Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Minä olen tässä aikojen saatossa kehittynyt hyvin kärsivälliseksi ja varmaksi ja ei saa hätiköidä. Että enttimäisyyttä löytyy ainakin jonkin verran. Lisäksi rakastan puita ja metsässä käyskentelyä <3. Oikeasti, voisin kulkea metsässä ympäriinsä laulamassa Puuparran lailla :D

Toisaalta, pidän myöhäisestä aamiaisesta, hyvästä ruuasta, sängyssä loikoilusta ja maalaiselämästä yleensä. Hobittilasta hankkisin heti itselleni asunnon, vinkatkaa jos jollain on sopiva kolo myynnissä :D. Hobittinakin voisin siis hyvin elellä.

Ja vaikka haltia tahtoisin kovasti olla, en löydä itsestäni mitään erikoisempia haltian piirteitä.Olen pitkä (~180cm) ja hoikka, mutta en ole lumoavan kaunis, pitkäikäinen, ketterä, en pysty kävelemään lumikinoksien päällä enkä ammu jousella nopeammin kuin silmä erottaa. Suhteellisen fiksu ja syvällinen olen (niin minulle on sanottu!) ja haltiakieltä taidan jotenkuten, mutta en usko että haltia loppujen lopuksi olisin :3

Mutta ei ihminenkään hassumpi olisi...
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
kuu_tamo
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Elo 14, 2009 7:18 pm
Paikkakunta: vantaa

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja kuu_tamo »

Kaverini sanovat että olen jokin aragornin ja pippinin sekoitussa. empä nyt menisi sanomaan :P
<3 Faramir/Aragorn/BoromirKuva
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Kaikki sanovat, että olen enemmän kuin haltia kuin ihminen ja voisihan tuo oikeastaan olla tottakin, kun tarkemmin ajattelee; Kun muut pyörivät kylällä ja diskoissa, minä soittelen ja piirtelen kotona tai vaeltelen läheisessä metsässä. Kun muut riehuvat niin minä katselen sivusta. Ja minä olen se luokan "Wikipedia" eli kaikki olettavat minun tietävän vastaukset kaikkeen jaadi jaadi jaadi jaa...
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Beowulf
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 7:06 pm

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Taidan olla joku hobitti, ehkä sitten Sam Gamgi. Pienikokoinen fyysisesti, rauhallinen luonne ja viihdyn kotona (en siis ole mikään kyläluuta), vaikka tykkään myös kävellä ja juosta metsässä ja muutenkin seikkailla kohtuuden rajoissa. Mikäs siinä, oishan se tietty ihan kivaa, kun vois istua omassa puutarhassa ja poltella piippukessua kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa.
Avatar
Villasukka
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Maalis 31, 2013 2:50 pm

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Villasukka »

Saphire olen sielun siskosi o___O

Siis ihan oikeasti.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Hmm.. Minä luulisin, että muistutan hiukan Arwenia, minulla myös tummanruskeat, hiukan laineikkaan hiukset. Ja Klonkkua, koska en ikinä jaksa tehdä mitään kauhean monimutkaista ruokaa (Klonkku ja sen kypsentämättömät fisssut).
Joskus saan sellaisia outoja puuskia lähteä käppäilemään ympäri mettiä useammaksi päiväksi, joten jonkinlaista samoojaaki tähä soppaan (KYLMÄÄN soppaan :D ) pitänee lisätä...tai hobittia... Tiiä tuota nyt sitte...
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Eniten muistutan Eówynia. Olen välillä todella ahdistunut, haluan pärjätä omillani enkä tyydy osaani, jos se ei mielestäni ole oikeudenmukainen. Luonteeni on samanlainen.

Toisaalta taas muistutan haltiaa, koska olen viisas ja tiedän monesti asioita joista muilla ei ole ollut hajuakaan :) olen kuin kävelevä tietosanakirja.. Olen pitkähiuksinen, vaalea ja hoikka. Metsässä samoilu on lempipuuhaani, ja ahdistun jos en pääse luontoon liikkumaan pitkään aikaan. Minulla on myös hieman suipot korvat ihan luonnostaan. Olen omalla tavallani todella taiteellinen ja minulla on suuri halu levittää kauneutta ympäristööni, että viihdyn.

Löydän itsestäni myös kääpiömäisiä piirteitä: ajoittain olen hyvin ärtynyt ja äksyilen kaikille, ja olen kamalan äkkipikainen. Kääpiömäinen järjestelmällisyys ja halu pistää asiat kuntoon on vahva.

