JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Voi. Hyvä. Taivas. XD

Erestoristamme tulee esille vallan uusia puolia. Vallan vallattomia voisi vallan sanoa.
Vain hyviä ystäviä, juu aivan... XD Uskoo ken tahtoo. Tahtoo Gloryn haastateltavaksi! Tahtootahtootahtoo!

Ja muuten... Karkasiko se? ;)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Emmanuel
Örkki
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 7:33 pm
Paikkakunta: Paschendale

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Emmanuel »

Uuh ihan mahtava :D Erestor on aivan pirunmoinen hottis <3
Tämä luukku aiheutti kyllä aikamoisia repeilykohtauksia. Pervoa, ja samalla todella viihdyttävää ^^ Me likes!
"Know that many men has suffered. Know that many men has died. Six miles of ground has been won, half a million men are gone. And as the men crawl the general call and the killing carry on."
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Minä en kestä...
- Ah. Pahin? Vaihtaa eräs, tuota, ihoöljy sellaiseen öljyyn, jolle olen allerginen.

Turvotti pahasti?
Niinkö viaton minä olen, että tajusin tuon vasta tässä? *kuolee pöydän alle* (*siirtyi pohdiskelemaan miten Elrond siitä tiesi ja repeilee sitten kuvitellulle tilanteelle*)

Joo... Ja Prinssi Legolas joo... *hengittää syvään, mutta repeää silti*

Ou huh. Onko mitään upeampaa joulusekoilua kuin tämä? Vinkki: Ei^^
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Ja tänään, arvoisat katsojamme, saamme hieman erikoisemman vieraan fandomia ajatellen. Ihmisen. Minuthan palkattiin haastattelemaan, mutta sopimuksessani lukee vain haltiat ja muut yliluonnolliset tyypit, joten en tee näitä haastatteluja. Ihmiset eivät halua puhua minulle. Samoin saamme vierailevan haastattelijan hobittien kohdalla, koska koen häiritseväksi keskustella itseäni lyhyempien kanssa. En suinkaan ole rasistinen, olenhan pätkä itsekin, mutta se vain häiritsee.

Eli tässä luukussa annan puheenvuoron kanssahaastattelijalleni, Lumisudelle. Ole hyvä!

Jahas, kiitos kiitos. Minua pyydettiin hyppäämään remmiin hyvän... hmm... ihmistuntemukseni takia. Ihmisistä saimme hui... siis houkuteltua mukaan Denethorin pojat, Aragornin ja pari muuta. Ensimmäisenä kuitenkin kysymysvuorossa on Faramir, tuo Ithilienin herra ja Boromirin pikkuveli. Tervetuloa!

- Kiitos.

Ja sitten ensimmäiseen kysymykseen.
Minkä lemmikin olisit halunnut lapsena?

- Koiran. Ison, karvaisen, nallekarhumaisen koiran joka olisi suojellut minua kaikelta pahalta.

Vihasitteko te Boromirin kanssa toisianne lapsina tai teineinä?

- En sanoisi että varsinaisesti vihasimme toisiamme. Ehkä välillä, kun Boromir vei minulta jonkun lelun tai tytön tai jotain, mutta teini-iässä pääsin kostamaan ja vein sitten Boromirilta hänen havittelemansa tytöt nenän edestä… Heh, eräskin tapaus naurattaa minua edelleen, mutta parempi olla kertomatta tai Boromir antaa minulle selkään. Tai siis yrittää antaa minulle selkään.

Mikä oli ilkein kepponen, jonka isoveljesi teki sinulle nuoruusvuosinanne?

- Hmm… Taisi olla se kun hän laittoi takiaisia hevoseni satulavaatteen alle. Huh, en ole varmaan ikinä saanut sellaista kyytiä kuin silloin! Mutta siitä Boromir sai kyllä aikamoista satikutia ratsastuksenopettajaltamme.

Millä keinoin pidät kutrisi kuosissa leirielämän aikana?

