Repent (whore), songfic, Arwen/Elrond, PG-13

Draamaa, angstia ja vakavia aiheita.

Valvojat: Likimeya, Andune

Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Repent (whore), songfic, Arwen/Elrond, PG-13

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Title: Repent (whore)
Author: Haltsu
Rating: PG-13
Pairing: Elrond/Arwen
Genre: Angst, drama
Warnings: Het, incest, kuvailematon non-con sex
Disclaimer: Joojoo, ei ole mun hahmoja, Tolkienin ovat, minä vaan leikin niillä. En tee rahaa tällä. Biisi on Cryhavocin.

Summary: Miksi Elrond on niin katkera Arwenin lähdöstä?

A/N: Sain pitkästä aikaa kirjoitettua jotakin. Tämä idea tähän biisiin oli muhinut jo… 2,5 vuotta. :o Nyt vain avasin taas tiedoston ja aloin kirjoittaa. Alle tunnissa tämä oli tässä. Vähän outo tarina ja muutenkin öh, mutta menköön. :D Lähinnä tajunnanvirtaa.

//-merkityt pätkät Arwenin näkökantaa ja **-merkityt Elrondia. Koittakaa itse päätellä loput. Tämä voi olla vähän sekava jonkun mielestä.

Feedback: Aina tervetullutta.


*******************


//I've seen you in a darkness
your face in a dusk
your silhouette in a shades
eyes gliming full of lust//

Joka ikinen yö.

Se sama toistuu.

Näen sinun hiipivän huoneeseeni ja vetävän pylvässänkyni verhot sivuun. Teeskentelen nukkuvaa. En halua, että saat tietää, että tiedän. En halua. Se on minun oma pieni salaisuuteni. Sinun suuri salaisuutesi. Meidän salaisuutemme, vaikka sinä et sitä tiedäkään.

**You try to dazzle me
with your beauty
You try to bewitch me.**

Kaunein olento, jota maa päättään kantaa. Sokaisevaa kauneutta. Vähän jotain siitä samasta, jota hänen äidissään oli. Oli. Miksi näen tyttäressäni hänen äitinsä? Miksi haluan koskettaa tyttöä samalla tavalla kuin hänen äitiään? Sivellä hänen puhtaan pehmeää ihoaan, hänen hiuksiaan. Suudella hänen sormenpäitä, kasvoja, huulia, silmiä, rintoja ja hänen salaisia osiaan. Miksi hän ajaa minut tähän hulluuteen? Hänen äitinsä teki minulle aivan saman. Mutta hän on nyt poissa. Kohta sinäkin olet poissa.

//When cold north wind blows
I can smell your perfume
when frost bites
I feel your lips on my neck//

Talvi tekee tuloaan. Haltioiden ikuinen talvi. Meidän on lähdettävä. Meidän kaikkien on lähdettävä. Yhdessä. En halua lähteä. Minun elämäni on täällä. Rakkauteni on Keski-Maassa. Rakkauteni on myös sinun luonasi, mutta…

Kylmä tuuli. Meidän talvemme pyyhkäisee sisään avonaisesta ikkunasta. Ensimmäisen kerran olet vierelläni vuoteella. Et uskalla koskettaa. Katsot vain, kun nukun. Luulet, että nukun. Olen aina osannut teeskennellä. Keneltähän olen senkin oppinut?

Lämpimät huulet hipaisevat niskaani ja jähmetyn. En uskonut sinun uskaltavan. Uskalsit sittenkin. Minua pelottaa.

**I don't want to share my life
oh no with you
I want your sweets
and things we used to do**

Hän ei tahdo lähteä merten taakse. Ei tahdo jatkaa elämäänsä. Valitsee kuolevaisen elämän. Valitse äitisi elämän. Hän on kuollut! Käsittääkö hän edes? Haluan hänet takaisin. Tahdon lyödä häntä ja katsoa, kuinka tyttö tulee järkiinsä. Tahdon hänet mukaani.

Jos en saa häntä ja rakkauttaan… En tahdo enää ajatella sitä.

**No... You can't reach my love
so go or be mistress of my dreams
No... In my life there's no room for you
as you know your flesh is what I want**

Suutelen hänen niskaansa. Hiljaa, kevyesti. Iho nousee pienille nyppylöille. Häntä paleltaa. Haluan lämmittää häntä. Haluan häntä. Kylmyys hiipii sisääni, imen sen hänen iholtaan ja otan sen itseeni.

Hän on hereillä.

//I hear your lullaby that sweet melody
and I can remember those words
which (you) whispered in my ear//

Kuiskaat jotakin korvaani, en saa sanoista selvää. En vielä. Kuiskaat sen kovempaa. En halua kuulla niitä sanoja. Kätesi hiipivät vartalollani, tutkien, vetäen kylmyyden pois. Kylmyys asettuu sydämeesi ja kuulen sanat.

