Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Kyllä, tähän on tultu. Loftiksella on tänään 10-vuotissyntymäpäivä. Rakas foorumimme on perustettu 10 vuotta sitten. Tämä topic on nyt teidän syntymäpäivälahjojanne varten. Tänne voi postata onnitteluja, muistoja, mitä tahansa Loftikseen ja LotRiin liittyen. Areena on teidän. Jos haluat kirjoittaa runon, laulun, ficin, piirtää kuvan, mitä tahansa, postaa se Loftikseen, omalle osastolleen ja linkkaa tähän topiciin. Voit myös postata teoksesi suoraan tähän topiciin. Voit myös kirjoittaa muisteluja Loftiksesta vuosien varrelta, miten löysit tänne, mitä hyviä juttuja on jäänyt mieleen.

Paljon onnea 10-vuotias foorumimme! <3
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Andune »

Onnea Loftis<3

Oijoi. 10 vuotta? Se on aika pitkä aika.

Mitenköhän tänne tuli päädyttyä? Minulla ei ole todellakaan mitään muistikuvaa asiasta. Innostuin vaan Hobitin ja TSH:n lukemisen jälkeen Tolkienista ja halusin tietää lisää ja jutella asioista samankaltaisten kanssa. Ja jossain vaiheessa tuli tarve kirjoittaa. Täällä on paljon vietetty aikaa keskustellen ja ficcejä lukien. Muutamiin käyttäjiinkin on tullut tutustuttua vähän enemmän, jopa niin paljon, että pari IRL-kaveriani on alunperin Loftiksesta tuttuja.

Nyt kiireessä ei ehdi paljon muistella. Mutta Loftis on kyllä itselleni ollut ja on yhä erittäin tärkeä paikka. Täällä on opittu vaikka ja mitä. Jätetään pohtimatta, oliko kaikki ihan soveliaita juttuja, mutta paljon hauskuutta ja naurua täältä on kyllä irronnut.

Kiitos Loftis, että olet yhä olemassa. Jatketaan porskuttamista eteenpäin, eiksjeh?
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
legolas-aragorn
Örkki
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 3:07 pm

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja legolas-aragorn »

Onnea vaan foorumille :) Harmi, kun täällä ei ole enää niin aktiivista porukkaa. Minä liityin tänne silloin, kun täällä ei hirveästi käynyt ketään. Meinaan 2000-luvun alussa olin vasta 5-6 vuotias :D
100% Lord of the Ring Fani <3
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Minä muistan oikein hyvin, mitä kautta löysin Loftiksen. Se oli vielä vanha Loftis, en tiedä oliko se ihan alkuperäinen vai oliko sitä ennen jotain, mutta kuitenkin tätä foorumia edellinen foorumi. Olipa niinä aikoina Dellyllä Star Wars -foorumi nimeltä Jeditemppeli. Meitä oli siellä jonkin aikaa pieni mutta aktiivinen porukka. Kuitenkin, sieltä joidenkin ei-niin-iloisten tapahtumien kautta epäsuorasti päädyin etsimään, että mikä ihmeen Loftis, ja päädyin wanhaan Loftikseen. En sinne oikein koskaan ehtinyt juurtumaan, ja katsonkin jäsenyyteni alkaneen vasta siitä, kun jonkin aikaa myöhemmin päädyin tänne vielä pystyssä olevaan versioon.

//edit: Niin ja onnea vaan, Loftis. XD Ei jösses, aivojen ja näppiksen välinen liikenne ei taas oikein luista tänään...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Voi kamalaa. Minun piti kirjoittaa tähän topikkiin kun en ollut niin väsynyt, ja katsokaa kuinka kävi >.< Unohdin ihan kokonaan!

Mutta siis, onnea Loftis! Se foorumi, joka opetti minulle mitä on oikea kirjoittaminen, miten foorumit toimivat ja miten netissä tutustutaan ihmisiin. Loftista saan kiittää siitä, että sain ihanaa rakentavaa palautetta teksteihini ja kehityin huimasti. Loftista on kiittäminen myös sisäisen kaksimielisyyden heräämisestä ja koko fandom -ilmiön löytämisestä. Täällä luin ensimmäisen ficcini, ensimmäisen slashini ja opin, mitä fanitus oikeasti tarkoittaa.