- Mitä, ettekö te usko, että tämä heräsin hetki sitten-look ole aito? Krhm… No, oikeassa olette, tähän menee tunti joka aamu että saan sen kuntoon! Aivan kamalaa, minun on aivan pakko pitää mukana henkilökohtaista kampaajaa joka tekee sitten taikojaan hiuksiini. Mutta lisäksi tarvitaan haltioilta ostamaani hiustenhoitoainetta ja shampoota, jotka tekevät hiuksista aivan uskomattoman kiiltäviä ja pehmeitä ja helppohoitoisia. Suosittelisin sitä sinullekin.

Hmm… Täytyypä miettiä, mutta puhutaan siitä sitten kun tämä haastattelu on ohi, jookosta… Onko teillä Boromirin kanssa sama äiti, koska olet noin vaalea ja veljesi on tumma?

- No siis Boromirin luonnollinen hiustenvärihän on sellainen mitäänsanomattoman hiekanruskea Mutta teini-iässä Boromir sai sitten sellaisen goottius-kohtauksen ja värjäsi hiuksensa mustiksi. No, joku meni pieleen ja Boromirin hiuksista tuli tuollaiset kuin ne nyt ovat. Mutta koska Boromir tuntee itsensä sisäisesti yhä gootiksi on tämä jatkanut hiustensa värjäystä. Eli meillä on tosiaan sama äiti, mutta Boromir värjää hiuksiaan.

Ahaa, sepä mielenkiintoista ja selvitti monta asiaa… Mutta sitten viimeiseen kysymykseen, kuka on Keski-Maan kuumin nainen tai mies?

- Eowyn tottakai! Hän on niin kaunis ja kiihkeä ja kun täysikuun säteet hohtavat hänen hiuksillaan ja alastomalla vartalollaan rakast… Krhm… Taisin sanoa jo liikaa. Mutta myös Eowynin veli Eomer on aivan uskomattoman hottis, voisin kellistää hänet uudestaankin Kultaisen kartanon tallei… Hups.

Ja siinä olikin sitten kaikki tältä päivältä hyvät katsojat, huomenna palaamme asiaan, samalla kanavalla, samaan aikaan.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Noniin, tulihan sekin suhde sieltä XD

Aivan loistava edelleen, odotan jo innolla huomista!!! Nähkäämme silloin xDDD
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Darial Kuznetsova
Samooja
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Darial Kuznetsova »

Kylläpäs kielet laulaa kaikkea tuhmaa XD
Jos oli nimi niin kuka sitä muistaa, jos oli kasvot niin ne helppo oli unohtaa.
Jos oli sydän niin se helppo oli poistaa ja pyörät pyörii, päivät itseään toistaa...

Sydänpuu - Mustaan Uneen (Jani Liimatainen)
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Molemmille luukuille edelleen valtavasti aplodeja! :mrgreen: Boromirin goottiusvaihe oli kyllä kieltämättä mielenkiintoista kuviteltavaa, pistetään siihen samaan syssyyn vielä kaikki niittikaulapannat, miesten korsetit ja PVC... *kierii* Unohtamatta prinssi Legolasia!
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Oi voi, Faramir. Vähän rupesi epäilyttämään, että oliko tuo sittenkään se Faramir, jos kerran vaaleatukkainenkin... Gootti-Boromir. :D Hyvä saada selitys sille, miksi Gondorissa oli niin paljon mustatukkaisia ihmisiä.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Fuu »

5.
Hyvää iltaa jälleen kerran, arvoisat katselijamme, ja tervetuloa seuraamaan ohjelmaamme! Tällä kertaa tarjolla on paljon jalkakarvoja, mahdollisesti suurimmat silmät koko Keski-Maassa ja syvää luottamusta suurimpiakin niljakkeita kohtaan. Minua, virallista hobittihaastattelijaa, vastapäätä istuu herra Frodo Reppuli, jonka kanssa minulla on kunnia keskustella. Tervetuloa, Frodo, mukavaa saada sinut tänne vihdoinkin!

-Juu, hyvää iltaa ja kiitoksia, minusta on hienoa olla täällä.

Mitä elämään kuuluu tällä hetkellä?

-Olkapäätä vähän juilii, mutta eipä tässä kummempia. Sam köyr- kynti vakojani. Siis vakoja perunamaahani. Hän on siinä aika haka, etten sanoisi, takamuk- siis takapihani on nyt todella perusteellisesti rassattu.

