LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2007

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Hih!

Loistava idea tuossa Tähti jutussa. Ja kaunis ficcikin.

Ja lumikin jutusta tuli joulu niin mieleen että! Kelpaa lukea tosiaankin.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

(Tämä kalenteri todella menee ihanasti genrestä toiseen xD)

Loftiksen joulukalenteri, luukku 6
Päivän sana: joulupukki

Title: Kuusi jouluista 100 sanan raapaletta
Pairings: Frodo/Sam, Merri/Pippin, Aragorn/Legolas, Haldir & pikkuveljet
Rating: G - R
Genre: Humor, AU
Warnings: Slashia se on kaikesta huolimatta.
Disclaimer: Hahmot ovat kunnioitetun JRR Tolkienin, tarinat ovat minun.

Summary: Olipa kerran joulupukki. Tai siis kuusi kertaa.

A/N: Osittain nämä on tehty legendaaristen Salaisten päiväkirjojen hengessä. Jokainen raapale liittyy enemmän tai vähemmän joulupukkiin ja jokaisessa on (otsikkoa lukuun ottamatta) tasan 100 sanaa.


***

1. Frodo/Sam, tänä jouluna

Työnnyin hitaasti syvemmälle. Oikein hitaasti, sillä en tahtonut ehtiä perille liian aikaisin… tätä hetkeä oli odotettu niin kauan. En halunnut pilata mitään hätiköinnillä. Aluksi homma eteni kuin rasvattu, ja liu’uin määrätietoisesti hiljakseen pidemmälle… mutta sitten kohtasin omituisen ongelman. Etenemiseni pysähtyi. Kurtistin kulmiani, vetäydyin hieman taaksepäin ja työnsin itseäni uudestaan. Jälleen kerran jouduin pysähtymään. Tuntui kuin vastaani olisi tullut seinä, jonka kaiken järjen mukaan piti kuitenkin olla vasta paljon pidemmällä. Vielä kerran vetäydyin takaisinpäin ja otin enemmän vauhtia, mutta ei. Olin jumissa.

”Frodo? Rakas?” jouduin huutamaan. ”Taidan joutua laihduttamaan ensi jouluksi. Sitä odotellessa, voisitko mitenkään tulla irrottamaan minut tämän savupiipun sisuksista?”


2. Frodo/Sam, viime jouluna

”Joulupukkii, joulupukkii, valkopartaa, vanha ukkii,” pieni Elanor Kaunis hoilasi kovaan ääneen ja sai isänsä Samin hymyilemään.
”Käypä tänne, emme pelkää, isä antaa sulle selkään!”
Samin suu loksahti auki. ”Elanor! Mistä sinä tuollaista olet oppinut? Ei noin saa sanoa!”
”Miksei?”
”Koska joulupukki on kiltti ja mukava henkilö, jota kukaan ei vahingoittaisi. Enkä varsinkaan minä, sinun isäsi.”
Elanorin silmät levisivät ihmetyksestä. ”Mutta minä olen nähnyt, miten annoit pukille selkään.”
”Häh?”
”Viime jouluna, keskellä jouluyötä. Hain maitoa ja näin sinut olohuoneessa antamassa piiskaa joulupukille. Pukki piti siitä.”

Samin posket muuttuivat jouluomenoiksi. Se sai kyllä olla viimeinen kerta, kun suostun Frodon ehdottamiin kummallisiin roolileikkeihin!


3. Mordorin maassa

Sauron ei ollut koskaan ennen ollut yhtä pettynyt örkkeihinsä. Ne mokomat ajattelemattomat typerykset, niille ei voinut uskoa pienintäkään tehtävää ilman että kaikki meni pieleen! Sodan aikana Sauron olisi tahtonut vain, että örkit olisivat pysäyttäneet maahansa tunkeutuneet hobitit – oliko se ollut liikaa pyydetty? Tai se, että örkit olisivat pystyneet tappamaan Gondorin kruunua havitelleen ihmisen ja sen pari surkeaa apuria? Mutta ei, henki ei ollut lähtenyt ihmisestä, haltiasta tai kääpiöstäkään… sota oli loppunut niin suuriin tappioihin, että Sauron oli kaikessa hiljaisuudessa ollut iloinen sen päättymisestä.

