Trilogian paras näyttelijä

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Minulla ei ole huonoja ,koska kaikki ovat onnistuneet enemmän tai vähemmän hyvin.
Kaikki ovat minusta hyviä näyttelijöitä joita arvostan. Ei mitään mahtailevia Minä-olen-paras tyyppejä.
Eledal
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:08 am
Paikkakunta: Juvaskula!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eledal »

Kaikki onnistu jollain tavalla. En mä osaa sanoo kuka oli paras. OJnkun verran vaan ärsyttää Orlandon ylinäytteleminen, mutta toivottavasti se pääsee siitä eroon... :D Miranda otton roolisuorituksesta en kans tykänny jostain syystä.
Elämä on ohimenevää, siitä on vain yritettävä pitää kiinni
Aina ei tiedä mitä käy, aina ei voi vaikuttaa tulevaan
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Vaikka yleensä pidänkin Billyn puolta täytyy myöntää, että Sean Astin oli aivan loistava!
All you need is love...
Juttaa
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 4:49 pm
Paikkakunta: Gondor, keskellä ei mitään.

Viesti Kirjoittaja Juttaa »

Hyvät:
Viggo Arskaksi, parempaa kyllä olisi saanut etsiä todella kaukaa.
Andy Klonkuksi, kun katsoi extroja ja muiden kommentteja niin kyllä Andy on tehnyt todella paljon työtä ja loppu tulos on todella hyvä.
Sean Samiksi, juuri samanlainen kuin kirjan Sam huolehtiva ym...

Huonot:
Ehkä tuo Liv.
Avatar
Bishounen Ai
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 10:07 am
Paikkakunta: Ryuhei Matsudan futonin laita...

Viesti Kirjoittaja Bishounen Ai »

Oisko se paras se Craig "The Nose" Parker :D Tasoihin tulee kyllä myös Billy, Andy, Sean, Elijah ja moni muu. Kaikista muista pidin paitsi kakkosen Miranda Ottosta mutta kolmosessa se oli hyvä. Ja örkistä kolmosessa, siitä pahkurapäästä, en pitäny, vaikutti epäoikealta. Mutta minusta Arwen oli myös upea. Liv Tyler on mielettömän sexy :oops:
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Aaarh.. Aivan liian vaikeaa sanoa.^^

Mortensen, Wood, Astin, Boyd, Monaghan, Rhys-Davies, siinä muutamia saattueen jäseniä... Kaikki saattueen jäsenten esittäjät ovat erinomaisia valintoja. Bloom ei henkilökohtaisesti iske kovinkaan paljoa, mutta on Legolaskin varsin hyvin näytelty.

Hill (Theoden), Noble (Denethor), Weawing (eikö se Elrondin esittäjä noin mennyt?) ja Wenham (Faramir) ovat valarin siunaus kahdelle viimeisimmälle osalle. Theodenin keltaiset hiukset (niiden pitäisi olla valkoiset, pitäisi, pitäisi, Tolkien kertoo niin, pitäisi olla! XD) tosin ärsyttävät, mutta siitä ei voi näyttelijää syyttää.^^ Rohanin kuningas on aivan upeasti näytelty, eikä Denethorin suhteen ole voinut parempaa mielestäni toivoakaan. Faramir... Lempihahmojani kirjassa ja elokuvassa. Wenham on saanut Faramirin hahmoon "sen jonkin" mukaan, minun mielestäni. Ja on se mies maskeerattu myös uskomattoman hyvännäköiseksi, mutta ei siitä nyt enempää.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Paukiti Paukiti... ^^ Voi sinnuu pientä. ^^
~Susilla ei ole kuninkaita~
Elyon
Örkki
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: Pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja Elyon »

Hyviä... :)

Andy Serkis, se teki niin uskomattoman työn... aivan mahtavaa, aivan mahtavaa!
Craig Parker... taisin sortua sen komeisiin kasvoihin ;) Enemmän tai vähemmän. Se rooli jäi kuitenkin kaikkein tiukimmin mieleen, elikkä tottakai se oli silloin miulle toinen parhaista roolisuorituksista.

Huonoja...

En vaan voi sietää Liv Tyleria. En vain pidä hänestä näyttelijänä, ei voi mitään.
"Vai Belacqua? Ei. Lyra Kaunopuheinen sinä olet", Iorek sanoi. "Minä en muuta haluakaan kuin taistella Iofur Raknisonin kanssa. Tule, pikku daimoni."

~ Universumien Tomu, Kultainen kompassi
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Tylerissä ei mielestäni ole mitään vikaa, kyse on minun kohdallani vain siitä, että koko elokuvissa saisi olla puolet vähemmän Arwenia... *murisee* Can't help it. Mutta paljon, paljon karmeampiakin valintoja Elrondin tyttäreksi olisi voitu tehdä.

Eowyn on liian pehmo, epäröivä. Syyttelen taas suurelta osin käsikirjoittajia, enkä kovin pahasti Ottoa, joka ulkonäöltään sopii Eowynin osaan täydellisesti.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Hyvikset

Sean Astin. Aivan todella hieno roolisuoritus. Varsinkin tuossa Trilogian päätösosassa. Tunteella veti kyllä.

Andy Serkis. Mahtavin ääni ikinä! Just klonkkuilua. Tosi mahti.

Elijah Wood. Hyvin veti Frodon roolin. Kundi osaa todella näytellä, mutta sen rääkyminen sattu välillä korviin... Mutta se on pikkuseikka.

Cate Blanchett. ILMIÖMÄINEN! Aivan mahtava roolisuoritus! Mun päähän ei pitkän pohdinnankaan jälkeen mahdu, miten hän osaa niin hyvin ilmeillä viestiä. Pistäkääpä sen ilmeet ja eritoten SILMÄT merkille ennen sitä sormushulabalookoetusta ja sen jälkeen. Hienointa ehkä.

Pahikset

Liv Tyler. BLAH! Mua niin ärsytti sen höniseminen ja köhinä. Sitäpaitsi sitä näkyy ihan liikaa koko Trilogiassa. Kräyh. :/

En mä muita pahiksia oikeen keksi... :o
Nii, ja oli Orlando tosi mahtava. Toki oli.
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Lux
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 8:17 pm
Paikkakunta: Enttimetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lux »

Minä olen sitä mieltä, että Trilogia ei olisi Lotr, jos siinä olisi ollut erit nöyttelijät. En esim. ikinä osaisi kuvitella Stuartia Aragorniksi!

Mutta mielestäni parhaimmat roolisuoritukset tekivät aivan ylivoimaisesti Elijah ja Sean. Kun katsoo elokuvia, niin huomaa, että he ovat tehneet todella töitä päästäkseen niin mahtaviin roolisuorituksiin.
Nostan kyllä hattua kaikille näyttelijöille ja elokuvantekijöille, sitä ei ehkä edes ymmärrä, että kuinka valtava työ Lotrin tuomisessa valkokankaalle on ollut.

Ja huonoja näyttelijöitä tarinassa ei minusta ole.

On henkilöitä, joilla on tavallaan sellainen rooli, ettei siinä tarvitse tehdä mitään kamalan ratkaisevaa, mutta ei se tee heistä huonoja.

Pidän kaikista <3
"Älä tuijota minun nappejani!"
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Sanoisin kyllä, että Viggo oli paras, vaikka Ian McKellen oli kanssa hyvä.
Craig Parker, tottakai, vaikka sen pisteet saattaa johtua pikemminkin ulkonäöstä...
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Hmm...

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Siis:

Kaikki oli oikeastaan hyviä, enkä jaksais ruveta arvostelemaan, mutta jos pitää sanoa niin Boid ja Monaghan sopivat ehdottomasti Pippinin ja Merryn rooleihin!!! Astin oli erinomainen ja Woodkin oli hyvä.
Bloom oli aivan mahtava! (näyttää musta ainakin haltialta)
Serkis. Wenham (Faramir), oli aivan Beanin näköinen ja muutenkin hyvä. Pakko myöntää: Aragorn ei olisi olllut Aragorn ilman Viggoa!!!

MUTTA:

Liv ei ollut oikea valinta Arwenin rooliin, vaikka onkin aika kaunis ja muutenkin... Ei musta sopinut. En osaa sanoa muita.
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Mulla on oikeestaan kolme vaihtoehtoa. Ian McKellen oli loistava Gandalf, ja Sean Astin aivan ilmetty Sam, kaikissa kolmessa elokuvassa. Mutta lisäksi mun täytyy mainita Sean Bean, koska ilma Seania mä olisin varmasti kävellyt ulos FotR:n jälkeen inhoten koko elokuva ja sen muutoksia, ellei Sean Boromirina olisi tehnyt muhun sellasta vaikutusta kuin minkä teki. Pelkästään Seanin takia kävin katsomassa elokuvan useampaan kertaan ja jäin pikkuhiljaa koukkuun muihinkin näyttelijöihin - luusisin että siitä syystä äänestän Sean Beania.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
~Marshall~
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 6:06 pm
Paikkakunta: Jussin kainalo [[inside]]

Viesti Kirjoittaja ~Marshall~ »

Must Orlando ja Elijah on ihan parhaita :mrgreen:
~So you like the evil and the ghosts
Demon spirits more than most
Little Miss Spookiness
Loves to get scared to death
How could I ever forget
Halloween we met
Don't turn your back my dear
Never turn your back on fear.~
Vastaa Viestiin