Ja tästä emme sitten taidakaan haluta tietää enää yhtään enempää. Siirrytäänpä rakkaan perunamaasi rassatuista vaoista suoraan perheasioihin. Frodo, sinulla ei ollut sisaruksia. Kerrohan, miltä se tuntui? Kaipasitko koskaan omia sisaruksia?

-Minun täytyy tunnustaa, että näin ei ollut asian laita. Hölmöilimme Merrin ja Pippinin kanssa aivan tarpeeksi. Voi niitä aikoja, muistan vieläkin sammakonkudun maun ja sen, miten äiti torui minua, kun housuni olivat ruohossa möyrimisestä tahriintuneet, ja... nyyhkis.

Aivan, lapsuus on kultaista aikaa… noin, ota nenäliina. Saanko siirtyä seuraavaan kysymykseen?

-Ole hyvä vain, anteeksi. Minusta on tullut kaiken jälkeen niin kovin herkkä.

Ymmärrän, ymmärrän… Mutta siirrytään eteenpäin. Eräs katsojamme on kysynyt, että jos sinun pitäisi valita autiolle saarelle mukaan vain yksi ruoka, jota söisit vuoden ajan, mitä se olisi?

-Ei ainakaan lembasia! Ei enää ikinä lembasia, anteeksi vain, kaikki haltiat, jotka tätä mahdollisesti katsotte. Sitä tursuaa toisinaan vieläkin korvistani. Enkä tiedä, söisinkö edes Samin jänispataa, se herättää… muistoja, jokseenkin. Krhm… Nytpäs tiedän, söisin tietenkin Magotin sieniä!

No niin! Sienipataa, sienipiirakkaa… jaha, siellä turvamiehet hiljentävät raivostunutta maanviljelijää… hetkinen. Olkaapa hiljempaa siellä! No niin, jatketaan.

-Ei se mitään, herra Magot on ehkä hiukan vainoharhainen, kun on kyse hänen vihanneksistaan.

Sinulta on myös kysytty, millaisen lemmikin olisit halunnut lapsena.

-Kultakalan! Minä olisin niin kovasti halunnut kultakalan! Pidän hirveästi siitä tavasta, jolla ne aukovat ja sulkevat suutaan niin tavattoman viisaan näköisinä, ja olisin halunnut laittaa sellaisen pieneen maljaan yöpöydälleni. Ensin vanhempani ja sittemmin Bilbo eivät vain antaneet minun hankkia sellaista. Olen edelleen aivan murtunut, enkä pidä kalan syömisestä ollenkaan. Minun pieni, pieni kultakalani…

Tämä hellyydenosoitus liikuttaa katsojiamme taatusti suuresti. Ota nenäliina. Esitän seuraavan kysymyksen heti, kun olet niistänyt… noin, ja tämä puku menikin sitten pesulaan. Seuraava kysymys onkin mielenkiintoinen, koska olet ollut tapahtumien keskiössä sangen pitkään! Miltä Sormuksen kantaminen tuntui?

-Se oli hyvin omituista, painavaa ja raskasta. En olisi ikinä selvinnyt siitä ilman Samia, hänen vankkumaton tukensa ja järkähtämätön kovuutensa vaarojen keskellä puskivat minua edestä ja tak- siis ETEENPÄIN!

Katsoja on kommentoinut Sormuksen kantamisen näyttäneen ainakin hyvin koomiselta.

-Koomiselta! Yritäpä itse tallustaa metrin mittaisena, karvavarpaisena, Elijah Woodin näköisenä vaahtosammuttimena keskellä isoja örkkejä, vauhkoontuneita ihmisiä, olifantteja, Klonkkuja ja hulluja velhoja, jotka eivät millään suostu kuolemaan, vaikka putoaisivat kuiluun ja kohtaisivat Noitakuninkaan, ja yritäpä siinä samalla tuhota kaikki pahuus maan päältä. Koomiselta! Pyh ja pyh.

No no, otapa vielä nenäliina… Minun on nyt pakko kysyä, miksi hitossa ylipäätään teit sen?

