Majon piirustuksia. [Hakkai 9.5.]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

*droolingia* Majo-chan sitten otti ja vaihtoi nimensä Majo-chaniksi! *kyaa* Nih.

Vähäkö on toi upia toi siipihemmo! Onko se Sasu? ( sano, että on ) Heil minä! Se sinen Kaka ( veli keksi sanoa sitä kakkakassiksi ) on hyvässä luonnosvaiheessa. Scare mej, siitä tuloo pelottava. O.O

Samaa mieltä oun Varjon kanssa tuosta Kakachibistä, nii on paljo nätempi ja tasapainoisempi ( hah! ) ilman sitä oranssia matobackgroundia. Muttei se paha ole sen taustan kanssa, eij. ( sanoo se )

Jiits. laittasikko siä niitä yaoi-taiteilujasi tänne? *tapittaa sitä verestävillä simmuillaan*
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

^^ Son hieno. Goottipoju, jolla on siivet ja punaiset silmät. *kuol* No niin, ja minä aivan rakastan sen korvaa. Se on kaunis. Minen osaa piirtää korvia. Möh. Huah, ja jalkoja takaapäin. *tuijottaa ekstaasissa*

Tulee kauhia piirtämishimo, kun katselee sinun töitäsi. Heh, taidan mennä raiskaamaan papereita kynineni.

Muok: Höh, Kottero ehti ennen minua. Mutta se ei ollut asiani, vaan että minä siis matkin Gothyä ja toivon, että laitat yaoi-kuviakin tänne. *hihittelee skitsosti itsekseen*
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Gothy kirjoitti:Vähäkö on toi upia toi siipihemmo! Onko se Sasu? ( sano, että on ) Heil minä! Se sinen Kaka ( veli keksi sanoa sitä kakkakassiksi ) on hyvässä luonnosvaiheessa. Scare mej, siitä tuloo pelottava. O.O

Jiits. laittasikko siä niitä yaoi-taiteilujasi tänne? *tapittaa sitä verestävillä simmuillaan*
Waii, onhan se Sasuke! ^^
Päätä seinään, baka Majo-chan, miksi et ymmärtänyt sanoa sitä aikaisemmin?! *syö päänsä* ><

Kakkakassi? xD *kuolee* Mitä pelottavampi, sen parempi. Woot. ^^
Varjo kirjoitti:^^ Son hieno. Goottipoju, jolla on siivet ja punaiset silmät. *kuol* No niin, ja minä aivan rakastan sen korvaa. Se on kaunis. Minen osaa piirtää korvia. Möh. Huah, ja jalkoja takaapäin. *tuijottaa ekstaasissa*

Tulee kauhia piirtämishimo, kun katselee sinun töitäsi. Heh, taidan mennä raiskaamaan papereita kynineni.
Waah, kiits. Min mielestä se nimittäin näytti aluksi aivan kauhealta, mutta te saatte sen näyttämään paaaljon paremmalta. Mweeh. ^^

Ja jos min saan jostain kaivettua jtn yaoia, joka on näyttämisen arvoista, voinhan minä ne tänne puskeakin. Nyt on vaan vattu niin kiire koulun kanssa että saattaa kestää. No, viikonloppuisin sitten tulee lisää matskua, silloin en muute teekään kuin piirrä. ^^;;

Sain tänään mailin yhdelta poitsulta joka haluaisi ostaa minulta jonkun piirustukseni. oO Hyvä etten jysäriä saanut. xD
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Varjo kirjoitti:Höh, Kottero ehti ennen minua.
Kottero? O.o *tyrskii* Bruum bruum, eiköstä juukosta? *putputtaa Varjon ympäri rämisten ja kolisten* XD

Nah. Sei ollunna hauskaa. *kyynelehtii* ;_;; ( moah )

Joku poika! *heittelehtii ympäri ämpäri kiljuen "KYAA!"ta ja muuta sellaista asiaan kuuluvaa kakkaa* Majo, sien työt vetoavat rumempaankin ( tai miten sen nyt ottaa. kauniimpaan, jos mieen verrataan ) sukupuoleen! *pystyttää kokoontaitettavan alttarinsa ja junttaa Majo-chanin piirroksen sen nokkaan*
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Min nyt [vihdoin] sain skannattua tuon Sasuken koulussa, ja tuli siitä paljon parempi. Säädin hieman kontrastia, mutta se siinä.