**You try to dazzle me
with your beauty
You try to bewitch me**

"Jos jäät tänne, et ole minulle enää mitään. En voi koskettaa sinua enää koskaan. Mitä sinulla on täällä, muuta kuin kuolema? Se kapinen ihminen ei elä enää kauaa, jäät kärsimään yksinäisyyttä. Olet yksin. Anna minulle se, mitä haluan. Anna itsesi minulle. Ikuisiksi ajoiksi."

Hän kääntää päänsä pois. Ei halua kuulla. Hän ei tahdo jäädä luokseni. Hän ei ole minulle enää mitään. Hän ei ole minulle enää muuta kuin… Kuin äitinsä kopio. Tyhjä kuori. Minä olen enää tyhjä kuori.

**I feel your loving embrace
in my dream I see your face
your soft skin under my fingertips
and taste of your lips**

Suutelen häntä hiljaa. Hän ei vastaa suudelmaani. Suutelen kovempaa. Käsken häntä tottelemaan edes tämän kerran, jos hän ei halua totella minua enää koskaan tämän jälkeen. Viimeinen kerta. Saan haluamani.

**I don't want to share my life
oh no with you
I want your "sweets"
and things we used to do**

Kohotan hänen yöpaitansa lantiolle ja kosketan häntä. Sieltä, mistä en saisi koskettaa. Kuin koskettaisin vaimoani, hänen äitiään. Hän antautuu. Hän ei antaudu minulle enää koskaan tämän jälkeen. Minulla ei ole enää sijaa hänen elämässään. Hänen kuolemassaan.

//The time you spend with me
was nothing but a dream
and that's the thing you see//

Isä. En halua tätä. En halua sinua. Rakastan sinua, mutta en näin. En näin väärin. Minulle on olemassa vain yksi mies, ja se et ole sinä. Olen pahoillani. Minun elämäni on täällä. Ja kuolemani myös. En halua elää ikuisesti. Tahdon elää ja kuolla mieheni rinnalla. Mitä sitten, vaikka eläisinkin pidempään kuin hän? Minulla on muistot. Minulla on hänen rakkautensa. Sinä olet isäni, luojani, mutta sinulla ei ole enää sijaa elämässäni. Minun tieni on toisaalla. Tämä on enää unta. Sinulle haaveunta, minulle painajaista.

//You were the chosen one
we made love under never-setting sun
and that's everything
I could do with you...//

Tämän kerran antaudun sinulle. Annan sinun rakastaa minua. Vaikka se ei olekaan minun tahtoni mukaista, annan sinun silti tehdä sen. Kuiskauksei kiirivät huoneessa. Huohotuksesi kohoaa kattoon, kun sanot, ettet rakasta minua enää. Kun sanot, että rakastat minua ikuisesti. En tunne kipua, enkä vihaa, en rakkautta. Vain surua.

Mutta sinua ei enää ole. Ei minun elämässäni.

**No... You can't reach my love
so go or be mistress of my dreams
No... In my life there's no room for you
as you know Your flesh is what I want**

Tahdon hänet pois elämästäni! Mene pois! Olen tehnyt väärin häntä kohtaan. Olen tehnyt oikein oman mieleni mukaan. Hän on minun lihaani, hän on minun omaisuuttani. Olen omistanut hänet syntymästään lähtien ja nyt omistan hänet viimeisen kerran. Eri tavalla vain.

**Dark desire dressed in black
you try to turn me your back
but you desire me
like a darkness desires you
you try to forget
those times we spend together
but your desire is
what bothers you the most**

Hän kävelee pois. Pois luotani. Tiedän, että hän kaipaa luokseni. Jokaisena yksinäisenä yönä, kun hänen kirottu miehensä on kuollut. Hänellä ei ole sen jälkeen enää mitään. Ei rakkautta. Ei minunkaan rakkauttani.

**No... You can't reach my love
so go or be mistress of my dreams
No... In my life there's no room for you
as you know your flesh is what I want**

Ylväästi. Leuka pystyssä. Niin kuin aina ennenkin. Katoaa pois näkyvistäni. En halua katsoa enää siihen suuntaan. Tahdon vain sinun katuvan tekoasi, koko lopun, surkean elämäsi ajan. Mene, kuole pois. En välitä enää. Elän ikuisesti tämän muiston kanssa. Muiston, jossa sinä rakastat toista miestä enemmän kuin minua.

**...Do it do it end your life
but don't tease me anymore
with your cries repent... repent... repent whore**
Viimeksi muokannut Haltsu, Ti Tammi 02, 2007 5:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

hmm, mitähän siitä sanoisi. Muistaakseni tämä oli ensimmäinen songfic jonka olen lukenut, kokonaan ainakaan, joten en tiedä oikein mitä näistä tavataan yleensä sanoa.

