Näyttelijöiden kuulumiset! :)

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

ihanaa katseltavaa <:

Tosiaan billyn naikkonen on juuri hänelle sopiva ^^ ja vaavikin on söpö.

Orlilla taitaa menni kiireillä noiden elokuvien kanssa? Mietin vain, että jos piratesia nytten on tulossa jaja : D onhan herra ihan komea, sitä en kiistä, että elokuviin tahtois varmaan kuka vain hänet.

Mutta mie hieman päivittelen vaikka ketään ei kiinnostaisi.

Craigilla menee elämä luultavimmin vain teatterin ympärillä ja syksyllä saksassa on kaksi päivää kestävä Coni, jossa herra esiintyy.
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Ihanaa! Kuva on niin suloinen. Muuten pitävätkö näyttelijät enää yhteyttä toisiinsa. esim. Vaikka Dom ja Billy? Tai tapaavatko ne enää toisiansa?
Minä ainakin olen kuullut että ainakin Dom ja Billy ovat pitäneet yhteyttä... Joitain kuvia löytyy myös Orlista ja Billystä.. En sitten tiedä miten juuri tällä hetkellä on. :shock:
All you need is love...
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Luojan kiitos että ainakin Dom ja Billy (He ovat nimittäin todella hyvä pari. Slash mielessä kylläkin. Mutta kyllä he ovat kaveruksinakin söpöjä.). mutta entäs Elijah ja Sean? Muuten näytteleekö Elijah tällä hetkellä jossain?
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Elijahilla on eri lähteiden mukaan kesken vaikka mitä projekteja. Mm. Picasso at the lapin agile. Elokuvasta en tiedä mitään. :D
Elijahin ja Seanin tapaamisista en tiedä mitään. :? Mutta luultavasti hemmot ovat yhteydessä toisiinsa.
All you need is love...
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Liza kirjoitti:Muuten pitävätkö näyttelijät enää yhteyttä toisiinsa. esim. Vaikka Dom ja Billy? Tai tapaavatko ne enää toisiansa?
Minä muistelisin lukeneeni jostain lehdestä, että Dom ja Billy olisivat suunnitelleet yhdessä jotain elokuvaa. En ole kyllä aivan varma tästä. :|
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Crysta El Roof kirjoitti:Minä muistelisin lukeneeni jostain lehdestä, että Dom ja Billy olisivat suunnitelleet yhdessä jotain elokuvaa. En ole kyllä aivan varma tästä.
Oikeassa olet, herrat ovat suunnitelleet leffaa, en tosin muista minkä genren, mutta se ei meitä haittaa..? :b
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Tämä on sitten jo aikas vanha tieto, mutta jos on Billyn fanisivuilla joskus vieraillut, niin tuosta leffaprojektista löytyy tälläistä infoa:

'Billy,
What's happening with this film that you and Dom are trying to make? I've heard lots of rumours, what's the real deal?

Yours,
756 Billy Fans....'

'Quite a few people have been asking what is happening with the script Dom and I are working on? Well here is the story so far…….from the beginning!

We came up with the idea of doing a film together while sitting up a mechanical tree, for anyone who has not seen LOTR and the Two Towers in particular this may seem a bit strange, but stick with me. Dom and I were already very close by this time but the friendship was escalated by the trauma of the 15-hour days sitting on bicycle saddle at 18 feet.

So a lot of ideas came together in this time and slowly became the outline for a script which was polished somewhat by improvising scenes onto a Dictaphone while driving to LA from Mexico while I was making Master and Commander.

Now because we had been working on different projects in different countries since LOTR finished we were finding more and more difficult to get together to work on the script, but with the draft we had, and outlines of some other ideas we did get a producer involved at this point and all agreed it could be a good time to get a writer on board.

Now I was working on a play called San Diego by David Greig and suggested David, so Dom came to Edinburgh, along with assorted other Lord of the Ringers, stretching from the King of Gondor to Stunt men and the odd Hobbit or two, watched the play then we all got together to discuss the film.

Dom got on very well with David and could see his ideas were very similar to ours. I think this was a great time to get David involved as Dom and I because of other commitments had started to slow down with the script and this new input of ideas from David was just what we needed, and anyone who knows David’s work will know how exciting and interesting it is.

So the story took some new directions, which got us all fired up and excited again on the project.

So as it stands at the moment….

David has just come back from LA where he was working with Dom and we have just had a meeting together and it looks like a first draft of the new script is imminent. It does seem like it is taking a long time, I know, but we are all adamant that we want it to be as good as possible and we are not willing to do something second rate.

This philosophy seems to be working out as some of the directions and ideas the story has taken lately are the most interesting we have all come up with.

So sorry if there is anyone out there who wants to see this film, but hopefully when we actually get round to doing it the wait will be worthwhile.