Ja nyt, kaiken tämän jälkeen, ne pölvästit olivat pyytäneet joulupukilta lahjaksi sormusta! Koko rumba alkaisi taas alusta.


4. Merri/Pippin, joululahjoista

”Katso mitä minä sain!” Merri kiljaisi kovaan ääneen saatuaan joululahjansa ulos kirkkaanpunaisesta käärepaperista.
”Ooooo!” Pippin huudahti ihastuksesta silmät suurina. Hän innostui jopa niin, että pudotti lahjan, jota oli juuri itse ollut avaamassa. ”Joulupukki todella kuunteli toiveitasi!”
”En edes tiennyt että niitä voi olla näinkin suuria! Ei edes meidän mammalla ollut tällaista, vaikka se kovasti isoista pitikin! Mistähän tällaisia saa? Varmaan ihan Konnun ulkopuolelta minulle haettu.”
”Miten upean muotoinenkin vielä… ja sopivan paksuinen… niin täydellinen.” Pippin virnisti ja kiehnäytyi Merrin kylkeen kiinni. ”Voisinkohan mitenkään itsekin saada siitä osaani?”
”Ehkä.” Merri iski silmää. ”Jos olet kiltisti.”

Se todella oli komein porkkana ikinä.


5. Aragorn/Legolas ja viimeinen pisara

”Kulta rakas… olemme olleet yhdessä jo varsin pitkään ja elämässä on edelleen vain hyvin vähän sellaisia asioita, jotka kieltäisin sinulta. Varmasti olet huomannutkin, että kun olemme sängyssä, olen valmis kokeilemaan kaikkia oudoimpiakin päähänpistojasi. Kun halusit minun ruoskivan sinua, pidin siitä kovasti. Kun halusit minun pukeutuvan joulupukiksi ja strippaavan sitten hitaasti kaiken paitsi parran, olin leikissä mukana. Aika moni kumppani olisi varmaankin kavahtanut viimeistään siinä vaiheessa, kun tahdoit kimppakivaa kolmistaan örkin kanssa, mutta minä en.”

Legolas katsoi Aragornia tiukasti silmiin. ”Mutta yhden asian aion sinulta nyt kieltää. En enää koskaan, ikinä, kertaakaan suostu levittämään torttuhilloa vartalolleni! Se ei lähde hiuksistani irti.”


6. Haldir/pikkuveljet, joulupukin syvin olemus

”Joko sinä kohta olet valmis? Kauanko vielä pitää odottaa?”
Tämä oli varmaan jo sadasviideskymmenes kerta, kun Rúmilin tai Orophinin malttamaton ääni kantautui Haldirin korviin. Nuoremmat veljekset odottelivat viereisessä huoneessa että isoveli saisi itsensä valmiiksi: sitten alkaisi itse huvi.
”Haldir, ihan totta! Vauhtia nyt!”
Haldir vilkaisi vielä viimeisen kerran peilikuvaansa. Menettelee, hän ajatteli. Ainakin hän oli jälleen kerran tehnyt parhaansa pikkuveljiensä onnellisuuden eteen. Mihinpä hän ei Rúmilin ja Orophinin vuoksi ryhtyisi?
Vaalea haltia avasi oven ja astui esiin. Yllään hänellä oli hänen tiukimmat seksivaatteensa – mustaa nahkaa ja asianmukaiset välineet.

”Haldir,” Orophin kuiskasi hiljaisuuden jälkeen. ”Kun pyysimme joulupukkia, emme tarkoittaneet aivan tuota.”


~ Fin.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Minähän en suinkaan naura ääneen täällä.

Ai tuotako se tarkoittaakin, se "isä antaa sulle selkään" väännös tuosta joululaulusta? :lol: Selvisi sitten sekin.