Biisin sanoitukset ainakin olivat loistavat. Sarkastisen katkerat teiniangstviil-sanoitukset, me likes. Tekstikin oli ajoittain samassa tunnelmassa. Muistin kyllä tuossa puolivälissä miksen luekkaan näitä songficcejä niin paljon, tuollainen katkonainen ajatustenjuoksu on välillä vähäsen sekavaa seurattavaa. Mutta oiva tarina kun sen taisteli läpi ^^
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Daealiksella on pointti kommentissaan. Songficit ovat vähän raskaita lukea kun ne ovat niin katkonaisia. Se ei kuitenkaan huononna tätä yksittäisenä juttuja, päinvastoin. Sekava tämä ei kuitenkaan ollut, vaikka sitä varoittelitkin tuolla alussa. Tähän jotenkin se katkonaisuus sopi ja lyriikat sopivat kuin nyrkki pullataikinaan.

Pidin siitä, että tämä ei ollut vain yksi panopätkä. Mjoo, tiedän kyllä, harrastat niitä, mutta ehkä juuri sen takia tämä oli sinun kirjoittamanasi juuri erityinen. Pidin siitä tahtojen taistelusta mitä kumpikin kävi. Kumpikin oman itsensä kanssa ja siitä katkeruudesta mitä jäljelle jäi. Jesh. Tämä tykkäsi oikein paljon.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Minulla ei ole enää sijaa hänen elämässään. Hänen kuolemassaan.

Pysäytti. En ole ennen ajatellut, miten paljon haltiat näkivät lähtönsä kuolemana, mutta nyt luulen, että tajuan sen vähän paremmin.

Elrond tuntui olevan aika IC, vaikka tilanne olikin näin outo. Arwen jäi ehkä vähän etäiseksi, mutta vaikka ei olisi jäänytkään, olisin muutenkin pitänyt enemmän Elrondista tässä ficissä. Lyriikat olit valinnut loistavasti - vai valitsivatko lyriikat tarinan? - sopivat todella hienosti ja loivat tunnelmaa.
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

No ohhoh. o_O
Tämä jätti aika sanattomaksi. Tai miten Elrond voi haluta Arwenia noin.. yy, enpä ole tullut ennen ajatelleeksi mahdollisuutta, mutta miksei näinkin. *tuums* Hahmot olivat minusta aika lailla omia itsejään, varsinkin Arwenin jollain lailla sokea lojaalius isälleen tekee tässä melkein pahaa... Hmm.

Ehkä hiukan katkonainen, mutta pysyin kärryillä kunhan muistin alun ohjenuoran //- ja **-symboleista. *virn* Hyvin toteutettu ratkaisu kieltämättä, ja kuten Piratessekin tuossa sanoi, ei vain "panopätkä" vaan myös tunteellinen kuvaus tuosta miten Arwen jättää vanhan ja katkeran isäpappansa. *tuums*

Pidin kaikenkaikkiaan ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Amene
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:53 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Amene »

Pakko sanoa, että tämä oli hyvin erilainen ficci siulta kuin yleensä. Kulki samoilla linjoilla/hipoi samoja asioita kuin yleensäkin, mutta jotenkin. Tässä on ihana etäinen tunnelma ja jollain tavalla sopivan sumuinen ja katkonainen. Tässä on myös jollain tavalla enemmän tunnetta kuin siulla yleensä. Pidin siitä.

Lyriikat sopivat ficciin ja sinä et toistellut niitä. Toki se, että toistit jossain määrin samat asiat Elrondin ja Arwenin näkökulmasta "samaanaikaan" oli jossain määrin liikaa. (Joissain ficeissä, joissa on 2 henkilöä, toistetaan vuoron perään koko _kappale_ ja tapahtumat eri henkilöiden näkökulmasta = Se on todella rasittavaa) Tässä ei kuitenkaan sorruttu siihen ja kuitenkin tuotiin kappaleisiin aina jotain uutta.

Hiukan ahdistava ja kuten Fuu sanoi, Arwenin lojaalisuus isälleen tekee melkein pahaa. Hyvin pitänyt hahmot.

Pidin tästä ja tämän tunnelmasta. ^^
Legolas looked blank

Huumorificcaaja 2004, Typoilija 2006, Mangafriikki 2007, Merri 2009, Typoilija 2010 \o
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Kiitos kommenteista. ^^ Tämä oli vaikea kirjoittaa, sen ehkä huomaa.

Kiitos, rakkaat. <3
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Minen vieläkään tiedä miksi pidän Elrondista, joka joko raiskaa tai on muuten vain kylmä(?). Siksi pidin tästäkin. Minä itse luen niin paljon songficcejä, että tämä oli oikeastaan aika helppoa luettavaa. Ensin piti tajuta kumman näkökulma oli.

Minulle tuli kylmä tästä. Ei siis niin, että olisin jäänyt kylmäksi, mutta kulki kylmiäväreitä selkää pitkin.

Hieman ehkä tuo Arwenin näkökulma jäi jotenkin pimentoon, vähän etäiseksi. En tiedä oliko se tarkoitus.

Pidin tästä jollain kierolla tavalla.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin