Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Täytyy sanoa, että hirmuisen hienoja. Sopii tuollain valkoisella piirretty tuohon kierrätyspaperiin. Miksi tuo eka kuva on vähän sinun näköises? Oo Jotenkin tuli vain mieleen. Niinkuin kaikille muillekin^^
Hieno on tuo toinenkin, vähän häiritsee se vaalea kohta siinä, mutta siinäkin on sitä tunnelmaa, niinkuin sinun töissä aina tuppaa olemaan^^
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Huu, hirmuista. Näin kauhean monta kommenttia. :)

Igna, kiitos!

Sil, minulla on niitä kyniä tasan viisi ja niistä kaksi oli keltaista. Tuli sellainen öh - eipä tässä ole kauheasti oikein tehtävää - fiilis ja sinne meni. Epäröin kyllä sitä keltaista, mutta ihan ok siitä taisi kuitenkin tulla. Minulle kyllä tuli Annatar mieleen siitä kuvasta...

Illusiana, töksäytä pois! :P Minä en osaa nähdä siinä omia piirteitäni, mutta kai se on sitten myönnettävä jos näin moni on sitä mieltä. (tunnustan itse korkeintaan hiukset ja kulmakarvat.) Naiselta tosiaan pyyhin silmän pois, koska se ei suostunut onnistumaan ja sitten päätin ettei se mitään silmiä tartte. heh.

Legoliina, tight-laceriksi minä sen tytsyn ajattelinkin. Taistelin aika pitkään tuon asennon kanssa, joten kiva kuulla sen onnistuneen.

Fuu, kiitoksia! Siihen naiseen tulikin yllättävän paljon maskuliinisia piirteitä, mutta se ei ainakaan itseäni haittaa. Öh, kiitoksia kehuista muutenkin. En tosiaan osaa siinä kasvokuvassa nähdä itseäni, mutta kai sitä pitää vähitellen uskoa.

Raivonkyynel, kiitos! En tiedä miksi sitä ekaa kuvaa pidetään minun näköisenäni - en ole ainakaan tarkoituksella piirtänyt sitä niin, eikä peiliä ole ollut näkösällä. :P
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Hattara
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 9:26 pm
Paikkakunta: En tiedä, enkä välitä

Viesti Kirjoittaja Hattara »

*Taputtaa ja nyökyttää päätään suurieleisesti* Todella hienoja ja käytetty erinlaisia tekniikoita. Ja värit on ihunia.
Hubabaata...
Joo, kuten varmaan huomasit ei kovin rakentavaa palautetta minulta. Ehkä myöhemmin...
Kun ei toivo, ei pety!
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kiitos Pampula! Ei sitä rakentavaa palautetta aina saa itsestään aikaiseksi. Minulle henkilökohtaisesti on tärkeämpää, pitääkö katsoja kuvasta vai ei. :) Tekniikoita, tapoja ja tyylejä kun on niin sata ja yksi, eikä varmasti mene kaikkien maun kanssa yksiin.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Hah! Laitan tännekin!

Aika pelottavan ja uhkaavan näköinen setä tuo sin Fëanor. Mutta ei paha ollenkaan. hienoa työtä, ja toivoisin kovasti että saisit myös herran esikoisen ikuistettua paperille joku päivä... *viaton katse*

tosiaan aika karskin näköinen kaveri, mutta piirrustusteknillisesti en osaa sanoa mistään muusta kuin tuosta toisesta silmästä. soon aikalailla tumma...
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

En muista, mitä noista kuvistasi olen joskus kommentoinut, mutta kaikki olen katsonut ja ne ovat tosi hienoja. Noiden Häkkilinnun kuvien katseluun ei kyllästy koskaan... Siis tuo kyky piirtää ficciensä hahmot on jotain todella ihailtavaa. Kunpa minä saisin jostain piirtämiskyvyn, koska keksisin sille paljon käyttöä. (Minä kyllä kuvittelen Elboronin aivan tuon Francoisin näköiseksi, siis mustilla hiuksilla :P)

Tuosta Fëanorista minun tekee mieli sanoa jotain. Minä pidän tuosta hänen ilmeestään, juuri tuollainen äkeä sopii hänelle. :D Kasvonpiirteiltään tuo ei ehkä aivan täysin vastaa minun mielikuvaani, tai minusta sillä on ikään kuin liian suuri nenä ja paksut huulet ollakseen haltia. Että siinä on jotain tuollaista alkukantaista luolamiehisyyttä, mitä minä en välttämättä yhdistäisi haltioihin, koska näen heidät sellaisina hienostuneina tyyppeinä. Vaikka onhan Fëanor toisaalta ihan oma tapauksensa haltioiden joukossa, joten tavallaan tuollainen karskius voisi sopiakin hänelle.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Legoliina, Kiitoksia! Minä jotenkin näen Fëanorin ulkoisesti aika julman ja karskin oloisena, mutta se pehmeämpi puoli jää herkästi sen alle.

