa Viestiin