Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Lumisade ja syksy olivat eniten mieleeni. Pidin niiden tunnelmista ja värienkäytöstä yleensäkin. Kliseisiä tai ei, mutta silti ne olivat onnistuneimpia. Ou jea, lisää vesiväritöitä.

Anteeksi, chibit eivät uppoa minuun. Ei sitten pätkääkään. Tuli vähän sellainen höh-olo. (mutta minä olenkin tylsä vanha kääkkä) Lestat on hurmaava hahmo - Louis on minusta turhan nillittävä tyyppi, enkä juuri pidä siitä. Niistä olisi voinut saada vaikka mitä aikaiseksi noin muuten. Ehkä teet niistä jotain muuta jatkossa?
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Mwaa! ^^

Piratesse> Juu no en miekään aikaisemmin tykännyt, mutta joskus tulee tämmöisiä sekopää-kausia ,että kaikki menee päin puuta...^^ Hullunkurista. Kiitoskia kommentista! (Ja kyllä, se ei ole kirjoiutsvirhe, Kiitoskia on sana. Se kuulostaa söpöltä!)

Avantquelosten>
Apua! :shock: Minkälaisia traumoja sait?? Apuva... Minä olen vaarallinen ihminen täällä loftiksessa! Jelpph... Kiitti kommentista^^

Nyt onkin piirtokausi, joten ette joudu odottmaan seuraavaa päivitystä (ehkä) kauan.^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Hei^^
Päivitystä tulikin hiukan nääs aikaisemmin kuin oletin. ^^

Sound of Silence
Sinusta piti tehrä chibi. ^^ Tulos on tässä. Olkaatten niin hyvä ,kuin sopii^^

Rojektini. Päätin aloittaa projektin. ^^ Projektin iteana on tehdä itse nukkeja. Mie aloitin ja piirsin alkuun tyylisuunnan, minkälaisia niistä SUURINPIIRTEIN tulee. Tämä on ensimmäinen vaihe. Seuraavaksi valokuvaan savimallit. ^^ kattotaan kattotaan mitä tästä tulee.

Spider Kaikkea tämmöttiä kivaa. Olen tainnut seota lopullisesti. Tällä työllä ei ollut mitään ideaa, otin vain tussit ja rupesin suttaamaan suoraan paperille. Tämmönen tuli.

Metallilintu
Minua alkoi innostamaan ,että voisin tehdä jotain mustavalkoista. Luin sitten erään kirjasarjan...(taisi olla juuri se Nuuhkun Spiderwick) Jossa oli kääpiöt ,jotka halusivat maailmasta metallisen. Hän on metallilintu. Varmaan paras työ näistä kaikista.

Taitinko kommenttia?
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

oi oi oi oi ^^ Minusta on kuin onkin tehty kuva *innostunutta hihkuntaa*

Täytyy myöntää että näytän itseltäni.. valitettavasti (tai onnekseni) monet eivät tiedä tuota puolta minusta. Useimmat luulevat että olen kiltti ja rauhallinen.. :twisted: Aivan ihanat hampaat ja ilme tuossa kuvassa<3 Suorastaan rakastan tätä :lol:

Spider on pelottava.Jotenkin mutta muuten hiano.

Muutkin työsi ovat toki hianoja *pään nyökytystä*


hmm.. mutta piirteleppäs lisää että pääsen kommentoimaan ja muuta ^^
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kiitokset kommentoijille. *Haliruttii kaikki*

Lisää kuvia tulee pian!^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

*Huokailee* Enpä ole sitten päiittänyt galleriaani PIIIIIITKÄÄÄN aikaan. Nyt näitä tulee sitten vähän enemmän :D

Hirtetty naikkonen...
Tein tämän joskus KAAAUAN kauan sitten Nuuhkun luona, ja täytyy sanoa että anatomia menee päin persettä. Mutta annamme sen anteeksi, koska sillä on pitkät punaiset hiukset. :lol:

Naenen ja Miäs... Täytyy vanoa, ettei tämäkään nyt niin hieno ole. Mutta kappas, tämä onkin niitä puuväriharjoituksia^^ Kyllä se tästä... (Lempi lausahdukseni!<3)

Sitten laitamme loput kuvat rumimmasta kauneimpaan. (Jos näin brutaalisti voimme vulgaaria piirustustyyliämme koskaan nimittää...)