Sil, se toinen silmä jäi tummaksi. Loppui inspis kesken, enkä jaksanut alkaa enää nysväämään sitä. Ja toiveesi toteutui. :) Luulen kyllä, että teen Maedhrosista toisenkin version joskus.

Mithrellas, kiitos kovasti! Saa nähdä josko jaksaisin taas joskus tehdä lisää omia hahmojakin (vaikka ne taitaa ilahduttaa aika pientä porukkaa...) Minäkin pidän Fëanoria ihan omanlaisenaan tyyppinä, mutta en voinut sille nenälle mitään. Nenäkkäät miehet vain toimivat minulle vähän turhan hyvin. :P
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Oooh *tykästyi tuohon Maedhrosiin älyttömän paljon*
Voi että, tuo on niin hieno kuva juuri tuollaisena! Hieman luonnosmaisen oloinen mutta kuitenkin viimeistelty, jäiset silmät, upeat hiukset ja haukantarkka katse... Jösses, aivan kuolattava piirustus. Todella elävä, melkein kuin se räpäyttäisi kohta silmiään. Sie osaat, nainen. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Tuo Maedhros on hieno! Mun mielestä tuo luonnosmaisuus toimii tuossa kuvassa tosi hyvin. Nuo sinun muutkin työsi ovat aivan upeita ja taitavasti tehtyjä. :wink:
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

HEI!!! Aina minua syytetään!!! :P

No jos tulos on tuommoista niin mikäjottei! *röyhistelee rintojaan ylpeänä käännytystyönsä tuloksesta*

todella kaunis työ ja aivan upea "keskeneräinen" jälki. Kadehdittavaa työtä, mutta... *nillityspiru astuu esiin*

korvan kärki pitäisi näkyä. Mutta siitä sanoinkin. Jos sen piirrät tuohon niin palvon maata jolla kävelet. :wink:
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Oi, tuo Maedhros on todellinen kaunotar. :P Siis tosi ihana. Vähän naismainen mutta sellaisiahan ne haltiat ovat... :wink:
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Huu, näin monta kommenttia! Kiitos ihanaiset! ja hmm, korvankärki. Jaahans, pitääköhän sitä sitten piirtää lisää haltioita.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

No niin, vietin kerrankin oikeasti vapaan viikonlopun ja siivosin taiteilijatarvikekaappini. Lopputulos oli se, että löysin jotain ihan kelvollista vanhaa ja innostuin kovasti uusista jutuista. (Sil, pahus! Minä en pääse enää haltioista eroon!)

Valitettavasti löysin A3-papereita ja ne eivät valitettavati mahdu kokonaan skanneriin. Uudet kuvat ovat siis enemmän tai vähemmän palapelejä. :(

Pin up tytsy

Innostuin taas väripapereista ja pastelliliiduista. Tuli sitten tämmöinen pin up- tytsy aikaiseksi.

Häkkilinnun jatkoon, Iltatähteen tehty yksi kohtauskuva. Isobel

Tämä on tehty kangas/pahvipohjalle akryylimaaleilla ja tosi keskeneräinen, kun valkoinen väri otti ja loppui ihan alkumetreillä. Eli tämä on siis oikeastaan luonnos.

Leonbergin pentu

Kätköistä löytyi myös reilu 12-vuotta vanha öljymaalaus leonbergin koiran pennusta. Se jäi mielestäni joskus keskeneräiseksi, mutta nyt se näyttää aika valmiilta. Jaa-a. Kai se sitten on valmis.

Maedhros väreissä

Sokerina pohjalla vielä yksi Maedhros. Innostuin noista pastelliliiduista nyt oikein kunnolla.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Idwen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:21 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Idwen »

Kauniita.

Tykkäsin tuosta Isobelista. Värit olivat aivan upeat eikä se mitään, vaikka olisi miten luonnos. Vastaa minun mielikuvaani Isobelista hyvin. Kyllä, minulla on siitä mielikuva pienen pääni sisällä. Minulla on sille äänikin.

Pin-up-tytsy on sievä. Tykkään tekniikasta ja ilmeestä. Samoin koiranpentu on suloinen - siinä on pentumaisuutta.

Maedhros on kyllä ihan haltianoloinen (minusta haltiamaisuus on vaikea saavuttaa kuvissa). Kauniit värit.
Hahmopyöveli
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Kuten jo ylistin irkissä, Lana tosiaankin kohta palvomaan (monen muun kanssa) maata jalkokesi alla. Kaikki kuvat ovaat erittäin kauniita, jopa se koira (ja minähän en tykkää koirista/kuvista)
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Vastaa Viestiin