Hobittimaiset piirteet ilmenevät niin, että en mielelläni lähde tutusta ympäristöstä minnekkään, minullahan on täällä jo kaikki. Mutta pienet seikkailut eivät tee pahaa, kerrankin päätettiin vain kaverin kanssa että nyt lähdetään samoilemaan metsään. Oltiin siellä tuntikausia eväiden kanssa. :) olen välillä oikea pieni syöppö, ruoka on vain niin hyvää :D Tuttu ja turvallinen on minulle tärkeää. Tunne, että kaikki on hyvin.

Mutta enpä nyt tiedä. :roll:
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Hmm, onpa vaikea kysymys. Koitan nyt jaksaa vaivata aivojani ja miettiä kunnollisen vastauksen..

Ehkä Galadrielin. Olen kunnianhimoinen ja haluan saavuttaa paljon elämässäni. Enkä anna sellaisen pikkuseikan kuin, että tämä on lähinnä miesten maailma, estää mua saamasta sitä mitä haluan. Joku vois jopa sanoa mua ahneeksi, koska haluan saada kaiken. Ite ajattelen sitä määrätietoisuutena. Mulle ainakin tuo helpotusta se, et tiedän mitä varten teen jotain asiaa.

Joskus muut saattaa tulla myös kysymään multa neuvoa ja mulla on joku ihme ennakkoaavistus asioista. Oon aika monet raskaudet, häät, erot, yms. ihmissuhdeasiat aavistanu etukäteen, ennenku niistä on kenellekään ulkopuolisille puhuttu.
Aika höpöhöpöähän tuo on mut jännä juttu silti.
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Fangwen
Puolituinen
Viestit: 306
Liittynyt: La Loka 05, 2013 4:44 pm
Paikkakunta: *raapii päätään* sen ku tietäis...

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Fangwen »

Mä olen aika selvä hobitti :'D Rakastan hyvää ruokaa, pitkään valvomista ja nukkumista, kävelyretkiä, lukemista ja omaa rauhaa ja osaan olla välillä vähän avuton mutta tarpeen tullen perin sisukas :D En tykkää siitä että vanhat, hyväksi todetut kuviot muuttuu mutta oon kuitenkin aikamoisen nopea sopeutumaan. Viihdyn kotona enkä yleensä tykkäis lähteä minnekään, mutta silloin tällöin pieni seikkailu kaverien kanssa tekee hyvää :D Lisäksi tykkään sukututkimuksista :'D Eli hobitti meikäläinen on.
"...But as for me, my heart is with the Sea, and I will dwell by the grey shores until the last ship sails. I will await you."

― Círdan the Shipwright

Hukka vieköön, mörkö syököön ja piru periköön!
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Minä olen Boromir. Asiasta ei ole epäilystä. En ole varsinaisesti paha ihminen tai edes tarkoituksellisesti kusipää (ainakaan suurimman osan ajasta), mutta minun on usein vaikea myöntää olevani väärässä, etenkin jos olen jo mennyt näkemyksiäni ääneen julistamaan, ja ylpeys on niinsanotuista kuolemansynneistä se minun omani.

Lukijana Boromirin kanssa ei tullut sillai sympatisoitua (en ainakaan muista niin tunteneeni), koska itse tietää, että the Sormuksen käyttäminen on huonojen ajatusten asteikolla aika korkealla. Mutta yleisesti ottaen tunnistan siinä kyllä ihan täysin itseni, että jos kuvittelen tietäväni paremman tavan toimia jossain tilanteessa, mutta joudun ulkoisten seikkojen takia toimimaan jonkin omasta mielestäni huonomman menetelmän mukaan, saatan heittäytyä melko sietämättömäksi ja yhteistyökyvyttömäksi. Enkä välttämättä edes huomaa käytöstäni siinä vaiheessa kun on tilanne päällä, vaan vasta jälkeenpäin.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Jaa minussa on sekoitusta monestakin hahmosta.
Ensinnäkin minussa on hieman Hobitin vikaa. Olen mukavuudenhaluinen ihminen. Tykkään ruuasta ja lekottelusta ja kaikenlaisista elämän pienistä mukavuuksista. :D
Ja sitten on sellaisia Boromirimäisiä piirteitä. Olen altis houkutuksille ja tietyn tyyppistä ylpeyttä. Voi sitä ihmisen heikkoutta.
Lisäksi pieni klonkku asuu minussa…
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vastaa Viestiin