Mahtoi olla komea porkkana, ja voi Legsun hiuksia ^^

Kuinka ollakaan, Haldir ja hänen veljensä... Mielenkiintoisia joulutraditioita :lol:
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Viesti Kirjoittaja Silidir »

hehee!!! *kuolee nauruun* öööh... *kikatus* mitä oikeesti voisi sanoa? Hyvä. Loistava! Ja tuo savupiippuun jumittuminen. Porkkana. Hillo!!! *kikattaa vielä lisää*

Kiitos.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Mëoi
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 3:29 pm
Paikkakunta: Imladris

Viesti Kirjoittaja Mëoi »

Porkkana *tirsk*. Ei jumalauta tuli naurettua (en suosittelle, että luette näitä leipä suussa!) Tuo savupiippu juttu, torttuhillo ja sitten vielä Haldirin käsitys "joulupukista" olivat aivan mahtavia. Kyoshiro kiittää ja kuittaa!
"Emma, näytät aivan Nazgúlilta jolla on vakava AD/HD.."

Ent. Kyoshiro
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Voi jestas, aivan mahtavia! :D Jokainen raapale oli ihana ja nerokas... Loppuhuipennukset, aihihiihi. Niin mahtavia! Isä antaa sulle selkään, sormus ja torttuhillo olivat suosikkini. :D Vaikkei niissä muissakaan mitään vikaa ollut, päin vastoin. Ihania ihania.

Jokainen luukku on kyllä ollut tosi hyvä! Ei toki mitään paineita, minun luukkuni eroavat vähän tähän astisista... Mutta voi voi. :D

(Anteeksi tökerö teksti, on vähän... krhm, krapula. :D)
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Ai että kuinka ihania luukkuja taas tullut. Aivan ihania Elladan/Elrohir tekstejä ja tämä viimeinen taattua Sparks-laatua :>. Tulee niin mukavan jouluinen tunnelma. Odottelen innolla seuraavia luukkuja, joista saan varmasti taas enemmän suorituspaineita :'D. Loistavaa työtä kaikilta jo luukkuja kirjoittaneilta.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Miaplacidus
Puolituinen
Viestit: 307
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 12:21 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miaplacidus »

*reps* Nämähän ovat loistavia! Ihastuttavan kieroja xD Ahihii.
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Vuoden Tulokas 2008 - Äww, kiitos <3
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

Hi-haa! :'D

Tuo oli aivan hulvaton luukkuu, nauroin veet silmissä, sillä nyt tiedän mitä se "Isi antaa sulle selkää", tarkottaa!

Nuo pätkät olivat aivan loistavia, jokaisessa oli todella hauska loppu!
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

*pyrskähtelee hillittömästi*
Oih, tämä oli kyllä todella hyvä :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Niiiiiiice!
Ja nyt, kaiken tämän jälkeen, ne pölvästit olivat pyytäneet joulupukilta lahjaksi sormusta! Koko rumba alkaisi taas alusta.
Aika moni kumppani olisi varmaankin kavahtanut viimeistään siinä vaiheessa, kun tahdoit kimppakivaa kolmistaan örkin kanssa, mutta minä en.”
*nauraa lattialla*
Että näin ikään. :lol:
Viimeksi muokannut Darial Kuznetsova, Ma Joulu 17, 2007 4:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
nathron
Örkki
Viestit: 32
Liittynyt: La Syys 22, 2007 4:17 pm
Paikkakunta: Atuanin Hautaholvit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nathron »

Vuoden paras joulukalenteri! :D Aikaisemmat tarinat kerrassaan ihania, mutta viimeiselle hajosin kunnolla - ja moneen kertaan :lol: Loistavaa, tällä kun jatkatte niin loppukuu menee kuin siivillä :D
Four winds will guide us.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

*nauraa ihan räkänä* Ei hyvä luoja tätä luukkua xDD
Todella ihania raapaleita, sataan sanaan saa jotenkin vaan tiivistettyä niin nasevasti sen kaiken oleellisimman, se iskee kuin hyvä vitsi. ^^
Ensimmäinen raapale sai tyrskähtelemään: Aluksi homma eteni kuin rasvattu, ja liu’uin määrätietoisesti hiljakseen pidemmälle… mutta sitten kohtasin omituisen ongelman. Etenemiseni pysähtyi. Kurtistin kulmiani, vetäydyin hieman taaksepäin ja työnsin itseäni uudestaan. xDD Voin vaan kuvitella kummastumista jos esteeseen törmäisi muualle työntyessä... huh huh.

