smaugin piirtämykset - lohareita yms. (3.3.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

smaugin piirtämykset - lohareita yms. (3.3.)

Viesti Kirjoittaja smaug »

Noniin uutena täällä ja heti pistämässä teidät kärsimään. :lol: Nämä on nyt aika vanhoja, mutta laitan uudempia vaikka heti huomenna kunhan vaan muistan. Koulussa tulee piirreltyä aika toivottoman paljon.

Ja skanneria kun en omista niin ei oo kuvan taso kuvasta (no heh) kauhean korkea. Pahoittelen.

Raziel (keväältä)
Soul Reaver 2 pelistä tuttu vampyyri nimeltä Raziel.

Tulilohikäärme (joskus kesällä ehkä)
Huonojen värien kokeilua. Itse loharista pidän, vaikka onkin vähän outo.

Viuhka (syksyllä piirretty)
Asetelmaa mallina pitäen piirretty.

Varjosta (syksyllä tämäkin)
Varjosta valoon.

Liskolohikäärme (syksy)
Toiselta nimeltään mököttävä lohikäärme.

Kiipeilijä (ja syksy)
Kiipeilijälohari. Ruutuvihon jäänteitä nuo viivat. (Tietokoneen kanssa säädetty myös). Huonot varjot!

Kolmipäinen lohari (1-2kk sitten)
Tämä ei ole vielä läheskään valmis ja en varmaan koskaan valmiiksi saakaan. -.-


Kommentteja kenties? Vinkkejä kaipaisin ihan hirveän paljon! Esimerkiksi juuri varjoihin ja lihaksiin yms. Piirtämällä oppii, kyllä. Ja eri eläinten anatomiaakin tutkien olen aikaani viettänyt. Tiedä sitten näkyykö se missään. :twisted:
Viimeksi muokannut smaug, La Maalis 03, 2007 4:27 am. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ihania lohareita ^^
Razielkin kivan creepy.

Tykkäsin todella kaikista lohkareistasi. Tuo tulilohari on ihanasti toteutettu vaikka kaksiulotteinen onkin. Siitä tulisi mahtava väritatuointi!
Viuhkan kolmiuletteisuus on mahtava! Mutta silti saisin suositella ehkä pikkasen enemmän kontrastia. Varjosta valoonon lähinnä taiteellinen ... (minun pitäisi ymmärtää tuollaista kun taidelukiossa olen. ^^; ) Mutta se toimii!
Ihana mököttäjä!

Tuo kiipeilyidea! *palvontaa* Ihanaa, rakastan uusia ideoita lohareista. Ruutupaperia kannattaa välttää kuten varmaan huomasit. :)

Kolmipäinenkin on ihana, vaikka yleensä en itse suosi monipäisyyttä. :)
Erityisesti pidin siivistäsi.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Enemmän syvyysvaikutelmaa toisin sanoen, kokeile ihan rohkeasti vaan varjostaa... Toisaalta noista sinun kuvistasi saisi kyllä tosiaan hienoja tatskoja. Ne olivat kyllä jotenkin jäykkiä?

Minä pidin kovasti Lohikäärmeistäsi vaikka ne osin muistuttivatkin Leguaaneja. Lieneekö ne kaulapussukat? Joka tapauksessa. Tee ihmeessä loppuun tuo kolmipäinen lohari, soon hieno! Ja nuo siivet sykähdyttivät.

Valosta varjoon oli min mielestäni vähän... mitään sanomaton? Sinällään se hahmo oli jotenkin kaunis ja siinä oli juuri sen verran sävyjä et pystyi ikäänkuin näkemään kuka siinä oli. (Jep. selvitähän seuraavaksi mitä tarkoitan... Eläköön suomenkielen taitoni!) Epäilisin kuitenkin et livenä tuonkin kuva olisi miljoona kertaa parempi, Skanneri/digikamera raiskaavat välillä tooooodella pahasti.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Oi kiitoskiitos! ^__^

Mun on vaikea hahmottaa mille puolelle laittasin niitä varjoja... Ja sit en uskalla tehdä sellasia rankkoja varjoja. Ja eritoten maahan on tosi vaikea tehdä.

