Frodo ja kumppanit eväsretkellä (G, Humor)

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Frodo ja kumppanit eväsretkellä (G, Humor)

Viesti Kirjoittaja Piper »

Tämä on ensimmäinen ikinä kirjoittamani juttu tänne, joten on oletettavaa, että se ei välttämättä ole mikään maailman paras, mutta olisin silti iloinen, jos lukisit tämän alusta loppuun. Arvosteluja saa antaa, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia.

Tämä käsittelee Frodon, Merrin, Pippinin, Samin, Gimlin, Legolasin, Gandalfin ja (osittain) Aragornin eväsretkeä. Ikärajaa ei ole. Genre on huumori.

Päätin, että Frodo oli kutsunut ystävänsä heille yökylään (: D) kuukaudeksi, siitä siis johtuu, että Aragorn, Legolas ynnä muut tyypit ovat heillä. (Huono idea mutta muuta en keksinyt).
Alkaa. <:
-------------


Oli kaunis päivä Konnussa. Linnut lauloivat ja perhoset lentelivät ympäriinsä. Frodo katseli ulos auringonpaisteeseen. Yhtäkkiä hän kuuli äänen takanaan ja kääntyi. Hän näki kammottavan näyn: Gimli pyyhe lantiollaan. Hänen hiuksensa olivat märät ja hän tuoksui (haisi) mäntysaippuan ja kananmunan risteytykseltä.
Frodo kääntyi äkkiä takaisin tuijottelemaan ikkunasta.
"Varsin kaunis päivä tänään", Gimli totesi karjuen.
"Juu..kyllä..kieltämättä..", Frodo soperteli. Hän oli vieläkin järkyttynyt näystä: kukaan ei haluaisi nähdä Gimlin lihav..lihaksikasta (köhköh) ylävartaloa paljaana. Frodo kiitti luojaa siitä, että Gimli oli tajunnut laittaa edes pyyhkeen lantiolleen.

Yht'äkkiä, kuuli Frodo ikkunalaudan alta rapinaa. Hän päätti yllättää vakoilijan.
"HAA!" Frodo huusi ja tarrasi ikkunalaudan alla olevaan punertavaan hiuspehkoon ja repi tästä ylöspäin.

Esiin ilmestyi Samin pää.
"SAM! Mitä teit ikkunalautani alla?" Frodo kysyi samalla, kun repi Samia sisään ikkunalaudasta.

"No tuota, en ainakaan katsonut Gimlin lihav..lihaksikasta (köhköh) vartaloa ja ottanut siitä kuvia ja tehnyt sitä samalla.. " Sam vakuutteli samalla, kun laittoi housunnappejansa kiinni.

"No hyvä, minä jo pelästyin", Frodo huokaisi helpotuksesta: hän oli todella mustasukkainen Samista.
Gimli tuijotti silmät pyöreänä Samia.

"Onko ylävartaloni mielestäsi lihaksikas?" karjui Gimli Samille. Hän oli ihan otettu.

"Ei hän sitä tarkoittanut", Frodo väitti ja laittoi kätensä Samin harteille.

"Kuules!" Gimli karjui ja astui pari askelta Frodoa kohti.
Mutta he eivät ehtineet tehdä enään mitään, kun ulko-ovi avautui ja Aragorn astui sisään.

"Missä olet ollut? Kellohan on vasta yhdeksän aamulla!" Frodo kysyi. Hän tiesi, että Aragorn vastaisi vain, että harjoittelemassa tai jotakin muuta yhtä tylsää, mutta Frodo tiesi myös, ettei tämä ollut totta; viikko sitten hän oli yllättänyt Aragornin kauniilta niityltä tanssahtelemasta kukkia poimien ja Merrin nimeä laulaen. Tosin Aragorn ei ollut huomannut, että Frodo huomasi.

"Harjoittelemasta", Aragorn vastasi.


Lounaalla Pippin innostui kertomaan vauhdikasta juttua siitä, kuinka hän kerran ponilla ratsastaessaan oli tippunut jokeen ja pyörtynyt ja nähnyt unta, kuinka hän oli poni joka kylpi maidossa ja pesi itseänsä saippualla, joka tuoksui (haisi) mäntysaippuan ja kananmunan risteytykseltä. (Tässä kohtaa tarinaa Gimli punastui).
Merri kertoi, että oli nähnyt täsmälleen samankaltaisen unen, paitsi ettei hän ollut muuttunut poniksi vaan kauniiksi ja hoikaksi naiseksi.

Lounaan jälkeen Legolas ehdotti, että he kaikki kahdeksan lähtisivät eväsretkelle eräälle kauniille niitylle, jossa hän oli kerran nähnyt jonkun sekopään tanssahtelemassa kukkia poimien ja Merrin nimeä laulaen.
("Se EN ollut ainakaan minä!" Aragorn vakuutteli.)

(Pippin katsoi merkitsevästi Merriin ja hymyili tälle.)

"Se olisi vallan mainiota!" Gandalf innostui. Lopulta toisetkin suostuivat.


Porukka saapui kauniille niitylle noin kello kolme.

"Kuka otti valko-puna-ruudullisen viltin mukaan?" Legolas kysyi vihko ja kynä kädessään. (vihkon avulla hän varmisti, että kaikki oli mukana).

"Pippin", Frodo sanoi.
"Merripäs", Pippin sanoi.
"Sam sen otti", Merri sanoi.
"Gimlipäs", Sam sanoi.
"Aragorni sen otti, ääliöt!" Gimli karjaisi.
"Aragorn ei sitä ottanut", Gandalf puuttui. "Minä sen otin", Gandalf ilmoitti hymyillen ja laski valko-puna-ruudullisen viltin maahan.

"Hyvä" Legolas sanoi ja rastitsi kohdan "valko-puna-ruudullinen viltti" vihkostaan.
"Entäs kuka otti kakun jossa on kolme kerrosta ja päällä coctailkirsikoita, kermavaahtoa, suklaarouhetta ja mansikoita?" Legolas kysyi. "Leivoin sen itse", hän lisäsi ylpeänä.

"Sen otti Pippin, siitä olen varma", Frodo huudahti.
"No niin..mutta ei sillä nyt enään ole väliä" Pippin sanoi hiljaa.
"Kuinka niin ei ole väliä? Häh?" Gimli karjaisi.
"No kun..Istuin sen päälle.." Pippin sopersi.
Legolaksen leuka loksahti. Hänen silmäkulmaansa nousi tippa, jonka hän kyllä äkkiä pyyhkäisi.
"Muttakunleivoinsenihanitsejaja..kauniillasileilläkäsillänileivoinpohjanjakoristelinjanytseonmennyt.." hän nyyhkytti.

"Mene nyt lohduttamaan häntä!" Pippin kuiskasi Merrille.

Pian Merri oli saanut Legolasin lohduteltua (Gandalfilla oli kiire syömään, joten hän vähän auttoi..) ja tavaranhuuto pystyi jatkumaan. (Pippin häpesi tekoaan).

"Kuka toi vihreät päärynänmakuiset, peiget kahvinmakuiset, mustat lakritsinmakuiset ja pinkit mansikanmakuiset carnevaalikeksit?" Legolas kysyi.

"No minä toin, mutta ei kai niitä pinkkejä tarvittu? Meinaan, kun söin ne tuossa matkalla, ajattelin nääs ettei kukaan niistä tykkää, paitsi siis minä ja Gimli. Mutta Gimlin lihav..lihaksikkaan (köhköh) ylävartalon parasta ajatellen, söin ne kaikki itse" Aragorn sanoi kasvoillaan typerä ilme.

"En kestä!" Legolas parahti. Ensin kakku, ja nyt viellä tämä!"

