Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Ja nyt vielä selvisi tämäkin; saamme siis nauttia myös Sir Christopher Leen luontaisista näyttelijänlahjoista.

Meillä on porukat vähintäänkin ihmeissään kun olen viimeisen viikon aikana saanut yllättäviä kohtauksia istuessani tietokoneella... Ensimmäisen kerran kun aloin kirkua ääneen ja huitoa käsilläni ympäriinsä, pikkuveli tuli oikein kysymään, että onko mulla jokin hätänä. "Ei tässä mitään, en vain ole kyennyt hengittämään kolmeen minuuttiin ja liiallisesta hapenpuutteesta kärsineet aivoni taisivat sanoa itsensä lopullisesti irti, mutta mitäpä siitä..." "...Oookei."

Tällä hetkellä mun tekisi vain mieli lopettaa koulu kesken, ostaa äkkilähtö Uuteen Seelantiin ja pestautua Hobittiin avustajaksi. Voisin tehdä ihan mitä vain; rakentaa lavasteita, keittää kahvia tai vaikka ajaa hiukseni pois peruukkiainekseksi, jos olisi tarvis. Kunhan vain saisin olla mukana tiimissä...
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

No niin, no niin, täällä taas! Mulla on joku sisäinen pakko tulla informoimaan tänne uusista jutuista projektiin liittyen. Ja juuri tänään julkaistiin tällainen video, kyseessä on siis ensimmäinen lehdistötilaisuus, jossa ovat paikalla KAIKKI KÄÄPIÖT JA HOBITTI.

Hitsi vieköön, en ole odottanut mitään leffaa näin innoissani aikoihin! Kun ensimmäisen kerran kuulin, että Martin Freeman on castattu Bilboksi, olin aika järkyttynyt, koska yhdistin näyttelijän ainoastaan siihen tragikoomiseen rooliin Love Actuallyssa. Mutta sitten menin ja katsoin BBC:n uutta Sherlock-sarjaa, ja nyt olen hyvää vauhtia rakastumassa Martiniin totaalisesti. :D Kääpiöiden näyttelijät olivat minulle melkein kaikki täysin tuntemattomia, mutta vaikuttavat tosi symppiksiltä ja mukavilta.

Siis apua mun on vaikeaa uskoa, että tämä on oikeasti tapahtumassa, että Hobitista tehdään elokuvaa para-aikaa ja että jo vuoden kuluttua ensimmäinen osa on täällä! Pitäisiköhän mun sittenkin hankkia lentolippu Uuteen Seelantiin ja anella, että pääsisin vaikka keittämään kahvia kuvausryhmälle.
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Mäkin odotan leffaa innolla :) Syy tähän on puoliksi varmaan se, että LOTR elokuvien odottaminen meni sivu suun iän takia! Eihän n. 5 vuotias tajua mitään eikä silloin olla kiinnostuneita historiallisista seikkailufantasioista ;)
Olen innoissani siitä, että Serkis sihisee Klonkkuna ja esim. Elijah on Frodo <33 Aaaah :) Voi kunpa pääsisin myös Uuteen Seelantiin...!
Tuleekohan muuten näitä Hobitti-näyttelijöitä koskaan Suomeen?

Btw, onko täällä palstalla vielä muita aktiivisia jäseniä kun täällä on aika hiljaista... :O Pelottavaa....
100% Lord of the Ring Fani <3
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Kyllä täällä muitakin on. legolas-aragorn :wink:

Nuo vissiin alkavat kuvata leffoja ihan koska tahansa, ellen väärin muista. Päiväähän siirrettiin jossain vaiheessa sieltä helmikuusta.

No jaa, innolla odotellen. Ja sitten kun motivaatio riittää (tuntuu ettei se riitä mihinkään muuhun kuin löysäilyyn) pitäisi etsiä lisää uutisia.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Hobitti elokuvaa alettiin vihdoin kuvaamaan!

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/eloku ... n-kayntiin

Tuskin maltan odottaa!! Haluaisin lentää heti Uuteen Seelantiin ja auttaa myös siellä... Tai jos en pyörtyisi sitä ennen x) Voisin jo kuvitella miten Orlando ja Elijah antaisivat tekohengitystä ;DD
*Uppoutuu haaveisiinsa*
100% Lord of the Ring Fani <3
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Mulla oli eilen lieviä vaikeuksia olla koulussa normaalisti, niin innoissani olen! Ohimennen vain sitten huomautin, että by the way tiesitteks että Hobitin kuvaukset aloitettiin... Kavereiden reaktio oli melko mitäänsanomaton, ja minun täytyi erikseen huomauttaa, että tämähän on nyt sitten paras juttu ikinä ja että mun on melkoisen vaikeaa pysyä nahoissani, tekisi vain mieli hyppiä ympäriinsä ja hehkuttaa.