Celebriel, olen tässä jonkin aikaa koittanutkin tehdä lohikäärmeitä tatuointia silmällä pitäen. Jos sitä joskus itselle saisi jonkin hienon tehtyä. :wink: Jos tarkoitit kontrasti tuohon viuhkaan niin salama on syönyt sitä siitä aika lahjakkaasti siitä vaaleasta kohdasta. Edit. Aivan. Mitähän tuolla viimeisellä lauseella sitten olen tarkoittanut. ;D


Silîdir, itse oon huomannu kans tuollasta töksähtelevää jäykkyyttä kuvissa! Sulavuutta yritän koko ajan saada enempi lohikäärmeille, sellasia luonnollisia asentoja. Nyt ne on aina niin töks. Toivottavasti puhuit yhtään samasta asiasta. :lol:

Ja nuo kaulat tosiaan. Tykkään tehdä tuommosia raskaspäisiä lohareita. Joko jonkinlainen harja tai sit kaulapussukka (naurahtelin tuolle keksimällesi nimelle ^^). Voisi yrittää tehdä laihapäisiäkin!


Tuon varjosta valoon maalauksen tehtävänanto oli sellanen, että piti käyttää vastavärejä eikä kovin montaa erilaista yhdistelmää. Ja siinä piti olla ihminen. Tuon sitten sain aikaan. Onhan se vähän pelkistetty.


------

Lisäilyä 20.12. klo 15.35 Vanhaa tuotantoa edelleen nämäkin. Pistin nuo arvioidut ajat.

Nainen (viime talvi)
Tästä ei oikein mitään voi sanoa. Itse olen tosi tyytyväinen.

Jellona (keväällä?)
Mallista piirretty. Olin ihan intopinkeenä tätä piirtäessä, tuntui että onnistui niin hyvin. Tasasemmin kun vaan olisin tehnyt nuo varjot. Ehkä joku päivä piirrän uusiksi.

Loharin otsa (menneeltä kesältä)
Eräällä legendaarisella asuntovaunureissulla piirretty säätö, mikä onnistuikin aika hyvin.

Kissan silmä (ehkä jopa vuoden vanha)
Tämä on oikeasti ihan pieni. Kuten ruuduista huomaa. Tykkään silti.

Repalelisko (keväältä)
Tämä on vain tälläinen tylsää-äidinkielentunnilla-piirustus. Mutta pidän! Erilainen verrattuna muihin piirtämiini.
Viimeksi muokannut smaug, Ma Tammi 22, 2007 4:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Yleensä se eloisuus kuvaan tulee ajan kanssa, joten sitä ei kannata panikoida. ^^ Ensin kehittyy realistisuuden kuva anatomiassa ja sitten se sulavuus...
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Tästä pidän todella paljon. Varjo maassa on tosin epäonnistunut ja pitäisi opetella "värittämään" lyijärillä... Ettei ole pelkkiä varjoja ja ääriviivoja. (Naisena tosin pitäisi tietää, missä ne rinnat oikein sijaitsee.. :p)

Taidonnäyte?
Ihan kiva-sarjaan jatkoa. ^_^'

Ihmisen näkökulmasta
Tussattu lohari. Siivet on epäsymmetriset.

Aarnikotka
Lyijärillä piirretty kahlittu pitkähäntäaarnikotka.

Saatana
On tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleitakin. Inspiraation lähteenä ussankirja.

Juokseva lohari
Mallina oli hevonen.. ;D

Sustauri
Tämä otus saa kaiken pyhän rakkauteni tällä hetkellä. Osaan minä sittenkin piirtää! (Sustauri = susikentauri)

Varjopeto tuijottaa
Toinen rakkaani. Tosin ei niin rakastettu kuin edellinen. Tussattu. Oikein hyvä, päässä viivat sen verta sekasin että menee sekasin missä menee suu. Se ei ole pulloposkinen, eli suu menee eri kohdassa missä näkyy. Huomatkaatten tämän. Kiitos. (Ja pah. Hännästä osa jäänyt uupumaan, tämä ei ole edukseen tässä kuvassa)



Tässähän niitä taas. .. Kommenttia?
Viimeksi muokannut smaug, La Huhti 12, 2008 2:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Vau, ne on hienoja!! Tuo villi oli tosi hieno, siinä oli jotain sellaista jännää... Se vakuutti. Lohikäärmeetkin olivat ilman muuta hienoja, sekä nuo kaikki muut, joiden olemassaolosta en kyllä edes tiennyt... *__*