Todella mahtava luukku ^_^ Ja sait kuin saitkin kuusi raapaletta! Hih hih. ^^
*joulupusu*
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Tantrum
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 2:31 pm
Paikkakunta: Lentävien laivojen kaupunki

Viesti Kirjoittaja Tantrum »

Hee! Ihana! Tämä se aina nii piristää :lol: Aww
Musta enkeli ottaa kenet haluaa
Eikä muita enkeleitä ole olemassakaan
Amene
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:53 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Amene »

ookei, eli tässä on Luukku 7 xDD

Ja anteeksi, Amene juoksee taas ympäriinsä (juuri saavuin kotiin koulusta/tanssitunneilta) Olisin toki järkevänä tyttönä voinut nakittaa jonkun toisen laittamaan, mutta... xDD

Elieli.


Luukku 7

Sana: Kinkku~ <3

title: "Voihan kinkun kinkku."
Genre: Humor, hieman pilaa näistä vuodatusviesteistä.
Pairing: Pikkanen Legolas/Aragorn
rating: Edellisen sekä kielen takia PG-13

Summary: Koko Keski-Maa joutui huomaamaan, että Legolasia ei välttämättä kannata päästää ääneen missään tilaisuudessa.

A/N: lalala. .. yksi kysymys; mitä ihmettä kirjoitetaan kinkusta? ei muuta. (kiitos Jormulle avusta <3)

--

“On taas aika Joululle. On aika olla iloinen ja hyppiä kukkakedolla. On aika laulaa joululauluja - ja mieluiten sävelkuurona.

Näin sivuhuomautuksena, oletteko huomanneet kuinka ärsyttäviä Erua ylistävät joululaulut ovat? Niissä jokaisessa mainitaan jossain kohtaan joku pahan ja hyvän välinen tappelu ja jokin valkopartainen velho. - Ei millään pahalla Gandalf, mutta se nyt vaan pistää pahasti silmään. - Samoin myös hobittilapset, jotka yrittävät epätoivoisesti vinguttaa joululauluja - Frodo, olisitko kiltti ja nostaisit Samin pois pöydältä sillä hänen karjuntansa häiritsee keskittymistäni - ja pyytävät mukaan kylän jokaisen yli kaksi wee täyttäneen mukulan.

Mukuloista puheen ollen.. Puoliksi raa’at perunat! Ne ovat Keski-Maan pahin vitsaus! On kuin koko Gondor ei olisi koskaan edes kuullutkaan, että perunan voi jopa keittää kypsäksi. Ehkä niistä on hauska katsoa kuinka majataloissa vieraat yrittävät lävistää perunoitansa, jotka sinkoilevat ympäri salia ja mieluiten lentävät vastapäätä istuvan päähän. Tämä taas aiheuttaa ilmiriidan. Kun tilanne on rauhoitettu sotilaiden avulla, jotkut hiton örkit ryntäävät varmana sisälle majataloon ja murhaavat ihmiset näillä puoliraa’oilla ja KOVILLA perunoilla!

… Ja miten hitossa Saruman keksi, että uruk-hait olisi kivoja? Niillä ei ole aivoja mistä puhuakaan ja koko sanavarasto koostuu sanoista “sota”, “tappaa”, “murhata”, “murskata”, “joukot”, “paikka” ja “mama”. Muutenkin koko pahan voimilla tuntuu olevan koko ajan joku hiton ideapula. Minun hiuksenikin ovat kiinnostavammat kuin Sauronin puheet!

