Min kiduttaa Doll Makereita

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Min kiduttaa Doll Makereita

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Juuh, eli siis nämä eivät ole piirrettyjä mutta itsetehtyjä, kyllä ^^'
Saa valittaa jos on väärä paikka :wink: En pure, (kait).

Noo, tässä nämä nuket, kategorioittain:

Goottinuket:

KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva

Divanuket:

KuvaKuvaKuvaKuva

Candynuket:

KuvaKuvaKuvaKuva
Kuva

Ja viimeisenä minun ja minun kaverieni sarjakuvaan perustuvat nuket:

KuvaKuvaKuva

__
Taadaah. KOmmenttia. :wink: :wink: Nuo viimeiset kolme nukkea ovat sitten kaikki miehiä, älkää ihmetelkö :wink:
Viimeksi muokannut Sisu, Pe Helmi 02, 2007 6:21 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Snööppi
Örkki
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 26, 2006 5:33 pm
Paikkakunta: Maan pienin rakonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Snööppi »

*availee ääntään* Kröhööh..:

Kas vain! Yokokin on päässyt kuvaan... :mrgreen:

Aivan ihania. Lisää lisää lisää. :wink:

*Snööppi poistuu lavalta*
Kaboom. :roll:
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Ja nyt pääsettiin minut puhumaan:

Pixiel- ellen muuta sanosii?

Kuvat ovat heenoja. Mie teen itte samanlaisia^^ *Kumartaa*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
wicked.

Viesti Kirjoittaja wicked. »

Tuo kolmanneksi viimeinen, silinteripäinen lapsi, saanko syödä sen? *-*
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

*WaZZauup*

Kiitus kommenteista, Snööppi, Devil in Heaven, Legoliina ja wicked.!
On ilo saada palautetta :D

Ensin Snööppi; Juujuujuu, olet jo nähnytkin ne uudemmat jotka laitan kun jaksan :D

Sitten Devil in Heaven; Pixiel? :? MIkäs se on? Mutta Jee, sitten tierätkin että se on kivaa puuhaa :D:D

Leegoliina; Näitä tehdään Doll Makereilla, löytyy Googlesta hakusanalla Doll Maker ainakin sata. Va Wathaaah? :shock: Se-se-se epämääräinen akkelinukkeli siun lemppari? *piiloutuu nolona* Jaminäkunvihasinsitänukkea...

Ja wicked.; Eieiei, elä syö Ukeota! Marma ei tykkää :lol:

Mutta. Kiitus vielä kommentaattoreille, lisää tulee *pian*.

*katoaa*
Viimeksi muokannut Sisu, Ma Loka 02, 2006 3:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Tässä nämä sitten ovat. Kaikki samaa kategoriaa, jolla ei ole nimeä. Kauhistukaa. :wink:

KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva


____
D44h. Tässä olivat ne uudet. KOmmentoikaas :wink: :wink:
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Snööppi
Örkki
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 26, 2006 5:33 pm
Paikkakunta: Maan pienin rakonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Snööppi »

Kiitos kiitos kiitos näistä.. :twisted: Tosi kauniita. Varsinkin hevimerkkiä näyttävä ja omenatyttö. *palvoo niitä* 8) :mrgreen: Koska tulee vielä lisäää? *pakkomielle*


* Pöppödöö * ö.ö
Kaboom. :roll:
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Ui. Minua viehättivät nuo candynuket - niin raikkaan ja nätin näköisiä että... Ihania värejä, hiukset olivat kovin kivoja. Emn yleensä oikein.. noh, en oikein arvosta mangatyylistä piirtämistä, mutta nyt ihastuin näihin kovasti. Millä ihmeen ohjelmalla teet näitä?
Muut nuket eivät oikein iskeneet, mutta luulen että on monia muita jotka pitivät niistä.

Saako sille antaa haasteen? Toivoisin että tekisit tuolla candynukketyylillä rohanilaisen nuoren tyttösen. Toinen haaste olisi Arwen. Saavat olla liikkeessäkin - mm. sen punapukuisen, vaaleahiuksisen nuken kävelytyyli oli jännä. Hih.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Candynuket iski minuun parhaiten. Eritoten se verkkosukkahousuinen ja punapukuinen tyttönen... :twisted: Just love it!