En olisi sama ihminen ilman kotifoorumiani.

Tieni tänne oli Google ja Lille. Tai siis, toisessa järjestyksessä. Lille puhui jostakin humorficistä, ja ihmettelin että mikä on homman nimi, ja kappas, Loftis ilmestyi elämääni. Se oli vuonna 2006. Sitä aikaa,kun täällä luettiin kimppalukukampanjana TSH, ja kun "Minä kysyn, sinä vastaat" -ketjuun ehti tulla kaksi vastausta sillä välin kun kirjoitti omaansa. Missähän tuo ketju nyt on?

Kiitos, Loftis, näistä opettavaisista, hauskoista ja mielenkiintoisista vuosista - toivottavasti heräät uudelleen!
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Omg. 10 vuotta Loftikselle! Eli siis omalla kohdalla tulee ensi syksynä kymmenen vuotta Loftiksessa. Ja toivottavasti tulee vielä toiset kymmenen vuotta. Vaikken täällä ole ollut kovinkaan aktiivinen viime vuosina, on tämä minulle edelleen kotifoorumi.

Eli onnea Loftikselle!
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Ja minä matti myöhäisenä huomasin tämän vasta nyt.

Minulle tien tänne opasti suuri ja mahtava Google viisi vuotta sitten (Onks siitäkin jo niin pitkä aika?), ja tietenkin suoraan jonkun slash-ficciin. Olin siinä kyllä vähän ihmeissäni, kun etein sillon jotain ihan muuta TSH:n liittyen. :D
Kyllä aika menee nopeasti.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Avatar
Tindis
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:02 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Tindis »

Kiitokset Pyrexialle muistutuksesta, minun on pitänyt jo vähän aikaa kirjoittaa tähänkin topaan...
Tindis löysi tiensä tänne n. puolitoista vuotta sitten, Googlen kautta, kun etsin jotain pientä stoorin pätkää Elladanista ja Elrohiristä. Järjestelmävirheen ficci oli sitten ekakosketus loftikseen, sittempä löysin Legoliinan ihanat piirrokset. Kauhistuinpa sitten kun ne katosi... :(
Hairahduin asiasta.
Ei kai minulla enää muuta kuin....
ONNEA LOFTIS!!!!!
~Stupid book. I need to sleep, but I can't stop reading you.
Vuoden Legolas 2014
ja virallinen Saunatonttu :3
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Onnea!
Minäpä tänne eksyin, kun etsiskelin lisää tietoa Keskimaasta ja tänne sitten jäinkin.
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Avatar
Villasukka
Örkki
Viestit: 26
Liittynyt: Su Maalis 31, 2013 2:50 pm

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Villasukka »

Miten en oo tätä huomannu o__o

Pitemmittä puheitta tänne iki ihanaan, joka päiväiseen loftikseen löysin, kun innostuin sitten ihan kunnolla J.R.R Tolkienin tuotoksiin (tiedän, olen nuorta sukupolvea >:D)

En voi muuta sanoa, kuna mahtavaa, että tämmöinenkin on olemassa ja toivottavasti on vielä piiiiiiitkään!

Loftikselle ja loftislaisille onnea ja pitkää ikää :)
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Hyvää syntymäpäivää Loftis 10 vuotta!

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Onnea Loftis! (Jep, tiedän että olisin voinut vastata aiemmin, mutta koska Elämä.)

Lofits on edelleen, ja on aina ollutkin se kotifoorumi. Tätä kautta olen tutustunut moneen ihmiseen, ja muutama parhaista ystävistäni on löytynyt tätä kautta. Ficcejä tuskin tarvitsee edes mainita, vai mitä? Tai no, jos kuitenkin. Ficit ovat rikastaneet elämääni valtavasti ja harmittaa todella paljon kun on joskus joutunut huomaamaan omien lempificcien hävinneen Loftiksesta. Wanha porukka on harventunut ja osin hävinnytkin, mutta toivottavasti Hobitti tuo Loftikseen uuden sukupolven.

Long live Loftis!
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin