Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Jokin aika sitten Prismassa käveli mies jolla oli aivan selkeät Gandalf-kulmakarvat. o_O Sellaiset kuin mitä Tolkien kuvailee Hobitissa. Todella tärkeä havainto, mutta se tuli heti ensimmäiseksi siitä miehestä mieleen. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Ceela
Örkki
Viestit: 61
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 8:39 pm
Paikkakunta: Keski-maa

Viesti Kirjoittaja Ceela »

Gandalf-kulmakarvat olen minäkin pariin kertaan bongannut!

Ja sitten aivan selkeän Faramirin kerran kaupassa. Juuri sen näköisen miehen, kuin millaiseksi Faramirin miellään. Uih.
Purrail.
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

tätei ihan voi laskee.. Peter Jackson ajoi ohitse traktorilla, ku olin linkkapysäkillä....

eli.. aiheeseen sopivasti vois sanoo, Pete the Pirate ajo ohi..
onneks kaverit ei kuullu mitä mä mutisin hiljaa ääneen...
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Mää oon nähny tyypin joka näytti ihan Legolasilta, se oli joskus yläaste aikoina. En tie mitä kyseinen mies siellä teki, mutta kuitenkin, se muistuttu ihan liikaa Legolasi niideen blondien hiustensa kanssa.
Sit ammattikoulus yks mun entinen luokkakaveri näytti ihan Orlando Bloomilta O.o Siis se oli pelottavan saman näkönen.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Dúlin
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 6:17 pm
Paikkakunta: Pohjois-Synkmetsä

Viesti Kirjoittaja Dúlin »

No kaveri tossa kertoi nähneensä joskus nuoret Aragornin ja Legolaksen. O.O' Kertoi heidän kuulemma pysähtyneen juttelemaan ja ajavan sitten pyörällä kaupunkiin.
Reaktio oli aluksi "aaaww" mutta sitten romahdin kuvitellessani Gondorin kuninkaan ja Pohjois-Synkmetsän prinssin fillaroimassa kohti kaupunkia. >xD Olisihan kiva nähdä näitä tyyppejä, mutta vielä kivempaa olisi nähdä esim. ORLANDO BLOOM livenä.
Reaktio olisi tuolloin "AAAWWW! ISII~!". X3
Findesselya vanya, Legolas.
Why so serious?
Allegro
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 8:56 pm
Paikkakunta: Hankasalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Allegro »

Koulussamme hiippaili tänään kolme hobittia, aw :D

Siis kun koulumme on mukana saksanvaihtosysteemissä, ja sieltä tuli sitten niitä saksalaisia. Siellä oli kolme poikaa, jotka olivat sellaisia aika pienikokoisia ja niillä oli ihan täydelliset hiukset. Ja juuri sellainen hobittivirnistys naamalla, kun heittivät jotain läppää siellä.

Ihania :'D
Tänään tein taas tempun
Vedin kissaa hännästä
Ja se kissa ei pitänyt siitä
Sen huomasin äänestä
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

Huoh. Tajuttiin vähän aikaa sitten, että eräs tyyppi näyttää aivan leffa-Legolasilta. Molemmilla pitkä, vaalea tukka, siniset silmät ja outoja ilmeitä. Itse asiassa sen jätkän silmät vaihtavat väriäkin, aivan kuin Orlin piilarit ;D

Kyseinen tyyppi on ysillä (onneksi?) joten syksyllä ei luultavasti tarvitse katsella sitä. Lievästi ärsyttävää kun se tuijottelee niillä silmillään ja haroo tukkaa >.< Ja tietysti olisi huomattavasti kivempaa jos Legolas kyyläisi aina.
Once I am sure of my task I will rise again.
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Eilen, kun siwassa kävin niin näin erään, joka lievästi muistuttaa Eomeria. Eräs vartiointiliikkeen mies. Pitkät hiukset, samantyyppinen parta ja kasvoilla aika samanlainen ilme. Paremmin en osaa kuvailla.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Elemmírë
Örkki
Viestit: 49
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 2:37 pm

Viesti Kirjoittaja Elemmírë »

Yks opiskelija minun koulusta oli kuin ilmetty Legolas :) Hänellä oli pitkät, vaaleat hiukset. Meinasin karjaista pahasti kun jätkä värjäsi hiuksensa ruskeiksi :evil:
Kaverin kanssa ei hänen nimeä muisteta, mutta meille hän on Legolas :)
The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return...
~Moulin Rouge~
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Onhan noita näkynyt:

-Hobitti ruokalassa paljastui austraalialaisesksi vaihto-oppilaaksi.
-Éowyn ajoi sinisellä autolla kirjaston pihaan.
-Ylittäessäni suojatietä, vastaan tuli synkkäilmeinen Aragorn, joka tuijotti minua.
-Gandalf (se harmaa versio) istui Kampissa eräällä penkillä.

Ja vielä viimeinen, hieman nolo juttu:
Oltiin parin kaverin kanssa MNF:ssä (Maata Näkyvissä-festarit) ja perjantai-iltana näin messukeskuksessa yhden tyypin, joka näytti ihan Haldirilta. Tyypillä oli pitkät, blondit ja suorat hiukset, vaaleat haltiankasvot, puinen risti kaulassa ja vihreät vaatteet. Katsoin hieman pitkään, mutta annoin asian olla. Myöhemmin illalla näin saman hepun uudelleen, ja tällä kertaa minun oli pakko sanoa asiasta Pojulle ja Charmanderille (kaverini). Poju oli ensin vähän ulalla, mutta Charmander vahvisti epäilykseni. ILMIELÄVÄ HALDIR! O__O En nähnyt tyyppiä enää sinä iltana, mutta lauantaina aamupäivällä näin Haldirin TAAS. Todettiin Pojun ja Charmanderin kanssa, että jos sitä tyyppiä näkyy vielä, sille on _aivan_ehdottoman_pakko_ sanoa jotain. No, sitten ei nähtykään tyyppiä pitkään aikaan, ennen ku illalla vähän ennen pääkonserttia äkkäsin sen jossain kauempana. Mut sillon me ei oikeen ehitty alottaa Haldirinmetsästystä, joten annettiin olla. Mutta. Pääkonsertin jälkeen, kun tultiin ulos salista näin sen tyypin taas yhellä käytävällä. Ja minä menin ihan pokkana sanomaan: "Hei, tota tiesitkö, et näytät muuten ihan Haldirilta?" Se tyyppi katto mua hitusen pitkään, ja sano, että se ei edes tiedä, kuka se Haldir on. Kerroin, että "yks tyyppi Taru sormusten herrasta". Se sano, et se oli kyl nähny ne leffat, mut että ei kerro mitään. Toivotin hyvää illanjatkoa tai jotain, ja hävisin paikalta aika äkkiä. Myöhemmin revettiin aika pahasti Pojun ja Charmanderin kanssa. Tuntui vähän siltä, että olen aika urpo. Ei kukaan täysjärkinen tee näin... :oops: :wink:
...ja jos joku tunnisti itsensä, niin ilmoittautukoon.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja sprig »

Meidän koulussa on itse asiassa yksi hobittipoika. Semmoinen lyhyenpuoleinen ja hieman kiharaiset hiukset omaava hyväntuulinen tyyppi. Olen ehkä joskus muistaakseni kertonut sille, että se näyttää hobitilta. :D
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Kun tulin eilen bussilla töistä, minua vastapäätä istui naispuolinen Legolas. Siis leffalegolas, pitkät vaaleat hiukset... ja Orlando Bloomin kasvot. Olen melko varma että se oli joku 17-19 vuotias tyttö, mutta sen kaikki ilmeet, kasvonpiirteet yleensäkin, olivat tismalleen samanlaiset kuin Orlilla. Saattoi olla että hieman tuijotin häntä. ^^ XD

Ja töissä sitten pongasin kaksi hobittilasta. Olen siis päiväkodilla töissä, ja sekä minun ryhmässäni että pienempien ryhmässä on selkeä hobitti. Sisarukset, veli ja pikkusisko. Kiharaiset hiuspehkot, niin hobittimaiset olemukset. Aivan söpöä.
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Airë
Örkki
Viestit: 41
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 7:31 pm

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Airë »

Mun luokalla on yks poika joka on kyllä niin Klonkkumainen...Odotan vain milloin se alkaa kulkemaan neljällä raajalla ja hokemaan "My precioushhhhh" ;)
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Siis kävelin kerran kaupungilla ja ihan oikeasti vastaani käveli ihan Araskan näköinen kaveri. Vähän lyhennetyillä hiuksilla kuitenkin, mutta kasvonpiirteet olivat samat ja sillä oli sellainen samanlainen sänkikin. Jäin sitä tuijottamaan ja äitin katsoi minua vähän pahasti tai jotain :roll:

// muoks. Oltiin viime viikolla Tanskassa ja voin vaikka vannoa, että näin Legolasin.
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Re: Oletko nähnyt TSH:n hahmoja?

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Nostelen. Voitte kuvitella ilmeeni, kun tuo edellisen postaukseni Legolas istuu Alakuppilassa tässä syksyllä. Viimeksi siis näin hänet vuonna 2004. Näytin varmaan tosi idiootilta, kun kävelin Pinnille päin... 8D
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin