Kenellä on hienoimmat puvut/asusteet/vaatteet?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Kenellä näistä neidoista on parhaat/ihanimmat/haluttavimmat puvut?

Äänestys päättyi Su Maalis 19, 2006 8:27 am

Arwen
11
79%
Galadriel
1
7%
Éowyn
2
14%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
haltiaromanssi
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 2:09 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haltiaromanssi »

Éowynin pukuja itse mieluiten käyttäisin, vaikka kyllä Arwenilla ja Galadrielillakin oli kauniit puvut. Galadrielin vaatteitahan ei elokuvien aikana juuri päästy ihailemaan, mutta sitten Arwenilla oli eräs taivaallisen kaunis tumma puku, rakastuin siihen. Ja se verenpunainen/tummanpunainen oli myöskin hieno.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

En muista kumpaa äänestin (Éowyn vai Arwen), mutta kaikkien heidän pukunsa voisin ilomielin ottaa. Avv... :)

//Taidan tietää, Éowyn :D. Ah, ne arkisen kauniit puvut.<3
Viimeksi muokannut Lille, Ma Marras 06, 2006 4:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Zarya
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 8:48 pm

Viesti Kirjoittaja Zarya »

Minä olen näköjään äänestänyt tähän, mutten kuollaksenikaan muista mitä olen äänestänyt. Mutta sanoisin ihan että Arwenilla ovat hienoimmat puvut ja korut.

Éowynillakin on ihan mukavia vaatteita, mutta Arwenin ovat hienompia :)Galadrielilla on myös hienoja pukuja, mutta ne ovat liian...liehuvia minun makuuni. Ja ne ovat sitäpaitsi aina valkoisia, vai pettääkö muistini?
Never trust a smiling demon.
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

Mä tykkään eniten Arwenin puvuista; ne on niin ihania ja haluttavia ja haltijamaisia ja.. *pyörtyy* ahh, ne on ihania ja ne värit kans. Musta Eowynin vaatteet on niin arkisia ja värejä niissä ei ole liiemmin käytetty. Netissähän myydään LotR pukuja, mutta hinnat ovat taivaissa+postituskulut Atlantin toiselle puolelle = miljoonia. :shock: voisihan sitä jossain liikkeessä tosin teettää puvun ja antaa malliksi pari kuvaa Arwenin puvuista.. ei hassumpi idea vaikka itse sanonkin! :D
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Olenko minä ainoa joka ei voi sietää niitä Arwenin kolttuja? Ensinnäkin leikkaus niissä ei toimi. Oli sitten tarkoitus näyttää haltiamaisilta eli ei, sellaista arvokkuutta niissä ei minusta ole. Lisäksi häiritsee se, että niissä puvuissa suunnilleen näkyy nännit.

Minusta Éowynillä oli kaikkeista kauneimmat puvut. Oikein leikattu, laskeutuivat kauniisti. Pidin erityisesti siitä tummasta puvusta.
Hahmopyöveli
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Henkilökohtaisesti pidän eniten Arwenin puvuista. Ne ovat kauniita, tosin kaula-aukot ovat ehkä hieman liian avonaisia minun makuuni. Mutta Arwenin puvut ovat aistikkaita ja kauniita. Varsinkin ne hihat ovat ihania vaikka ovatkin epäkäytännöllisiä. Éowynin puvut ovat myös kauniita, ne ovat arkisempia mutta silti hienoja. Myös Galadrielin puvut ovat ihania. Kaikki puvut ovat ihania! :) Joo, pitäisi ehkä nukkua enemmän...
Viimeksi muokannut Andune, Su Maalis 11, 2007 12:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

njaa, kahessa tornissa kun aragorn ja arwen tapaa siinä unessa tai mikäonkaan, niin se lila puku on hieman läpinäkyvä.. mutta ne on silti hienoja..! arvottomia? hmm. ehkä sun mielestä :)
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
savukka
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Marras 08, 2005 6:13 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja savukka »

Musta ehdottomasti kaikilla haltioilla on kauneimmat vaatteet, ne on sellasia hienoja ja ihanan liehuvia :D Èowyn on kans kaunis kaikissa puvuissaan, ne on sellasia hieman kuninkaallisia, kuitenkin yksinkertasia ja liehuvia.
Mutta kaikilla on kyllä jollain tapaa hienot ja varsinkin sopivat vaatteet,m hobittien vaatteet on ihan hobittien vaatteiden näkösiä, just sellasia kun kuvittelinkin, ja niin eespäin :D
Avatar
Leeloo
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: La Syys 09, 2006 8:05 pm
Paikkakunta: Rohan

Viesti Kirjoittaja Leeloo »

Haltioilla on hienot vaatteet, mutta ne ovat kaikki jotenkin samanlaisia. Siispä pidän eniten Éowynin vaatetuksesta, koska se on monipuolisempi ja mielenkiintoisempi kuin Arwenin tai Galadrielin. Arkisuus on jotenkin käytännöllisempää, vaikka olisikin pitkät mekot ym.

Haltioiden vaatteet noudattavat aina sitä samaa kaavaa, pitkälinjaisuus, ylileveät hihat, suuret kaula-aukot (vai mitä ne on... decolté?)... onhan Éowynilläkin sellaisia asuja, mutta myös muita erilaisia.

Tosin en kyllä muista, ketä olen tähän äänestänyt... o__o
But I wanted to ride the pony!

Meron >> Leeloo
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Min ihastuin myös Arwenin hamosiin... :) *wirn* Syynä kaiketi se, että pukujen värit ja yksityiskohdat ovat niin ihania, pirteitä ja 'raikkaita'! ;) Minestä Iltatähdelle sopii punainen väri aivan mahdottoman hyvin! :D

Éowynin asut ovat mielestäni melko mauttomia jokunen, mutta tottahan sieltä löytyy ihanuuksiakin! :) Esim. se vihreä, puhvihihainen mekko, jota hän pitää leffoissa melko paljon, on kaunis vaikkakaan ei niin erikoinen. :)

Galadrielin puvuista en osaa sanoa oikein mitään. Tottahan ne ovat kauniita, mutta jotenkin samanlaisia kaikki... Valkoista valkoisen perään... Luulisi, että kun hallitsee Lothlórienin metsiä ja saloja niin valkoinen ei tulisi mieleenkään! :roll: :D Ainakaan sateisina aikoina, kun maa muuttuu kuravelliksi...
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Mä rakastan sitä Éowynin valkoista pukua! Mä haluaisin sen itselleni eli siksi vastasin,että Éowynin.

Arwenillakin on joitakin hienoja pukuja,mm. se vihreä puku RotKissa ja FotRissa Pako Kahlaamolle-kohdan puku,mutta ehkä niissä puvuissa on kuitenkin liian suuret kaula-aukot mun makuun.
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Éowyn omistaa hienoimmat hamoset, heti kun näin sen Éowynin valkoisen puvun oli pakko omella itselle myös. Arwenin mekot ovat kyllä myös todella hienoja, etenkin se verenpunainen ja veelean vihreä. Toisaalta myös ne Galadrielin puvut ovat niin hienoja. Pidän kaikkien mekoista niin kauheasti.
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Arwenin mekot ovat todella kauniita. Niissä on upeimmat värit, muodot ja hihat. Arwenin pukuja nähdään myös eniten elokuvassa. Pidän myös Galadrielin puvuista, ne ovat jotenkin oudolla tavalla mystisiä ja kauniita ^^
Surkusiipi
Örkki
Viestit: 129
Liittynyt: Ke Touko 24, 2006 3:39 pm
Paikkakunta: Loskaoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Surkusiipi »

Minustakin Arwenilla oli kauneimmat puvut. Ei tosin muidenkaan mekoissa mitään vikaa ollut... Varsinkaan Galadrielin valkoisessa mekossa *kuolausta* Tykkää kaiken maailman prinsessamekoista (vaikkei omistakkaan yhtään).
mörönsyötti
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 2:57 pm

Viesti Kirjoittaja mörönsyötti »

Thrior kirjoitti:Henkkohtaisesti minä tykkään kaikkeista eniten Nazgûlien kaavuista :mrgreen:.
Ne onkin tosi nams. :P
Vastaa Viestiin