Susi, Iolana MarZulle

Ei kommenttia... *oksentaa*

Susi taasen. Sen kuono onnistui jo vähän paremmin. Huom: VÄHÄN!

Syrän EauhhhH! Mie sitten vihaan tätä työtä. Hemmetin NUUDELI! Hirtän sinut tästähyvästä! AARRGGHH!! *sekoaa*

Epämuodostunut hauvveli Tämä on taas niitä töitä, joissa rakastuin lyijykyniini...

Käteni Täytyy sanoa, että minulla on ollut tylsää... ^^ Kesti aikasen ennen kuin jaksoin piirtää tämän :D

Omkuva :lol: Kuule IHAN minun näköiseni :D ^^ No okei, ehkä vähän vanhempana, mutta minä kuitenkin :D

Uskotteko jos sanon sen olevan jellona? On se... Ihan oikeasti!

Kettunen Jahas... Se katsoo vähän kieroon. Miksi juuri minä olen rakastunut lyijykyniini??!!

Miäs Se on vain kehoharjoitelma. Anatomia kusee. Mutta olen onnellinen ,että ette tule koskaan näkemään sitä alkuperäistä harjotelmaani :D!!!! Se on ihan hirveä ^^

Juokseva kettu Se on ihan hyvin onnistunut. Varmaan paras näistä kaikista.

Susi Arvatkaapa ottaako päähän kun huomaan vasta nyt ne kauheat virheet millä olen tämän kuvan raiskannut! Mutta nuo silmät oli ihan ******** vaikea piirtää.

Sitten vielä ylimääräistä Stuffia!

OmakuvaChibi Varmaan paras otettu kuva minusta ikinä :D Tietokoneeni ei kyllä ole noin Moderni, mutta me leikimme että se on... eikös? :D

Meijän poppoo
Ei kommenttia... Tuo englanti on pyllystä. Ja siinä luki kokonaisuudessaan We are Dolls, wanna buy. :roll: En sano englannintaidoistani yhtikäs mitään.

Kokeilimme afrikkalaista anubiittia. Sarjassamme ei kommenttia...^^

Roolipelihahmoni Lintumiäs.
Jaa a. Yritin epätoivoisesti opetella käyttämään puuvärejäni. Miksi ne eivät tykkää minusta???

Ja loppuun vielä tietokonetyö:
Härömpi kuva.

Hee, en sano mitään. On se sen verran härö. :D Olin taas fiksulla päällä.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

Olet sie ainakin jaksanut piirrellä ahkerasti. Mie piirrän vain silloin tällöin jotakin kuten tälläkin viikolla ne kaksi piirrosta *syvä huokaisu*

Kaikki työsi ovat toki hianoja mutta yksi oli ylitte muiden ^^ Nimittäin
Epämuodostunut hauvveli siinä vaan on jotakin niin sulosta 8) Sellasen pehmoisen näköinen koira vauveli jota tekis mieli paijjata ...varsinkin silloin kun on paha mieli.
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kuules... yksi asia selväksi.
ÄLÄ HAUKU OMIA TÖITÄSI! Miksi pitää haukkua omaa työtään ja silti laittaa se.. ei sitä laittaisi jos oikeasti ei tykkäisi siitä. Myönnä että tykkäät niistä! ^^

Huhhuh noniin tunteepurkaus.


Mutta niistä itse töistäsi.

