Kirjan kansi

Keskustelua Tolkienin teoksista.

Valvoja: Andune

Mitä mieltä olet suomalaisen Tarun kirjan kannesta?

Hieno!
65
39%
OK..
73
44%
Huono.
17
10%
Ruma ja erittäin huono
4
2%
En tiedä
8
5%
 
Ääniä yhteensä: 167

Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Se musta ratsastaja kansi on paljon parempi kuin vapaudenpatsaskansi... :D
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Mirell
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: To Syys 15, 2005 8:28 pm

Viesti Kirjoittaja Mirell »

Meillä on kaapuhemmokansi ja on ollut joku 15 vuotta. Ihan kiva, muttei mikään uskomattoman upea, että salpaisi hengen.
Olen, mikset siis ajattele minua?
Katherien
Örkki
Viestit: 10
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Hobittila

Viesti Kirjoittaja Katherien »

Mulla on kanssa se kansi, jossa on Saurun kaapuineen ja sormuksineen. :D Mä vastasin, että OK, sillä musta se on ihan kiva, mutta voisi olla parempikin ( siis mulle sillä kannella ei ole oikeasti mitään merkitystä, mutta kerta tässä topicissa tästä puhutaan.. ). Näin kirjakaupassa ( ja kirjastossa ) sen pokkarin kannen, jossa on se musta ratsastaja. Se on kyllä hieno mun mielestä. Jotenkin tykkään paljon. Mutta toisaalta tämä kaapuhemmokansi kuvaa tarinaa paljon paremmin, sillä kaikkihan pyörii Sauronin Sormuksen ympärillä, eikä mustan ratsastajan. Mutta siis, en lue kansia, vaan Tarua.

Ja koittakaa ottaa sitten selvää tästä mun sössönsössöstä.
" Remember what Bilbo used to say:
It's a dangerous business, Frodo,
going out your door.
You step onto the road,
and if you don't keep your feet,
there's no knowing
where you might be swept off to...
"
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Mun mielestä se Sauron- kansi on hieno. Joten vastasin Hieno!... :>
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
AiChy
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: La Heinä 29, 2006 11:29 am

Viesti Kirjoittaja AiChy »

hehee.. itse omistan äitini vanhan TSH tai no en omista vielä... mut saan sen sit ku äpästä aika jättää.. siin on sellaset lilat kannet eikä niis oo mitään kuvii :D :D

kuninkaan palukin on joskus 1966... se on viel semmonen et ne kolme ( tai itseasissa 6 joista kaksi on aina yhdessä kirjassa..) kirjaa on erikseen

minusta ihan nätit kannet ei turhan päälle käyvät..
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Vastasin että ok. Onhan se ihan hieno mutta vähän outo :) Ja ei tausta kokonaan ole musta, siinä on niitä ihmepilviä.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
wicked.

Viesti Kirjoittaja wicked. »

Kaapuhemmokantta on tämä tyttö pienestä pitäen ihaillut, hhieno ! :> Äidiltä taisin joskus kysyä että onko se piirtäny sen kun on niin hieno :'D
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Minulla on se kansi, missä on se sormus. Vastasin OK :D
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Laitoin nyt, että "OK..", koska musta se on kuitenkin ihan katseltava, joskin hieman tylsähkö... :D

EDIT// Ja itse luen kirjoja, joissa on Sormuksen kuva ja jotain riimukirjaimia ala- ja yläreunoissa. :lol: Kirjastosta, kun lainailen...
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

No meillä on se kirja,missä on Sauron kannessa. Pienenä luulin sitä Vapauden patsaaksi,eh :roll: Ihan ok se on,ei ehkä niin TSH-mainen,mutta kelpaa kyllä.
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

Se on oikein hieno missä itse herra Sauron komeilee... Mutta oikeasti, jos joku on nähnyt Matti Louhen kuvittamat kirjat, voi sanoa että siinä on kyllä suoranainen raiskaus! :'D Ne on ihan hirveitä, ne on piirretty huonosti ja ukkelit jotka komeilevat kannessa ovat todella arvailujen varassa!
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Minun kirjani on 17 vuotta vanha eheh, joten siinä on niitä riimuja. Isälleni annettiin joskus. Sitä outoa kirjoitusta. Mustalla ja sellanen viininpunainen pohja. En oikein voi äänestää kun on eri kirjoja. Mutta kaipa kirjastosta löytyy se uudempi painos.
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Äänestin että ok, luen kirjaa, jossa on vain sormuksen kuva.
Ei siinä ole mitään erikoista, mutta ei se ole rumakaan.
Pippin: What about second breakfast?!
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Äänestin OK:ta, kansia on niin monia... Toven kuvittamista en tykkää ollenkaan, ne ovat liian muumimaisia. Ja jotkut Louhen kuvittamat ovat outoja, varsinkin Silmarillionin kansi, (josta en kylläkään ole varma että onko se Louhen) jossa on Manwë. Pelkkäsormus-kirjat ovat yksinkertaiset, niissä ei ole kuvia, joten en osaa sanoa mitään. Ne ovat yksinkertaiset. Minä ainakin pidän pinkkipuku-Sauronista (se taisi olla Louhen). Ensin se oli hieman outo, mutta olen tottunut siihen. Kirjojen kansilla ei kuitenkaan ole minulle mitään merkitystä, kirja voi olla hyvä, vaikka kansi olisikin ruma ^^
Dúlin
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 6:17 pm
Paikkakunta: Pohjois-Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Dúlin »

Laitoin että Hieno!, koska nykyään ne uusimmat, kolmeen osaan jaetut kirjat ja niiden kannet on todella upeita. Pidän niistä erisävyisistä roiskeista ja tahroista, ja se Sormus on hieno katseenkääntäjä. Vanhat kannet on hieman tylsähköjä~.
Findesselya vanya, Legolas.
Why so serious?
Vastaa Viestiin