Talvi muuten tappaa hiukseni! Kesällä ne ovat kiiltävät ja loistavat kuin miljoonat tähdet, mutta entäs talvella? RÄNTÄSADE NÄYTTÄÄ NÄTIMMÄLTÄ! Ihoni vanhentuu vähintään viidellä sadalla vuodella ja tiedättekö kuinka herkät haltian korvat ovat kylmälle? Yhtä herkät kuin kääpiöt sanoille lyhyt - GIMLI! PÄÄSTÄ HETI IRTI HIUKSISTANI! ARAGORN!- ja parraton.

Mutta entäs sitten entit, jotka päättävät jäätyä juuri sille tielle, jota sinun on käytettävä? Vietä siinä sitten kolme tuntia loruttamalla kiehuvaa vettä kyseisen entin juurille, jotta se pystyisi liikkumaan ne pari senttiä, jolloin pääset hänen ohitseen.

Valuttamisesti puheen ollen, yksi sana: Nuha! Se saa jokaisen nenän valumaan kuin koski! Arvatkaa vaan kuinka vaikeaa on näyttää edustavalta, kun yrität siinä sitten salamyhkäisesti niistää ja päästätkin olifantin töräyksen!

On muuten myös älyttömän vaikeata harrastaa seksiä rakastajasi kanssa, kun samalla yritätte paeta hänen yliriippuvaista vaimoaan sekä välttää joutumasta koko hovin puheenaiheeksi! Oikeasti Aragorn, lupasit minulle aikoja sitten rakennuttaa sen meille salaisen talon tuonne joen rantaan, mutta MITÄ! Ei minkäänlaista taloa! - Arwen, olenko koskaan sanonut kuinka inhoan sinua ja sinun “olen niin nätti bimbo” - asennettasi? Minulla on sentään kauniimpi iho kuin sinulla ja se pysyy sellaisena ILMAN voiteita toisin kuin eräillä! Ja älä ota esiin minun sanomaani! Ei se niin ruma ole talvellakaan!- Taloista puhumattakaan.. Hobittien kolot. Niissä ei edes pysty seisomaan vaan pitää olla yhtä taivutettuna kuin Aragorn rakastaa taivuttaa minut pöytänsä yli toimistossaan.. - Aragorn, kultarakashanimussukka, siitä tulikin mieleeni, että voisitko hankkia tällä kertaa sen banaanilta maistuvan voiteen? Tuo suklainen maistuu niin teennäiseltä -

Ja on aivan turha puhua mistään joulumässäyksestä, sillä missä on kinkku! Ei yhtään kinkun kinkkua! Kinkuton Joulu maailman suurin loukkaus.. väliäkö sillä vaikka kukaan tästä pöydästä ei söisi sitä? Vaikka koko huone on täynnä kinkunvihaajia ja kasvissyöjiä, kinkku on traditio! - Ei sillä, että haukkuisin tämän aterian järjestäjää, joten Elrond voi lopettaa minun mulkoilemisen minä hetkenä hyvänsä -

Toivotan kaikille oikein hyvää joulua ja antoisaa uutta vuotta sekä olkoot lahjanne teille mieluisia, toisin kuin minulla. Saan aina niitä turhia lahjoja - puhumattakaan jostain hiton kynttilöistä, joita on lopulta joka nurkka täynnä!

Kiitos!”

Aragorn laski paperin takaisin pöydälle ja painoi päänsä käsiinsä. Ihmisten kuningas tunsi päänsäryn lähestyvän hälyttävällä vauhdilla.

“Legolas, tiesitkö.. kun pyysin sinua kirjoittamaan puheen perinteiseen joulujuhlaamme, en tarkoittanut aivan tätä. Ja on kyllä kilttiä sinusta antaa tämä minulle luettavaksi - olisin tosin halunnut nähdä tämän ennen kuin luit sen kaikille ääneen. Voihan kinkun kinkku.”



Hyvää kinkullista Joulua!
Legolas looked blank

Huumorificcaaja 2004, Typoilija 2006, Mangafriikki 2007, Merri 2009, Typoilija 2010 \o
Vastaa Viestiin