Billy X'
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Minulle suomennos niin sitten kaikki on hyvin. Kiitos.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Otan vapauden, vaikka voisihan ihmiset itsekin yrittää lukaista vaikka sanakirjan kanssa. ^^

"Billy,
mitä kuuluu filmille, jota sinä ja Dom yritätte tehdä? Olen kuullut paljon huhuja, mikä on totuus?"

"Monet ovat kyselleet, mitä kuuluu käsikirjoitukselle jonka parissa minä ja Dom työskentelemme. Tässä on tarina tähän mennessä...

Päädyimme ideaan elokuvan tekemisestä yhdessä istuessamme mekaanisessa puussa, kaikille jotka eivät ole nähneet TSH:ta ja erityisesti Kahta Tornia tämä saattaa vaikuttaa oudolta, mutta pysykää mukana. Dom ja minä olimme jo hyvin läheisiä, mutta ystävyyttämme syvensi entisestään trauma polkupyörän satulassa istumisesta 18 jalan korkeudessa 15 tuntia.

Paljon ideoita syntyi siinä ajassa ja vähitellen niistä tuli ääriviivat käsikirjoitukselle, joka viimeisteltiin lähinnä improvisoimalla kohtauksia sanelimeen (Dictaphone = tuotemerkki) samalla kun ajoimme LA:sta Meksikoon, minun tehdessäni Master and Commanderia.

Koska olimme työskennelleet eri projekteissa eri maissa TSH:n valmistuttua, meidän oli aina vain vaikeampaa tavata työskennelläksemme käsikirjoituksen parissa, mutta luonnostemme ja muiden ideoiden kanssa saimme tuottajan mukaan ja kaikki olivat sitä mieltä, että olisi hyvä aika hankkia kirjoittaja.

Työskentelin David Greigin näytelmässä nimeltä "San Diego" ja tein Davidille ehdotuksen, joten Dom tuli Edinburghiin yhdessä sekalaisten TSH-tyyppien kanssa, ulottuen Gondorin kuninkaasta stunt-miehiin ja pariin kummalliseen hobittiin, katsoi näytelmän ja lopulta me kaikki kokoonnuimme keskustelemaan filmistä.

Dom tuli hyvin toimeen Davidin kanssa ja huomasi, että hänen ideansa olivat hyvin samanlaisia kuin meidän. Minusta se oli loistava hetki saada David mukaan, koska muiden velvollisuuksien takia minä ja Dom olimme alkaneet hidastua käsikirjoituksen kanssa, ja Davidin uusien ideoiden annos oli juuri se, mitä tarvitsimme. Kuka tahansa, joka tuntee Davidin työt tietää, kuinka jännittävää ja kiinnostavaa se on.

Joten tarina sai uusia suuntia, jotka innostivat meitä uudestaan työskentelemään projektin kimpussa.

Tällä hetkellä...

David on juuri tullut takaisin LA:sta, jossa hän työskenteli Domin kanssa. Meillä oli juuri tapaaminen ja näyttää siltä, että pian on odotettavissa käsikirjoituksen ensimmäinen luonnos. Vaikuttaa siltä, että se vie paljon aikaa, tiedän, mutta me kaikki olemme järkkymättömiä sen suhteen että haluamme sen olevan niin hyvä kuin mahdollista emmekä halua tehdä mitään toisen luokan juttua.

Tämä ajatus näyttää toimivan, sillä jotkut ideat ja suunnat, joita tarinaan on tullut myöhemmin, ovat mielenkiintoisimpia mitä olemme keksineet.

Anteeksi, mikäli joku haluaa nähdä filmin, mutta odotus on toivottavasti sen arvoista kun vihdoin pääsemme tekemään sitä.

Billy X"


Huh huh. :>
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Liza
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 5:42 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Liza »

Kyllä ihmiset voisivat, mutta minä en. Anteeksi, mutta minä olen niin surkea englannissa. Ja sanakirjankin kanssa olen aivan tohelo.
Mutta voi kiitos! Sinä suomensit sen. Olet ihana! (Ei siinä mielessä)
Kiitos, kiitos, kiitos!

Vaikuttaa mielenkiintoisalta. Onko kenelläkään tietoa minkälainen elokuva on kyseessä?
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Empä tiiä moniko tätä kaipaa, mut ikävä kyllä, Craig Parker ei ollut Ring*Con 2007 Fuldassa. Kiireitä tv-sarja Shortland Streetin kanssa, jossa ko. herra näytteli vuonna kilo geeliä ja olkatoppaukset.
Sen sijaan, siellä oli:
Karl Urban, Mark Ferguson, Lori Dungey, John Noble, Andy Serkis,
Thomas Robins, Jonathan Harding, Kiran Shah, Jed Brophy, Daniel Falconer (Weta Workshop), sekä PotC sivuaiheena: Isaac C. Singleton Jr. ja Clive Ashborn.