-Mietin sitä joka ikinen hetki, talossa ja puutarhassa, ja eritoten silloin, kun hartiaani sattuu. Saatoin olla tyhmä ja yrittää herättää Sa- siis kaikkien huomion, mutta…

Mainetta ja kunniaa, aivan aivan. Mutta sitten eteenpäin! Sinulta on kysytty ulkonäköseikoistakin. Onko sinulla luonnonkiharat, ja onko se ominaisuus mahdollisesti vallitseva kauttaaltaan?

-Kyllä. Toisinaan se aiheuttaa hankaluuksia. Karvat saattavat tuntua suussa ikäviltä. Tarkoitan siis sitä, kun tuuli tuivertaa tukan leipäluukkuuni, tietenkin.

Entäpä silmät? Sinun sinisiä silmiäsi on sanottu ihaniksi ja lukuisat tytöt ovat pyörtyilleet niiden ja maailmantuskaisen ilmeesi takia, mutta ovatko nuo silmät aidot? Käytätkö piilolinssejä?

-Voin ylpeästi ja käsi sydämellä sanoa, että nämä ovat aidot. Kokeile vaikka!

Luulenpa, että Klonkku yritti sitä jo aivan tarpeeksi viime kerralla, joten tänään en taida yrittää puhkaista haastateltavani silmiä… Ja eteenpäin! Sinulta on kysytty, muistatko mansikat ja vihreän ruohon?

-Hä?

Niin, tämän kysymyksen on lähettänyt katsojamme Samvais Gamgi…

-Sam! Ei NYT!

Jaa, taidamme siirtyä… hetkinen, seuraava kysymys käsittelee sittenkin teitä kahta! Sinulta kärtetään nyt totuutta siitä, mikä sinun ja Samin suhde on. Sam vaikuttaa hyvin ihastuneelta.

-Meidän kahden suhde on pelkästään platoninen, ystävällinen, toverillinen ja muodollinen! Mitä se muka tarkoittaa, että Sam kuokkii vakojani ja puski minua vaarallisella matkallamme pimeisiin paikkoihin? Ei mitään! Kerrassaan mitään! Ja kyllä minä nyt muistan ne mansikat ja ruohot, hiisi vie.

Siinäs kuulitte, katsojat, Sam vain kuokkii Frodon perunamaata. Tältä illalta meidän kuokkimisemme alkavat joka tapauksessa olla paketissa, joten tahdon vielä kerran kiittää Frodoa haastattelusta ja toivottaa hänelle hyvää jatkoa – etenkin siinä vaiheessa, kun perunat on aika nostaa pellosta.

-Kiitos minunkin puolestani.

Meidän vieraamme ovat kyllä toinen toistaan pahempia.
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Voi ei. Tämä on kyllä niin Loftista, että ei muuta sanaa edes löydä. Olen käynyt koneella kurkkaamassa nopsasti vain tämän kalenterin takia, vaikka muutakin olisi voinut tehdä (siis viikolla).

Tämä on hauska. Joulua ei tule ilman Loftiksen joulukalenteria. :D
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Nerwen kirjoitti:Voi ei. Tämä on kyllä niin Loftista, että ei muuta sanaa edes löydä.
Jeps, vieraat tosiaan pahenevat luukku luukulta :lol:
-Meidän kahden suhde on pelkästään platoninen, ystävällinen, toverillinen ja muodollinen! Mitä se muka tarkoittaa, että Sam kuokkii vakojani ja puski minua vaarallisella matkallamme pimeisiin paikkoihin? Ei mitään! Kerrassaan mitään!
Kukaan ei taida uskoa tuota xD Huomiseen
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja sprig »

-Koomiselta! Yritäpä itse tallustaa metrin mittaisena, karvavarpaisena, Elijah Woodin näköisenä vaahtosammuttimena keskellä isoja örkkejä, vauhkoontuneita ihmisiä, olifantteja, Klonkkuja ja hulluja velhoja, jotka eivät millään suostu kuolemaan, vaikka putoaisivat kuiluun ja kohtaisivat Noitakuninkaan, ja yritäpä siinä samalla tuhota kaikki pahuus maan päältä. Koomiselta! Pyh ja pyh.
:mrgreen:

