Narbelethin räpellyksiä (TSH-aiheisia, yms.) Päivitetty!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Narbelethin räpellyksiä (TSH-aiheisia, yms.) Päivitetty!

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Tässäpä olisi Narbelethin käsialaa:

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... ranger.jpg

Captain Faramir.

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... agorn1.jpg

Aragorn.

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... n_thry.jpg

Tälläinen romanttinen töhry. :D

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... agorn2.jpg

Aragorn.

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... rs_man.jpg

Gondor's man. ^^

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... agon-1.jpg

Little Dragon.

http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... Dragon.jpg

Toinen Little Dragon.

Kaikissa on virheitä(toki). Mutta tyytyväisin olen Faramiriin, se on kokonaisuutena parhaiten onnistunut. :wink: Sitten pidän Aragorneistani, jotka olen piirtänyt mallista.
Romanttinen töhry on nopea sutaisu. Ja hiomaton, kuten myös Gondor's man. :oops: Pikkuiset lohikäärmeet ovat mielestäni kauhean suloisia, mutta näyttävät kuulemma muumeilta. :lol: :lol: 8)
Risuja ja ruusuja kiitos. Olisi mukava saada rakentavaa palautetta. :wink:

P.s Eilisten vikojen vuoksi kirjauduin uudestaan, anteeksi että viestini on lähetetty monta kertaa. Tässä kuitenkin. :oops:

KUVANLAATU PASKA. :( Johtuen, että emme omista skanneria. :(
Viimeksi muokannut Narbeleth, Ma Loka 30, 2006 9:03 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Itse kerjäsit Darling!

Kaikenkaikkiaa noista puuttu se syvyys. Ovat tönkköjä ja osassa mittasuhteet päin prinkkalaa. Vaatteista puuttuvat varjostukset (ei ne mitään tasavärisii oo!).

Paljon on kehittämisen varaa, mutta eihän sitä kehity kuin piirtämällä ja piirtämällä ja kuuntelemalla missä mättää.

Tuossa romanttisessa töhryssä on hiton hyvä idea, mutta toteutus jää puolitiehen. Eli tarkempaa työtä. Hevonen oli aika... Ewww. kannattaisi perehtyä anatomiaan.

Aragornit ovat näköisempia kuin mitä minä ikinä varmaan saisin aikaiseksi. Mutta niissä kaikissa puuttuu jotain. Minen käy läpi yksitellen etten murra maailmaasi (olen pilkunviilareista se pahin...paitsi omissa töissäni).

Min pidin eniten noista lohareista. Ne oli söpöi ja niissä oli sitä jotain.

:wink:

Laita vaan lisää.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

Hyviä ne ovat idealtaan, mutta kuten sanottua, toteutus tökkii toisinaan hyvinkin pahasti.

Minäkin kaipaan samaa syvyyttä, perspektiiviä, varjoja ja laskoksia. *virn* Ne ovat vaikeita, minä tiedän sen. Anatomia on kuitenkin loppujen lopuksi mielenkiintoista, siihen kannattaa perehtyä. Kun ymmärtää anatomiaa tulee paljon parempia piirroksia.

Laskoksia rakastetaan, joten niitä pitää myös piirtää x)

Minä voin kertoa sinulle, Siliä ei kannata kovin usein päästää nillittämään, se on lajin mestari. Testattu on - tosin minä pyydän häntä aina nillittämään töistäni. Se on opettavaista, mutta rasittavaa.

Dara kiittää kovasti.

~Dara
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Shadow
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 12, 2006 4:23 pm
Paikkakunta: Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Shadow »

Juu, anatomia on hieman hakusessa sinulla, samoin kuvien toteutus. Mielikuvituksessasi sen siaan ei ole mitään vikaa, romanttisessa kuvassa oli todellakin hieno idea! Onnittelut siitä!

Kunhan vain jatkat piirtämistä, muistat laskokset ja opit värittämään, sinusta tulee vielä hiton hyvä piirtäjä.

Kiitos.
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Kiitos palautteesta!
Odotinkin sitä kovasti. :D
Nimittäin olen ihaillut täällä toisten töitä ja löydän kauheasti omistani virheitä itsekin. :roll:
Tiedän, että esim. Faramirista puuttuu varjot, piirsin sen ensin lyijykynätyönä ja silloin siinä kyllä oli varjot, mutta värittäessä ne sitten unohtui.
Pääsinpäs nyt selityksen makuun. :lol:
Myönnetään hevonen on TÖNKKÖ, ja niitä en osaakaan piirtää. :lol: Eli siinä olis kauheasti harjoittelemista.
Joo lohikäärmeet ovat suloisia ja pieniä, kauheen hellyttävän näköisiä muutenkin. Pidän niistä. :lol:
Vaatteiden varjostusta kyllä pitää tosissaan hioa, sitä en itse muistanutkaan. ^^
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Ehkä hieman kankeita, mutta itsensä näköisiä ainakin 8) Sanohan, oliko tuo "Romanttisen töhryn" idea napattu yhdestä Asterixista? Tuli mieleen joku niistä tarinoista, mutta en saa nimeä mieleen... Joo, piirrä lisää tuollaisia "Romanttisia töhryjä" sillä tunnelman saavutit todella hyvin!
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Ihan kivan näköistä. Minä tykkäsin Faramirista ja lohikäärmeistä eniten.
juups, tuo romanttinen töhry tosiaan näyttää Asteirix ja syvä kuilu -albumilta. :P Eikä siinä sinänsä mitään pahaa, mutta joitain varjoja olisit voinut syventää enemmän. Nyt se on tosi kaksiulotteinen. Ja mikäs parempi tapa oppia kuin kopiointi. :)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Kyllä vain. :wink: Kuva romanttinen töhry on sieltä, mietinkin että milloinka se huomataan. :D
Olen huomannut että parhaiten oppii mallista piirtämällä ja siitä kehittymällä. :P
Tässäpä yksi uusi, vuuhuu, tiedän se on tönkkö. Mutta haluan harjoitella Keski-Maan sotilaiden varusteiden piirtämistä. :wink:
http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... sia004.jpg