Kuva

En jaksanut ruveta säätämään tuota vanhaa viestiä, hietin uuden.

Eeh, ja tossa on Kakashin sharingan. xD
Son sellainen parin minuutin säädös.

Kuva

Ei tää osaa nääs piirtää mitään muuta hyvin kun silmiä. xD
Musta ja punainen muste, tussikynä 0.5 Koko ehkä 7 x 5 cm.

No hellanlettas, Koottish, on siullakin alttarit. xD
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Woot, my luv is back. x3 Juuh, tein art-trade erään tytsyn kanssa Elfwoodissa, ja hän piirsi kuvan Akitosta [jos joku tietää kenestä puhun, niin thumbs up], ja outfit oli niin kiva että piirsin sitten itsekin kuvan hänestä, pitkästä aikaa. Ihan kivahan tuo on, How to draw manga-kirjainen oli auttamassa anatomian kanssa.
Kuva

Ja tässä sitten tuo samanlainen punainen versio, olen siihen tykästynyt.
Kuva
Kuva
Tikli
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:40 pm
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Tikli »

Aaw! Soon ihana! :D Ottaisin kyllä ittelleni tommottisen jos vaan jostain saisin. ;) Tosi hyvin onnistunut vartalo. Minun mieheistä tuppaa tulemaan aika naisellisia.. :? Ja ilme on ihanan lutunen.. :wink:
Ja se siipimiekkonen on pelottava.
Ihan mahti siivet! :mrgreen:
Pittetään paljon elikeeppeliä niin titten pytyy!

Kuva
Varjo
Örkki
Viestit: 84
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:56 pm
Paikkakunta: Hauta

Viesti Kirjoittaja Varjo »

Mutta mitä mitä?? Siitähän on tullut miehekkäämpi! o.O
Johtuuko se tästä koulun koneesta, vai katkeaako muillakin tuo musta versio jalkaterien yläpuolelta? Aivan rakastan sen vasemmanpuoleista jalkaa. Ja pidän punaisesta versiosta, silmät ovat hienommat siinä.
Itse asiassa pidin hattupäisestä Akitosta enemmän. u_u

Olen kade. Anatomiaa on niin vaikea piirtää. *huoks*

Kakashin simmu on upia. *staaare*

Muahhuaahahahaaa! *alkaa piirtelemään sadistisesti nauraen miehiä talutushihnoissa*
Kerro minulle, kuinka paha minä olen. Se tuntuu niin hyvältä.

*haamukäyttäjä* Mesellä ja maililla saa kiinni, jos jotain asiaa tulee.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Varjo kirjoitti:Mutta mitä mitä?? Siitähän on tullut miehekkäämpi! o.O
Johtuuko se tästä koulun koneesta, vai katkeaako muillakin tuo musta versio jalkaterien yläpuolelta? Aivan rakastan sen vasemmanpuoleista jalkaa.
Jooh, no ehkä siitä onpi tullut. ^^;;

Son varmaan sen kone, kun tällä se näkyy ihan hyvin. Tää kanssa sen jaloista tykkää.

Arigatoo. ^^
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Se innostui leikkimään punaisella musteella ja Tiimarin halpismustekynällä. x3

Kuva

J-rockitus ja 80's. xD Tietäen että pää on hieman epämuodostunut. Tosi nopea työ, ehkä 10 min. Juu, ja on se mies. x3
Kuva
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Majoo! *halii sen lyttyyn* Son Akito-tha-little-miespuolinenhuorapoju, eikös se näin mennyt? ^^

Miekii tykkän siitä hitsisti! *kuolaa näytön käyttökelvottomaksi* Ihana, kawaii!!!!!!!11!1!1!!!11 *nauraa itselleen* Punainen verse sopii ilmiömaisen hyvin Akitolle, frankly, honestly! *nodittaa* Jotenka son myäs hienompi. Ja hiukset on taas ihanat! XD

AAA! Gravitationia! *raastaa WinMX:äänsä* Voi vitsit, minen kestä nahoissani, se LATAA NIITÄ!! O.O *juhlii* Kohta teillon tässä pesukestävä Gravi-fani. Ja jos hyvin käy, rupiaa se tunkemaan fan-arttia.

Heij, en Majon topicciin. Son Majon reviiri... *kunnioittaa Majon yksityisyyttä ruttaamalla sen ihan lyttyyn*

Ai vitsit tuo on upia tuo punaisella taustalla pällistelevä ...ihminen. Oletan sen olevan mies. Äm ai rait? *killittää* Sillä on kiva nenu. ^^ Pilvet on upeita... O.O Jei! Sillon nappulat korvassa! *kiljuu*

Eh...
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Kooti kirjoitti:Majoo! *halii sen lyttyyn* Son Akito-tha-little-miespuolinenhuorapoju, eikös se näin mennyt? ^^
Jooh, sehän se. Ja muistutettakoon vielä että huora miehille. Sen kyllä kaikki jo varmaanskin tajusivat, nee? x3
Kooti kirjoitti:AAA! Gravitationia! *raastaa WinMX:äänsä* Voi vitsit, minen kestä nahoissani, se LATAA NIITÄ!! O.O *juhlii* Kohta teillon tässä pesukestävä Gravi-fani. Ja jos hyvin käy, rupiaa se tunkemaan fan-arttia.
Yattaa, Gravi takes over the forum. ^^ WinMx on aikasen analista, jos sanoa saan. Mutta hianoa jos se siulla latailee. xD Meillä se kanssa on. Onneks tällä Gravit on levyllä. Ei ole katsonut pariin kuuukauteen...Majo-chan, daijobu ka? Sen on pakko katsoa ne tänään. *katsoo ja kaivaa mangatkin samantien mangahyllynsä uumenista*
Kooti kirjoitti:Ai vitsit tuo on upia tuo punaisella taustalla pällistelevä ...ihminen. Oletan sen olevan mies. Äm ai rait? *killittää* Sillä on kiva nenu. ^^ Pilvet on upeita... O.O Jei! Sillon nappulat korvassa! *kiljuu*
Juu, mieshän se on. Hianoa että huomasit. ^^ Kiits hanipupsikultaluuv. x3
Kuva
Qûal Viéna
Örkki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 8:47 pm
Paikkakunta: Rajalla

Viesti Kirjoittaja Qûal Viéna »

Haa, eka kommenttini täällä...legendaarista.

Ja minä kun luulin osaavani piirtää!
Ei, kyllä siukilla, Majo, on homma hanskassa, tai pitäiskö sanoa kynä kädessä... :lol: Nojoo, min ja miun huumorintajuni.
Mutta sinä osaat, nuo poikahuorat oli ihan mahtsuja, ja tuo siipiveikko kans. Miä piän, alot.
"I try and not talk to Billy that much 'cause you know, he's an idiot."
- Dom Monaghan

Soosoo, Domi, tuhma...^^

Minoon Kondomikotka nro. 1!
Varokaatten! *whaa*
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Qûal Viéna kirjoitti:Ei, kyllä siukilla, Majo, on homma hanskassa, tai pitäiskö sanoa kynä kädessä... :lol:
Niih, ja hanskat hukassa. x3

Ehe ehe. _ _

Kiitskiits, laita ihmeessä sinäkin kuviasi tänne näytille, niin min tulen sinuakin häiriköimään. ;D
Kuva
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Tässä on nyt sitten minuin osani eräästä art tradesta, jonka tein erään Rachelle Boyd -nimisen tytön kanssa. Hän piisi minulle kuvan Akitosta. ^^ Minun piti piirtää hänen ystävänsä luoma hahmo Corban, jotenka hänet min sitten väsäsin. Huomatkaa, SON VÄRITETTY. OO OStin nääs uutta vesiväripaperia [12 arkkia, A4, 10 e prkls >.<] ja pitihän sitä päästä kokeilemaan. Palvon nyt tuota paperia, lähiaikoina lisää vesiväritöitä tulossa, I could say. Anygays. Tossa on, toivottavasti tykkäätte. Kekesin uuden outfitin, ja Corban on sitten jonkin sortin maagikko. Tjms. ^^;;

Kuva

Majo tahtoo tollasen takin! *kiljuu* Ukyaa! Kattokaa ny sitä. OO

Ahem. Joo. Kommentteja?
Kuva
Vastaa Viestiin