Tän uudempaa en oo saanu kaivettua laiskuuttani. Lisään muutamia youtube videoita Ring*Con 2007 tänne
Viimeksi muokannut Darial Kuznetsova, Ma Joulu 17, 2007 5:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

Oi. Minulle kelpaa todellakin uudet tiedot Craigista ^^ <3 (Minäkö muka Haldirista tykkään ja lisää vielä Legolas niin täydellinen pari<3)
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Aikaa edellisestä viestistä, joten:

-Orlandolla viikset ja kolaroi autollaan ja räyhäsi, taitaa olla tuttua kaikille *pyörtyy viiksistä*
-Ring*Con 2008 ensimmäinen varmistettu vieras: Brad Dourif aka Grima.
-Jonathan Harding työskentelee tällä hetkellä uuden levynsä parissa.
-Craig Parkerin cotähdittämä Shortland Street jätti fanit sekaisin cliffhangerillaan ja jatkui 14. päivä telkkarissa Uudessa Seelannissa

Lisää tulee, kunhan saan taas pääni toimimaan.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Näyttelijöiden kuulumiset! :)

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Juu, jos tätäkin osastoa hiukan päivittäisi! :)

Tosiaan Kuninkaan paluusta on jo vierähtänyt aikaa ja näyttelijät on itse kukin omilla teillään.
Näkyvimmillä paikoilla ovat olleet (minun mielestäni)
Cate Blanchett, Ian McKellen, Orlando Bloom.
Blanchetthan voitti juuri Oscarin parhaasta naispääosasta. Ja uskaltaisin väittää, että Blnachett on halutuimpia ja lahjakkaimpia Hollywood naisnäyttelijöitä. Bloomkin on menestynyt Pirates of the Caribbean avulla sekä muutamissa muissa rooleissa. Hänellä on myös kaksi vuotias poika Flynn. McKellen taas on ollut pahisten rooleissa, esim. Da Vinci Koodissa ja X-Menissä .

Viggo Mortenssen ja Sean Bean on nähty aika-ajoin.
Moretenssen on tehnyt hienoja rooleja, mutta itse leffat ei kai ole menestyneet niin älyttömän hyvin. Ja jos oikein ymmärsin, niin hän on jäämässä eläkkeelle.. (Tästä en ole varma.) Beania on nähty sekä pienissä että isommissakin rooleissa.

Hobiteista Woodilla ja Monaghanilla olivat aluksi kovassakin huudossa, mutta nykyään heitä ei juuri ole näkynyt. Lost-sarjan jälkeen Monaghan on kaiketi tehnyt pari pientä roolia. Tosin jollain kanavalla näytettiin ”luontodokkaria” jossa herra esitteli ja tutki erillaisia hyönteisiä. ok, en jaksanut kattoa ohjelmaa pitkälle, joten saattoi siinä olla jokin syvempikin tarkoitus.
Billy Boydista ja Sean Astinista en tiedä juurikaan mitään.
No Boydilla on vaimo sekä poika ja jotain yhteistyöprojektin suunnittelua Monaghanin kanssa. (Vai kaatuiko se?) Astinista en tiedä mitään, toimiiko nykyään freelancerina?

Andy Serkins on ollut tiiviisti yhteistyössä Peter Jacksonin kanssa. Ja eikös hän ollut myös siinä Apinoiden Planeetta leffassa mukana.
David Wenham (Faramir) on ollut parissa Hollywood leffassa esim. 300 ja Australia.
Samoin Liv Tyller ja Hugo Weaving ovat myös tehneet muutamia näkyvämpiä rooleja.
Tietysti monet ovat myös teatterinäyttelijöitä, mutta en ole juurikaan perehtynyt siihen kategoriaan.

Elikkäs tässä on nyt minun tietojani ja spekulaatioita rakkaista näyttelijöistämme. Löytyykö teiltä jotain lisätietoja tai korjattavaa?
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Näyttelijöiden kuulumiset! :)

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Ainakin Karl Urbanilla on ollut töitä. Katsoin juuri pari päivää sitten Star Trek Into Darknessin ja siinähän herra esiintyi (kuten tietysti myös ekassa osassa). Ja olen nähnyt hänet parissa muussakin Hollywood-leffassa. Ensi yönä tulee muuten TV5:ltä Priest, jossa hänellä on rooli ja Brad Dourifilla myös. Mutta leffa ei kai ole mikään hyvä, laitoin tallennukseen jos sen joskus ehtisi katsastamaan.

Orlin tähti taisi olla vähän laskemaan päin, mutta Hobittien myötä voi olla, että hän saa taas enemmän rooleja isoista leffoista, mutta se jää nähtäväksi. Sen poitsu on kyllä söpö. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vastaa Viestiin