Ne on oikein kivoja ^^
Tykkäsin siitä sydänkuvasta.
Naisella ja miekkosella on tosin ehkä liian pitkät kaulat jos jstain kehittvää. Ja Epämuodostuneessa koiranpennussa ei ole kuin se vika että kuono ja muu pää on eri kuvakulmista. Otsa ja silmä on enemmän sivusta ja kuono on enemmän edestä. Ja lyijäri ovat todellakin mukavia. 8)

Piirtele vain!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kiitokset teille kaikille ihanille ihmisille, jotka ovat kommentoineet...

Cele, minä tykkäsin näistä töistä niin pitkään, kunnes sitten otin valokuvia. Niitsä huomaa heti ensimmäisenä kaikista pahimmat virheet. ~-~-~

Uusia!

Tämä työ oli helvetillinen homma. Aloitin sen kaksi kuukautta sitten. Sen jälkeen on seurannut vittuuntumista, hiuksien repimistä ja syvää ahdistusta, ja nyt se on sitten selvä; MINÄ EN ENÄÄ PIIRRÄ PAINTILLA!!!!HELVETTI EN! se jäi vähän kesken, mutta jos takan, niin saan Burn outin.

Kuva

sitten pari aarnikotkaa, Diron Fe:n suunnittelin ystäväni pelihahmoksi, Ringo on omani.
http://i59.photobucket.com/albums/g291/ ... g_0031.jpg
http://i59.photobucket.com/albums/g291/ ... g_0032.jpg

Alan tosiaan pikkuhiljaa ymmärtää tuon puuväritys-jutun...

http://i59.photobucket.com/albums/g291/ ... g_0035.jpg Aarnikotka vain.

Ja jotain, josta ei puhuta... -.- katso omalla vastuullasi, sis. alastonta pintaa PALAJON. (löytyyköhän sieltä kohta jossa olisi vaatteita...O.o)
http://i59.photobucket.com/albums/g291/ ... monini.jpg
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Pakkopakko kommentoida... Vaikka kuinka paintilla piirretty ja vaikea ja kesken niin silti niin ihana!! hide<3

Aarnikotkatkin on kivoja, hianosti väritettyjä. Ja tuo viimeinen... Just just.

No, en osaa kommentoida järkevästi tai rakentavasti, kunhan ilmoitin että olen kuvat läpi katsellut ja niistä tosi kovasti tykännyt. :)
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Vaude ihania aarnikotkia ^^ Hyvät rakenteet ja väritys ja kaikki.
Enpä keksi kehittävää joka ei korjaantusi harjoittelemalla. :) Piirrä noita lissää ne on upeita!

Ja se onnellinen alaston pari.. Se on nätti.. ^^ tytön silmät on ehkä hieman tyhjät mutta muuten niin söpis vaikka hettiä onkin.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

aarnikotkat ovat ihanan värikkäitä, kuin ne ois hypänny jostain satukirjan sivuilta ^^ Niissä näkyy myös jotain sinua.
Sie ossaat piirtää hyvin vaikka joskus ootki väitelly ettet muka osaa piirrellä :roll:
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kiitos rakkaani, tälläkertaa päivitän vain joulukortilla. Paintilla tehty tuherrus, mutta jouluja silti^^


Kuva

Täsää olisi. Olen tehnyt sen ajatellen kaikkia rakkaitani, hyvää joulua teille.

*pusuja kaikille*

Voitte uskoa, tavallisella paintilla piirtämiseen menee järki. -.-''' Joten se ei ole kovin hieno...

Joni, sie saat paremman kortin sitten postissa ;D

HYVVEE JOULUVA!!
(vielä Cash:in väreissä" XD)
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

kiitin kyllä Casharassa mutta kiitän täällä uusiksi ^^

kiitosta tuosta joulukortista ja hyvää joulua siullekki kuten kaikille muillekkin loftislaisille!!
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Hyvät joulut sinullekin! :D
Seksikäs tonttutyttö.

Hmm viesti jää tällä kertaa lyhyeksi. ^^;
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin