Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Yleinen (fanipuolen) keskustelu TSH:sta. Tiukka asiapohdinta ylläolevaan osastoon.

Valvoja: Likimeya

Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Löydätkö itsestäsi TSH-hahmon/hahmojen piirteitä?

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Niin. Ulkonäön, luonteen tai jonkin muun perusteella löydätkö itsestäsi TSH-hahmojen piirteitä. Kerro meille niistä, minua ainakin kiinnostaa. Itsestäni en löydä kovinkaan selviä piirteitä, mutta ehkä hieman muistutan luonteeltani Aragornia, sillä pidän vaeltamisesta, erilaisten jälkien etsimisestä ja minut joskus, vasten tahtoani tosin, valitaan johtajaksi johonkin. Mene ja tiedä.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Minä olen ruma kuin örkki... :wink: No ehken sentään.Örkit ne on minua kauniimpia...
Minä olen ehkä vähän kuin eowyn.Se ei sopeudu osaansa vaan tekee itse päätöksensä eikä mene muiden pillien mukaan.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
jenzquzgi

Viesti Kirjoittaja jenzquzgi »

Mä oo vähä niinku Legsi :D :D :D :D Oikeesti!!!!!!!
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Rakas Loftis! *suutelee ruutua* Oli ikävä! Mutta joudun piakkoin taas eroamaan sinusta. *snif*

No... Kaikki sanoo, että muistutan Pippiniä. Ehkä minä sitten olen vähän hömelö. Mene ja tiedä... Itse sanoisin olevani Pippinin ja Bilbon sekoitus. :)
All you need is love...
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Ystäväni sanovat välillä että näytän Éowyniltä. Pah sanon minä. Ainut mikä täsmää ulkonäössä on ehkä hiusten väri :) Luonteelta saatan ehkä olla vähän kuin Éowyn. Ahdistunut, aliarvioitu :wink: , mutta itsenäinen. Ja osittain muistutan myös Pippiniä. Huumorintajuinen ja hieman hömelö, mutta tiukan paikan tullen rohkeutensa löytävä :)
Lux
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 8:17 pm
Paikkakunta: Enttimetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lux »

Hmm..pitääpäs oikein miettiä :wink:

Minussa saattaisi olla ehkä vähän hobittia. Olen laiska, tai juuri sellainen "laiska" niinkuin hobitit ovat, ei pahalla tavalla. Ja rakastan hirmuisesti kaikkea kasvavaa ja elävää. Toisaalta olen kyllä aika erakkoluonteinen ja pidän yksinolosta, enkä aina kaipaa muita seuraani. Ja olen aika surumielinen.

Ketään henkilöä en oikeastaan osaa nimetä.

Mutta. Jos minut nyt heitettäisiin Keski-Maahan, niin luulen, että hobitiksi taitaisin ryhtyä :wink:
"Älä tuijota minun nappejani!"
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Minulla on samalla tavalla kihara tukka kuin Arwenilla elokuvissa :lol: . Mutta en tiedä lasketaanko se, kun se oli _vain_ elokuvissa [ja minun on sitä paitsi vielä hiukan kiharampi].

Ja jos siskoltani kysytään, olen ulkonäöltäni örkki X).
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Tjaah.. Pippinin ja Samin sekoitukseksi sanotaan. Olen hieman tyhmä, mutta tiukan paikan tullen minusta löytyy ehkä pieni järjen hiven. Muutun myös rohkeaksi, jos on pakko. Rakastan hyvää ruokaa ja olen aika kamala huolehtija. [olkaa onnellisia, ettette joudu matkustamaan kanssani junalla, tai millään muulla, mistä voi myöhästyä...:lol:]
Yhteen aikaan näytin Frodolta, kun hiukseni olivat tummat ja kiharat. Saatiin tosin tässä yksi päivä otettua sellainen kuva, jossa olen ihan Frodon näköinen, kun Lukitar pisti sitä...
Welcome to the Caribbean, love.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

*virn*
Köh köh.
Zaria ja Imsu ovat saaneet nauttia minun Arwen ja Galadriel -esityksistä (;
Luonteesta en tiedä, mutta Za kerran sanoi, että kuullostin aivan Galadrielilta o.O Mene ja tiedä.
Hm. Ei mikään johtaja tyyppi, ei. Ehkä... *miettii* eääh. Tämä on vaikeaa.
Min muoksin sitten kun keksin *kihihii*
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Balacenia
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:51 pm
Paikkakunta: Black Pearl, jossain päin Caribian merta

Viesti Kirjoittaja Balacenia »

Eowyniä ja Aragornia, olen itsenäinen ja pidän hirveästi metsissä vaeltelusta, metsään en ole eksynyt vielä koskaan, mutta kaupunkeihin kyllä :mrgreen:

Ja kyllä Newra kuulostaa välilä aivan Galadrielilta, varsinki silloin kun se latelee ulkomuistista Galadrielin alkuhöpinöitä FotRista *muljauttaa silmiään* tai yleensäkki Galadrielin repliikkejä
Do you like me now?

Pilipili-pom

Zaria kastoi itsensä Balaceniaksi.
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Hmm... *syvällistä pohdintaa*
En välttämättä muistuta ketään hahmoa erikseen, mutta todennäköisesti näytän haltialta, sillä minulla on pitkät (ja kun sanon pitkät, niin tarkoitan yli lantion ulottuvia hiuksia) ja suklaanruskeat hiukset. Ajatusmaailmaltani olen kuitenkin vähän samanlainen, kuin Éowyn. Eli en hyväksy sitä, että minut asetetaan johonkin tiettyyn normiin ja minun pitää käyttäytyä sen mukaisesti.
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
Green_dragon
Örkki
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 5:07 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Green_dragon »

Ulkonäköni puolesta en muistuta ketään hahmoa, mutta luonteeltani olen aika lailla hobitti. Rakastan ruokaa, löhöilyä ja hyviä tarinoita. Saan usein moitteita siitä kuinka laiska olen, mutta olen mielestäni ihan sopivan laiska. Kai minä jollain tavalla hauska ja hömelö ihminen olen, vähän kuin Pippin, koska kaverit aina nauravat jutuilleni. Kyllä minussa ripaus Merriäkin on, koska olen myös rauhallinen ja harkitsen usein mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Toisaalta olen myös Éowynin kaltainen, sillä viihdyn yksin ja olen välillä aika synkkämielinen.

Min olen siis Merrin, Pippinin ja Éowynin sekoitus... :roll:
Kuva
Together, like that.

Grotto
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Hmm... luonteeltani muistutan jotain Pippinin ja Merrin sekoitusta.
Ulkonäöltäni...hmm...örkkiä! *grin*
No, ei nyt ihan. En oikeastaan ketään.
:D
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Viesti Kirjoittaja Poison »

Jesterin mielestä min voisi kuulema muistuttaa jompaa kumpaa kaksosista tai Rumilia. :roll:

Omasta mielestä minä taas muistutan enemmänkin Pippiniä -sellainen ehkä hieman hassu tyyppi välillä ja pikkuriikkisen Samia, joskus tulee sellaisia omituisia huolehtimis kohtauksia. Harmi, että se ei päde mihinkään kouluun liittyvään. :wink:
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Min olen perso ruualle kuten hobitit :D .
Ja pidän vaeltelemisesta (kohtuudessa).
Pervoilu on elämän suola.
Vastaa Viestiin