----------------------------

Jatkoa luvassa, mikäli sitä joku haluaa. Nyt täytyy lähetä jousiammuntakurssille, heippa. <:
Viimeksi muokannut Piper, Su Huhti 22, 2007 2:41 pm. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Frodo ja kumppanit eväsretkellä

Viesti Kirjoittaja Piper »

No, päätinpä kuitenkin jatkaa. <:
--------------------

"Noh noh, äläs nyt. Enhän minä millään pahalla", Aragorn vakuutteli ja taputteli Legolasia harteille.

"Vaikka toisit minulle kimpun punaisia ruusuja, en antaisi sinulle anteeksi!" Legolas huusi kuin petetty morsian ainakin.

"Tosin voithan sinä sitä yrittää, en minä sitä kiellä!" hän lisäsi kiireesti.

"Legolas, ystäväiseni anna anteeksi..kun en oikeasti tarkoittanut pahalla!" Aragorn lepytteli.
"Istuihan Pippinkin kakun päälle", hän muistutti.

"Mutta onhan se silti eri asia, sillä kakku oli hyvä. Ja sitten istuin sen päälle", Pippin sanoi kummastuneena.
(Muut tapittivat kohtausta kuin uusinta taru sormusten herrasta elokuvaa.)

Hiljaisuus.

Hiljaisuus.

Gimli rikkoo hiljaisuuden:
"NO vauhtia nyt! Ei tässä ole koko päivää aikaa! SAATANA!"
Gandalfkin avaa suunsa:
"Siihen asti kun kukaan ei tee mitään pahalla, ei kenenkään ole syytä vihastua..paitsi Pippin, huomasitko muuten, että istuit kakun päälle?" Gandalf kummasteli.

"Joo..istuin kakun päälle", Pippin kuiskasi tuijoitellen kenkiensä kärkiin.

"Tämä kohtaus junnaa paikoillaan, huomasittekos", Frodo kummasteli.

"Joo. Minusta kakun päälle istuminen oli kyllä aika hillitön juttu", Sam sanoi hihittäen hervottomasti.
Pippin punastui.

"Älä välitä", Merri sanoi Pippinille ja kietoi kätensä tämän ympärille. "Kakun päälle istuminen on normaalia", hän vakuutteli.

"No, jatkakaamme tavaranhuutoa", Legolas ehdotti: hän oli saanut jostakin uutta, pirteätä energiaa.

"Kuka toi maukkaat, kultakuoriset kananpalat", Legolas kysyi kuuluvasti.
"Merri?"

"Mitä minusta? Olenko tehnyt jotain pahaa?!" Merri hätääntyi.

"Olet, jos söit maukkaat, kultakuoriset kananpalat..?" Legolas sanoi kysyvästi.

"Jaa no, olen pahoillani..." Merri vastasi häpeänhäpeänhäpeän -äänellä.

"MITÄH?" kaikki kiljahtivat (okei okei, Gimli karjaisi) yhteen ääneen. (Paitsi ei tietysti Pippin; hän ei IKINÄ olisi rakasta Merriään vastaan).

"Noh, kunhan pilailin", Merri sanoi ja virnisti.

"Huh. Ne siis on sinulla?" Legolas sanoi kysyvästi.

"No, ei itse asiassa. Ne putosivat erääseen rotkoon matkanvarrella", Merri selvitti.

"Tuskin kukaan enään menee lankaan", Aragorn kuiskasi Frodolle.

Kaikkien yllätykseksi, ei Legolas pahoittanut mieltään tästä, vaan sanoi:
"No, ei se mitään, rakas ystäväiseni! Niissä olikin paljon rasvaa: rasva EI tee hyvää keholleni."

Kaiken kukkuraksi, hän viellä väläytti sydämensulatushymynsä Merrille. (Pippinin mustasukkainen puoli tuli esiin ja hän rutisti Merrin lähelle itseänsä).

"Seuraavaksi..potatoes?" Legolas kysyi valmiina vetämään ruksin "potatoes" kohtaan.

"MINÄ! MINÄ TOIN POTATOESSIT!" Sam kirkui ja hyppeli ylös ja alas käsi pystyssä viitaten.

"Hyvä. Kerrankin joku menee suunnitelmien mukaisesti!" Legolas iloitsi.
Pippin ja Merri hihittivät.

"Ja lopuksi lempparini: vehreä, raikas salaatti!" Legolas huudahti ja pyyhki katseellaan ihmis(hobittikääpiövelho)joukkoa. Kukaan ei kiljaissut nimeään eikä viitannut eikä kertonut kurjan kohtalon kokeneelle salaatille.

Kaikki vain olivat hiljaa. Vihdoin Pippin avasi suunsa.

"No kun.. se oli Frodolla..ja sitten olin istunut kakun päälle, niin ajattelin hyvittää tekoni edes Frodolle, ja tarjouduin kantamaan salaattia.. mutta sitten siinä kävi niin että.."

"ISTUIT SEN PÄÄLLE?" koko velhoihmishobittikääpiöhaltialauma sanoi kuin yhdestä suusta.

"Niin. Istuin sen päälle", Pippin myönsi.

Aragorn hyppäsi alas jyrkänteeltä.


Loppu.
-------------------

Olkaa hyvät, vaikka ei tarina niinkään ollut.

Olen iloinen kaikesta kritiiksitä, niin hyvästä kuin huonostakin.
Viimeksi muokannut Piper, Pe Joulu 01, 2006 3:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sisu
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 6:45 pm

Viesti Kirjoittaja Sisu »

O.O

*syvä hiljaisuus*

No johan oli... erikoinen.. :shock: Hyvällä tavalla, tietenkin. :D Outo, mutta silti hauska. :lol: Pidin todella (todellatodellatodellatodella)paljon. :wink:

Lisää tällaisia. <3
*POISSA ON/OFF-TYYLISESTI VARMAAN LOPPUELÄMÄNSÄ*
Avatar
xipe
Örkki
Viestit: 94
Liittynyt: To Loka 05, 2006 3:32 pm
Paikkakunta: T's pocket

Viesti Kirjoittaja xipe »

No voihan Gimlin lihava, anteeksi lihaksikas, ylävartalo sentään. Pidin hirmupaljon, vaikka idea olikin vähän outo (ei huono juttu) ja muutamia töksähtäviä kohtia oli. Kukaan ei onneksi katsonut typeränä kun suunnilleen kierin naurusta lattialla lukiessani tätä, ei ollenkaan. Krhm, lainaan tähän muutaman 'Total-reps'-kohdan.
"MINÄ! MINÄ TOIN POTATOESSIT!" Sam kirkui ja hyppeli ylös ja alas käsi pystyssä viitaten.
Oi, ihana Sam.
Niissä olikin paljon rasvaa: rasva EI tee hyvää keholleni.
Niin Legolasmaista. Ja muutenkin tuo tavaranhuutojuttu oli vallan mainio. Ja Aragorn laulamassa Merrin nimeä kukkaniityllä? Heh, parasta.
<i>I'll be your dream, I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope, I'll be your love
Be everything that you need...
</i>
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Tämä oli jännä :) En sanoisi outo, mutta erilainen. Idea oli yksinkertainen ja kun ottaa huomioon tämän olevan ensimmäinen ficcisi, oli tämä hyvä huumoripätkä. Mitään tuoliltapudottavia naurunpyrskähdyksiä en saanut, mutta tekstissä oli kohtia jotka toivat hymyn huulille. Jatka ihmeessä kirjoittamista, harjoitus tekee mestarin :)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Andune kirjoitti:Tämä oli jännä :) En sanoisi outo, mutta erilainen. Idea oli yksinkertainen ja kun ottaa huomioon tämän olevan ensimmäinen ficcisi, oli tämä hyvä huumoripätkä. Mitään tuoliltapudottavia naurunpyrskähdyksiä en saanut, mutta tekstissä oli kohtia jotka toivat hymyn huulille. Jatka ihmeessä kirjoittamista, harjoitus tekee mestarin :)
Oih, olen niin epätoivoinen, että kiittelen jokaisesta saamastani kommentista, niin että kiitos vaan. :D
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