Palautetta taas. :D :roll:
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Uuu, hieno kuvakulma! Se oli ehkä turhan.... matala? Vai millä ne kuvaa piirrosta jossa ei ole syvyyttä tunnelmassa? Oo
Pointsit portaista, minä en ole oppinut piirtämään niitä oikein. Ja sedän kypärästä. Seinissä olisi hieman parantamisen varaa, ne näyttää vähän sortuvilta.
Ja tunnelma olisi tuossa hieno jos kyva olisi hieman tummempi ja huolellisemmin piirretty.
Mutta hieno se on, parempi kuin nuo muut.
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Kiitoksia. ^^
Toivotaan, että kehityn tässä matkan varrella, kun jaksan piirrellä(okei, kun ehdin. Koulu vie liikaa aikaa. :( )
Joo, seinät ovat vinot.
Panostin enemmän varjostukseen ja vaatteiden varjoihin. Toivotaan että parani. :)
Joo se on ehkä vähän liian matala. :DDD En tiedä, tuo on lähinnä harjoitustyö varusteiden piirrossa, mutta kuitenkin.
KIITOS JA KUMARRUS KOMMENTISTA! :wink:
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Mies on kovin lyhyenläntä minun silmiini. Tai siis vartalo ja jalat on lyhyet yläosaan verrattuna. Mä kyllä pidän sen asusta tosi paljon. Eniten tykkään tässä kuvassa tuosta huoneesta tai käytävästä tai mikä se on. Portaat ja seinät on hienot ja nuo kaksi tyyppiä taustalla on jotenkin hauskoja. :)
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Tässäpä taas. :wink:

Huomatkaa, että tämä haltianeito on aika nopea sutaisu. :D Olisinko puolessa tunnissa vetäissyt... Halusin hieman nykyaikaistaa sitä kampauksen tyylillä. Koru on tuttua Evenstaria. :wink:

Tässäpä:
http://i100.photobucket.com/albums/m11/ ... th-/30.jpg

KOMMENTTIA :roll: :wink:


Joo ukossa on pieniä teknisiä ongelmia, huomasin itsekin ukon lyhyyden. Mutta tuota oli hauska tehä, ja ne portailla istuvat tikku-ukkelit saa minut aina hymyilemään. :) KIITOS KOMMENTEISTA!
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Liian iso korva ja väärässä paikassa...

Koko tuon nenän alapuolinen alue on kohtuuttoman iso ja huulet ihan hirmuiset silikooni versiot!


*virn*

Nopea tekele on, se näkyy jäljessä.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Puolustetaan. :D
Tein tarkoituksella noin ison korvan. Halusin tehdä ElfQuest tyyliin, eli yhtä isot korvat.
Huulia tosiaankin pitää harjoitella, ne on karmeet. :oops:

Hetkinen, huulien alapuolista aluetta en itse kyllä huomannutkaan. :lol:
Joo, korjailun puolelle menee. :D

Kiitos kommentista. :wink:
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Työnnänpä lusikkani tähänkin soppaan... Sen verran, että annan neuvon, jota kukaan ei ikinä tajua... ^^' Huulia ei tarvitse rajata. Joskus, kun piirtää kasvoja esim. edestä päin, voi tunnelmasta riippuen piirtää suun vain yhdellä viivalla, jota sitten hieman varjostaa. Viivaakaan ei tarviste piirtää. Kolme pistettä kuvaamaan suupieliä ja suun keskikohtaa riittää korostamaan ilmettä. Jos nämä pisteet osaa piirtää oikein (hei, miksi mun päähän pälkäti äkkiä se "yhdysanahirviöiden" "g-pistehitasaus"?), ei muuta suuta edes tarvita... Kun katsot vaikkapa peilistä niin näet, että nämä kohdat ovat suussa ne selkeimmät ja tummimmat kohdat, joista siten ilmekin syntyy. Älkää mulkoilko mua! Tän on mulle kertonut ammatillaan elävä taitelija, en mä tätä ole keksinyt, vaan pelkästään havainnut toimivaksi.
Tietääkö Paholainen olevansa paholainen?
Vastaa Viestiin