Piratessen kuvatukset (uutta ja vanhaa uutta)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Kivaa, noin paljon uusia töitä! Tuolla Maedhrosilla on aivan ihanat hiukset ja koiranpentu on todella suloisen näköinen. Pidin paljon kaikista. :wink:
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Ooh. Lapsi piti oikein kovasti.

Se korsettinainen jäi ekana mieleen, eheh... Hyvä ikä minulla. Mutta siinä oli valotus onnistunut ja kaunis, ja pakko sanoa että toi kuvan parhaat ja näyttävimmät puolet esiin. (Olenkohan jotenkin väsynyt tänään. Järkevää tekstiä ei synny millään, sen näkee sähkäristäkin) Jotain anatomiassa oli hassua, ehkä oikeassa käsivarressa, mutta se nyt on sivuseikka koska tuossa valotus oli voimakas elementti.

Sitten oli se yksi tytsy jolla oli mustat kiharat ja silleesti, se pastellityö, se myös jäi erityisesti mieleen. Ihanan utuinen.

Isobel oli kyllä kaunis, vaaleanpunainen sopii hänelle oivasti. Tosin vanhemmalta näytti kuin mitä sitten onkaan (ainakaan vielä) mutta siropiirteinen ja klassinen kaunotar ^^ ihana.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kiitoksia kullanmurut!

Idwen, Kiitos! Jännä, että sinulla on jo nyt siitä tytöstä noin vahva mielikuva. Ehkä minä olen sitten onnistunut jossain? (Maeen olen itsekin tyytyväinen.)

Legoliina, kiitoksia! Luontokirjoista löytyy hurjasti hyviä kuvia, värejä ja ideoita juuri luonnon toteuttamiseen. Niitä on paha kenenkään päästä lähteä kikkailemaan ja minä tapaan käyttää niitä aika paljon hyödyksi. Kylläpä luonnoksesta tykätään. :) Minä harmistuin nimittäin aika paljon, kun oli pitkästä aikaa maalausolo ja sitten joutui jättämään kesken.

Ignata ja Crysta el roof, kiitos!

Elenya, kiitos! Taidat olla kyllä vähän levottomalla tuulella. :P Korsettitytsyssä tuo valotus on se gnuu. Itseäkin vähän häiritse se toinen käsi, mutta ei se sitten taipunut niin kuin olisin halunnut.

Ja hei, sinä olet lukenut Iltatähteä vasta vähän matkaa, se on edelleen pahasti kesken ja sitä on jo kuitenkin jo melkein 130 sivua. ja jos mietit, missä vaiheessa olet menossa... Se tyttö ehtii ja joutuu kasvamaan aika paljon.


Ja sitten. Minua piinataan haltioilla. *mulkaisee murhaavasti Silidirin, Lumisuden ja Ignatan puoleen*. Tästä piti tulla Fingon, mutta samalla paperille Maedhrosin kanssa päätyi lopulta pikkuveljensä Celegorm. En ole itse lainkaan tyytyväinen tähän, mutta menkööt.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Heihei!

Eipäs syytellä siellä! Nih! *megaviaton ilme, suorastaan pyhimysrenkaat triplaantuu*

Mutta tuo uusin Maedhros, voi taivas noita hiuksia ja tuo ilme. :P~~
Velipoika on hieman kavalan näköinen, mutta ainahan pikkuveikat on isoveikoille mustiksia jostakin.

tuo pinup tytsky oli nätti ja se turkissysteemi aivan mielettömän upeasti kuvattu, ihan pystyi tuntemaan sen karvapinnan. olkapää oli jotenkin outo, mutta erinomaisen kaunista värien käyttöä.

koiranpentu oli ihan ... AWWW! Enkä osaa sen kummemmin sanoa siitä mitään, soon niin lutuinen ja ihana.