Niin, en osaa oikein sanoa mitään järkevää, kun en itse piirrä enkä osaa neuvoa, mutta minä pidin kyllä todella paljon, ja jäin ihastelemaan niitä pitkäksi ajaksi... Olet taitava!!
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Olenko jo sanonut kuinka rakastan lohikäärmeittesi siipiä? *-* Ihania, ja eloisia. Varsinkin tuossa "taidonnäyte" -kuvassa, vaikka lohari on ehkä vähemmän eloisa niin sen siivet on ihanasti liikkeesä.

Ihana varjopeto... ihana, samoin sustaurija muut kehittelemäsi olennot. Erittäin mielenkiintoinen kuvaelma Saatanasta. :)

Sinulla ainakin sitä mielikuvitusta on! ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Mara_Jade, oi kiitos paljon. Tuo kannusti! ^_^

Celebriel, kiitos! Tiedä sanoinko itsekin jo, mutta siipiin olen panostanut paljon ja itse juuri katsellessa mietin, että tuon taidonnäytekuvan putoavan elukan katsojaa "lähinnä" (mikä selitys :lol: ) oleva siipi on paras mitä olen tähän mennessä piirtänyt.

Rakastan kehitellä uusia ötöjä. Seuraavaksi voisi piirtää jättiräpylämangustisammakon. xD
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

O.O

*Droolaa kuolassaan ja jää lattialle makaamaan verivana suupielestä valuen, koko ruumis paniikista nytkyen*
HELVETIN helvetin helvetin HELVETTI!!! *paniikkikohtaus*

Nämä lohikäärmeet on jotain niin upeaa ,että tekee mieli kiroilla oikein kunnolla... O.OTussausjälkesi on TAIVAASTA!! Ahh... Helvetti sulaa edessäsi. (Taisiis, sehän on jäätynyt, eikövainjuueikövain? Ainakin kun viimeksi kävin :D)

Helvata. Ole onnellinen, OSAAT piirtää. -.-'''
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Kiitos Cash. o_o ^_^ Veti ihan sanattomaksi. *Tyrkyttää sille epämääräisiä pillereitä paniikkikohtaukseen*
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Mulla on joku ihme etten koskaan jaksa piirtää valmiiksi... Muttaah ehkä tämä joskus silti valmistuu. :lol: Eilen sutastu (KUN EI NETTI TOIMINUT!!) Jaa öö A3 paperista peittää noin puolet. Tuossa on ihan ideakin sitten kun saan kokonaan piirrettyä.

Ah niin. Hän on kaikkivaltias aka Devil

Kuva

Edit. Iski kauhea nolous-/häpeämisaalto kun tajusin ettei mulla ole täällä yhtään tsh-kamaa. :shock: Ou shit. Asialle täytyy tehdä jotain. Anteeksi!
Crescent
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 6:53 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Ooh. Nämä on tosi upeita. Miten osaatkaan piirtää noin hienoja lohareita?

Tuo uusin lohikäärmeenpää on kyllä todella hieno. Varjostukset ja kaikki. Olen ihan kateellinen :wink:

Tsh fanarttia olisi oikein mukava nähdä :)


Olisiko mahdollista saada näitä lisää?
Ja valo leikkii taas yllämme. Punaisilla hiuksillasi, ja se leikkii vakavissaan. Ehkä se ei jätä meitä tälläkertaa.
smaug
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Marras 27, 2006 12:03 am

Viesti Kirjoittaja smaug »

Kiitokset, Crescent!

Tuleehan näitä lisää aika ajoin. Tein eilen luonnoksen Siivekkäästä pedosta ja kuvaan tulee melko varmasti nazgûleitakin, pitää vaan tutustua niihin tarkemmin ensin.

Käys tsekkaa mun kirjotus tuolta alhaalta -> *klik* :wink:
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Vau. :shock:

Tuo uusin on kyllä hieno. Upean pelottava ja upeasti väritetty. Se vain on hieno.

*kumartaa ja katselemaan lohikäärmeen päätä*
Vastaa Viestiin