Tää on kyllä aikojen paras joulukalenteri! Kiitokset kirjoittajille piristyksestä. <3
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Eli siis kuudes päivä, ja jälleen minä äänessä. Kiitos arvoisille kanssahaastattelijoille ja vierailijoille. Hieman myönnän miettineeni Boromirin goottikamppeita ja Frodon ja Samin platonista suhdetta. Mutta mikäs sen mukavampaa, uskokoon ken haluaa. Ja nyt. Tämän päivän kunniaksi olemme saaneet, tai siis odotamme, ei yhtä, vaan kahta vierasta. Ja koska haluamme tarjota tämän päivän kunniaksi myös hieman erikoisempaa… Mikä hitto täällä palaa?

- Sanoinhan, että savua on liikaa.

~ Rakas veljeni, liika ei koskaan ole liikaa

Voihan Valar!

- Niin?

~ Niin?

Tuota, olisi ihan kohteliasta, että niinku tiedättehän? Pitäisitte vaikka jotain kaapua päällä? Ei sillä, etteikö tuommoista näkyä olisi ihan kiva katsella, mutta koska tason on oltava k-15.

- Sanoin myös tuosta.

~ Booooring!

En nyt tiedä ovatko nuo harsot aivan säännöt täyttävät, mutta menköön. Itsenäisyyspäivän kunniaksi. Eli hyvät naiset ja herrat. Tänään meillä on vieraanamme kaksi yliluonnollisen upeaa miestä, tervetuloa, Henkien herrat, Salien hallitsija Mandos sekä Unien hallitsija Lórien!!!

-Kiitos.

~ Mmmm-m, kiitos.

Krhm. Keskittymishäiriöitä, sen kaksi puolialastonta upeaa miestä aiheuttaa. Puuh. Kas niin, aloitetaanko? Eräs kiinnostunut katsojamme on sitä mieltä, että Keski-Maa muistuttaa meidän maailmamme Big Brotheria. Onko tämä totta, eli onko Keski-Maa, sormusten sota ja muu vain viihdykettä Valarille?

- Jaa-a.

~ Hmmm, mielenkiintoinen teoria. Minä en vain tarvitse viihdykettä, silloin kun on tylsää, menen jonkun uniin ja pistän vähän vipinää.

- Kertoisitko lisää tästä Big Brotherista?

Se on sellainen talo, johon on tungettu erilaisia ihmisiä ja sitten koko maa tuijottaa ja katselee niiden tyyppien toilailuja.

~ Se kyllä muistuttaa Keski-Maata.

- Niin muistuttaa.

Eli Keski-Maa on Valarin versio Big Brotherista?

- No ei oikeastaan. Ei niiden toilailuja katsele koko maa, vain Valar.

~Jep.

Jaa-a. Mitähän tuohonkin sanoisi. No olkoon. Nyt tulisi sinulle Mandos aivan henkilökohtaisia kysymyksiä. Eli kuoliko Arwen oikeasti?

- Hitostako minä tietäisin? Arwen valitsi ihmisen kohtalon ja heidän loppunsa ei kuulu minulle. Haltioissa on riittämiin.

Entä Elrondin veli Elros?

- Sama. Hän on ihminen, hän valitsi oman kohtalonsa.

~ Vaikkakin teki sen vain sen vuoksi, että veljesrakkautta katsottiin turhan kieroon…

Mitä?

~ Kaikkihan sen tiesivät? Elrond ja Elros olivat todella, todella läheisiä, vain platonista veljessuhdetta? Joo-o. Uskoo kuka haluaa.

- Oli syy mikä tahansa. Hän valitsi ihmisen kohtalon.

Öööö, no jopas. Mielenkiintoista. No mutta sitten seuraavaan. Glorfindelin tiedetään olevan ainoa haltia, joka palautettiin Keski-Maahan. Miksi?

- No tuota…

~ Myönnä suoraan.

- Glorfindel oli riesa. Hän rellesti, riehui, piti hurjia juhlia…

~ Mutta nautinnollisia sellaisia.