*virnistelyä*
Gimli pyyhe lantiollaan, voi hottis sentään. xDD
Tämä oli hupaisa ficci, kun kerran alkoi lukemaan, sellainen päätön niin kuin kaikkien ihmisten ensimmäiset huumorificit xDD Gimlin lihav... siis lihaksikas vartalo oli hieno toistuva tekijä *hihiti* Eli motiivi, kuten äidinkielen kurssilla opimme. Ja mustasukkainen Merriä rutistava Pippin oli todella aww <3
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Olen.. muistaakseni jo lukenut, mutta kommentti jostain syystä jäi...

Yhtä kaikki, asiaan. Tämä oli erilainen kuin ne, mitä olen lukenut. Samanlainen, mutta silti erilainen... Idea oli aika huvittava. Gimlin mäntysuopakananmunasekoitus.. :lol: Olikohan se tehokastakin pesuainetta?
Legolasin järjestelmällisyys tuntuu jotenkin luontevalta... Älä kysy, miksi. Missä vaiheessa matkaa seurue oli istuksinut, että Pippin ehti tehdä kataluutensa? Ja Aragorn luultavimmin söi keksit kävellessään... (Turhaa löpinää, niin kuin nykyään minulta tuppaa olemaan...) Mutta Gandalf oli aivan oma itsensä! Ihme kyllä, hän oli juuri sellainen kuin aina.
Ja tuo loppu!
Aragorn hyppäsi alas jyrkänteeltä.
Juupa juu. Näin se menee :wink:

Pari kirjoitusvirhettä löysin, mutta juuri nyt en niitä jaksa etsiä. Kun ne karsii pois, tästä saa hymyilyttävän tarinan, josta saa päähänsä joitakin omituisia asioita.. Hyvällä tavalla nimenomaan.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Nerwen kirjoitti:Missä vaiheessa matkaa seurue oli istuksinut, että Pippin ehti tehdä kataluutensa? Ja Aragorn luultavimmin söi keksit kävellessään...
No, seurue ei ole istuksinut, mutta Pippin on. :D Ja juu, tietty Aragorn söi! :D Vaihtoehtoja ei taida löytyä nimittäin, ja vaikka löytyisi, ne hylättäisiin.
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Tämä oli aika erikoinen, tosiaan -ainakin kun huumorintajuni alkaa olla jo lepotilassa, mene ja tiedä.
Tässä oleva Gimli sai minut hiukan surulliseksi, luultavasti siksi että se on leffassa ja usein ficeissäkin kuvattu melkoisen vastenmieliseksi tai omituiseksi törkykasaksi, vaikka sen repliikit kirjassa on ihan uskomattoman kauniit. Mitenhän tuoreita tai vanhoja kananmunia siinä Gimlin soopasekoituksessa muuten oli? Se oli kyllä oikeilla jäljillä, mäntysoopa ja raaka kananmuna tekee hyvää iholle ja hiuksille :wink:
Joku kedolla toisen nimeä laulamassa ja kukkia poimimassa taitaa myös olla aika useasti käytetty teema huumoripuolella.

Ei tämä varsinaisia röhönauruja kirvoittanut, mutta hellyin kyllä tehokkaasti pikkuista Pippiniä kohtaan ^^

"Joo..istuin kakun päälle", Pippin kuiskasi tuijoitellen kenkiensä kärkiin.