Isobel oli kaunis kuva, mutta vaikea nyt sanoa kun en ole vielä(kään) lukenut niin pitkälle... siis hahmona meinaan.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ah minun pitikin jo aikaisemmin tulla kehumaan viimeisimpiä töitäsi, mutta ei ollut silloin aikaa. ^^ Mahtavia! Miten joku osaa liiduilla..
Erittäin hienoja! Maedhrosin otsa tosin kaipaisi hieman sävyjä.. varjoja. Sen tekee ehkä se, että hiukset lähtevät liian "littanasti" kasvamaan. Varmasti tiedätkin sen, mutta hiuksethan lähtevät kasvamaan ylöspäin ja sitten vasta taipuvat. :)

Mutta muuten.. ihailen kykyäsi käyttää liituja... Aivan ihana tytsy ja koiranpentu!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Juu. Pidän edelleen sun töistä. Ne on hienoja. Hyvin hienoja, pahus sentään.
Tietääkö Paholainen olevansa paholainen?
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Hih, haltioita. ^^ Upeita ovat. Minä en edes harkitse haltioiden piirtämistä tämän jälkeen. Mutta voisin sen sijaan ruinata sinua piirtämään niitä, koska sinä sen mitä ilmeisimmin osaat. Maedhrosisi on/ovat uskomaton/uskomattomia. Celegormisi näyttää viekkaalta, jopa luihulta. Mutta eikös Celegorm ollutkin Fëanorin pojista niitä ei-niin-mukavia-tuttavuuksia? Pieni ei voi muistaa kun pieni ei ole lukenut Silmaa niin tarkasti viime aikoina. ^^ Milloin saamme nähdä Maglorin? *tillittää sitä viattoman näköisenä* Tuo sin maalaama Leonbergin pentu on lutuinen. Sellainen halinallen näköinen ja silti niin elävän oloinen. (Joo, melkein kaikki pitkäkarvaiset molossityypin koirat on pentuina nallekarhuja. Ja onhan osa aikuisinakin. ^^) Sitäpaitsi, värien käyttösi on upeaa.

(Ai mikä Rakentava Palaute? Lähetin sen postipakettina Mankkaalle ja sain ilmoituksen että se onkin vahingossa lähetetty Marsiin. Palautetaan lähettäjälle sitten kun kuljetukset taas toimivat.)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Pahus sentään :shock: Kuvat vei kyllä kielen multa. Pidin kaikista. Ne olivat TODELLA upeita. Miten joku voikin olla noin lahjakas piirtäjä? :P Oletko koskaan yrittänyt myydä taideteoksiasi? Sillä niitä ne ovat. Upeita taideteoksia.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Nyt Cashimyssy palasi tänne taas. *tässävälissä se tappaa itseään hiirenjohdolla ,kun ei ole riekkunut täälläpitkään aikaan*

Hienoa jälkeä sinulla on edelleen, täytyy myöntää että vain lisää olet kehittynyt. *halii Piratessea, wooh, onpo tällä ollut sitä ja sen piirustuksia sekä tekstejä ikävä! O_O*

Pinuptytsyt on ihania, Grr, Cashimyssy tyksii. Maedhros väreissä on mielestäni upia ,Sexxah veri kaanis!! :3

Minusta ei irtoa ja helkeä nyt mitään kovin fiksua kommenttia, tuli ankkarokin takia riekuttua sen verran että väsymys jo painaa.. *suukkoja ja haleja* Piirtelehän lisää, Cashimurun iloksi :3
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Uuh, pitipä tulla kommenteeraamaan. ^^ (joo, tuo ei ole suomea, menen kohta muualle horisemaan :D)
Mielipiteet siis viime päivityksen töistä, ettei mene sekaisin. Ensiksi täytyy sanoa pin-up-tytsystä että todella kaunis työ, sanoisin että aistikas, ja sininen väri sopii siihen erinomaisesti. ^^ Lisäksi hiukset, voi että, pöllisin.
Isobel oli tosiaan luonnosmainen, mutta se ei haitannut. Värit ovat aivan ihanat. ^^ Leonbergin pentu taas oli aivan uskomattoman suloinen, kyllä tuollaisen taulun ottaisi seinälle. Ei heti edes ajattelisi että se on 12 vuotta vanha. o_O Siulla on todella lahjoja.
Lopuksi Maedhrosista tuli mieleen, että sinulla on hirveästi silmää myös eri tekniikoille, osaat käyttää niitä kauniisti. Arvostan sitä. ^^ (ja oli se Maedhroskin hieno :D)

Kiitos näistä, todella mahtavia. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kvääk, en ole tännekkään tainnut katsoa sitten... ööö... no, vuonna kivi ja kilpi. Tällä on ollut vain aika raskas kausi ja kaikki foorumit ovat olleet paitsiolla aika pitkään. Yritän vähän reipastua ja käydä täälläkin taas vähän useammin. Kiitos teille ihanaisille kommenteista!

Sil, kiitos kovasti!

Legoliina, jep Jolien huulet tuli itsellekin mieleen ja ärsytti aika huolella, että meni Maen kanssa samalle paperille. Kele.

Celebriel, kiitos vinkistä. Sitä on taas vain piirtänyt, eikä ajatellut, mitä piirtää. ;)

Katoblepas, kiitos!

Lumisusi, kiitoksia! Haltioista ei ole nyt tullut vähään aikaan inspistä, mutta katsotaan jos saan niihin jonkin sopivan kipinän. Siinä voi kyllä kestää. Täällä remontin keskellä on aika tuska olla ja tehdä hommia. :(

Polgara Belor, Kiitos kehuista! Joskus joitain töitä olen myynytkin ikuisuus sitten, mutta se ei tuntunut kovin hyvältä. Nämä kun ovat lähinnä omaksi iloksi, niin tuntuu kurjalta luopua itselle rakkaista jutuista.

Cash, kiitos ja kumarrus! Ja halit vielä päälle. :)

Pitkän hiljaiselon jälkeen pölytän piirrospöytäni ja tuon esille uuden rakkauteni kohteen eli Final Fantasy VII:n spinoffeineen. Sarjan avaa vampyyriksikin haukuttu ihana angstipallero nimeltä Vincent Valentine! (Valitettavasti skanneri muutti jopa ihan paperin rakennettakin ja tämä on luonnossa aika erilainen.)

Kuva
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Katoblepas
Örkki
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 4:26 pm

Viesti Kirjoittaja Katoblepas »

Minuun iski kamala piirtämishimo kun näin tuon o.O Outoa, taidan olla tulossa kipäksi. Yleensä piirtämishimon saa vain piirtämällä. Jep. Yhä vain upeaa.
Tietääkö Paholainen olevansa paholainen?
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Jaahas. Jälleen kerran ei voi muuta kuin katsoa tätä sinun kynien käyttöä ja huokailla. Olet tehnyt vinskistä aivan ihanan :3 *tulostaa kuvan, ja alkaa impata sitä* (3

Mediaseksikästä. Tykkään sen nenästä <3 Aivan tavattomasti.

*ei mitään oikeastirakentavaa kritiikkiä*

o_o Sulan..
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Katoblepas, hienoa jos piirtämishimo tulee noin helposti. Jään odottelemaan tuloksia. :)

Cash, kiitoksia! Vinnien nenä on kyllä aika ihana. Tai no... se on ihana mies muutenkin. *hih*

Ja sitten uutta materiaalia.

Tulin sutanneeksi sitten Final Fantasy VII:n Renon ja Genesiksen Crisis Coresta

Noloja vanhoja töitä kaivaessani törmäsin myös kahteen vanhaan. Näihin olen vielä kohtuullisen tyytyväinen. Vuoden 1995 vuosikertaa tarjoaa Dragonlance-haltia jonka nimeä en kuollaksenikaan muista. Jos joku tunnistaa hahmon, muistuttakaa käävän muistia.

Vuonna 1992 on sitten tullut maalattua Tämmöinen rantamaisema
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Hooho, mien ole huomannut näitäkään. :3

Örmn..
Tuo rantakuva on tehty meikäläisen syntymävuonna, tulipa juuri sellainen tosi, TOSI ,tosi nuori olo. Y__Y
Pidän kovasti tuosta maisemasta.. se muistuttaa minua kovasti jostian.. jostain mutten millään saa päähäni että mitä. Paikkakin on todella tutun oloinen, eikä tässä oikein mitään osaa muutenkaan sanoa enää, ei mitään järkevää.. Y_Y

Joissakin kuvissa on jotain pienenpientä anatoomista häikkää. Mutta mikäpä minä olen puhumaan anatomiasta Y___Y

Reno on ihana Y__Y

No onpa tänään nyyyhky-nyyhky päivä.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Vastaa Viestiin