(Tosin pikkasen lollahdin tuolla mtv3:n viihdeuutisten artikkelille... "Mukana on luonnollisesti myös Taru Sormusten Herrasta –trilogiasta tuttuja hahmoja: Sir Ian McKellen Gandalfina, Andy Serkins Klonkkuna, Elijah Wood Frodona ja Cate Blanchett Galadrielina." Jutun kirjoittaja ei taida olla kovin perillä kirjan tapahtumista, jos Frodon esiintymistä pidetään, köh, luonnollisena. :D)
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Siis mitä ihmettä, olet kuin minun kaksoisolentoni Taikinaman! Olen ihan täpinöissäni, saa odottaa edes Peter Jacksonin Hobitti-leffaa, sillä LOTR tehtiin silloin kun olin pieni.

Olen innoissani koulussa ja mun kaveri on iha että "Okei, rauhoitu."
Mun koulu varmaa luulee että oon "hullu" tai jotain, koska aina vaan puhun LOTR:ista ja Hobitista. Facebookkiinikin ilmestyy kokoajan tykkäämisiä lehtien eri sivuilta. (Ja se ei kiinnosta ketään... :P )
Mutta en voi mitään, olen 100% fani! Faniudelleen ei voi mitään :D
Tarkistan myös aina joka päivä netissä ollessani, onko uusia Hobitti-uutisia.
100% Lord of the Ring Fani <3
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Onhan se hienoa, että tuo nyt lopulta saa tuulta alleen kunnolla ja lähtee käyntiin. Ja nyt on taas jotain, mitä pitkällä tähtäimellä odottaa. Se on aina positiivista, jaksaa elää paremmin. Edelleen mielenkiinnolla ihmettelen sitä, että mitä nuo tekevät Galadrielilla ja Sarumanilla. Frodo-kuvio selkisi jo, mutta entä nuo muut, joita ei kirjassa ollut...

Ja aktivoituisikohan rakas foorumimmekin, kun noiden leffojen julkaisu lähenee? Olisi hienoa saada tänne elämää (ja anteeksi, tuntuu että valitan tästä koko ajan mutta kun. Ei jaksa itsekään kirjoittaa kun ei kukaan muukaan oikein sano mitään ja yhyy. Kun muistaa, millaista täällä oli). Liekö vaikka miittiä leffan merkeissä sitten joskus :wink: Okei, liian aikaista varmaan edea fantasioida tällaisesta, mutta kai sitä ihminen (otus) saa toivoa?
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Minäkin toivon, että foorumi "herää henkiin uudelleen". Paitsi mielestäni Hobitista ei mitään hyviä ficcejä tule :D Mutta siis muuten keskustelualuueena.
100% Lord of the Ring Fani <3
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Foorumin henkiinheräämistä täälläkin odotellaan... Minulla kävi sinänsä myös kurja mäihä, olin melkoisen pieni kun LotR oli se juttu, enkä päässyt nauttimaan täysillä internetin ihmeellisestä maailmasta fanikansan yhteydenpitovälineenä. Mutta elän toivossa, että Hobitti elvyyttää myös ihanaisen Loftiksen. :D
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Päivän turha Hobitti-uutinen: http://www.episodi.fi/conchords-koomikk ... aan-12405/

Hmm... "näytteli hahmoa nimeltään Figwit". Siis oikeesti... eikö Figwit ollut vain joku fanien keksimä nimi...? (Frodo is great... who is that?)

Jostain syystä näen nyt elävästi mielessäni nimen Figwit Hobitin lopputeksteissä.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Hahahahahahah xD sain päivän naurut :DD Voisin jo kuvitella hänen kurkkivan jostakin pensaan takaa sanoen: "Bilbo, don`t wear the ring!" xDD

Btw, onko hän ollut lotr trilogiassa näyttelemässä muka o.O WTF?!
100% Lord of the Ring Fani <3
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

"Figwit" (Bret McKenzie) oli mukana Sormuksen ritareissa ja Kuninkaan paluussa. Parhaiten muistan sen siitä kohdasta, jossa Arwen päättää, ettei lähdekään Harmaisiin Satamiin ja kääntyy hepallaan ja tuo Figwit-tyyppi kauhistelee siinä jotain tyyliin "My lady!"

Nyt ilmeisesti on kuitenkin niin, että tämä kaveri näytteleekin Hobitissa Lindiriä: http://www.findance.com/uutiset/14630/b ... -leffoihin
En kyllä muista mitään Lindiriä olleen Hobitissa, muttah...

Ai niin, piti aiemmin todeta Nerwenille, että Galadriel ja Saruman ovat mukana Valkoisessa Neuvostossa, joka mainitaan Hobitissa, joten näyttelijöiden mukanaolo on perusteltua.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Nyt minä hämmennyin tuosta uutisesta. Hahmo nimeltä Figwit... Ei oikeasti. Tuo nimi aiheuttaa pienimuotoista silmien pyörittelyä.

Ja Mithrellas, aivan, Valkoinen Neuvosto. Mutta Hobittia on silti pitänyt laajentaa, että tuo koko Neuvosto näkyy. Mitäköhän mahdan taas selittää... No, anygays. Kivaa, että lisää uutisia tulee vaikka kuinka kummallisia.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Mun oma suosikki tähän mennessä on tämä ilmaislehti Comossa ilmestynyt pieni uutinen. :D Pikkasen lollahdin kun tuon kyseisestä lehdestä bongasin. En tiedä olivatko toimittajat nyt ihan perillä kirjan tapahtumista...
Vastaa Viestiin