Muista en niin välittäny, tämä ei ole min lempparisuuntaus. :roll:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Buhaanh, minutkin laskettiin koneelle!

Kiituskiituskiitus, Snööppi, Elenya ja Silîdir! Ette ikinä arvaa kuinka megasuper paljon ne piristävät kipeää pikkuoliota!

Snööpi; Taas on ainakin kolme nukkea väsätty, tulevat tännekin *pian*.

Elenya; Teen näitä nukkeja nykyään eLouai's Candybar Doll Maker 3:lla, ilmaiseksi Internetissä ^^' Nuo candynuket on taas tehty DolZ Heaven:illa. Ja katson, miten nopeasti saan haatseen toisen puolen toteutettua, nimittäin sen "candynukketyylillä rohanilaisen nuoren tyttösen", en katsos tiedä miltä ne näyttävät, enkä tiedä, löytyyköö Heavenista oikeanlaisia vaatteita. . . :? Siis, kyllä minä sen rohanilaisen voin tehdä, en vain välttämättä juuri pyyntösi mukaan Candylla... Olen siitä hyvin pahoillani. :(
EDIT: // Hupsissssssta, Elenya, huomasin juuri äsken, että ne eLouai's Candybar Doll Maker 3:lla tehdyt nuket ovatkin Candyja, saankin toteutettua senkun puoliskon Candylla ^^'

Silîdir; MItä, sinuakin vaivaa Candydoll- kuume! :shock: Mutta. . . Hyvä että edes niistä tykkäsit ^^'

Kiitos vielä kerran, min poistuu.

*poistuu*
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Tässä näitä taas, kipeänä olen ahkera 8) Kiitos kaikki ne ihanat mönkijäiset jotka ovat vaivautuneet kommentoimaan :) Njaah. Tässä näitä taas kuitenkin on. Kärsikää.

PS. Nuket ovat harvinaisen rumia, syystä että en nähnyt eilen Mustan Helmen Kirousta ja harmitus vaikuttaa työtulokseeni. Kommentoikaa silti.

KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuvaKuva
Kuva

Ja Elenyan haasteet:
ARWEN:
Kuva

ROHANILAINEN NUORI TYTTÖNEN:
Kuva
____
Kuolkaa. Tai älkää sittenkään, kommentoikaa ainakin ensin :wink:
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Hienojahan nuo tietenkin ovat. Mutta:

Dolmakerin ja Pixielin ero:
DollMaker on Valmiiksi tehtyjä nuken osai, joista sommitellaan itse asu 'nukelle' Eikös.

PixielDollz taas on nukke joka tehdään ITSE. Dollmakerillahan voivat kaiki tehdä hienoja juttuja, mutta entäpä ,kun itse rupeaa oikeasti tekemään tietokoneella kaikki vaatteet, j.n.e. Understand?

Sinä teet nukkesi DollMakerilla, minä teen ne itse Pixieleinä. Siinä meidän ero^^ DollMakerhan on jo joku muu tehnyt ne osat valmiiksi.Minä teen kaiken itse. ^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Devil in Heaven, okei^^' Kiitos tiedosta. Tiesin kyllä, että nui osat on jonkun muun tekemiä, muttajaa. MInulla ei ole sellaista Pixieliä, tekisin kyllä muuten itse ^^*
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Iih. Kivaa. ^^

Hirmu kivoja kaikki uudet - ihanat värit. Ja ihania nuo Arwen ja rohanilaismimmi. Vaatteissa ihanat laskokset ja kaikki ^^ Kiitän.

(Rakentava jossain korvessa.)
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Kiituuus, Avantquelosten ja Elenya!

Avantquelosten; Kiiva, että pidit siitä ^^' MInustakin se oli aika hauska kokonaisuus ^^'

Elenya; Eipä mitään, hyvä että pidät ^^' Oli kauhean vaikeaa löytää oikeanlaisia vaatteuita niille ;/

Kiitus kaunis. ^^'

*poistuu*
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Vastaa Viestiin