Aragornin jyrkänteeltä hyppäämistä olisi ehkä voinut pohjustaa hiukan enemmän -vaikka tietyssä väsymystilassa nauraa varmaan tuollekin. Kokonaisuutena tämä oli ihan mukava ficci ^^ Hobittien syömistottumukset tulivat ainakin taas kirkkaasti muistiin.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Annatar kirjoitti:Mitenhän tuoreita tai vanhoja kananmunia siinä Gimlin soopasekoituksessa muuten oli? Se oli kyllä oikeilla jäljillä, mäntysoopa ja raaka kananmuna tekee hyvää iholle ja hiuksille :wink:
Voi vitsit, sittenhän Gimli on ehkä lukenut Merrin ANNAa tai jotain?

Ja juu, totta, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin olit täysin oikeassa sen Gimlijutun kanssa. Mutta kai se on vaan jotenkin..semmoinen juttu.

Ja kyllä, Aragornin jyrkännehyppy oli toki perustelematon, mutta niin sen oli tarkoituskin. Kirjoitin tämän tosin myöhään yöllä, ja silloin juttu tuntui minusta yhdestä maailman hauskimalta, mutta näin jälkeenpäin katsottuna se on..epähauska.
Tukintolvana.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Päätöntä menoa : D (se taitaa olla aika yleistä näinä päivinä...) Mutta ei siis missään nimessä huonolla tavalla, vaan nimenomaan sillä hyvällä ja viihdyttävällä tavalla.
"Seuraavaksi..potatoes?" Legolas kysyi valmiina vetämään ruksin "potatoes" kohtaan.

"MINÄ! MINÄ TOIN POTATOESSIT!" Sam kirkui ja hyppeli ylös ja alas käsi pystyssä viitaten.
Ihana oivallus tunkea peruna sana englanniksi tähän : D Aiheutti melkoisen naurukohtauksen.
You think with every mistake we must be learning. You have a personality that cries inside.
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Kuten muutkin ovat sanoneet, tämä oli erikoinen, mutta ihan hyvällä tavalla. Kokonaisuus oli hupaisa ja muutamissa kohdissa naurahtelinkin itsekseni. Pieni hymy kareili huulillani koko ficin ajan. Mutta siis, teksti oli selkeää, vaikka jotkut kohdat hiukan töksähtelivät. Se ei silti latistanut ficin tunnelmaa, ehei.
"No tuota, en ainakaan katsonut Gimlin lihav..lihaksikasta (köhköh) vartaloa ja ottanut siitä kuvia ja tehnyt sitä samalla.. " Sam vakuutteli samalla, kun laittoi housunnappejansa kiinni.
Rupesin hihittämään lukiessani tätä kohtaa. Olen pervo ja vielä väsynyt kaiken lisäksi, mutta huumori piristää :'>. Pippin oli sangen suloinen tässä ficissä ja minulle tuli väkisinkin mieleen Muumipeikko ja Pyrstötähti tuosta kakun päälle istumisjutusta. Legolas ja Gandalf olivat juuri hyviä tuollaisina ja Legolasin järjestelmällisyys oli suloista. Lukemisen arvoinen ficci oli tosiaankin ja pidin kyllä. Anteeksi rakentavan palautteen puute, istuin sen päälle :'D.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Piper
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 7:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Piper »

Kiitos teille!
Ihana oivallus tunkea peruna sana englanniksi tähän : D
Ha ha, kiitos avatarini ja erään ihanan pienen videon.: D
Pippin oli sangen suloinen tässä ficissä
Ihanaa, että onnistuin päämäärässäni. Sillä se oli tarkoituskin. Pippin on (yllätys yllätys) lempihemmoni Sormusten Herroissa, siksi yritänkin aina tehdä hänestä söpön ihanuuden.
Tukintolvana.
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

pakko saoa että ideaa ei pahemmin (tietääkseni) kopoitu.. :shock: ei sillä että tarina änkisi itsensä ulos perseestä! oli oikein viihdyttävä tarina! :) vähän lyhyt kyllä mutta sitäkin parempi! <3
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Vastaa Viestiin