- Miten vain. Minun salieni pitäisi olla rauhallisia, tuoda lepoa ja antaa sieluille aikaa parantua. Glorfindel ei vain istunut mukaan. Joten potkin hänet pihalle.

~ Mitään tekemistä ei silläkään, että sen aikaa kun Glorfy oli Saleissasi, hän kävi joka ikinen päivä anelemassa pääsyä takaisin rakkaansa luokse. Et vain enää jaksanut kuunnella sitä vinkumista.

Hetkinen. Rakkaansa, Erestorin?

- Lórien, puhut liikaa.

~ Ei se nyt niin suuri salaisuus ole.

Uh oh. No Lórien. Kerropas sinä, Unien herrana pääset vaikuttamaan aika paljon. Oletko koskaan käyttänyt taitoasi omiin tarkoituksiisi? Vaikkapa, hmmm, omien halujesi tyydyttämiseen?

~ Mikä olisi sen helpompaa?

Eikö se ole aikalailla yksityisyyden rikkomista?

~No miten sen ottaa. Untahan se vain on.

Seuraavan kerran kun heräätte pöksyt märkinä, lähettäkää siis syyte Lórienille.

~ Noh noh, olen ollut niin kiltti sinullekin…

HEI! Hys hiljaa nyt siitä! Olen kyllä kiitollinen, unet ovat olleet antoisia viime aikoina. Olen ilmeisesti ollut kiltti tyttö. Mutta, jos nyt mentäisiin viimeiseen kysymykseen, joka koskee teidän kahden välistä suhdetta.

- Hohhoijaa. Taasko?

~ Olemme vain niin, miten se sanottiinkaan? Hottiksii, Pupuseni.

En taida haluta tietää mistä olet saanut tuon lempinimen Mandos…

~ Veljeni on hyvin kiihkeä työssään, tyttöseni, ja tekee kaiken syvällä antaumuksella ja niin ettei kukaan jää ilman.

Eli, teillä on suhde? Onko avioliittonne sitten vain kulissia?

- Äääh, ei ole. Emme varsinaisesti ole naimisissa. Joka asialla on kaksi puolta, ja siksi meillä on parit. Minä vien elämää, parini kutoo sitä muistiin. Ja Lórien huitelee korkeuksissa, kun taas hänen parinsa on vakaampi.

Tuota, eli, onko teillä suhde?

~ Totta kai.

- Jep.

Ahem. Asia selvä.

~ Et halua yksityiskohtia, mikä harmi…

- En ole aivan niin exhibitionisti, Lórien.

Ja meillä on alaikäisiä katsojia, joten jos pitäisitte edes ne vaatteenne päällänne… Mihin ne muuten katoavat koko ajan?

~ Ne ovat vain illuusiota, ja jos niihin ei keskity niin ne tuppaavat katoamaan.

Eli… käytännössä istutte koko ajan alasti siinä?

- Kyllä.

Oh Valar. Olen taivaassa. Jaaha, aikamme on jo ylittynyt, eli kiitän molempia nöyrimmästi, ja huomenna näemme samalla kanavalla!

***

Ja nyt voinkin sitten keskittyä paremmin. Olen jo täysi-ikäinen joten kertokaahan niitä yksityiskohtia?

~ Toki kultaseni, tulehan tänne istumaan meidän väliimme.

- Lórien, ei kai enää?

~Sinä sait, minä en. Kas niin, aloitamme siis siitä, mistä minä pidän…
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Kishu
Örkki
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 10:41 pm

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Kishu »

Oi voiiiih xD Todellakin, nämä vain paranee eikusiis pahenee luukku luukulta! Loftista parhaimmillaan, etten sanoisi :D Teen naurukuolemaa. Mutta miksen minä tiedä näitä henkilöitä, olen epäsivistynyt!
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Andune »

Voi luoja :lol:

Olen pitänyt pitkää taukoa Loftiksesta, onneksi tulin taas piipahtamaan ja huomasin joulukalenteri-topicin.

Ei voi muuta sanoa kuin että kiitos ja odotan kyllä tulevia luukkuja innolla :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Vastaa Viestiin